موضوعات داغ

مصوبه افزایش قیمت رنو ساندرو و برلیانس به تعویق افتاد

عکس مطلب اول
روزهای گذشته اعلام شد که باتوجه به افزایش نرخ بیمه شخص ثالث در سال جدید و همچنین افزایش نرخ خدمات شماره گذاری در سال 97، شرکت پارس خودرو به دنبال دیگر شرکت‌های خودروساز داخلی اقدام به افزایش محصولات "رنو" و "برلیانس" در بازار کشور کرده است، اما روز گذشته شرکت پارس خودرو با انتشار یک اطلاعیه، اعلام کرد که مصوبه قیمت جدید محصولات خود را به تعویق انداخته و تا اطلاع بعدی، طبق روال فروردین ماه پیش می رود و به عرضه محصولات "رنو" و "برلیانس" به مشتریان می پردازد، هرچند در ادامه و صرفا جهت اطلاع، جداول منتشر شده از قیمت جدید محصولات "رنو" و "برلیانس" قرار گرفته است که حالا شرکت پارس خودرو تصمیم به تعویق آن تا اطلاع ثانوی گرفته است.

تغییرات قیمت محصولات رنو

تغییرات قیمت محصولات رنو



تغییرات قیمت محصولات برلیانس

تغییرات قیمت محصولات برلیانس

نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/2/3
چه فایده با اعلام قیمت جدید قیمت بازار ناگهانی افزایش پیدا کرد و حتی با خبر جدید هم تغییرش حاصل نشد.موندم چرا باید یک خبر بدون کارشناسی اعلام بشه و تاثیر خودش تو بازار بزاره بعد اعلام کنن منتفی است.شده قضیه دلار اسما شده 4200 ولی همه کالاها بالا رفت که هیچ بهیجوجه پایین نمیاد.
1397/2/3
خ گرونش کرده ، تقریبا ۱۰ درصد
1397/2/3
طرفو تو ده راه نمیدادن سراغ کدخدارو میگرفت
مدیر سایپا...این آشغالای ده سال پیش و این چینی های بیخودشو خیلی جدی گرفته
الحق والانصاف با گیرآوردن مردم خدا چوبشو زده بدبخت و عقب افتاده شدن. بدرد همون تولید رنو 5 و پی کی نیو و زانتیا 2 میخوررن
1397/2/3
خجالت بکشید...هر روز گرون شدن بیمه شده عادت...جون انسانو هر روز با این آشغالاشون و نرخاشون ارزون میکنن و بیمه و چیزای دیگه رو گرون. خاک بر سر عقب افتاده تون
1397/2/4
از تاریخ اول مهر ۹۶ تا الان یک ۲۵ تومان گرفتن و وسط اسفند ۹۶ هم دعوت نامه فرستادن برای نهایی کردن ۲۲۵ دیگه هم گرفتن اما ار ۱۸ اسفند تا اردیبهشت ۴ / ۹۷ هنوز خودرو تحویل ندادن و دارند قیمت خودرو ها را ۵ میلیون امروز بالا میبرند از تاریخ ۲/۲/۹۷ خوب این تاریخ چه ربطی به خودرو خریداری شده در مهر ۹۶ و تسویه شده در اسفند ماه ۹۶ را دارد . ؟ تازه تاخیر در تحویل داره که طبق قرارداد جریمه شو باید بدهند .؟ واقعا خجالت داره که با بی تدبیری و بی تجربگی در مدیریت تا این حد همه رو مسخره کردن !
1397/2/4
سلام چرا خودرو ای که ۸ ماه پیش فروخته اید و دعوت نامه آن در اسفند ۱۹/۹۶ پرداخت شده بایستی تا اردیبهشت ماه ۹۷ تحویل خریدار نشده ؟و دولت بایستی جریمه تاخیر بپردازد ؟. اگر سایپا بخش خصوصی بود آیا چنین جریمه ای برای تاخیر در تحویل بوجود می آمد ؟
1397/2/9
با سلام
باز هم مشاهده افزایش قیمت خوردوها مخصوصا ساندرو هستیم که شرکت پارس خودرو در اطلاعیه 97/01/21 قیمت این خودرو را تغییر داد (489560000 ریال). چه دلیلی برای این افزایش قیمت وجود دارد آیا امکانات آن تغییری فوق العاده ای کرده است و تنها این مردم هستند که زیر بار این فشار می روند آقای روحانی چه جوابی در این خصوص دارید (پسا برجام... باید گریست).
خواهشمند است علت این افزایش قیمت را از مدیر عامل شرکت پارس خودرو جویا شوید