موضوعات داغ

مرسدس بنز و پورشه از فصل بعد در مسابقات فرمول E

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
در ماه‌های گذشته، دو شرکت خودروسازی "مرسدس بنز" و "پورشه" اعلام کردند که در حال آماده شدن برای شرکت در مسابقات اتومبیلرانی "فرمول E" از ماه جوییه سال جاری هستند، تا اینکه بلاخره فدراسیون بین المللی اتومبیلرانی "FIA" با انتشار لیست کامل شرکت کنندگان فصل آینده مسابقات "فرمول E"، حضور دو شرکت خودروسازی "مرسدس بنز" و "پورشه" را در مسابقات اتومبیلرانی فرمول E تایید کرده است.
شاید اطلاع داشته باشید که شرکت خودروسازی "بی.ام.و" پیش از این حضور خود را در سری مسابقات اتومبیلرانی فرمول E تایید کرده است و در حال آزمایش اتومبیل خود است، حال در درجه اول شرکت خودروسازی "مرسدس بنز" و "پورشه" برای اینکه از شرکت خودروسازی "بی.ام.و" عقب نمانند و یا حتی با تیم‌های "جگوار"، "آئودی" و "DS" رقابت کنند، اقدام به طراحی و ساخت یک اتومبیل مسابقه‌ای تمام الکتریکی کرده‌اند و در درجه دوم قصد دارند دانش فنی و تکنولوژی خود را در زمینه طراحی و توسعه ماشین‌های الکتریکی به نمایش بگذارند که بهترین مکان برای نشان دادن این ویژگی، می‌تواند حضور در مسابقات اتومبیلرانی "فرمول E" باشد. هرچند در حال حاضر خودروهای "مرسدس بنز" و "پورشه" برای شرکت در مسابقات فرمول E در آینده معرفی خواهد شد.

Gen2_Side-R-L-copy

Gen2_Side-R-L-copy


رئیس بخش مسابقات کمپانی خودروسازی مرسدس بنز اعلام کرد: فرمول E مانند یک سرمایه گذاری هیجان انگیز است که یک فرمت جدید از مسابقات را به نمایش می‌گذارد و می‌تواند به ترویج فناوری‌های آینده و سیستم‌های محرک الکتریکی کمک کند. علاوه بر این، "فریتز انزینگر" از بخش پورشه اعلام کرد: به علت پیشرفت‌های بسیار خوب شرکت در زمینه توسعه ماشین‌های الکتریکی است که ما قادر به رقابت در مسیر مسابقه با بسیاری از بزرگ‌ترین تولید کنندگان اتومبیل در جهان هستیم.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد