موضوعات داغ

نسل جدید لکسوس ES بدون استتار دیده شد

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
آخرین مدل از لکسوس ES در قالب یک مدل فیس لیفت، فروردین ماه سال 94 در نمایشگاه شانگهای چین رونمایی شد و سپس در دو مدل ES 300h و ES 350 وارد بازارهای جهانی شد. حال باتوجه به گذشت چند سال از معرفی و عرضه نسخه فیس لیفت، کم کم باید منتظر نسل جدید این برند باشیم که حالا با انتشار یک تصویر جاسوسی از این برند، نسل جدید آن تایید شد و باید منتظر رونمایی رسمی این خودرو در سال جاری باشیم که طبق ادعای منابع خبری، در تاریخ 25 آوریل سال جاری که حدودا 3 هفته دیگر می‌شود، نسل جدید این خودرو به طور رسمی در نمایشگاه بین المللی "پکن" رونمایی خواهد شد و در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.
همانطور که انتظار می‌رفت، در حال حاضر هیچگونه اطلاعات دقیقی در رابطه با مشخصات فنی اتومبیل ارائه نشده است، اما باتوجه به تصویر این خودرو که به صورت جاسوسی توسط عکاسان منتشر شده است، می‌توان حداقل شاهد تغییرات نسبتا خوبی بر روی ظاهر اتومبیل بود که باعث شده چهره آن به دیگر خودروی سدان لکسوس، یعنی لکسوس LS شبیه شود و اشتراکات زیادی با یکدیگر داشته باشند، هرچند تفاوت‌های این دو خودرو از لحاظ ابعاد و اندازه همچنان حفظ شده است که بعد از معرفی رسمی این خودرو از سوی لکسوس، جزییات فنی آن به طور دقیق‌تر مورد بررسی قرار خواهد گرفت. هرچند شایعاتی وجود دارد که در ادامه مورد بررسی قرار می‌دهیم.

تصویر جاسوسی لکسوس ES نسل جدید بدون استتار

تصویر جاسوسی لکسوس ES نسل جدید بدون استتار


طبق ادعای منابع خبری، نسل جدید لکسوس ES برمبنای پلتفرم جهانی تویوتا TNGA توسعه پیدا کرده است که از این پلتفرم برای تولید نسل جدید "تویوتا کمری" و "تویوتا آوالون" هم استفاده شده است. حال اگر شرکت خودروسازی لکسوس این موضوع را تایید کند، می‌توان انتظار داشت که بر روی نسخه ES 350 اتومبیل از یک موتور شش سیلندر 3.5 لیتری استفاده شود که دارای قدرت 268 اسب بخاری بوده و ممکن است برای استفاده از این موتور بر روی لکسوس ES، خروجی قدرت آن به حداکثر 301 اسب بخار افزایش پیدا کند. ولی پیش بینی می‌شود که بر روی نسخه هیبریدی ES 300h، یک موتور الکتریکی به همراه پیشرانه درون سوز 2.5 لیتری با خروجی قدرت 200 اسب بخاری وجود داشته باشد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/1/23
فوق العاده زیباست!!!
مثله آرایش چشم میمونه.