موضوعات داغ

گران تر از یک پراید؛ معرفی مجموعه ساعت های برند پورشه

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
اگر به خاطر دشته باشید، ماه‌های گذشته کمپانی خودروسازی پورشه یک تلفن همراه هوشمند با اسم و رسم خود منتشر کند که برمبنای "هواوی میت 10" ساخته شده بود و جزییات آن را به طور مفصل در خودروبانک مورد بررسی قرار دادیم، اما حالا این شرکت مجموعه ساعت های جدید، لوکس و منحصربه فرد خود را معرفی کرده است که هرکدام قیمتی بیش از 30 میلیون تومانی دارد، اما این ساعت ها چه ویژگی خاصی دارند که باید به این قیمت فروخته شوند؟.
برای انجام این کار، بخش طراحی "پورشه دیزاین" وارد کار شده است و چند ساعت ویژه و منحصربه فرد با قیمت‌های متفاوت ارائه کرده است که اولین ساعت منحصربه فرد این شرکت می‌تواند " Chronotimer Flyback Special Edition" باشد که بدنه آن با "تیتانیوم" ساخته شده و به قیمت 6700 دلار به مشتریان عرضه می‌شود. گفتنی است که عقربه ثانیه شمار این شرکت به رنگ قرمز درآمده است و قطعات داخل ساعت از جنس "تیتانیوم/ کاربین" ساخته شده است، هرچند صفحه اصلی ساعت فیبرکربنی بوده و طرح آن کاملا مشخص است تا این ساعت را بیش از پیش منحصربه فرد کند.

ساعت پورشه دیزاین

ساعت پورشه دیزاین


اگر از ساعت‌های اسپرت خوشتان نمی‌آید و به دنبال سبک کلاسیک و سنگین هستید، ساعت 1919 Chronotimer Brown & Leather edition مناسب شما خواهد بود که دارای ظاهری ساده بوده و برای مردان شیک پوش مناسب است. هرچند این ساعت همانند دیگر ساعت‌های مجموعه پورشه با بدنه تیتانیومی ساخته شده است، ولی بند ساعت و همچنین صفحه اصلی این ساعت به رنگ قهوه‌ای ساخته شده است که همین طراحی ساده و ریزه کاری‌های کمتر ساعت باعث شده تا به قیمت کمتر 6350 دلاری هم عرضه شود.
گران‌ترین ساعت مجموعه و شاید وسوسه برانگیزترین ساعت جدید پورشه که در دو مدل مختلف عرضه خواهد شد، با نام Monobloc Actuator Chronotimer Flyback Limited Edition معرفی شده و با الگوبرداری از خودروی سوپراسپرت پورشه 911 RSR ساخته شده است و این الگوبرداری تا جایی پیش رفته است که با توجه به فاصله بین دو محور 251 سانتی متری پورشه 911 RSR، این ساعت هم به تعداد محدود 251 عدد ساخته خواهد شد که به قیمت 7250 دلار و 8500 در دو مدل مختلف قابل خرید است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/1/22
پورشه دیزاین عینک آفتابی هم میزنه که همگی بالای یک هستند.