موضوعات داغ

احتمال حذف نام های i3 و i8 توسط بی ام و

عکس مطلب اول
رشد سریع بازار خودروهای الکتریکی ممکن است بی ام و را وادار کند تا مدت زمان استفاده از نام های خودروهای الکتریکی فعلی خود یعنی i3 و i8 را کوتاه کند زیرا برنامه های خود برای نسل آینده خودروهای الکتریکی را افزایش می دهد.
مدتی پیش در ماه مارس هارالد کروگر مدیر عامل بی ام و به معرفی مدل i4 اشاره کرد که بر اساس مدل مفهومی i Vision Dynamics ساخته می شود که سال گذشته در نمایشگاه خودروی فرانکفورت معرفی شد. پیش بینی می شود این مدل همراه با دیگر مدل های الکتریکی بی ام و زمانی در سال 2020 وارد بازار شود.
این خودروساز آلمانی در بین مدل های خود فضایی برای مدل iNext باز خواهد کرد که یک SUV الکتریکی با هدف رقابت با تسلا مدل X و جگوار I-Pace است.
دو مدلی که در بالا ذکر شد همراه با فناوری مورد استفاده در آنها ممکن است به معنای پایان حیات نام های i3 و i8 بعد از تنها یک نسل باشد.
استفان جوراسچک رئیس بخش پیشرانه های الکتریکی بی ام و در مصاحبه ای با Autonews گفت که این دو خودرو در واقع مدل هایی برای آزمایش این فناوری بودند که این خودروساز بر اساس آن خودروهای الکتریکی واقعی که از مونیخ نشئت می گیرند را خواهد ساخت.
فقط در مورد تداوم استفاده از نام این دو خودرو شک و تردید وجود دارد. هنوز حیات این دو خودرو به پایان نرسیده است و با توجه به اینکه i3 سال گذشته فیس لیفت شد حیات این دو مدل حداقل تا سال 2020 ادامه دارد.
کاملا مشخص نیست که آیا نسل آینده خودروهای الکتریکی که بسیار متفاوت با نسل فعلی خواهند بود از همین نام ها استفاده خواهند کرد یا نه.

بی ام و i3

بی ام و i3


بی ام و i8

بی ام و i8

از این مقام باواریایی با ذکر منبع این جمله نقل قول شد:
« این خودروها منحصر به فرد هستند. این دو خودرو به عنوان یک خانواده خودرویی ساخته نشدند تا ما بتوانیم به شیوه های مختلف آن را گسترش دهیم یا شاید 5 یا 10 خودروی دیگر بر اساس آنها تولید کنیم. »
مدل i3 ابتدا در سال 2013 به عنوان اولین خودروی الکتریکی تولید انبوه بی ام و معرفی شد. مدل i8 که یک سال بعد از آن معرفی شد یک کلاس خودرویی مخصوص به خود در بازار ایجاد کرد. هر دو مدل به ترتیب در سال های 2017 و 2018 به روز رسانی شدند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد