موضوعات داغ

انتشار فیلم تبلیغاتی جدید از مدل کاملا جدید لکسوس ES + فیلم

عکس مطلب اول
اگر از طرفداران طراحی ظاهری لکسوس LS و بدنه جذاب آن هستید اما این خصوصیات را در یک خودروی کوچکتر می خواهید، به چیز دیگری جز مدل کاملا جدید لکسوس ES فکر نکنید. بار دیگر قبل از رونمایی کامل لکسوس ES جدید در 25 آوریل، یک فیلم تبلیغاتی از آن منتشر شد. در این فیلم شگفت انگیز قسمت عمده طراحی خارجی ES جدید نمایش داده می شود و می توانید بدنه اصلاح شده ی این سدان متوسط را ببینید که الهام گرفته از گل سرسبد محصولات لکسوس یعنی مدل LS است.
در قسمت جلو شاهد همان جلوپنجره دوکی شکل لکسوس هستیم که مورد پسند عده ای و مورد نفرت عده دیگر است. در دو طرف این جلوپنچره چراغ های جلوی برگرفته از مدل LS را می بینید که از تنظیمات مشابه برای چراغ های روشنایی روز برخوردار هستند. نوارهای فلزی اطراف دریچه های ورودی هوا که تقریبا به شکل بومرنگ هستند مکمل خطوط کرومی در اطراف جلوپنچره بزرگ این خودرو هستند.
در نمای جانبی لکسوس ES جدید نسبت به مدل قبلی تغییرات قابل توجهی مشاهده نمی شود و ظاهرا اینطور به نظر نمی رسد که طول بدنه آن بیشتر شده باشد، اما احتمال دارد فاصله محوری آن نسبت به قبل اندکی افزایش یافته باشد. با توجه به سایز درهای عقب احتمالا فضای پای فراوانی برای سرنشینان عقب وجود دارد. به نظر می رسد کلاهک های برجسته آینه های جانبی که به رنگ سیاه و خاکستری تیره هستند نسبت به آینه های مدور نسل قبلی بیرون زدگی بیشتری دارند.
با اینکه در حال حاضر تصویر کاملی از قسمت عقب ES جدید در دسترس نیست، لکسوس در فیلم تبلیغاتی خود اندکی از قسمت عقب این خودرو را نشان می دهد. در قسمت عقب ES جدید یک اسپویلر برجسته روی لبه در صندوق عقب و چراغ های عقب که طرح آنها تا حدودی مشابه نسل قبلی است خودنمایی می کنند. یک نوار فلزی در قسمت عقب وجود دارد که احتمالا بین چراغ های عقب امتداد یافته است.

مقایسه نمای جلوی نسل فعلی و جدید لکسوس ES

مقایسه نمای جلوی نسل فعلی و جدید لکسوس ES


مقایسه نمای جانبی نسل فعلی و جدید لکسوس ES

مقایسه نمای جانبی نسل فعلی و جدید لکسوس ES


مقایسه نمای عقب نسل فعلی و جدید لکسوس ES

مقایسه نمای عقب نسل فعلی و جدید لکسوس ES

در مجموع لکسوس ES مدل 2019 جذاب تر و پیشرفته تر از سدان قبلی به نظر می رسد، گرچه عادت کردن به جلوپنجره دوکی شکل بزرگ این خودرو برای برخی افراد دشوار است. طراحی داخل کابین ES جدید همچنان یک راز باقی می ماند اما زیاد تعجب آور نیست اگر قسمت هایی از کابین LS در آن مشاهده شود و شاهد کابینی باشیم که به زیبایی ساخته شده باشد.
لکسوس در نمایشگاه خودروی پکن که قرار است یک هفته بعد آغاز شود از نسل هفتم ES رونمایی خواهد کرد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد