موضوعات داغ

رنو کولیوس 2018 به ترمز اضطراری مجهز می شود

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
رنو رسما اعلام کرد که مدل 2018 خودروی کراس اوور کولیوس به سیستم ترمز اضراری خودکار مجهز می شود که این سیستم از سرعت 30 کیلومتر بر ساعت تا سرعت 140 کیلومتر بر ساعت فعال بوده و می تواند از بروز تصادف پیشگیری کند.
از دیگر امکاناتی که بر روی مدل 2018 کولیوس به صورت استاندارد عرضه خواهد شد باید به اپل کارپلی نیز اشاره کرد.
رنو کولیوس پر فروش ترین محصول این خودروساز در بازار استرالیا است به طوری که این خودروساز توانسته در ماه مارس 332 دستگاه از این خودرو را در این کشور به فروش برساند و از ابتدای سال تا کنون نیز 739 دستگاه از این خودرو به فروش رفته اند و حالا با این امکانات جدید رنو کولیوس بهتر می تواند با رقبای خود رقابت کند.

سیستم ترمز اضطراری فعال رنو

سیستم ترمز اضطراری فعال رنو

سیستم ترمز اضطراری فعال رنو که با نام AEB شناخته می شود از یک رادار برای کنترل فاصله بهره مند است و به این ترتیب می تواند خسارت برخورد با خودروی جلویی را کاهش دهد. در مرحله ی نخست این سیستم ابتدا به راننده در خصوص رعایت فاصله هشدار می دهد و در صورتی که راننده واکنشی نشان ندهد سیستم با استفاده از سامانه ی کنترل پایداری خودرو اقدام به فعال کردن ترمزها می کند.
رنو همچنین با اضافه کردن اپل کارپلی سعی کرده است تا امکانات رفاهی تکنولوژیکی کولیوس را نیز افزایش دهد. این امکان نیز درون نمایشگر 7 اینچی لمسی این خودرو تعبیه شده است. مشتریان همچنین به صورت آپشن می توانند نمایشگر 8.7 اینچی را برای خودروی خود سفارش دهند.
رنو کولیوس قبلا تنها به اندروید اتو مجهز بود و امکان ارتباط با دستگاه های اپل را نداشت.
با وجود اضافه شدن لیست امکانات کولیوس، قیمت این خودرو اما بدون تغییر باقی مانده است و همچنان با قیمت پایه‌ی 29 هزار دلار در بازار عرضه می شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد