موضوعات داغ

قیمت هاوال H2 از سوی گروه بهمن مشخص شد

عکس مطلب اول
گروه بهمن به عنوان نماینده جدید عرضه و خدمات پس از فروش محصولات "هاوال" در بازار کشور، قیمت شاسی بلند جدید "هاوال H2" را در مدل‌های 97 اعلام کرده است که از هفته آینده شرایط فروش آن اعلام شده و به مشتریان عرضه می‌شود.
باتوجه به اعلام گروه بهمن، خودروی شاسی بلند "هاوال H2" در مدل‌های 97 خود با قیمت قطعی 95 میلیون و 890 هزار تومانی به مشتریان عرضه خواهد شد، اما باید تاهفته آینده منتظر ماند و دید که "گروه بهمن" در قالب چه نوع طرح فروشی اقدام به ثبت سفارش و عرضه این محصول به مشتریان خود می‌کند.

قیمت جدید هاوال H2

قیمت جدید هاوال H2

با ورود به مشخصات فنی، اول از همه به ابعاد و اندازه اتومبیل خواهیم رسید که شرکت سازنده برای طراحی و ساخت H2، از پیکربندی 4335 میلی متری در طول، عرض 1814 میلی متر، ارتفاع 1695 میلی متر و همچنین فاصله 2560 میلی متر برای نصب محورهای جلو و عقب اتومبیل استفاده کرده است که قطعا دارای فضای کابین بسیار خوب و جاداری برای سرنشینان خود خواهد بود.
با تایید گروه بهمن و همچنین تنها پیشرانه‌ای که شرکت خودروسازی هاوال برای شاسی بلند H2 در نظر گرفته است، شاهد کاربرد یک پیشرانه 1.5 لیتری چهار سیلندر بنزینی در زیر کاپوت هاوال H2 هستیم که می تواند در محدوده 5600 دور بر دقیقه، حداکثر 147 اسب بخار قدرت تولید کند و یا با نوسان دور موتور در محدوده 2200 الی 4500 دور بر دقیقه، می توان به حداکثر گشتاور 210 نیوتن متر رسید که توسط یک جعبه دنده 6 سرعته تیپ ترونیک دریافت شده و به سمت چرخ های محرک اتومبیل ارسال می شود.
در صفحه تست و بررسی هاوال H2 می توانید کامل با این خودرو آشنا شوید.

نظرات کاربران

28 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/2/3
این قیمتا رو کی میده؟!!
1397/2/3
لطفا تا تازه است فیلم بگذارید
1397/2/3
کلا من ماشین چینی نگاه میکنم حتی تو عکس هم حلبی با ورق نازک و ضعیف بنظر میاد
1397/2/5
استاد و متخصص عکس
تا حالا از نزدیک دیدی
همینجوری و روی هوا نظر ندیم
1397/2/8
صرفا جهت اطلاع این ماشین 5 ستاره ایمنی از ancap موسسه ایمنی استرالیا رو داره !!
1397/2/9
خداوکیلی اینو راست میگه دوستمون...شما بگو بنز اما وقتی چینی باشه ب مفت نمی ارزه هر چی باشه اسم چینی رو به خودش یدک میکشه...متاسفانه تو ایران ما همه بهترین ماشینو زیر پاشون دارن و هیچکی ماشین بد نداره حتی چپی سوارش و تمام رنگ سوارش...چین بد نیست اما شما ی سر تا ترکیه برو ببین چین درجه1اونجا با چین درجه5اینجا رو...ما میتونیم رو ماشینی نظر بدیم که خودمون حداقل1سال داشته باشیم ن تو نمایشگاه دیده باشیم یا تست درایو کرده باشیم...پس لطفا نظر جدی و تجربی بدین تشکر
1397/2/3
با این قیمت خیلی خوب فروش خواهد
کرد اما بعید می دونم با این قیمت عرضه بشه.احتمالا مثل ال ۹۰ و پارس و جک اس۵ موقع مراجعه به نمایندگی فروش نداشته باشند و فقط از دلال بشه خرید و این قیمت اعلامی هم نمایشی باشه برای جذب خریدار.
1397/2/3
قیمتش خیلی زیاده ....
1397/2/4
نمیدونم این گروه بهمن مدیریت جدیدش ایرانین یا از بچه های چین هستند،اصلا باید اسمشو عوض کنن بزارن چین خودرو از بس که همه کارش شده سرهم کردن اشغالای چینی!
1397/2/5
ما کی قراره از این موتورهای یک و نیم لیتری ۴ سیلندر کم توان دست برداریم
1397/2/9
وقتی که ورود ماشین های بالای 2500ازاد بشه و قیمت گمرک بکشه پایین و ماشین با قیمت جهانی بخریم...تو خواب شاید بشه یک کارایی کرد
1397/2/6
موتور ۱.۵ لیتر تنفس طبیعی واسه این اتاق واقعا مسخره اس
۱۴۷ اسب بخار اصلا با این موتور غیرقابل درک هست نهایت بتونه ۱۱۵ اسب بخار تولید کنه .
باید منتظر یه شتاب صفر تا صد ۲۰ ثانیه ای از این خودرو لش در اینده باشیم
1397/2/6
موتور توربو شارژ و پر خوران هست و همونطور که خودتون اشاره کردید از موتور 1.5 این توانو نمیشه گرفت
1397/2/6
دوستی که میگه موتورش ۱/۵ لیتر هستش و اسب بخار و گشتاور پایینی میده، احتمالا با مفهوم سوپرشارژر و توربو آشنایی نداره! ای کاش قدری بیشتر مطالعه داشته باشیم...
1397/2/7
سلام
به متن معرفی اصلی مراجعه کنید
تنفس طبیعی نیست
پرخوران داره
الان تو اروپا دارند از 1.2 لیتری پرخوران استفاده میکنند
حتی ژاپنی ها از 1.1 روی تویوتا دارند استفاده میکنند
1397/2/7
موتورش توربوست. تنفس طبیعی رو از کجا اوردی؟
شتابشم ظاهرا ۱۱.۶ ثانیه شده.
1397/2/7
موتور این ماشین دارای توربو شارز هست
1397/2/7
مزخرف تر از ماشین چینی هیچ جا ندیدم , ماشین چینی بخرید مثل این می مونه که پولتون رو جلو چشمتون آتیش بزنید . برید یه ماشین دست دوم کره ای یا ژاپنی بخرید حتی اگه دست سوم باشه .
1397/2/8
اصلا با نظرتون موافق نیستم ماشین های چینی شاید در اوایل ورود به ایران بد بودن ولی الان این موضوع اصلا صدق نمیکنه در ضمن نه محصولات چینی بلکه کلا صنعت خودرو سازی بیشتر مونتاژ هستش، مثلا همین هاوال h2 سیستم برقیش کلا بوش هستش، البته اینو قبول دارم ماشین های ژاپنی و آلمانی حرف اول میزنن ولی ماشین های کره ای الان اصلا با ماشین های چینی تفاوت چندانی ندارن، و اینکه من تست و بررسی های هاوال h2 رو خیلی خوندم و چند تا فیلم بررسی تو آپارات هستش رو دیدم و از نظر سطح امکانات و آپشن ها خیلی بروز هستش، جنس متریال های بکار رفته واقعا فرقی با خودرو های کره ای نداره، بهرحال شما هم دهن بین نباشید همیشه نه فقط ماشین هر وسیله ای که میخواید نظر بدید در موردش یا بخرید در موردش تحقیق کنید. بهرحال موفق باشید
1397/2/10
ماشین های چینی نسبت به قبل کیفیتشون بهتر شده. من فکر میکنم ماشین بدی نباشه. البته قاعدتا به اندازه قیمتش آپشن و کیفیت داره و نباید انتظار ماشین کره ای رو ازش داشت.


ولی رضا جان خدایی توی گروه بهمن کار نمیکنی؟ اطلاعات ویژه ای از ماشینه داری!!!
1397/2/7
این ماشین با گیربکس دستی واقعا مسخره است.
1397/2/8
مشتریان گرامی؛
متاسفانه با توجه به اختلال در سیستم درگاه‌های بانکی، وبسایت فروش در حال حاظر امکان سرویس‌دهی ندارد. به محض برطرف شدن مشکل، ساعت باز شدن مجدد سایت جهت خرید خودروی هاوال H2 از همین طریق اطلاع‌رسانی خواهد شد.

اسم این کار ؟
پس از ثبت نام جهت واریز اقدام کردم سایت این پیام گذاشت.
1397/2/8
چه خبره.این قیمتا رو از کجا میارن
1397/2/8
آقایون این خودرو سازی ۱۷ مین برند معتبر جهانه و برترین برتر چینی هستش... ۵ ستاره ایمنی از موسسه ایمنی استرالیا داره که خودش خیلی. قدرت و کیفیت موتور هم خوبه و مشکلی نداره و امکاناتش از تیگو ۵ و هایما اس۷ کم نمیاره. ستایش از جک اس ۵ ۱۱۵ میلیونی بیشتره و مصرفش کمتر. قیمتش هم از همشون کمتره. چین دیگه چینی سابق نیست کلا بازار اروپا و آمریکا رو هدف گرفته... خیلی وقته عقب افتادیم و فقط زر زر میکنیم در صورتی که اون چینی چشم تنگ داره کار میکنه و تلاش...
به جا ایراد گرفتن لطفا دهن تو ببند و ذهنت رو باز کن و دستت رو به کار بردن تا اسم ایران بالا بره
1397/2/25
این بازار سیاهی که راه انداختند بیشتر توهین به مشتری و مصرف کننده هست… همه جای دنیا تولید کننده رقابت میکنه تا مشتری جذب بشه اینجا به مدد گروه بهمن و امثالهم، دارن بین مشتری ها رقابت میندازن برای خرید… عجیبه برام… آیا این توهین مسلم به شخصیت مشتری و پولی که میده نیست؟
1397/3/22
30 میلیون بیشتر نمی ارزه با موتور 1.5 لیتری توربو .100 تومن به مردم میفروشن!!!!!!! واقعا تاسف داره
1397/4/8
خودرو چینی اگر مفت هم بدن نباید خرید یک چرخ پیکان تمام خودرو های چینی را می ارزه انگلیس و امریکا و ژاپن ماشین میسازند چین فقط روی قطعات بعد از فروش هرروزه تلاش میکنه و اشغال تحویل میده
1397/5/15
با همه موضوعات که فرمایش کردید اما به نظر میرسد یک مقداری قیمتش گران است
اگر هشت میلیون میداند فکر کنم یه مقداری می ارزید