موضوعات داغ

10 برابر قیمت یک مکلارن F1؛ رقم پیشنهادی برای واگذاری پلاک F1

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
به نظر شما با هزینه حدودا 20 میلیون دلاری می‌توان چه چیزی خرید؟ طبیعتا نه یک چیز، بلکه می‌توان با این هزینه یک زندگی لوکس و مجلل برای خود دست و پا کرد و صاحب یک خانه لوکس و بزرگ با خدمتکار، ماشین‌های گران قیمت و یا حتی صاحب یک فروند هلیکوپتر برای جابجایی‌های سریع شد. ولی نظر شما در رابطه با خرید یک پلاک رُند چیست؟
احتمالا با دیدن پلاک F1 به یاد ورزش‌ فرمول خواهید افتاد، همان مسابقات اتومبیلرانی هیجان‌ انگیزی که میزبان خودروهای اسپرت و چرخ‌ باز سریع است. ولی همانطور که گفتیم امروز صحبتی در رابطه با خودروهای فرمول 1 و یا نتیجه مسابقات آن نخواهیم داشت، بلکه موضوع امروز در رابطه با یک "پلاک" خواهد بود که به دلیل شباهت آن به همین موضوع قرار است با قیمت حدودا ۲۰ میلیون دلار در سایت RegTransfers به فروش برسد!

پلاک F1

پلاک F1


البته تنها نام "F1" بر روی این پلاک نیست که باعث شده قیمت آن در سایت RegTransfers به قیمت 14 میلیون و 412 هزار و 93 پوند، یا به صورت تقریبی به چیزی حدود 20.3 میلیون دلار برسد، بلکه دلیل دیگر آن می‌تواند صاحب این پلاک، یعنی آقای "افضل کان" باشد که حالا تصمیم به فروش این پلاک به قیمت سرسام آور 20.3 میلیون دلاری گرفته است.
افضل کان کیست؟ بنیانگذار و مالک انگلستانی کمپانی تیونینک "کان دیزاین" که در سال 2007 میلادی این پلاک را به قیمت حدودا 900 هزار دلاری خریداری کرده است، اما حالا سرمایه گذاری آن جواب داده و با گذشت تقریبا 10 سال، این پلاک را با قیمت بالای 20.3 میلیون دلاری به فروش خواهند رساند، هرچند در آگهی این پلاک نوشته شده است که پلاک F1 روی هر خودرویی بدون درنظر گرفتن سال تولید به فروش می‌رسد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد