موضوعات داغ

گران ترین مدل مزدا 6 کمتر از 200 میلیون تومان قیمت دارد!

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
مزدا برای سال ۲۰۱۸ خودروی سدان مزدا ۶ را به روز رسانی کرده است که این بروزرسانی ها شامل فیس لیفت جزئی و موتور جدید توربو با قدرت ۲۵۰ اسب بخار می شود. قیمت این خودرو نیز اندکی افزایش پیدا کرده است و حالا قیمت پایه مزدا ۶ اسپورت از ۲۱ هزار دلار با جعبه دنده دستی و ۲۳ هزار دلار با جعبه دنده اتوماتیک آغاز می‌شود.
گران قیمت ترین مدل مزدا ۶ نیز قیمت پایه ای نزدیک به ۳۵ هزار دلار دارد. خوشبختانه با وجود آپشن های بسیاری که این خودرو از آنها برخوردار است اما قیمت آن در مقایسه با قبل خیلی افزایش پیدا نکرده است.

مزدا 6

مزدا 6

فول ترین و گران ترین تیپ مزدا ۶ دارای قیمت ۳۷ هزار دلار است و به آپشن های زیادی مجهز شده است. برای بدنه این خودرو می‌توان ۸ رنگ مختلف را سفارش داد که از این هشت رنگ، پنج تای آنها مجانی بوده و برای سه تای آنها باید مبلغ بیشتری را پرداخت کرد. برای داخل کابین این خودرو نیز خریداران می‌توانند دو نوع تودوزی را انتخاب کنند که هر دوی این تودوزی ها از جنس چرم با کیفیت ناپا هستند و برای هیچ کدام نیازی نیست مبلغ اضافه را پرداخت کنید.
با پرداخت ۵۵۰ دلار نیز می توانید قابلیت موبایل استارت آپ را به خودرو اضافه کنید که با استفاده از این قابلیت با تلفن همراه خود می توانید خودرو را روشن کنید. محافظ کف صندوق بار نیز ۵۰ دلار قیمت دارد آپشن های دیگر این خودرو نیز شامل پیچ ضدسرقت چرخ به قیمت ۵۵ دلار و کفپوش های موکتی با قیمت ۷۵ دلار هستند. همچنین با پرداخت ۱۲۵ دلار می‌توانید پوشش رکاب بغل، محافظ سپر عقب و کفپوش های ضد آب را نیز برای این خودرو خریداری کنید. تمامی آپشن هایی که ذکر شد مجموعا ۱۱۰۰ دلار قیمت دارند و به این ترتیب قیمت مزدا ۶ را به ۳۶ هزار دلار خواهند رساند.

مزدا 6

مزدا 6

موتور ۲ لیتری توربو شارژر دار این خودرو می تواند ۲۵۰ اسب بخار قدرت و ۴۲۰ نیوتون متر گشتاور را تولید کند. برای انتقال قدرت این موتور به چرخ ها از یک گیربکس ۶ دنده اتوماتیک استفاده شده است که دارای حالت اسپرت نیز است. متاسفانه مزدا موتور قدرتمند توربو را به همراه گیربکس دستی ارائه نمی‌کند و اگر بخواهید مزدا۶ را با گیربکس دستی خریداری کنید باید به سراغ موتور ضعیف تر تنفس طبیعی بروید. این موتور نیز ۲.۵ لیتر حجم دارد اما قدرت آن ۱۸۷ اسب بخار و گشتاور آن ۲۵۲ نیوتون متر است.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/1/22
چرا وارد نمیشه؟؟!؟
1397/1/22
سلام
کسی از دوستان اطلاع داره چرا کسی برای واردات مزدا اقدام نمیکنه؟
با وجود اینکه سابقه خوبی در ایران داره و کیفیتش هم ثابت شده است و بهتر از برندهای ناشناخته می باشد. با توجه به قوانین جدید گمرک نیز مشکلی هم نداره. تازه در مناطق آزاد هم خوب خرید و فروش میشه.
واقعا برایم سواله اگه کسی بتونه راهنمایی کنه و جواب بده
1397/1/23
والا من شنیدم از اونجایی که انحصار ورود مزدا در اختیار بهمن که خودش برای ارگان ... هست، تا جایی که بتونن اول از همین مزدا 3 مثلا نسل جدید پول در میارن بعد که راکد شد شاید رفتن مزدا 3 نسل آخر یا مزدا 6 رو هم اوردن، شاید هم یه ارگان پرنفوذ تر پیدا شد (مثل آرین موتور که انحصار میتسوبیشی رو از بهمن گرفت) تونست انحصار اینو هم بگیره . از طرفی وقتی دارن از مزدا 3 نسل 2 به اندازه مزدا 6 پول درمیارن، اصلا چه دلیلی داره درنیارن!!!!!
1397/1/24
گروه بهمن اجازه نمیده اگر مردم مزدا ۳ را نخرند بهمن هم سدان و کراس اور مزدا را وارد میکنه پس مردم مقصرند