موضوعات داغ

اطلاعات و جزئیات بیشتر در مورد بی ام و M2 کامپتیشن

عکس مطلب اول
اطلاعات جدیدی در مورد بی ام و M2 کامپتیشن پکیج درز کرده است که حاوی جزئیات بیشتری است. این اطلاعات که در Bimmer Post گذاشته شده است از اسکن های آخرین شماره نشریه EVO نشئت می گیرد که احتمالا منبع موثقی برای اطلاع از جزئیات بیشتر در مورد این خودرو است.
طبق ادعای این مقاله که در 6 صفحه نوشته شده است موتور 3.0 لیتر توئین توربوی 6 سیلندر خطی M2 کامپتیشن 404 اسب بخار قدرت و 550 نیوتن متر گشتاور خواهد داشت. این اعداد و ارقام با گزارش قبلی که به 405 اسب بخار و 550 نیوتن متر اشاره داشت بسیار نزدیک است. علاوه بر این M2 کامپتیشن با هر دو گیربکس دنده ای و دابل کلاچ عرضه خواهد شد. با باز کردن کاپوت یک میله استرات فیبرکربنی (استرس بار) مشابه آنچه در M4 وجود دارد نمایان می شود. در یک پکیج سفارشی با نصب یک مجموعه کالیپر با 6 پیستون و دیسک ترمزهایی با قطر 400 میلی متر در جلو و کالیپرهای 4 پیستونی و دیسک ترمزهایی با قطر 380 میلی متر در عقب، قدرت توقف این خودرو افزایش می یابد. داخل کابین صندلی هایی با حمایت جانبی بالا و لوگوی نورانی M2 وجود دارند.
یک عیب احتمالی M2 کامپتیشن این است که وزن مدل کوپه آن از مدل فعلی بیشتر است. اصلاحات در سیستم خنک کننده برای این موتور که قدرت بیشتری دارد باعث افزایش وزن 55 کیلوگرمی این خودرو شده است. ولی از آنجایی که قدرت و گشتاور موتور جدید 39 اسب بخار و 84 نیوتن متر بیشتر است، حتی با وجود این وزن اضافه عملکرد باز هم بهبود می یابد.

بی ام و M2 کامپتیشن

بی ام و M2 کامپتیشن


بی ام و M2 کامپتیشن

بی ام و M2 کامپتیشن

با توجه به اینکه EVO یک نشریه انگلیسی است، این اطلاعات لزوما در مورد بازارهای دیگر صدق نمی کند. با این حال احتمالا اگر بی ام و این مدل را در بازار امریکا عرضه کند تغییر زیادی در آن ایجاد نمی کند. بر اساس اطلاعات نشریه EVO هنگامی که فروش این خودرو در ماه جولای آغاز شود قیمت مدل کوپه از 67.312 دلار آغاز می شود. جهت مقایسه باید گفت قیمت مدل استاندارد M2 در بریتانیا از 53.082 دلار آغاز می شود و قیمت مدل پایه آن با احتساب هزینه حمل 54.500 دلار در ایالات متحده است.
پیش بینی می شود M2 کامپتیشن قبل از پایان ماه آوریل احتمالا در نمایشگاه خودروی پکن در 25 آوریل رونمایی شود.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/1/30
پارس 16 سوپاپ با موتور l4 از این بهتره.