موضوعات داغ

با یکی از محصولات خاص لکسوس آشنا شوید

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
لکسوس امسال مدل RC 300h F Sport را معرفی کرد که این خودرو البته به احتمال زیاد به بازار ایران راه پیدا نخواهد کرد. اما لکسوس در نمایشگاه خودروی ژنو امسال از سری جدیدی از محصولات خود نیز رونمایی کرد که دارای تغییرات ظاهری و فنی هستند که آ‌نها را تبدیل به مدل های جذابی کرده است.
به تازگی خبرهایی مبنی بر احتمال ورود لکسوس IS 300h به بازار ایران شنیده شد. در همین راستا به معرفی نسخه ای خاص از این خودرو هواهیم پرداخت. مدل های بلک ادیشن لکسوس دارای تغییراتی در بخش ظاهری و فنی هستند. در بخش ظاهری این خودرو جلوپنجره‌ی بزرگ و اسپرت، چراغ های مه شکن LED و رینگ های 19 اینچی F اسپرت خودنمایی می کنند. این رینگ ها دارای رنگ مشکی مات هستند که در ترکیب با رنگ مشکی متالیک بدنه ی این خودرو نمای زیبایی را ایجاد کرده است.

لکسوس IS بلک ادیشن

لکسوس IS بلک ادیشن

داخل کابین لکسوس IS بلک ادیشن نیز مشابه مدل F اسپرت این خودرو است با این تفاوت که از غربیلک فرمان جدید و چرم مشکی با دوخت نارنجی استفاده شده است.
سرنشینان این خودرو همچنین می توانند از سیستم صوتی حرفه ای مارک لوینسون با 17 بلندگو لذت ببرند ضمن اینکه امکانات دیگری همچون سانروف برقی، سیستم هشدار نقطه کور، دوربین دید عقب، سیستم هشدار خودروی پشت سری، آینه های تیره شونده خودکار و نمایشگر 10.3 اینچی نیز در این سدان اسپرت موجود هستند.

لکسوس IS بلک ادیشن

لکسوس IS بلک ادیشن

در بخش فنی این خودرو از یک موتور هیبریدی 2.5 لیتری استفاده شده است که می تواند 220 اسب بخار قدرت تولید کند و ضمنا مصرف سوخت 4.2 لیتر در هر 100 کیلومتر را برای این سدان اسپرت به ارمغان بیاورد. میزان انتشار گاز دی اکسید کربن در این خودرو نیز تنها 116 گرم در هر کیلومتر است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد