موضوعات داغ

تاریخ رسمی رونمایی بی ام و سری 8 جدید اعلام شد

عکس مطلب اول
تقویم های خود را علامت بزنید زیرا فقط چند ماه بعد بی ام و سرانجام از سری 8 جدید که مدت زمانی طولانی معرفی آن پیش بینی شده بود رونمایی خواهد کرد. بعد از چندین ماه تیزر تبلیغاتی، آزمایش و حتی معرفی مدل مسابقه ای سری 8 GTE، بر اساس اطلاعات جدید در 15 ژوئن 2018 نسخه خیابانی سری 8 جدید رونمایی خواهد شد.
در اطلاعیه ای که به نمایندگی های فروش بی ام و فرستاده شد سری 8 جدید برای اولین بار در ماه ژوئن به نمایش در می آید. این اطلاعیه توسط یکی از کاربران انجمن بیمر پست آشکار شد. این خودرو در پیست لمنز روز جمعه قبل از شروع مسابقه به نمایش گذاشته خواهد شد که در همین مکان سری 8 GTE برای رقابت 24 ساعته روز بعد وارد پیست می شود. حدودا در بخش پایانی این اطلاعیه تاریخ رونمایی رسمی سری 8 جدید برملا شده است.
« مسابقات 24 ساعته لمنز قدیمی ترین مسابقه فعال خودروهای اسپرت در سری مسابقات استقامت است که هر ساله از سال 1923 نزدیک شهر لمنز در فرانسه برگزار شده و یکی از مشهورترین مسابقات خودرویی در جهان محسوب می شود. برندگان مسابقه 24 ساعته لمنز 15 تا 17 ژوئن 2018 جمعه شب شاهد رونمایی جهانی مدل کاملا جدید بی ام و سری 8 خواهند بود. »

نمای جلوی بی ام و سری 8 جدید با پوشش استتار

نمای جلوی بی ام و سری 8 جدید با پوشش استتار


نمای عقب بی ام و سری 8 جدید با پوشش استتار

نمای عقب بی ام و سری 8 جدید با پوشش استتار

مسلما عکس های جاسوسی و تبلیغات فراوان کمک زیادی به تجسم هویت واقعی سری 8 جدید می کنند. جدیدترین عکس های جاسوسی، سری 8 کوپه و کابریولت را با پوشش استتار بسیار نازک در حال آزمایش نشان می دهند. زیر پوشش استتار بیرونی، بدنه های نسخه های تولید انبوه همراه با چراغ های جلو و عقب، دریچه های ورودی هوا و اجزای بدنه به راحتی قابل شناسایی هستند.
سرانجام یک مدل 4 در گرن کوپه و نسخه قدرتمند M8 بر اساس مدل استاندارد سری 8 کوپه به وجود می آیند. بر اساس مدل مفهومی M8 گرن کوپه که ماه پیش در نمایشگاه ژنو شاهد آن بودیم، می توانیم خصوصیات این دو مدل را پیش بینی کنیم.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد