موضوعات داغ

قیمت و شرایط فروش بهاری محصولات DS با شرایط ویژه

عکس مطلب اول
آرین موتور تابان، نماینده رسمی عرضه و خدمات پس از فروش DS در بازار کشور، خبر از فروش ویژه بهاری محصولات خود در مدل‌های 2018 داده است که در صورت خرید نقدی، حداکثر تا 10.5 میلیون تومان تخفیف خواهد داشت.
سه خودروی شاسی بلند DS 6، هاچ بک DS 3 و همچنین در پایان خودروی DS5، محصولات آرین موتور برای فروش ویژه بهاری خواهد بود که برای فروش هریک از آنان، به ترتیب قیمت 346 میلیون تومانی برای خودروی شاسی بلند DS 6، قیمت 329 میلیون تومانی برای خودروی DS 5 و همچنین در پایان قیمت 199 میلیون تومانی برای خودروی هاچ بک DS 3 در نظر گرفته شده است.
برای فروش آسان این دسته از محصولات به مشتریان، شرکت آرین موتور تابان از شرایط فروش اعتباری با اقساط 12 ماهه و 24 ماهه با سقف تسهیلات 115 میلیون تومانی استفاده کرده است که با انتخاب موعد پرداخت 12 ماهه می‌توانید از شرایط بازپرداخت بدون سود بهره‌مند شوید، اما در صورت انتخاب موعد بازپرداخت 24 ماهه، سود 16 درصدی برای شما محاسبه خوهد شد. ولی موعد تحویل تمامی محصولات "فوری" خواهد بود.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/2/2
من هم مشتری آسان موتور (هیوندای) بودم هم نگین خودرو (رنو) و هم آرین موتور تابان (دی اس). آرین موتور بین این سه تا از همه بهتره