موضوعات داغ

کیا اپتیما هم 4wd می شود؟

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
کیاموتورز احتمال دارد تا مدل های اپتیما، سدونا و نیرو را به همراه سیستم چهارچرخ محرک به بازار عرضه کند. مدیر بخش آمریکایی کیاموتورز در مصاحبه ای گفته است که این کمپانی به صورت جدی در حال مطالعه برای استفاده از سیستم چهارچرخ محرک در این سه محصول است. وی گفت که کیا بازار خودرو را به دقت زیر نظر دارد و هر آنچه که مشتریان بدان علاقه مند باشند را انجام خواهد داد. کیا همچنین به دقت در حال بررسی رقبا بوده و اینکه آنها به کدام سمت حرکت می کنند.
در این خصوص همچنین باید اشاره کرد که اضافه کردن سیستم چهارچرخ محرک به خودرویی همچون اپتیما کار ساده ای نیست و نصب دیفرانسیل عقب در این خودرو نیازمند تغییرات اساسی در پلتفرم اپتیما است. برای همین برای نصب سیستم چهارچرخ محرک روی مدل های اپتیما و سدونا نیزا است تا پلتفرم جدیدی برای آنها طراحی شود و این یعنی نسل فعلی این خودروها به همراه سیستم چهارچرخ محرک به بازار نخواهد آمد.

کیا سدونا

کیا سدونا

در این خصوص مدیر بخش آمریکایی کیا گفته است: "برای انجام این کار لازم است تا تمامی بخش های این خودروها تغییر کنند و این کار در نسل بعدی خودروها انجام خواهد شد و سیستم تعلیق جدید و شاسی جدیدی برای این خودروها طراحی خواهد شد."

کیا نیرو

کیا نیرو

مدیر بخش آمریکایی کیا موتورز در خصوص نسخه چهارچرخ محرک کیا نیرو نیز گفت که کیا در حال بررسی این خودرو است و بخش تحقیق و توسعه ی این شرکت نیز در حال کار روی این مدل است.
با وجود اینکه کیا نیرو یک خودروی کراس اوور است اما تا کنون کیا موتورز این خودرو را به صورت چهارچرخ محرک به بازار عرضه نکرده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد