موضوعات داغ

جواب دندان شکن فولکس واگن به وانت مرسدس بنز

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
فولکس واگن در نمایشگاه خودروی فرانکفورت سال گذشته از نسخه ی شش سیلندر وانت آماروک رونمایی کرد که دارای قدرت بیشتری در مقایسه با سایر مدل های این خودرو بود. اما حالا نسخه ی نهایی و تولیدی این خودرو آماده ی معرفی به بازار است.
در حال حاضر قوی ترین مدل آماروک که می توان خریداری کرد به موتور TDI شش سیلندر با حجم 3 لیتر مجهز است که می تواند 221 اسب بخار قدرت و 550 نیوتن متر گشتاور را تولید کند. اما این مدل جدید می تواند 255 اسب بخار قدرت و 580 نیوتن متر گشتاور تولید کند که در مقایسه با مدل فعلی 34 اسب بخار و 30 نیوتن متر بیشتر هستند.

فولکس واگن آماروک

فولکس واگن آماروک

اما این تمام برنامه ی فولکس واگن برای عرضه ی یک وانت قدرتمند نیست. مدلی دیگر که دارای پیشرانه ی تقویت شده است در راه است که 268 اسب بخار قدرت خواهد داشت. برای انتقال نیرو در این خودرو نیز از سیستم چهارچرخ محرک فولکس واگن با نام 4Motion بهره گیری شده است که به یک گیربکس 8 دنده اتوماتیک نیز مجهز است. حداکثر گشتاور موتور این مدل نیز گرچه اعلام نشده است اما در دور موتور 1400 تا 3250 دور بر دقیقه در دسترس راننده قرار دارد.
مدل جدید آماروک در دو تیپ Highline و Aventura به بازار خواهد آمد و تغییرات تظاهری را نیز تجربه کرده است. در بخش های ستون و سقف این خودرو از رنگ مشکی تیتانیومی بهره گیری شده است و در داخل کابین نیز شاهد استفاده از چرم ناپا هستیم. رینگ های جدید نیز دارای سایز 20 اینچی و به رنگ مشکی هستند.

فولکس واگن آماروک

فولکس واگن آماروک

در کنار این موارد باید به امکانات استانداردی همچون چراغ های روشنایی در روز LED، چراغ های اصلی زنون، سنسور نور و باران، چراغ مه شکن روشن شونده در پیچ و آینه های تاشوی برقی اشاره کرد.
قوی ترین مدل آماروک در بازار آلمان با قیمت 63 هزار دلار برای مدل هایلاین و 71 هزار دلار برای مدل اونتورا به بازار عرضه خواهد شد. این قیمت برای چنین خودرویی کمی بالا است چون اگر تنها 2 هزار دلار به قیمت آماروک شش سیلندر اضافه کنید می تواند مدل شش سیلندر دیزلی توارگ را بخرید.
معرفی این مدل از آماروک را باید پاسخ کوبنده ی فولکس واگن به مرسدس بنز X350d 4Matic دانست. این مرسدس بنز که بر روی پلتفرم نیسان ناوارا ساخته شده است به موتور 3 لیتری شش سیلندر توربو دیزل مجهز است که 255 اسب بخار قدرت داشته و می تواند 550 نیوتن متر گشتاور تولید کند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد