موضوعات داغ

فولکس واگن 2 هزار ایستگاه شارژ در آمریکا احداث می کند

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
بخش خودروهای برقی فولکس واگن اعلام کرد که این کمپانی قصد دارد تا 2 هزار ایستگاه شارژ خودروهای برقی را تا سال 2019 در کشور آمریکا ایجاد کند.
این واحد که Electrify America نام دارد پس از رسوایی این خودروساز در زمینه ی خودروهای دیزلی تاسیس شد و قرار است تا 500 ایستکاه شارژ را در نقاط مختلف آمریکا نصب کند. همچنین این واحد 100 ایستگاه شارژ خودروهای برقی را نیز در فروشگاه های وال مارت در 34 ایالت نصب خواهد کرد.
همچنین شارژرهای Electrify America می توانند مدل های مختلفی را شارژ کنند که شامل شارژر های 50، 150 و 350 کیلوواتی می شوند.
البته فعلا خودرویی در بازار نیست که به شارژر 350 کیلوواتی نیاز داشته باشد اما آئودی E-tron و پورشه E-Mission هر دو از سیستم شارژ سریع پشتیبانی می کنند و به زودی وارد بازار خواهند شد. فولکس واگن نیز خودروی I.D را در راه دارد که این مدل نیز شارژر 350 کیلوواتی را پشتیبانی می کند.
برای مقایسه باید بدانید که سیستم سوپرشارژر تسلا از شارژر 120 تا 140 کیلوواتی استفاده می کند که می تواند باتری 90 کیلووات ساعتی مدل اس را در 1 ساعت شارژ کند. از نظر تئوری شارژر 350 کیلوواتی باید بتواند به ازای هر دقیقه 20 مایل را به شعاع حرکتی خودرو اضافه کند و در 15 دقیقه، شارژ لازم برای حرکت تا 482 کیلومتر را فراهم کند.
احداث این ایستگاه های شارژ در آمریکا 370 میلیون دلار هزینه در بر خواهد داشت که این مبلغ بخش از سرمایه گذاری 2 میلیارد دلاری گروه فولکس واگن در توسعه ی خودروهای برقی و جبران خسارت های ناشی از دیزل گیت است.
فولکس واگن گفته است که این ایستگاه های شارژ در 17 منطقه ی شهری در بیش از 93 ایالت نصب خواهند شد و هر ایستگاه شارژ جاده ای به 4 تا 10 شاررژ مجهز می شود و ایستگاه های شهری نیز به 3 تا 6 دستگاه شارژر مجهز خواهند بود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد