موضوعات داغ

شاسی بلند جدی نیسان به بازار آمد

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
نیسان Terra محصول شاسی بلند جدید نیسان است که برای سال 2018 معرفی شده است و از این هفته قرار است در بازار کشور چین عرضه شود. با مشخص شدن زمان عرضه این خودرو به بازار نیسان جزییات فنی و مشخصات این مدل را نیز منتشر کرده است که نگاهی به آنها خواهیم داشت.
این اولین باری است که نیسان مشخصات موتور مورد استفاده در مدل Terra را فاش می کند. در این خودرو از موتور 4 سیلندر بنزینی با کد QR25 استفاده شده است که می تواند 181 اسب بخار قدرت و 251 نیوتن متر گشتاور را تولید کند.

نیسان Terra

نیسان Terra

هنوز اعلام نشده است که این خودرو از چه نوع گیربکسی و با چه مشخصاتی بهره مند است اما چهارچرخ محرک بودن این نیسان Terra مسلم است ضمن اینکه در تصاویر منتشر شده از این خودرو نیز شاهد شیفتر دنده ی اتوماتیک هستیم و این احتمال وجود دارد که از گیربکس 7 دنده ی خودکار نیسان ناوارا در این مدل استفاده شده باشد.
همانطور که از تصاویر مشخص است نیسان Terra یک خودروی اس یو وی پنج نفره است که از رقبای آن باید به تویوتا فورچونر و فورد اورست اشاره کرد، اما رقبای نیسان Terra از 7 عدد صندلی بهره مند هستند. با این وجود نیسان ادعا کرده است که خودروی آفرودی جدید این کمپانی فضای عقب بزرگتری در مقایسه با تمامی رقبایش دارد.
نیسان در این خودرو از فناوری جدید انحصاری خود برای کاهش صداهای موتور، باد و جاده بهره برده است و به این ترتیب سرنشینان می توانند به راحتی در این خودرو با یکدیگر صحبت کنند.

نیسان Terra

نیسان Terra

در بخش ایمنی نیز این خودرو به هفت عدد ایربگ مجهز است اما با توجه به اینکه استانداردهای ایمنی چین به شدت استانداردهای اروپایی نیستند، نیسان Terra دیگر به سیستم های ایمنی فعال نظیر ترمز اضطراری خودکار مجهز نشده است.
این خودرو را هم اکنون می توان در نمایندگی های دانگ فنگ نیسان و ژنگژو نیسان سفارش داد و از اواخر سال جاری وارد بازار استرالیا نیز خواهد شد.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/1/28
سلام
در سال 1995 نیسان شاسی بلند سایز متوسط بنام تررانو تولید میکرد که در واقع ورژن غیر امریکایی پتفایندر محسوب میشد.
بنظر من این باید نسخه جدید همون تررانو باشه.
1397/1/29
سلام ترانو هنوز تولید میشه البته شده یه کراس اوور
این جایگزین نیسان اکسترا هستش که قبلا دو نسلش تولید شد نسل اولش تو ایران اومد همون رونیز خودمون
1397/1/29
شاسی فقط تویوتا و نیسان و آمریکا