موضوعات داغ

چرخ های کوچک زیر ماشین های معروف؛ خلاقیت یا تراژدی؟

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
هماهنگی در خلق یک چیز بسیار اهمیت دارد، انسان را تصور کنید که دارای دست‌های بسیار بلنده بوده و پاهای آن بسیار کوتاه خلق می‌شد، آنوقت تمام روز دست‌های شما بر روی زمین کشیده می‌شد و آسیب می‌دید و یا انرژی زیادی نیاز بود تا دست‌های خود را کل روز بالا نگه دارید تا با زمین برخورد نکند. در مثالی دیگر ساعت را تصور کنید که یک چرخ دنده آن بزرگ‌تر از اندازه واقعی طراحی شده باشد، آنوقت زمان درست به شما نشان داده نخواهد شد. حالا این موضوع هم برای صنعت خودروسازی صادق است و برای داشتن یک خودروی زیبا و کاربردی، نیاز است که همه چیز سرجای خود باشد و هماهنگ طراحی شوند.
اتومبیلی را تصور کنید که دارای چراغ‌های بسیار بزرگ باشد یا غربیلک فرمان آن بسیار کوچک و اندازه فرمان یک ماشین اسباب بازی باشد، آنوقت یا ماشین شما بسیار زشت خواهد شد و یا در کنترل آن ناتوان خواهید بود، اما در رابطه با چرخ‌های بسیار کوچک چه فکری می‌کنید که یک نمونه آن بر روی "لکسوس LX570" در زیر آمده است؟

لکسوس LX570

لکسوس LX570


اگر به خاطر داشته باشید، روزهای گذشته در رابطه با خودروهای سوپراسپرت معروف صحبت کردیم که به صورت گرافیکی تغییر شکل داده بودند و با استفاده از طراحی "فیات 500" به یک خودروی هاچ بک تبدیل شده بودند که برخی از آنان جذاب و زیبا، اما برخی دیگر زشت و ناهمانگ بودند. حال در اقدامی مشابه، طراحان بار دیگر دست به یک کار بامزه و جالب زده‌اند و آن هم طراحی چرخ‌های ریز برای خودروهای معروف بازار بوده است که برخی از آنان شامل "مرسدس بنز S"، "فولکس واگن بیتل"، "لکسوس LX570"، "لامبورگینی اوروس"، "تویوتا کمری" و... می‌شود که برای دیدن طراحی بامزه آنان به همراه چرخ‌های کوچک، می‌توانید به گالری تصاویر خودروبانک در انتهای همین صفحه مراجعه کنید و از دیدن آنان لذت ببرید.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/1/26
اگه امکانش هست از این مطالبی که ارزشی ندارن رو سایت قرار ندیدن، بنظرم خیلی مسخره هستن و به درد کسی نمیخوره و هیچ بار علمی ندارن! شرمنده تند انتقاد کردم...
1397/1/26
مسخرست
1397/1/27
چه خنگن