موضوعات داغ

ماشین ام جی GS

(3.8/5) 125,042 رای
208 km/h
حداکثر سرعت
8.3 liter/100km
مصرف سوخت
1955 cc
حجم موتور

مشخصات ام جی GS

کلاس بدنه
کراس اوور
انتقال نیرو
دیفرانسیل جلو
نوع جعبه دنده
6 سرعته خودکار دو کلاچه
حداکثر توان
217 اسب بخار
تنفس موتور
توربوشارژ
تعداد سیلندر
4 سیلندر

فیلم بررسی ام جی GS

مزایا و معایب ام جی GS

مزایا

معایب

مشخصات فنی ام جی GS

نام خودرو
ام جی GS
کشور سازنده
پرچم کشورچین
سال (طراحی)
2015
موتور
4 سیلندر 16 سوپاپه
حجم موتور
1955 سی سی
تنفس موتور
توربوشارژ
انتقال نیرو
دیفرانسیل جلو
حداکثر قدرت
217 اسب بخار در 5000 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور
350 نیوتن متر در 2500 دور در دقیقه
جعبه دنده
6 سرعته خودکار دو کلاچه
شتاب 0 تا 100
8.69 ثانیه

نتیجه تست شتاب در خودروبانک

این خودرو در خودروبانک تست شده و نتایج عملکرد آن را با دستگاه VBOX می توانید در زیر بخوانید:

شتاب 0 تا 100 کیلومتر 8.92 ثانیه
شتاب 0 تا 100 کیلومتر (VBOX) -
شتاب 0 تا 60 کیلومتر (VBOX) -
شتاب ثانویه 30 تا 70 کیلومتر (VBOX) -
شتاب ثانویه 50 تا 70 کیلومتر (VBOX) -
100 متر -
200 متر -
1/8 مایل -
1/4 مایل -
حداکثر سرعت
208 کیلومتر در ساعت
وزن
1642 کیلوگرم
اندازه (میلیمتر)
4500 طول - 1855 عرض - 1675 ارتفاع
فاصله بین دو محور
2650 میلیمتر

مصرف سوخت ماشین ام جی GS

  • داخل شهر
  • خارج از شهر
  • ترکیبی
  • حجم باک
  • استاندارد آلایندگی
  • میزان تولید CO2
  • استاندارد امنیت
  • -
  • -
  • 8.3 لیتر در هر صد کیلومتر
  • 55 لیتر
  • یورو 5
  • -

امکانات ام جی GS

کیسه هوا
دارای 6 ایربگ (2 عدد جلو، 2 عدد جانبی جلو، 2 عدد پرده ای) در 10 نقطه
سیستم صوتی
دوربین دید عقب با راهنمای پارک حساس به زاویه فرمان - صفحه نمایش لمسی 6/1 اینچی با قابلیت کنترل امکانات رفاهی داخل خودرو - سیستم رادیو پخش Arkamys با 6 بلندگو و صدای 3بعدی و اتصال iPod , Aux , USB, Bluetooth و دارای حافظه داخلی - کنترل سیستم صوتی روی فرمان
ترمز و پایداری
سیستم تعلیق جلو مک فرسون و عقب بازوهای چندگانه مستقل - سیستم ترمز جلو و عقب دیسکی - سیستم کنترل پایداری (ESP) و سیستم کنترل ترمزها بر سر پیچ (CBC) - سیستم ضد قفل ترمز (ABS)، سیستم توزیع نیروی ترمز (EBD) و سیستم کمکی الکتریکی ترمز (EBA) - ترمز دستی الکتریکی (EPB) - سیستم کنترل خودرو در سراشیبی (HDC)
دیگر امکانات
پیشرانه توربوشارژ می باشد - دارای تکنولوژی پاشش مستقیم سوخت (GDI) - سیستم انتقال قدرت 4 چرخ متحرک - دارای پدال تعویض دنده از پشت فرمان - سیستم Start/Stop جهت بهینه سازی مصرف سوخت - سیستم فرمان الکتریکی (EPS) - قابلیت نگهدارنده خودرو در سربالایی (Autohold) - کروز کنترل – سنسور پارک عقب - قابلیت بسته شدن اتوماتیک شیشه ها و سانروف با قفل نمودن درب های خودرو (Lazy Locking) - رینگ آلومینیومی 18 اینچی - سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک با دریچه هوا برای سرنشینان عقب - سیستم ورود بدون کلید (Key less) - استارت دکمه ای (Push Button Start) - سانروف برقی - آینه های جانبی برقی، جمع شونده و دارای گرمکن - چراغ های جلو زنون - قابلیت تنظیم ارتفاع خودکارچراغ های جلو - شیشه شوی چراغ های جلو - دارای سنسور روشن شدن اتوماتیک چراغ های جلو (Auto Light)- چراغ های خوش آمدگویی (Welcome) و بدرقه - چراغ های مه شکن جلو و عقب - چراغ های روشنایی روز (Day Light)- چراغ های LED عقب - دارای گرمکن شیشه عقب - تیغه های برف پاک کن Boneless- آینه دید عقب الکتروکرومیک (ECM)- تنظیم برقی صندلی راننده در 6 جهت و تنظیم گودی کمر دستی - تنظیم دستی صندلی سرنشین جلو در 4 جهت - تنظیم زاویه صندلی های عقب - صندلی های عقب با پیکربندی 4:6 و قابلیت جمع شوندگی کامل – 3 عدد پشت سری صندلی های عقب - محفظه مخصوص قرار دادن عینک آفتابی - قابلیت تغییر رنگ نشانگرهای پشت آمپر مطابق با حالت گیربکس (Sportymeter) - ریل های سقف نقره ای رنگ - آنتن کوسه ای (Shark Fin)- رکاب های جانبی و اسپویلر عقب اسپرت - پدال های گاز و ترمز با روکش آلومینیومی - صندلی های چرمی ضد لغزش و ضد خش - فرمان و سردنده چرمی

قیمت و نمایندگی

  • قیمت
  • نمایندگی

نظرات کاربران

175 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/11/30
ای بابا یه چینی آشغال دیگه مثل قارچ سر درآورد
1394/12/2
لطفا با جملات بیهوده و بی ارزش فضای این قسمت و تخریب نکنید.
1398/1/27
باز میگن چینی؟! بابا چرا نمیخواید بفهمید،ام جی یه شرکت تقریبا 100 ساله انگلیسی هستش،همین الانش هم با اینکه بزرگترین سازنده خودرو تو چین(سایک موتور)یه چند سالی هست کل سهامش رو خریده،با این حال هم چنان دفتر طراحی و مهندسی ام جی تو خود انگلستانه و اونجا تولید هم میشه و پارسال تو بازار فوق رقابتی انگلستان تونسته 10 هزار خودرو بفروشه!! مابقی تولیدات هم تو چین و چند تا کشور جنوب شرق آسیا و شیلی و حتی جدیدا ایران....مونتاژ میشه و به فروش میرسه.
الان فولکس واگن آلمان خیلی از شرکت های خودروساز ایتالیایی و اروپایی رو خریده ولی این دلیل نمیشه که به اونها بگن خودروی آلمانی!
محض اطمینان سرچ کنید به انگلیسی تو ویکی پدیا در مورد MG.
.
1399/1/10
لطفا دوستانی که سواد و شناخت کافی از ماشین های مختلف رو ندارن و توی زندگیشون نهایتا ماشین های ایرانی و لگن های کره ای رو سوار شدن و نه هیچ ماشین دیگه ای رو ، اینجا درباره ام جی و سایر برند های معتبر نظر ندن و کمبود دانش خودشون رو بیشتر از این فاش نکنن
1394/12/3
کی میشه از دست این چینی های آشغال راحت شیم!
این جی اس که دیگه اینقدر بی کیفیت شده که هیج جای دنیا اجازه نمیدن وارد شه میان تو ایران در به در دنبال مشتری!!
1394/12/7
من خودم به دلیل قیمت نا متعارف از خرید آن پشیمان شدم.ولی این چینیه آشغال نیست.بعد بهتره بدونی که تا حدود دو ماه دیگه فروش ام جی جی اس در انگلستان آغاز میشه.و شما می توانید تایمر آغاز فروش آنرا در سایت http://mg.co.uk/gs/ ببینید
1394/12/12
طرح جلوشو ببین .انگار یکی با کلنگ زده تو پوزش بعد حالت گرفته از کمپانی با اوردنگی انداختنش بیرون
1394/12/5
دوست عزیز لطفا شما به فکر عینک قشنگتون باشید.اینقدر دل نسوزونید برا اشغالای چینی .بیشتر مردم ایران از بلای جنس های چینی دارن با بی کاری دست و پنجه نرم میکنن .آیا واقعا شما یک ایرانی هستید؟
1394/12/5
جناب صمد در اینکه شما با توجه به نوع صحبتتان مشخص از از خودروسازی و حتی یک برند اطلاعاتی ندارید شکی نیست.
منتها موضوع شما هیچ ارتباطی با یک برند و بیکاری ندارد. شما هنوز ابتدایی ترین اطلاعات در خصوص این برند هم ندارید دوست عزیز پس به جای دادن نظرات بیهوده لطفا فضای این بخش و خراب نکنید.
1394/12/24
اگر ام جی ماشینی چینی هست پس افرین به چین که ماشینی تولید می کند که از ماشین های هیوندا و تویوتا در شتاب با حجم موتوری کمتر به راحتی جلو میزند
(ممنون میشم اگر اطلاعاتی ندارید اول سعی کنید اطلاعات کسب کنید بعدا اظهارنظر کنید و به فکر عینک دوستان هم نباشید )

متشکرم
1394/12/5
ما که ادعایی نداریم اما دیگه نمیدونستیم دونستن چند برند چینی افتخار میاره.
1394/12/6
بسیار خب، ممنون از شما.
هر زمان تمایل داشتید با برخورد مناسب در جهت بالا بردن سطح اطلاعاتی خود قدم بردارید بنده در خدمت هستم و توضیحات کامل در اختیار شما قرار می دهم تا حداقل یک برند محلی انگلیسی با قدمت بالای نود سال را با یک برند چینی اشتباه نگیرید.

موفق و پیروز باشید.
1394/12/6
آقای عینک قشنگ، کسی نیست که تمایل داشته شما راهنمایی!! کنی، اونم واسه یه برند کوچولو چینی شده!
ام جی هر چی بوده بعد از ورشکستگی یه برند کاملا چینی و اینو خود چینی ها دارن میگن:
http://chinaautoweb.com/chinese-brands/
ام جی های توی ایران اگه یک درصد به انگلیس ربط داشتن به ایران وارد نمیشدن وسط این همه تحریم، فهمیدن این موضوع نباید کار سختی باشه دانشمند!
1394/12/7
جناب رضا،
من جایی از صحبت های خودم نمی بینم اصلا از شخصی نظر خواسته باشم یا مخاطب من شما باشید.
با توجه به ادبیاتی که استفاده کردید مشخص هست چه منطقی و طرز فکری دارید. نتها جهت اطلاع شما،
این سایت یک مرجع موثق نیست و منظور برندهایی هستند که مالکیت چینی دارند و از ام جی هم تحت نام سایک ام جی یاد شده . اصلا برند چیزی نیست که به این راحتی قابل واگذاری باشد .
برای نمونه مگر می شود برندی مثل ولوو بعد از خرید سهام توسط شرکت جیلی و با ان اعتبار حالا با همان نام توسط چینی ها به تولید خودرو بپردازد؟ اصلا چنین چیزی امکان ندارد. همانطور که سایک بعد از خرید سهام روور انگلستان مجبور به تغییر نام و ارم محصول به رووی شد و سپس به عنوان یک برند مستقل شروع به فعالیت کرد (هرچند شباهت بسیاری هم نام و هم لوگو به روور انگلستان دارد و کد گذاری محصولات جدید هم مطابق با محصولات سابق روور می باشد.) و به خاطر دانش و تکنولوژی استفاده شده محصولات ام جی روور در دو محصول خود برای صادرات تحت نام ام جی به سایر کشورها از جمله ایران صادر شدند. در همین لینک شما دقیقا زیر سایک ام جی برند رووی وجود دارد. حتی بالاتر برند اسرائیلی چینی کوروس هم به چشم می خورد. حتی این لینک همین سایتی است که شما سعی کردید ثابت کنید این برند چینی است منتها می توانید مشاهده کنید چه محصولاتی از چه برندهایی توسط سایک در چین تولید می شوند.

http://chinaautoweb.com/auto-companies/saic-shanghai-automotive-industry-corporation/


در ضمن فکر نمی کنم بالاتر از دو مرجع معتبر خود شرکت مادر و شرکت سرمایه گذار وجود داشته باشد که اصلا با صحبت های شما مطابقت ندارد. من توصیه می کنم کمی از اینترنت استفاده های بهتری کنید و انقدر به بحث های کورکورانه و بیهوده نپردازید. بحث بر سر برند و کیفیت و انتقاد دو بحث جدا از هم هستند.

در لینک زیر سوالاتی که کاملا به وضوح قابل مشاهده است توسط خود شرکت مادر پاسخ داده شده و با پایین ترین سطح زبان انگلیسی هم هر شخصی متوجه خواهد شد.
سوالاتی از جمله ایا ام جی چینی است؟ (سؤال دوم بعد از تیتر کمپانی)، و یا سؤالاتی در خصوص بازار اروپا و امریکا

http://mg.co.uk/about-mg/faqs/

و این لینک که مختصری از اطلاعات مربوط به این برند که امیدوارم متوجه توضیحات بشوید

http://mg.co.uk/about-mg/

این لینک هم مختص سایت اصلی سایک موتورز مالک فعلی و سرمایه گذار برند ام جی در چین که خودشان اعلام کردند این برند انگلیسی است و تمام مهندسی و طراحی کامل محصولات این برند توسط ام جی انجام می شود. لینک دوم هم هر دو برند ام جی و رووی هستند.

http://www.saicmotor.co.uk/Brand.aspx?page=5

http://www.saicmotor.co.uk/GroupBrands.aspx
1394/12/7
هر کی بهت گفته برند قابل واگذاری نیست چرت گفته، به راحتی هم قابل واگذاری هست و مالک برند هر کاری بخواد میتونه بکنه مثل برند ام جی که مالک و صاحبش چین هستش و کاملا در اون دخل و تصرف داره!!
این مثال تکراری ولوو رو هم بزار در کوزه! ولوو فقط و فقط قسمت ولوو کار(Volvo car) رو فروخته، ولوو تراک و برند هنوز مالکیتش برای سوئد هستش. بهتر به جای ادعای تو خالی یکم سوادتو ببری بالا.
اون وبسایت chinaautoweb برای امثال شما اعتبار نداره برای بقیه مردم دنیا اعتبار داره خیلی هم نظرت مهم نیست براشون.
در ضمن این آمار و ارقام از وبسایت های فقط انگلیسی خنده دار و تکراری شده! آمار بین المللی ام جی در حد صفره!!
http://www.drivearabia.com/ultimatecarbuyerguide/uae/carpage.php/MG-350/2016-2017-/1633
1394/12/8
رضا واقعا این حرف و زدی یا ....
ببین من طرفدار این برند نیستم ولی دیگه اینکه کاملا حرف بی ربطی یکی بزنه خنده داره، سهام ولوو کاملا واگذار شده ولوو ترک ساخت تریلی و خودروی سنگین چه ربطی به سواری داره، !!! نه واقعا
سایت کشور اصلی و سینا گذاشته سایت های اصلی و معتبر بعد رفتی از عربستان سایت گذاشتی ،حالت خوبه پسرم!؟

دیگه یه چیزی نگید ادم خندش بگیره.
سایت انگلیسی کجایی حساب میشه ؟ سایت های بین المللی 😀
1394/12/8
ادعای تو خالی و خوب اومدی رضا
واقعا اعتماد به نفسی که داری قابل تحسین برای من افرین

دیگه به من کم کم ثابت شده این برند مخالفان خیلی جدی داره که به هیچ صراطی مستقیم نیستن
1394/12/8
آرش واقعا متوجه نمیشی! یعنی خیلی سخت بود این حرف؟! یا سواد مشکله!!!
ولوو کاملا واگذار نشده ... ولوو کار همون بخشی هستش که سواری تولید میکنه. ولوو تراک که بخش بزرگتر هستش و برند واگذار نشده. این حرفم به اون کسی گفتم که هی ولوو رو مثال میزنه!!
ام جی هستش که کاملا واگذار شده و صاحب برند چین هست و هر کاری بخواد میتونه بکنه... مثل همین آشغالی که تولید میکنه.
اون سایت مال عربستان نیست، مال امارات، یه جمله داشت کامنتم که حذف شده و این بود که حتی کشورهای کوچیک عرب هم این برند و مسخره و بی اعتبار میدونن چه برسه به بازارهای بین المللی و بزرگ...
شما یه آمار بین المللی از این ام جی بده که بهتون نخندن دیگه... تو دنیای بین المللی در حد صفر هم ام جی رو قبول ندارن. الان گرفتی یا هنوز..؟!!
1394/12/9
نه عزیزم اتفاقا اصلا مشکلی ندارم ، مشکل جای دیگه هست. حرفت انقدر بی منطق هست که منم دیگه چیزی برای گفتن ندارم. شما بهتر بگی اقا من از ام جی خوشم نمیاد دیگه چرا دوست داری هی بگی بده و فلانه و .. عربستان نه امارات به قول شما. جایی تو این لینک ندیدم جز قیمت چیزی زده باشه . تازه این رووی هستش نه ام جی
بعدش هم الان گیرت ولوو ترک هست؟ من همین و اشاره کردم که چه ربطی داره برادر من
مهم همین سواریش هست که فروخته شده کامل دست جیلی افتاده. ولی کارهاش مثل ام جی دست شرکت های اصلی هست. فکر نمی کنم فهمیدن این موضوع زیاد سخت باشه

ولوو یکیش تازه. الان سانگ یانگ هم همینه. ولوو حتی تو چین هم مثل ام جی تولید میشه ولی هر دو تو کشورهای اصلی هم کارخونه دارن. بعد این دو تارو هم مقایسه نکن ولوو این همه محصول داره و خودروساز لوکس هست ام جی بعد ده سال اومده با دو سه تا محصول اقتصادی.

و در کل دوستانه میگم حرفهات بهونه است . خوشت نمیاد می خوای دائم بگی به درد نمی خوره والا ما که دیدیم خوب بوداز هرکی هم شنیدیم تعریف کرده.

ته ته تهش. اگر دوست نداری نخر اگر پول داری نخر دیگه چرا هی پیگیر ماجرایی برادر من .زور که بالاسرت نیست.
1394/12/6
samad harfe bihoode nazan
vaghty nemiduni gs chi hast va hatta testesho nadidi harfe moft nazan
1394/12/6
از نظر من ام جی با توجه به پشتوانه خوب و هدف مشخص محصولات خوبی را تولید کرده . ما متاسفانه در ایران به علت شناخت نادرست از این برند تصور نادرستی در ذهن خود ایجاد کردیم. امیدوارم افرادی که دنبال شناخت درست هستند و قبل از خرید خودرو تحقیق می کنند سعی کنند از طریق اینترنت بررسی ها و نظرات علمی و کارشناسانه سایت ها و مجلات معتبر را دنبال کنند . متاسفانه در کشور ما یکی از اخلاق های نادرستی که رواج پیدا کرده ، بدون اطلاع و بدون تجربه تنها راجب هر چیزی نظر میدیم.
من شخصا از دوست خوبم سینا جان کمال قدردانی را دارم که همیشه در بخش های مختلف با انصاف و منطق و احترام نظرات خودشون و بیان می کنند.

این لینک هم من امروز دیدم. فکر می کنم پاسخ خوبی برای افرادی باشه که فکر می کنند ام جی یک برند چینی است.
ام جی به عنوان چهارمین برند برتر انگلستان در سال 2015 شناخته شد. دقت کنید که هیچ برند چینی در لیست موجود نیست. ام جی ،ان هم تنها با دو محصول اقتصادی

http://www.autoexpress.co.uk/best-cars/driver-power/91289/best-car-manufacturers-2015
1394/12/6
سینا جان دوست عزیز بنده تنها کسی هستم که توی این سایت به انگلیسی بودن تولیدات ام جی اشاره کردم(صفحه مشخصات فنی ام جی ۶)و این رو هم میدونم که ۹۵ سال قدمت داره.و موسسش هم یه گاراژ دار به اسم سسیل کیمبر بوده.وبهتره این رو هم بدونی که بیوک پارک اونیو در تاسیسات جنرال موتورز چین ساخته میشه.در واقع این کاملا مشخصه که هر تولید از کشور مبدا به چین سپرده شده در بازار جهانی افت کرده.واگه خوروساز داخلی دچار بحران نمیشد هیچ گاه ما شاهد رژه رفتن خودرو چینی در خیابان نبودیم
1399/2/18
داداش یعنی داری میگی که پراید از این بهتره ، اگه خودرو سازان ایرانی عرضه داشتن ،پرایدو ارزونتر میفروختن یا کیفیتشو افزایش میدادن ، اونوقت شما انتظار داری خودرو سازان داخلی بیان ماشین بسازن در حد بی ام و . ، تازشم ام. ام جی از همه رقیباش بالاتره و جنابعالی که داری از ماشینای چینی بد میگی، !! هیوندا توسان تو تست نتونست از یک شیب کوچک بره بالا ، اسپورتیج هم همینطور ، فقط ام جی تونست بره
1394/12/6
سلام و درود بر دوستان،در رابطه با mg6 همواره بحث اصالت مطرح میشه که ذکر مجدد چند نکته لازمه:اینترنت اختراع شده برای همین موارد(تحقیق)و اثبات uk بودن آن کار سختی نیست و میتوان به سایت خود mg.uk رفت یا اینکه اگر mg چینیه،پس قبلا که در تملک bmw بود هم آلمانی بوده؟و مگان،زانتیا،c5،مکسیما،تیانا،مورانو هم حتمآ ایرانی هستند؟چون داخل سند خودرو سازنده ایران است و...پس الان هم volvo چینیه؟و حتی امریکایی های بسیاری توسط saic (سازنده mg)مونتاژ میشن از جمله کادیلاک،فورد،شوورلت،پس همگی چینی هستند؟در رابطه با قیمت mg6 در ایران باید گفت که با بهترین قیمت بفروش میرسه آنهم بخاطر قوانین گمرکی کشور ماست که موتور زیر 2000(40درصد)بالای 2000(55درصد)و بالای 2500(75درصد)تعرفه واردات دارند البته 2500 با مجوز و محدودیت خاص است و دلیل گرانتر بودن mg gs نسبت به mg6 هم 15درصد کمرگی واردات بیشتر است نه کیفیت یا قیمت بیشتر و gs در امارات متحده عربی که تعرفه گمرکی برای تمام موتورها و برندها یکسان است و معیار درستی برای ارزش واقعی خودروها بحساب میاید دقیقآ15 هزار درهم از mg6 ارزانتر است.سایت yallamotor.com قیمت به روز تمام خودروها در کلیه کشورهای حوضه خلیج فارس را ارایه میده که گمرکی یکسان دارند و بعنوان مثال در دبی قیمت فول ماشین ها عبارتند از فلوینس 68/النترا 71/سراتو 76/کرولا 76/ام جی6 90/اپتیما 98 و سوناتا 100 هزار درهم و همگی مدل 2015 میباشند که فقط کافیست به سایت مذکور سر بزنید(البته قیمت mg6 مدل دلوکس(نیمه فول) فقط است که 80 هزار درهم هست آنهم مدل 2014(نیو فیس نیست) ولی فول آن یا (گرندلوکس نیو فیس)حدود 90 هزار درهم است.ام جی ستیزان میتوانند به سایت مذکور رفته و سورپرایز شوند،پس کاملا واضح است که mg6 رقیب اپتیما و سوناتا است و برتری ها(آپشن بیشتر و شتاب بهتر و...)و ضعف هایی(موتور کم قدرت تر و اتاق اندکی کوچکترو...) نسبت به آنها دارد و یک کلاس کامل از رقبای داخل کشورمان بخاطر قوانین گمرکی(سراتو/النترا/کرولا/فلوینس و..) بالاتره و اگر mg 6 با گمرکی 55 درصد وارد میشد،بیش از 140 میلیون قیمت میداشت پس با حدود 20 میلیون کمتر بفروش میرسد و تفاوت بین 25 تا 35 میلیونی اش با اپتیما و سوناتا کاملآ غیر منطقی است و درود بر دوستان و انسانهای با اطلاعاتی که گرونی را دلیل برتر بودن نمیدونند و با تحقیق کامل و جامع اقدام به خرید ماشین یا هر وسیله دیگری میکنند.راستی من خودم پس از یکسال و نیم تحقیق و سواری با اکثر ماشین ها البته در حد امکان از جمله اپتیما/جنسیس/مگان/النترا/جیلی حدود یکسال پیش mg6 2014 خریدم و 3 ماه پیش اونرو با نیو فیس 2015 عوض کردم و نسبت به قیمت و امکاناتش بسیار بسیار راضی ام و به همه توصیه اش میکنم و حرف آخر اینکه دوستمون nima هم با ذکر منبع خبر مهم برتری برند ام جی در بحث کیفیت و دوام(چهارم شدن در میان تمام برندها) نسبت به کره ای ها و حتی اکثر اروپایی ها در کشور انگلستان که دومین بازار خودرو اروپا پس از آلمان است و جز 5 کشور برتر صنعت خودرو سازی جهان نیز میباشد،تیر خلاص رو شلیک کرده است.دوستان بدون هیچ تعصبی اگر شما یک ماشین کره ای بغیر از جنسیس و کادنزا که لوکس های هیوندا و کیا هستند رو پیدا کرد که بعد از سه الی پنج سال همچنان سرحال باشه،شتاب داشته باشه،صدا نداشته باشه و... به گروه خودرو بانک یا اسب بخار معرفی اش کنه تا ماهم ببینیم و ضایع بشیم نه اینکه آن خودرو کمتر از سه سال کار کرده باشه یا سه سال فقط خوابیده باشه(حداقل بیش از 100 هزار کیلومتر رفته باشه)استثنایآ دوست دارم در این یک مورد ضایع بشم و شکست بخورم.در اینکه دو خودرو اپتیما و سوناتا اندکی از mg6 برتر هستند قبوله و باید گرانتر هم باشند باز هم قبوله آنهم با توجه به قیمت جهانی اندکی بیشتر و خدمات پس از فروش بهتر و گسترده تر،اما اختلاف آنها با هر فرمول و معادله ریاضی و اقتصادی که بسنجید نباید بیش از 10 الی حداکثر 15 میلیون باشه و اختلاف ابعاد و امکانات و سواری آنها حتی همین اختلاف قیمت واقعی رو هم زیر سوال میبره زیرا در برخی موارد برتری mg6 رو حتی کیا و هیوندا سواران منطقی هم قبول دارند مثل شتاب بهتر،مصرف سوخت کمتر،آپشن های بسیار بیشتر،سیستم تعلیق و سواری نرمتر و شاید از همه مهمتر با توجه به شرایط جاده های درون شهری کشورمون،ارتفاع بسیار بسیار مناسبتراز زمین(دقیقآ 18 سانت)که نمیخاد صدای برخورد کف ماشین به زمین رو تحمل کرد یا روی سرعت گیر و موانع ماشین رو به رقص(چپ و راست کردن فرمون) وادار کرد تا کفش ماشین به زمین برخورد نکنه برخلاف 2 ماشین ذکر شده دیگر که 5 سانتیمتر کوتاهتر هستند.خدانگهدار.
1394/12/7
ساخت چین هستش حاجی اینقدر قصه نگو!
روی تمام قطعات ماشین و پشت آمپراش چینی نوشته حالا بیا اینجا توجیه کن!
به خاطر کیفیت پایین توی اروپا اجازه وارد شدن نداره شما هم ۲ تا دونه آمار مضحک رو فقط از انگلیس هی تکرار میکنین و قیمت بازار دبی روهزار بار بگین!! هیچی دیگه ندارین بگین چون هیچ جای دیگه دنیا این آشغال چینی رو وارد نمیکنن!!
1394/12/7
جناب امیر و سایر دوستانی که فکر و شناختی مانند امیر عزیز دارید.

دوستان من تا به حال نشنیده ام شخصی گفته باشد ام جی های داخل ایران در انگلستان ساخته شده اند. بلکه همواره بحث سر کشور مادر و مراحل طراحی و مهنسی و ساخت اولیه محصول بوده.
طبیعی است زمانی که خودرویی در کشور چین ساخته شده و از این سایت ( نمونه های مورد نظر بازار چین) وارد شده نوشته ها و قطعات روی بدنه، پنجره و... چینی باشد. اما نکته اصلی سازنده اصلی است که از مرحله اولیه طراحی، مدل های کانسپت، مهندسی بدنه و فنی، تولید نمونه اولیه توسط شرکت مادر در انگلستان انجام می شود و متناسب با بازار منطقه در کارخانه های مختلف از جمله چین تایلند و انگلستان ساخته می شوند. البته قطعات کلی برای کارخانه انگلستان وارد شده و در همان جا مونتاژ می شوند. اما یکسری قطعات و برای نمونه موتورهای دیزل در خود انگلستان تولید می شوند.

مگر تمام خودروهای وارد شده به ایران در کشور مادر ساخته شده اند. تکنولوژی و مهندسی اصلی است که باعث تولید یک خودروی خوب و ایمن می شود. به این نکته هم توجه کنید این محصولات فعلی در کلاس اقتصادی هستند و ام جی با توجه به قیمت از کیفیت و قدرت و امکانات خوبی بهره می برد. از نظر ارزش هم با توجه به رقبا چه در بازار عربستان چه استرالیا ونیوزلند و چه انگلستان ارزش بیشتری نسبت به رقبا داره و در ایران هم باز با توجه به قیمت بالاتر در خارج از ایران نسبت به رقبای داخل ایران ارزانتر به فروش می رود.

امیر جان من نمی دونم شما با توجه به چه مستنداتی انقدر مطمئن نظر می دهید اما تا جایی که بنده خبر دارم این خودرو در حال گذراندن روزشمار برای رونمایی و حضور در نمایشگاه لندن بوده و بعد از ان برای نمایشگاه ژنو و پاریس در حال برنامه ریزی هستند و جی اس بر خلاف صحبت های شما برای صادرات به کل اروپا در حال برنامه ریزی است .

http://www.autoexpress.co.uk/mg/93296/mg-confirmed-for-2016-london-motor-show

http://mg.co.uk/gs/

کیفیت این خودرو هم با توجه به نظر دارندگان این خودرو قابل قبول است. هرچند هم بنده و هم بسیاری از هواداران این برند انتظار بالاتری داشتیم و حتی دو سایت بررسی خودرو در انگلستان هم این موضوع را اعلام کردند. در خصوص برند توضیحاتی در پست های قبلی بیان کردم.

اما نکته جالب حضور شما و جند نفر دیگر در خبر های ام جی است و تاکید روی بی ارزش بودن و بی کیفیت بودن این خودرو. جالب تر اینکه نه از دارندگان خودرو هستید نه تجربه ای دارید نه مستندات معتبری دارید و نه ادبیات مناسب. در قبال پذیرش و بالا رفتن اطلاعات هم مقاومت سرسختانه ای دارید که در نوع خودش بسیار جالب است.
1395/1/13
با سلام
من یک سوالی از دوستانی که مدافع انگلیسی بودن بردن ام جی هستند دارم. و آن اینکه قصد چینی ها از خرید ام جی چه بوده است !? آیا به نظر شما مهم ترین دلیل آن استفاده از این برند ۱۰۰ ساله نیست ? پس چرا باید نام برند را عوض کنند که شما اینقدر در مورد انگلیسی بودن ام جی تاکید می کنید. الان دیگه کارخونه که مهم نیست چون شما هر برند چینی را که می بینید بهترین طراحان و متخصصان اتومبیل کارخانه های آلمانی و آمریکایی را استخدام کرده اند.
شما احتیاج نیست که به سایت های چینی و انگلیسی به قول شما معتبر برید فقط کافیست که در ویکی پدیا سری بزنید که تاریخچه کامل این شرکت را با مشخصات تمامی اتومبیل های ام جی را از ابتدا تاکنون و تعداد فروش محصولات ام جی را ذکر کرده است.
این شرکت اکنون یک شرکت تمام چینی با محصولات کاملا چینی است که فروش امسال این شرکت در تمامی مدل ها در انگلستان تنها ۳۱۵۲ دستگاه خودرو است که این تعداد خودرو نیز به صورت قطعات منفصل بصورت کامل از چین وارد شده و در انگلیس فروخته می شود. جالب است که فروش این شرکت در سال ۲۰۰۸ تنها ۱۳۳ دستگاه و تا سال ۲۰۱۳ زیر ۵۰۰ دستگاه در سال برای کل کشور انگلستان می باشد. با توجه به این میزان فروش در انگلستان که به قول دوستان دومین بازار اتومبیل در اروپا با فروش بالای یک میلیون خودرو در سال است این تعداد فروش یک شوخی است و می توان گفت این تعداد خودرو نیز از چین به انگلستان صادر شده است.
این برند الان یک خودروی کاملا چینی است و با توجه به قیمت بالای مثلا همین مدل ام جی ۶ واقعا ارزش خرید ندارد.
1394/12/7
ماشین خیلی خوبیه سطح تجهیزات خیلی خوبی داره شتاب صفر تا صدش نه ثانیه است توربو دارد و نوع رانندگی به حالت اسپرت میرود و ماشین خیلی خوبی است. شما خیلی چرت و پرت می نویسید. فیلم بررسی این خودرو (ام جی اس) در سایت (خودروبانک) آمده است. لطفا همه فیلم این خودرو (ام جی جی اس) را ببینید. در قسمت بالا فیلم این خودرو (ام جی جی اس) را ببینید.
1394/12/7
سینا جان
همه این عزیزان که بنامهای مختلف وارد میشوند ، و به تخریب برند ام جی میپردازند و با ادبیات نوشتاریشان ، کار را برای ما دوستداران برند ام جی آسان میکنند .
مشخصه این افراد که همگی از یک نوع ادبیات که شبیه ادبیات اسلنگ هست و هیچ پشتوانه علمی ندارد باعث میشود که خودشان نادانسته به تبلیغ این برند دامن بزنند چراکه خوانندگان مطالب ، در مقابل ، از پاسخ های وزین ، مودب و جمله بندیهای کامل با پشتوانه های علمی از معتبرترین سایت های خودرویی ، به این نتیجه میرسند که قشر تحصیلکرده و با اطلاعات خودرویی بالا طرفدار برند قدیمی ، خالق توربو شارژ ، صاحب تکنولوژی شاسی دینامیک که همان موریس گاراجز هست ، میباشند .
شما خودت رو با جملات بی ارزش افرادی اینچنین ، ناراحت نکن .
1394/12/15
خالق توربوشارژ ، مخترع هواپیما ، مخترع اتومبیل ، کاشف الکل ، کاشف انرژی هسته ای و هزاران مورد دیگر
1394/12/7
سلام و درود بر دوستان.احسنت سینا جان تمام گفته هات عالی بود خصوصآ پاراگراف آخر.کاملآ درسته که ما ام جی سواران هیچگاه نگفته ایم که ماشینمون ساخت انگلیسه و صددرصد هم در چین تولید میشه اما با طراحی،مهندسی و انتقال تکنولوژی کارخانه مادر در بیرمنگهام انگلیس که اینرو دیگه فکر کنم بچه های هفت ساله(حداقل سواد)هم متوجه شده اند.آقا امیر فکر نکنم مردم کشور جهان اولی مثل انگلستان که تاریخ و تمدنی عظیم و فرهنگی درجه یک دارند،گاگول و منگ باشن که این برند رو از خودشون بدونن/بخرند و سوارش شن و معروفترین بازیگر حال حاضر انگلیس(بندیکت کمبربچ)اونرو تبلیغ کنه/اونرو جز بادوام ترین ها بدونن و...ما ام جی دوستان فقط میگیم که اصالته انگلیسی داره و با توجه به قیمت جهانی چه در آسیای شرقی،خاورمیانه و دیگر نقاط جهان مثل انگلیس/استرالیا/آمریکای جنوبی و...نسبت به دیگر رقبای کره ای یا اروپایی با توجه به قوانین گمرکی کشور ما،قیمت بسیار به صرفه و مناسبی داره وگرنه ام جی در دیگر کشورها یکی از برندهای به نسبت رقبایش گرونقیمت است.دوستانی که از ام جی فقط عکسش رو دیده اند و حتی با موتور خاموش داخلش هم ننشسته اند،چه برسد به رانندگی و لذت بردن با آن،لطفآ و خواهشآ نظر ندهند.
1394/12/11
تو دیگه خیلی پرتی که با وجود داشتن تمدنی ایرانی به تاریخ و فرهنگ انگلیس میگی درجه یک.متاسفم برات
1394/12/8
درود سینا جان ، من واقعا از اطلاعات شما لذت بردم و بسیار خوشحال هستم افرادی مانند شما با سطح اطلاعاتی بالا و برخورد مؤدبانه در سایت حضور دارند.
ممنون از همه دوستانی که با برخورد خوب نظرات خودشان را ثبت می کنند. اینجا محیطی برای انتقادهای مثبت و منفی است و چقدر زیباست در کمال ادب و رفتار دوستانه با هم تبادل نظر کنیم.
فکر می کنم در دنیای امروزی دسترسی به اطلاعات بسیار اسان شده و نیازی به بحث با افرادی که منطق و استدلال مناسبی ندارند نیست.
در هر صورت به عنوان یکی از دارندگان خودروی کیا که از سال 2010 یک نمونه اسپورتیج خریداری کردم واقعا رضایت داشتم و طی چندباری که با ام جی 6 جدید یکی از اقوام رانندگی کردم و کیفیت و امکانات و سواری این خودرو را دیدم بسیار خوب و قابل قبول بود و تصمیم دارم یک دستگاه ام جی 6 خریداری کنم. با توجه به صحبتی که با یکسری از دارندگان این خودرو داشتم همه رضایت داشتند.
امیدوارم این بار هم از این خودرو رضایت کامل و داشته باشم.
1394/12/9
ممنون از برخورد شما نیما جان. لطف دارید
امیدوارم از تجربیاتتان با این خودرو در صفحه مربوط استفاده لازم را ببریم.
1395/2/27
باسلام و تشکر از حسن برخورد شما و سینا جان در مواجهه با برخی از دوستان
بنظر من بیشتر از اهمیت مساله چینی یا انگلیسی بودن ام جی نوع برخورد و منش افراد مهمه هیچکدوم از ما نه انگلیسی هستیم نه چینی که سنگ تولیداتشون رو به سینه بزنیم و از میزان فروش این خودرو هم چیزی به ما نمیرسه پس بهتره اگر بحث کارشناسی هم میکنیم با رعایت ادب و احترام باشه
1394/12/8
دوستان من تازه فهمیدم که پیکان، پژو ۴۰۵ و ۲۰۶ تولید ایران خودرو هم انگلیسی و فرانسوی هستن، چون تولید اولیه و طراحی این خودروها هم در انگلیس و فرانسه بوده!!!... ممنون که آگاهی دادین!!!
1394/12/9
یعنی واقعا تا الان فکر میکردی ایران ساخته؟ ;-)
1394/12/9
امیرخان ، سفسطه واسه چی ؟
مگه پیکان ، 405 هنوز در انگیس و فرانسه طراحی و تولید میشوند ؟ آخه هنوز به این نتیجه نرسیدی که اینجا ، عوام سرکشی نمیکنند و کسانی که به سایت های تخصصی خودرو سر میزنند همه تحصیلکرده هستند و با اطلاعات .
1395/6/3
افرادی مثل امیر و خیلیای دیگه تو این سایت که میرن تو پست ماشین های مختلف و چرت و پررررررت میگن یه سری آدم نفهمن که با وجود منطق خوب و قوی در مقابل فهمیدن مقاومت میکنن.
اینجور افراد به شدت برای جامعه ضرر دارن و انشاءالله نسلشون به زودی منقرض میشه.
برادر من این که یه ماشین چینیه یا آنگولایی یا جیبوتی منطقا مهم نیست...هرچیزی که با کیفیت و قیمت مناسب عرضه بشه ارزش خرید داره.برند ام جی هم مال هر جای دنیا که باشه داره تکنولوژی خوب و امکانات قوی ای رو ارائه میده و هر کس که تحقیق کرد و خوشش اومد میتونه بخره و ازش لذت ببره.به من و شما هم ابدا هیچ ربطی نداره.
شما هم جای اینکه بیای اینجا و بگی این چینیه یا بری زیر رنو سفران بگی این کره ایه ساکت بشین یه گوشه مردم تجربه شون از ماشین رو بگن شاید به درد یه عده خورد
1398/1/27
باز میگن چینی؟! بابا چرا نمیخواید بفهمید،ام جی یه شرکت تقریبا 100 ساله انگلیسی هستش،همین الانش هم با اینکه بزرگترین سازنده خودرو تو چین(سایک موتور)یه چند سالی هست کل سهامش رو خریده،با این حال هم چنان دفتر طراحی و مهندسی ام جی تو خود انگلستانه و اونجا تولید هم میشه و پارسال تو بازار فوق رقابتی انگلستان تونسته 10 هزار خودرو بفروشه!! مابقی تولیدات هم تو چین و چند تا کشور جنوب شرق آسیا و شیلی و حتی جدیدا ایران....مونتاژ میشه و به فروش میرسه.
الان فولکس واگن آلمان خیلی از شرکت های خودروساز ایتالیایی و اروپایی رو خریده ولی این دلیل نمیشه که به اونها بگن خودروی آلمانی!
محض اطمینان سرچ کنید به انگلیسی تو ویکی پدیا در مورد MG.
.
1394/12/9
از این همه تعریف و تمجید از ام جی خسته نشدید؟همه هم یه چیز رو میگن. اگه معتقد به انگلیسی بودنش هستیدچرا در مورد مشخصات فنی و قابلیتهاش در برابر رقبای اروپایش چیزی نمی گید؟معلومه که حرفی برا گفتن نداره.دربرابر بزرگان خودرو سازی آلمان یا ژاپن آیا میتونه خودشو نشون بده؟خخخخخخخخخ هیچ از خودتون پرسیدید چرا با این قیمت میتونید یه suv بخرید؟در صورتی که یه موتور اتومبیل با حجم دو لیتر با برند آلمانی چند برابر این قیمته؟جوابش خیلی ساده هست.همش برمیگرده به کیفیت که ام جی فاقد آونه.حالا هی برید آسمون بیاید زمین ازش تعریف کنید.
1394/12/9
صمد خان ، اصولا کسی که خودش رو بخواب زده رو نمیشه بیدار کرد ولی دیگه ندیده بودیم که طرف نشون بده که خودش رو بخواب زده !!!!
به نظرت اینهمه لینک از این برند توسط سایت های مهم خودرویی توسط سینا عزیز و بنده ارایه شده و نشون میده که در انگلیس :
1- ام جی 6 مقام اول هندلینگ در سال 2014
2- برند ام جی مقام چهارم قابل اطمینان ترین برند در سال 2015
3- مقام دوم مسابقات BTCC در سال 2014
4- ام جی 3 کسب 10 خودروی پر فروش مینی سوپر در سال 2014 و 2015
5- کسب مقام 5 م در با کیفیت ترین خودرو توسط ام جی 6 در سال 2014
و خیلی موارد دیگه ، آیا مبحث مقایسه با دیگر برندهای مطرح در بزرگترین بازار خودرویی اروپا نیست ؟ پس چیه ؟!!!!

واقعا اینهمه نفرت برای چیه ؟ چرا تصور میکنی همه باید مثل شما فکر کنند ؟

http://www.car.ir/news/Foreign-Company/most-reliable-family-cars
http://www.autoexpress.co.uk/best-cars/driver-power/86712/best-cars-to-own-in-2014
http://www.autoexpress.co.uk/best-cars/driver-power/91218/best-cars-to-own-in-2015
http://www.autoexpress.co.uk/best-cars/driver-power/91289/best-car-manufacturers-2015

در ضمن اینجا مباحث مربوط به محصولات برند ام جی مطرح میشه و معلوم نیست شما و امثال شما ( آقا نادر جیلی سوار و کوروش ریو سوار عزیز - اسامی واقعی ) اینجا با این ادبیات و حرف های بی پشتوانه و دریغ از یک حرف مستند چیکار میکنید ؟!!!!!!
1394/12/15
نریمان جان بازدید وزیر دفاع انگلیس رو از غرفه معبودت بر نشمردی که یکی از عوامل تعیین کننده در موفقیت این خودرو در بازار ایران است.با تشکر :))))
1395/3/24
علی آقا نوشتی که مسخره کنی ولی دلیل آفتاب آوردی .
بنده و دیگر دوستان فقط داریم راهنمایی میکنیم آنهم با ارایه مستندات ، اینگونه هجمه وارد میشه ، ببین اون پیامبران گرامی که با مردم بیسواد ، با آنهمه معجزه و برهان تلاش کردند ، چه بر سرشان آمد .
1394/12/9
نریمان خان.بی ام و .مرسدس بنز و تویوتا وaudiوvolvoومزداوهوندا افتادن بعد ام جی .خوب یه دفعه در خودرو سازی دنیا رو به خاطر ام جی ساخت چین بگیرید گل تا راضی باشید. این سایت هایی که هی پشت هم معرفی میکنید از کجا معلوم که معتبر باشند؟ مشک آن است که خود ببوید نه آن که عطار بگوید.عجیب تر اینکه نتونسته تو لیست شما به لکسوس برسه
1394/12/10
البته 94 سال پیش که ام جی متولد شد ، ایران دوره قاجار و مرکزش تهران ، اگه خیابانی هم داشت خاکی بود ، اینو گفتم تا متوجه شی که قدمت این برند جای بحث نمیذاره ، در ضمن کسی که سایت اتوکار و اتو اکسپرس رو نشناسه و با تردید بهش نگاه کنه ، اصلا دنیای حرفه ای خودرو رو نمیشناسه ، در رنکینگ جهانی مجلات و سایت های تخصصی خودرو :
1- اتواکسپرس - 65 سال قدمت
2- اتوکار - 63 سال قدمت
3- جی دی پاور - 45 سال قدمت
4- وات کار - 70 سال قدمت
5- موتورترند - 55 سال قدمت

قراردارند ، وگرنه از سایت های ، کاربایر ، تست دریون ، درایو پاور هم مطالب بسیار پر تعریفی از این برند که خالق توربو شارژ هست و پیشتاز در طراحی شاسیهای داینامیک ، وجود داره ، چون از نظر رنکینگ در درجه پایین تری هست بنده مطلب نذاشتم.
در ضمن این برند که برای شما ناشناخته است ، برای شرکتهای بی ام دبلیو ، پورشه ، جنرال موتورز و فولکس واگن آنقدر دارای اعتبار هست که در حال حاضر مشترکا در پروژه های مختلفی با ام جی در حال کار میباشند .
نمونه :
موتور 2 لیتری و گیربکس دو کلاچه جدید که روی جی اس ، بیوک مالیبو ، فولکس واگن تیگوان کار شده
سیستم تعلیق که روی جی اس ، فولکس واگن تیگوان
سیستم شاسی داینامیک که پورش کاین و جی اس
سیستم ترمز هوشمند ، بی ام دبلیو ایکس 4 و جی اس

به هر حال ، مالکیت سرمایه گذاری هیچ تاثیری روی ارزش یک برند ندارد و اصالتش تحت شعاع قرار نمیگیرد ، مسلما نمیدانید که برند ام جی در دهه 90 ، مالکیت سرمایه گذاری آن با بی ام دبلیو بوده ولی هیچگاه کسی که اندکی با برندهای خودرویی آشنایی دارد نمیگوید که ام جی یک برند آلمانی بود .

http://mg.co.uk/about-mg/faqs
ARE MGS CHINESE NOW?
No, all MGs are designed, engineered and final assembly in the UK offices in Birmingham

http://www.car.ir/news/Foreign-Company/mg-ex-181
مگر ميشود اصالت و دانش مهندسى از بين برود ؟
شركتى كه ٦٠ سال پيش توانست با مهندسى قوى و تجربه خودش از يك موتور ١٥٠٠ سى سى ، توان ٣٠٠ اسب بخار توليد كنه آنهم از همون دفترى كه الان در بيرمنگام خودروهاى ام جى ٦ ، ٣ و جى اس رو خلق كرده ، آنقدر در دنياى خودرو قابل احترام هست که حرفهای بی پایه و اساس جایگاهی ندارد .
1394/12/11
آقا صمد تا دانش خودرویی تان در حد بحث های فنی نشده، کاربران را نخندانید ...
سایت هایی که نامبرده شده از معتبر ترین سایت های قابل استناد جهان هستند .. شما اصلا سایت ها را نمیشناسی و نمیخوانی چطور اینقدر با حرارت افاضات میکنید و بیسوادیتان را به رخ میکشید؟؟
1394/12/9
واقعا متاسفم که درباره ی برندی با این اصالت اینگونه صحبت می کنید شما که شتاب 0 تا 100 این خودرو را دیدید-درگش با اسپورتیج را هم که دید باز ادعا می کنید که این ماشینا به درد نمیخورن؟اصلا تا حالا سوار mg شدید که بفهمید چه خودرویی هست؟ای کاش روزی میرسید که مردم ما اینقدر زود قضاوت نمیکردند
1394/12/14
سلام بر آقای ص حوس جمع(پرت نبودن)و باسواد(بی سواد نبودن)،بنده نگفته ام انگلستان تاریخ و فرهنگ درجه یک داره،بلکه گفته ام که تاریخ و تمدنی عظیم و فرهنگی درجه یک.کاملآ درسته که اصالت تمدن انگلستان هرگز به تاریخ و اصالت تمدن آریایی ما نمیرسه ولی الان اونها کجایند؟و ما کجا؟شما بهتره علاوه بر مطالعه بیشتر درباره خودروها،تاریخ هم بیشتر مطالعه نمایی تا شاید بدونی که روزگاری نه چندان دور اکثر دنیا مستعمره انگلستان بوده از شرق آسیا مثل هند تا خاورمیانه مثل ایران عزیز خودمون گرفته تا اروپای مرکزی و کشورهای اسکاندیناوی مثل سوید و اسکاتلند و..در بحث فرهنگ امروزه درجه یک آنها هم که دیگه هیچ شکی نیست و باید از دانش آموزان دبستانی پرسید و احتیاجی به سن بیشتر از ده سال هم نیست.
1395/2/20
اینقدر تعصب الکی واسه این برند دست دهم انگلیسی نشون ندید
اوج کار شرکت ام جی در دهه 60 و 70 میلادی بود که 4 تا اسپورت کروک انگلیسی با تیراژ پایین تولید کرد و چند سال بعد هم به دلیل مدیریت سنتی مثل دهها خودروساز دسته چندم انگلیسی درش تخته شد
حالا چین برداشته این برند را خریده داره روی ماشینهای بی کیفیتش میچسبونه و یک عده ساده هم باور کردن این آشغالها واقعا اصالت انگلیسی دارن!
آخه ماشینی که هنوز نتونسته از آلیاژ مناسب برای دیسک ترمزهاش استفاده کنه که در گرم و سرد ناگهانی تاب بر نداره چه ربطی به استانداردهای بالای خودروی انگلیسی داره؟!
حتی تولیدات بی کیفیت داخلی خودمون هم چنین ایرادای ضایعی ندارن
1395/2/26
با سلام به کلیه عزیزان
چرا شما ها اینقدر بحث درمورد برند می کنید اصلا ام جی طراحی وساخت آن در چین است ایا مشکلی دارد این را بدانید چین یکی از ابر قدرتها می باشد واز همه اینها که بگذریم خود ام جی به شخص خودرو با کیفت وخوبی است ودر جادها واتوبان می تواند خود به تنهای اثبات نماید چیز خوب خوب است زیاد در مورد برند بحث نکنیداگر بحث مالی نباشد مگراز یک خودرو بیش از راحتی هندلینگ شتاب وسرعت وایمنی و داوم می خواهید که همه اینها در مورد ام جی صدق می کند هرچند اگر چینی باشد مگر تا بیست سال قبل کسی سراغ ماشینهای کره ای میرفت
1395/4/6
تاب بر میداره !!؟؟؟
خواهشمند است برای حفظ عزت نفس تان هم که شده ، چیزی را بگویید که خودتان هم باور داشته باشید .
1395/3/4
آشغالای کره ای پیرزن های بزک شده برید کنار که MG اومد
1395/3/28
جو نده بیخودی کل دنیا میدونن اشغال های چینی هیچی نیستن انقدر سنگ mg رو به سینه نزن بیچاره ام جی ..... هم نیست چه برسه به .... خودت جاخالی ها رو به بدترین شکل ممکن پر کن
1395/4/2
آشغال کره ای رو با ام جی انگلیسی اصلا نباید مقایسه کرد ، تو هم از رو بیسوادیت فکر کن چینیه ، اونوقت که ام جی توربو رو اختراع کرد ، آشغال کره ای دنبال سه چرخه بود تا از مزرعه بیاد خونه ، الانشم فقط بزک شدن ، بعد یه سال به اندازه 10 سال در پیت ترین ماشینا ، افت کیفیت دارن.
کل دنیا ؟!!!!! حتما خودت و اون بابایی که تو بنگات داره مگس میپرونه کل دنیاتن
1395/4/2
دم نریمان گرم که هرچه آدرس درست و درمون هست رو میذاره تا بکوبیم تو سر بعضیا :

اس اس جان مطلب زیر رو بخون تا .....
جاخالی رو خودت پر کن خخخخخخخ

برند MG چهارمین برند ارزشمند و قابل اطمینان سال ٢٠١۵ بازار انگلستان با حضور ١۵٠ برند انتخاب شد ، حتما میدانید که بازار خودرویى انگلستان ، اولین و سختگیرانه ترین بازار اروپا و چهارمین بازار بزرگ دنیاست :

http://www.autoexpress.co.uk/best-cars/driver-power/91289/best-car-manufacturers-2015

در ضمن در این رده بندى ، برند کیا مقام ١٩ م و هیوندایى مقام ٢١ م را بدست آوردند
1395/4/3
خوب شد یه سایت autoexpress پیدا کردید که راجع به ام جی چینی چیزی نوشته باشه وگرنه چکار میکردید
1395/4/3
آرام جان

حرفت مثل این میمونه که بگی خوب شد یه استاندارد ASME پیدا کردید که توش فلان مطلب رو نوشته . سایت اتواکسپرس اولین تو جهان از نظر تخصصی خودرو برادر جان . و مهمترین رفرنس برای برنامه های تاپ گیر ، دنده 5 انگلیس هست .
عجب کسایی خودشون رو کارشناس خودرو میدونن که این ابر غولهای تخصصی دنیای خودرو رو نمیشناسن ، بعدش میان میگه ام جی چینیه .
خوشم میاد منتقدین ام جی در سطح علمی دلواپسان ظاهر میشن ، حاضرم دوره مجانی واستون بذارم ها .
1395/9/13
داداش چند سالته؟ !! یه مشت بچه ریختن واسه ام جی پیام میدن
1395/4/7
خيلي عذر ميخوام
هر چي بي سواد و تازه به دروران رسيده كه عقلشون تو چششونه
اومدن دارن راجع به خودرويي كه حتي باهاش بوق نزدن نظر ميدن
از ادمين خواهش ميكنم كه پس از رويت مستندات مربوط به كاربران در خصوص مالكيت يك خودرو از اين شركت اجازه ورود و نظر دادن رو بدن
1395/5/26
درود بر همگی
لطفا بجای مباحث چینی بودن یا نبودن اگر کسی از دوستان این اتوموبیل رو داره محبت کنه و نظر یا نظراتش رو صادقانه مطرح کنه
لطفا سنگ این برند یا اون برند رو اینقدر بسینه نزنیم .
ممنون
1395/6/14
با سلام خدمت همه استاید اهل فن
عوض دعوا کردن با همدیگه لطفا سوال من دقیق جواب بدین با تشکر
ایا سیستم چهار چرخ متحرک این ماشین 4WD هست یا AWD
لطفا برای جوابتون دلیل هم بیارین البته اگر فرق این دو اصلا میدونین!!!
1395/6/15
عملگر انتقال نیروی این خودرو به چهار چرخ از گونه 4WD است . البته این خودرو در بازارهای دیگر ، گونه AWD هم دارد ولی در ایران تا به امروز فقط 4WD وارد شده است .
تفاوت این دو در نحوه قرار گیری دیفرانسیال ، شمارگان و عملگر سوییچ کننده و رایانه کنترل آن است .
گونه های AWD همواره نیروی پیشرانه را به چهار چرخ ولی با نسبت های گوناگون و با حسگر های رایانه در چرخ ها توزیع میکند و این مایه پایداری بیشتر خودرو در پیج و خم جاده و بهبود عملکرد های دینامیکی می شود .
در خودروهای 4WD ، این عملگر اختیاری است و در آغاز حرکت می توان با قفل دیفرانسیال ، نیرو را به چرخ های پشتی هم منتقل کرد . این خودروها بسیار مناسب سربالایی ها و سراشیبی های تند و لغزنده هستند و یک خودرو را به ابزار آفرود مجهز می کند . شرط لازم برای ورود یک خودرو به جرگه SUV ها ، همین عملگر 4WD است ولی AWD ها برای جاده های شهری مناسب ترند .
در خودروهای 4WD نمی توان همواره و در هر سرعتی با چهار چرخ متحرک حرکت کرد و رایانه خودرو و راننده این ابزار را به فراخور جاده و تندی ، انتخاب می کنند .
بنابر این خودرو GS در ایران 4WD است ، گرچه در بسیاری از مقاله ها و حتی برشور و نشان کارخانه ها به 4WD های هوشمند ، AWD هم می گویند که غلطی رایج است .
1395/9/22
این ماشینای چینی جدیدا مثل قورباغه شدن چرا؟ برلیانس و x50 هم همین شکل
1395/6/28
بسیار عالی
1395/6/28
با سلام و عرض ادب
بنده یک خودروی ام جی جی اس گرفتم که بعد از ۱۸۰۰۰ کیلومتر کار کرد گیربکس از کار افتاد بردم نمایندگی گفتند که باید گیربکس رو عوض کنیم و پول اون رو خودم باید بدم اجرت تعویض هم جدا علت رو پرسیدم گفتند چون به ماشین فشار آوردی و اصلا این ماشین آفرود نیست باید گیربکسش رو برایم خارج از گارانتی با هزینه ۲۴ میلیون تومان تعویض کنند . بردم تعمیرگاه گیربکس بیرون و دیدم که داخل گیربکس صفحه ها خراب شدند و با توجه به دوستی که در چین داشتم با قیمت ۳۰۰ دلار صفحه ها رو از چین برام خریدند . پس من به یه نتایجی می رسم
۱- ام جی جی اس خودرویی نیست که بخوای بهش فشار بیاری چون خراب میشه باید خیلی مودبانه باهاش تا سر کار بری و برگردی وگرنه از گارانتی خارجه
۲- این خودرو آفرود نیست چون خود شرکت اینو بهم گفت که چون باهاش از رودخونه عبور کردم و یه ذره گیر کرد خراب شده که وویس صحبت با شرکت رو هم ضبط کردم
۳- اگه قطعه می خواین باید در چین دوستی داشته باشید که بتواند دلسوزانه براتون اون قطعه رو خرید کنه وگرنه بابت یک قطعه ۳۰۰ دلاری باید گیربکسی که در چین قیمت کلش هم ۱۳۰۰ دلاره تو ایران ۲۴ میلیون تومان بخرید .
۵- برای تک تک صجبتهایم هم سند دارم و هر کس خواست بهم ایمیل بده تا برایش بفرستم pooyamirla@gmail.com
6- این آقایونی که اینجا نظر می دن و در شرکت کار می کنند به من هیچ کمکی نکردند .
۷- این مطلب خیلی مودبانه و به دور از اغراق نمایی عرض شده .
پس من به این نتیجه رسیدم که خودروی مناسبیه که باهاش سر کار برم و بتونم به عنوان دم دستی فقط برم و برگردم .
با تشکر از حسن توجهتون
1395/6/31
آقا محمد رضا ، مطالب شما رو بنده و دوستان کلاب بدقت پیگیری کردیم و متاسفانه کاملا صحیح نیست و موارد مهمی را پنهان کردید :
۱- از عکسها کاملا مشخصه که ماشین تا زیر موتور در گل و لای فرو رفته ، تا جایی که هنوز گل و سنگ در سیستم تعلیق و سیستم انتقال قدرت وجود داره و حتی سنگ بزرگی در فنر بندی گیر کرده و این شرایط ربطی به کارکرد ماشین نداره بلکه به نحوه نگهداری و رانندگی داره ، شما یک کراس اوور گرفتید نه هامر که نصف ماشین برید داخل گل و لای
۲ـ از نظر مهندسی سیستم جدید AWD و FWD، اگر ماشین تو گل کاملا فرو رفته و گیر کرده باشه و مسلما تلاش کردید بیائید بیرون و فشار زیادی به ماشین و گیربکس وارد کرده تا گیربکس گیر پاژ کند و صفحه های گیربکس رو داغون کرده بر اثر حرارت زیاد ، اما سیستم های پشتیبان اگر دما روغن زیاد شود ، اجازه فشار به گیربکس را نمیدهد و عملا دور موتور از ۲۰۰۰ بالا نمیره پس چرا گیربکس fail کرده ؟
۳ـ ماشین رو شما متاسفانه دستكاري كردید به طوري كه بخش مهندسی ام جی و ساييك موتور گارانتي ماشين رو باطل كرده.
١٧صفحه ارور داره و مدارك و مستندات هم موجود هست و این توجیح میکنه که با دستکاری باعث شده که ECU نتواند دستور درست رو جهت جلوگیری از داغ شدن گیربکس بدهد و اتفاق افتاده

البته هر کس عکس های زیر بندی ماشین شما رو ببینه متوجه میشه که پدر ماشین رو درآوردید و تا زیر موتور رفتید تو گل و لای و چه بسا با برخورد با سنگ بزرگ و فشار برای در اومدن ، صدمه بیرونی هم به گیربکس زدید ، در هر صورت دوست عزیز ، ایرانیان ام جی کلاب جهت پیگیری و مطالبه حقوق ام جی سواران از مدیاموتور تشکیل شده و رفع مشکلات بچه ها ، ولی مستندات ارایه شده حرفی برای دفاع نگذاشت ، لطفا در ارایه اطلاعات صادق باشید
1395/7/2
سلام آقا نریمان جان . در جواب شما باید عرض کنم .
۱. خوب منم که براتون توضیح دادم که جایی گیر کردم و سعی کردم ماشین بیاد بیرون اگرم می خواستم اینو پنهان کنم با پرداخت ۵۰ تومن به کارواش همه این آثاری که شما گفتین رو کامل پاک می کردم . اگه ازشم استفاده به قول شما هامری می کردم و ضربه خارجی به گیربکس می زدم باید آثار ضربه خوردن به زیر گیربکس و رو پوسته زیری گیربکس قابل مشاهده بود.
۲. فقط قسمت صفحات گیربکس خراب شده بود که بنده با هزینه ۴۶۰ دلار خریداری کردم و گیربکس کاملا درست شد چرا ۲۴ میلیون می خواستید در حالی که قیمت کلی گیربکس در چین ۱۳۰۰ دلاره که برای هر دو این قیمت ها مدرک هم دارم .
۳. اگه به گیربکس فشار زیاد بیاد و روغن داغ کنه خودتون هم فرمودید که دور موتور از ۲۰۰۰ بالاتر نمی ره . پس من چطوری تونستم اینقد به گیربکس فشار بیارم و ماشین اجازه این فشار رو به من داده اگه منظورتون تعویض چرخها بوده که هنگام خرید ماشین از دست این چرخها روش بود و به من گفتید فقط اکسل خودرو از گارانتی خارجه و جالب اینجاست که در عکسهایی که در تبلیغ ام جی پخش کردید ام جی های داخل اون عکسها هم رینگاشون عوض شده هم از رودخانه ی خیلی با شرایط سختی در حال عبور هستند و در ذهن مخاطب اینرو القا می کنید که اگه این ماشینو بخره باهاش انجام بده هر کسم عکساشو می خواد به بنده ایمیل بده(pooyamirla@gmail.com). اگرم منظورتون سیستم اگزوزه که عکسشو تو نمایندگی کهنمویی دارم که رو جک بردن ماشینو اما اونجام بهم نگفتن که این چرخها و اگزوز به گیربکس ماشینم ضربه می زنه تا بنده برم عوضشون کنم تا ماشینم ضربه نخوره.این ۱۷ صفحه ارور رو میشه ارایه بدید که چرا ecu فقط به خاطر تعویض رینگ و اگزوز نتونسته دستور صحیح بگیره و گرم شدن گیربکس رو تشخیص بده که گیربکسش رو داغون نکنه . یعنی این رینگ و اگزوز باعث شده کلا ecu دستور نگیره . اگرم فک می کنید دستکاریهای دیگه یی شده لطفا مدرک ارایه بدید.
ممنون میشم جواب قانع کننده به من بدید و نوع پاسخگوییتون هم یه مقدار در حد خوانندگان باشه که از واژه های پدر فلان چیزو درآوردید استفاده کردن رو مودبانه نمی دونم . و همچنین متهم کردن بنده به صادق نبودن و اینکه جالبه که من هنوز نگفتم دفاعیات ندارم و شما به بنده می خواهید تلقین کنید که جایی برای دفاع ندارم. هدفم گرفتن پول از شما نیست . فقط اینجا یه بحث آزاده که با توجه به صحبتهامون خوانندگان خودشون در مورد گفته های ما قضاوت می کنند . ما حق قضاوت و تلقین نظر خود به کسی رو نداریم .
1395/7/28
جناب رضا مهیار یا محمد رضا جان

شما الان عضو کلاب شدید و در زیر گروه جی اس، بالاخره اقرار کردید که ECU ماشین آب واردش شده که بنده در بند ۲ و ۳ پست قبلی تاکید بر مشکل داشتن ECU داشتم و شما انکار کردید ، این طور که مشخص شد قبلا شما یکبار از مسیر رودخانه ای خواستید عبور کنید که خودرو تا کاپوت وارد آب شد و سیستم برقی و ECU وارد آب شد و آسیب دید که راسا اقدام کردید و مجددا وارد تست آفرود باتلاقی کردید که ماشین در گل تا زیر گیربکس گیر کرد ، بدلیل آسیب رساندن به ECU و اقدام اصلاحی ناشیانه توسط یک مکانیک تجربی ، باعث شد که سیستم های پشتیبان نتواند دما زیاد روغن را تشخیص دهد و به تبع آن فشار به گیربکس وارد شد .
لطفا در ارائه اطلاعات صادق باشید و خودروی شما یک کراس اوور یا نهایتا یک اس یو وی شهری هست و نه مامر یا هاور کرافت .
جهت اطلاع دوستان ، گیربکس جی اس طراحی جنرال موتور و ام جی هست و ساخت شرکت بورگ وارنر آمریکا که روی خودروهای کادیلاک هم استفاده میشود .
همه این جنجالها بواسطه استفاده کاملا غلط از خودرو و تبلیغ کردن عملکرد یک مکانیک تجربی که قبلا در مدیاموتور کار میکرده و اخراج شد و بدنبال تسویه حساب شخصی میباشد .
1395/7/29
دوستان ، متاسفانه برخی جهت تسویه حسابهای شخصی به دروغ پردازی و تخریب روی می آورن ، حکایت این آقا رضا و اون دوست مکانیکش که مشخص شد آقا داوود ملقب به نارنجی ، جزو کارمندان سبحانی کرج بوده و بدلیل تقلب اخراج شده است .
اما اصل ماجرا در عکسهای زیر مشخصه و گویاست که
این اوضاع نگهداری از یه ماشین هست ؟ والله آدم گاری هم داشته باشه دلش نمیاد این کارها رو بکنه👇👇👇👇
بعد میگه چرا ماشین مشکل داره :

ماشین تا بالای کاپوت تو آب و گل فرو رفته :

http://uupload.ir/files/9fmb_img_20161020_193052.jpg
http://uupload.ir/files/adok_img_20161020_193005.jpg

و کل سیستم برقی تو آب فرورفته و داغون شده

زیر ماشین کاملا تو گل گیر کرده و مدفون شده بود که با شستشو هم همه از بین نرفت
1395/8/5
اوج کار ام جی برمیگرده به دهه30 میلادی زمانی که پدربزرگ امثال حمید در حال دوچرخه سواری بودند!!!!

عده ای از کره ای سوارها و ژاپنی پرست ها میان اینجا که ام جی فلانه ام جی بهمانه
درسته که ام جی هویت نداره سواری نداره پولت رو میریزی توی جوب آب ولی لاقل 4 تا چرخ داره تا ما ام جی سوارها کلاهی که سرمون رفته رو قانع کننده جلوه بدیم!!!!!!!!!!

وگرنه ام جی چینی کجا ژاپنی ها کجا کره ای ها کجا!!!!!
ام جی نهایتش قابل مقایسه با BYD یا لیفانه با ارفاق در حد ماشین های ایرانیه
باور کنید یک بار با یه دنا درگ گذاشتیم سوسک کرد ام جی چینی منو اینم لینکش
http://www.google.com.mg chini and lifan.and byd.com
همونطور که ملاحظه کردید لینک های من همگی شامل حقایق هست ولی اون دسته از دوستانی که میگن لینک هایی که میزاری همه دروغن باید بگم ما ام جی سوارها همگی دروغگو هستیم

در آخر هم شرمنده میشم و ترجیح میدم دیگه روزی در مورد ام جی و مقایسه کردنش با برند های اروپایی و آسیایی نکنم و فقط با هم تراز های خودش که BYD و لیفان هستن مقایسه کنم و قول میدم با ژاپنی یا کره ای مقایسه نکنم....
1396/2/5
با عرض معزرت فقط میتونم بگم دارید داستان تعریف میکنید از کی تا حالا ماشینی مثل دنا میتونه ام جی با موتور توربو رو سوسک کنه خواهشن انقد خودتونو مورد مسخریه مردم قرار ندین الان دیگه زمان دوققز میرزا نیست که کسی چیزی نفهمه ماشالله همه دارای علم کافی هستن. فقط تنها ایرادی که میشه از این برند تو ایران گرفت خدمات ظعیفشه که اونم ربطی به این برند نداره طبق معمول بی کفایتی مسعولین و شرکت مدیا موتورز.واصلا با لیفان و... قابل مقایسه نیست.
1395/8/6
من خودم MGGS دارم و همسرم X33 نیو داره...
خداییش هردو در یه حد هستند فقط مصرف ام جی بالاتره و خیلی هم گرون تر ولی یه جور سواری دارن
هرروز خانومم بهم میگه کاش برای این همه پول یه کره ای اصیل یا ژاپنی کاردرست مثل اسپورتیج و یا کرولا میخریدی!
بعد از مدت ها میبینم درست میگه و کره ای کجا و این چینی نا شناخته کجا
تازه کسی هم ازم نمیخره و با بنزین ایران هم نمیسازه و هر روز یجاش خرابه!! حیف!!
محمد رضا درست میگه : ام جی جی اس خودرویی نیست که بخوای بهش فشار بیاری چون خراب میشه
1395/8/6
مهربد عزیز ما ام جی سوارها سوزش داریم نسبت به محصولات ژاپنی و کره ای درسته که ام وی ام در سطح GSهست ولی
این رو هم در نظر بگیرید که پولش به اندازه پول خون بابای رییس رنو فرانسه هست میگی نه اینم لینکش

www.google.com.pool khon babay raenalut france.com

همونطور که ملاحظه کردید با پرداخت 150، 160 میلیون شما یک چینی اصیل که در بازار های کشور های جهان سومی مثل ایران ، تانزانیا، سومالی، ماداگاسکار، و گینه استوایی لقب پر فروش ترین چینی در این کشور ها رو کسب کرده سوار میشید و با دروغ پردازی هایی که من و شریک هام در کلاب ام جی تحویل بقیه میدیم و کلاهی که سر ملت ایران میزاریم 1 لقمه نون حلال سر سفره 4 تا کور و کچل میبریم و اگه خدا قبول کنه یه ثوابی کرده باشیم.

ام جی همین چند سال پیش در سال 1905 میلادی لقب پرفروش ترین گاری در کشور بنگلادش رو کسب کرد در حالی که آشغال های ژاپنی ماشین های با کیفیتی میساختن و دنیا رو تسخیر کرده بودن...
به گفته مدیرعامل بنز المان ام جی بهترین شرکتی هست که بنز از روی ا ن کپی کاری میکنه و نمونه بنزc200 واضح ترین نمونه کپی کاری شده بنز از روی صنعت ام جی صغیر است
اینم لینکش
http://www.google.com.mg gari.lifan520 and mvmx33.com
همونطور که در لینک دروغین من دیدید مدیرعامل بنز صراحتا اعلام تسلیم شدن برابر ام جی صغیر میکنه و شما نمیتونید بگید من دروغ میگم چون همونطور که میدونید ما ام جی سوارها همگی افراد دروغگویی هستیم..

در پایان جا داره از باندی که منو توی این سایت همراهی میکنن برای تبلیغ محصولات بنجل چینی ام جی تشکر کنم مهربد ، حمید، عارف، سینا جان عزیز که با یه اسم دیگه میاد نخواستم بگم ولی میگم اقا سینا از فیض حضورتون استفاده نمیشه ها تازگیا ازدروغ هاتون در کلاب ام جی بهره نمیبریم هااااا..

به سلامتی هر چی چینیه به سلامتی هر چی بنجله به سلامتی ژاپنیا کره ایا آلمانیا سلامتی دروغگو های تو مدیا موتورز سلامتی من سلامتی تو سلامتی همه بنجل دوست های ام جی
1395/8/10
بعد از این همه تلاش سخیف در جهت تخریب برند ام جی که با سر رفتن تو دیوار ، حالا تلاش میکنن که نام افراد رو خدشه دار کنن و از جملات کودکانه و ناشی از بغض کودکانه استفاده کنن تا شاید التیامی باشه روی زخم حسادت هاشون .
خیلی جالبه که ببینید نقش بنده و مهربد و سینا عزیز و دیگر ام جی سواران با ارایه مستندات چقدر در مقابل تخریب یک عده کم بین ، موثر بوده که دیگه تاب تحملشون رو از دست دادن و روی آوردن به اراجیف گویی .
شاید آرزوی سلامتی برای این افراد مفید به فایده باشه ولی من فکر میکنم که اینگونه رفتارهای سخیف ریشه در فرهنگ خانوادگی داره و هیچ درمانی برایش نیست .
جملاتی که استفاده کرده بنام من ، نشون دهنده اون طیف از جامعه هست که تو تریبون رسمی میگفت آب رو بریز اونجا که میسوزه .
چقدر رذایل انسانی در این افراد به درجه کمال رسیده
1395/8/10
یه سلامی هم بکنیم به دوستی که زحمت میکشه و نظراتی دروغ و سخیف را از جانب دو کاربر علمی سایت که هردو هم با log in نظر میگذارند ، می نویسد . ضمن قدردانی از زحمات پر شائبه جنابعالی که بسیار هم برای هدف پوچ و پستی شما را به زحمت انداخته است ، خدمتتان عارضم که برای کسالت پیش آمده شما در باره خودرو MG و MG سواران ، پمادی به همین نام (پماد MG) طراحی شده است که در چنین مواردی و موضعی استفاده می شود . پماد را می توانید در گوگل سرچ کنید و در داروخانه ها نیز در دسترس است . باشد که این درمان را از سوی هوادان MG به یادگار داشته و همیشه به یاد ما باشید .
1395/8/11
آقا دمت گرم این پماد ام جی را از کجا آوردی!!؟؟؟ اتفاقا چه پماد جالبیه!! دقیقا بدرد همین افراد میخوره!!
داروخانه کار میکنی؟
1395/8/12
اونجور که من از حرف های اقا نریمان برداشت کردم اینه که ایشون تعادل روحی و روانی ندارن چند نظر قبل از بدی ام جی گفته بعدش از خوبی ام جی میگه چند چندی با خودت اخوی!!!!!!!
1395/8/12
قزوینی جون یعنی شما متوجه سو استفاده از نام بچه های ام جی سوار نشدی!!
ضمن درخواست رعایت ادب ، بعیده کسی شخصیت دوست داشتنی نریمان جان را نشناسه..!!
1395/8/13
جناب از این کارهای کثیف نکنید.. کاملا مشخصه داری چیکار میکنی..
نریمان بعدش از ام جی حرف نزد که شما رفتار و گفتار ایشان را ارزیابی کنی !!!
معلومه کار خودته و اصطلاح چند چندی با خودت هم مال نریمانه که معلومه کی هستی..
خجالت داره.. بچه بازی هم حدی داره.. عدم تعادل روحی هم مریضی تو و تربیت کنندگانته مردک..
1395/8/13
اقا حامد شما اجازه توهین به هموطنان رو نداری با
یه لحن بدی میگی قزوینی جون
در عجبم از ملتی که هر جا میشنن مردمش از تمدن 2500 ساله صحبت میکنن ولی قوم و اقوام دیگه رو مسخره میکنن
1395/8/15
عارف تو چی میگی بالام جان بیام بزنم تو گوشت حالت جا بیاد...هر چی هیچی نمیگم آخه تو کی هستی من خودم ام جی دارم منتهی حرفای نریمان رو میگم دوگانگی داره کاری هم به اون کسانی که با اسم های مخلف نظر میدن ندارم چون به شما برمیخوره و مردم خودشون همه چیز رو که یه دستایی تو کاره..برو توبه کن اخویبرو شاید خدا ببخشه تو و دار و دستت رو
1395/8/15
شما هم با همون لحن بد گفتی "آقا حامد"..!!
1395/8/15
بشین .. بینیم .. بابا..
1395/8/16
توهین!!!!! اونم با گفتن "قزوینی جون"!!!!؟؟؟؟ شما خوبی دوست من؟؟؟ وکیل وصی قزوینی هستی؟؟
اون 2500 سال هم تمدن نیست دوست من ..!2500 سال تاریخه و نه تمدن... اگر تمدن بود ، هم اکنون بود..!
1395/8/15
کامنت تقلبی از سوی من زیاد گذاشته میشه.. از این پس فقط با نام کاربری و آواتار ، کامنت می گذارم..
1395/9/13
من اکثر ماشینارو داشتم تا رنج 200 میلیون...ماشینای چینی خیلی چرت ان....رنو داستر با نصف قیمت این ماشین....یه لاستیکش میارزه به کل این ماشین....
1395/9/14
رنو داستر 4wd و دنده خودکار ، 120 میلیون است و MG GS با نرخ 160 میلیون ، نسبت نصف قیمت ندارند ..
لاستیک MG GS میشلن 235/50 18R است و لاستیک داستر 215/60 16R است . این لاستیک بدون رینگ هم در بازار دو برابر لاستیک رنو قیمت دارد .
جواب شما را بدین شکل دادم تا بفهمید که چقدر نادان هستید و امثال شما چگونه با کلمات بچگانه و سطح پایین ، تمامی سایت های تخصصی را به گند کشیده اید و حتی مزخرفاتتان را با اسامی گوناگون می گذارید و دریغ از نظری با بار علمی و فنی .. و جالب آنکه دیگران را بچه انگاشته و به MG سواران توهین می کنید .
1395/9/13
شاسی بلندی که افرود نتونه بره باید بندازیش سطل اشغال...اینکه چندتا ام جی سوار میان اینجا نظر میدن که خوبه که شرط نیست...اینکه ماشینو بزاری واسه فروش تو یه هفته بخرن شرطه...یعنی مقبولیت داره و مردم میپسندن...از نظرات هم معلومه که همه یه عده بچه ان...که مثل بچه ها صحبت میکنن
1395/10/18
آقای بزرگ که مشخصه بنگاه داری ، با نظر تو همه برن پراید بخرن یا ماشین کره ای چطوره ؟! کسی که ماشین باز باشه سراغ اسباب بازی نمیره و چیزی که عموم مردم ایران ازش استقبال کنند دلیل بر خوب بودنش نیست ، ما مردم صف و یارانه و وام و احتکار و تبلیغات هستیم . یادت رفته یه مدت برنج هندی تبلیغ شد ، همه رفتن تو صف خرید کردند یا وام خودرو که صف کشیدند که لگن ایرانی بخرن .
1395/9/14
دارمش، از نظر قدرت و شتاب عالي، از اسپورتيج و توسان قوي تره، در كل راضي ام ازش
1395/9/27
این ماشین یدونش گیرم اومده طرف خیلی ارزون میده بنده خدا نشستم توش خیلی خوب و تیز بود (الان زانتیا دارم) اومدم اینجا تحقیق کنم حالم بهم خورد چقدر کامنت مزخرف متاسفم واسه خودم
خوش باشین
1395/11/16
خودرو بانك جان هر نظري رو تاييد نكن سايت هاي ديگه كه هر نظري رو تاييد كردن به مرور ديگه كشي توشون نمياد چون به اعصاب خورديش نمي ارزه نه تو اين برند تو كل برندها، ي مشت افكار بچه گانه محيط هاي اينطوري رو خراب ميكنه
1395/11/26
با سلام . من ام جی ۶ ام دچار مشکلی شد که همه چراغای خطا یه دفه با هم روشن می شد و گیربکس در حالت دنده ۴ می رفت . یه ماه گارانتی داشتم مراجعه می کردم ارورارو پاک می کردن و می گفتن برو که خوب شد خلاصه تکرار همین قضیه تا گارانتیم تموم شد به محض اینکه رفتم گفتن بیا که ای سی یوت خرابه با تعویض سه و نیم باز درست نشد . گفتن که از بس گیربکس تو حالت اضطراری رانندگی کردی گیربکس باید تعویض شه ۱۶ میلیون . بازم درست نشد . گفتند بیا بلبرینگ چرخا مشکا داره با اون حل میشه که دیگه عصبی شدم و دادم بیرون که برام بلبرینگارو عوض کنن بعد درست شد مکانیک گفتش مشکل از اول این بوده رفتم که گیربکس و ای سی یو ی خودمو پس بگیرم که گفتند طبق دستور سایک موتور نمی شه . نمی گم مدیا دزده اما حداقلش چرا بلافاصله بعد از تمام شدن گارانتی شروع به تعویض اینا کردند در ثانی .مشکلم که طبق منطق همون بلبرینگ چرخ بوده چرا ازم این همه هزینه گرفتند . ‍پس داشتن گارانتی و اون همه خرج کردن که فقط گارانتی داشته باشم چه مزیتی داشت
1395/12/1
سلام
بلا نسبت گوسفند که بلبرینگ چرخ و تشخیص نداد
1395/12/4
برابر قانون شرکت مدیاموتورز ، همه موارد و وسایل تعویض شده خودرو که خارج از گارانتی و با هزینه شخصی تعویض می شود باید به مشتری داده شود .. این اقلام با عنوان داغی در فاکتورهای شرکت نامیده شده و در زیر همه فاکتورها به لزوم باز گرداندن آن به مشتری ها ، آمده است..
1395/12/9
بلبرینگ چرخ خراب بوده و اون همه خطا داده ؟ خواننده رو چی فرض کردی ؟!!! برای تخریب دست به هر نوع قصه پردازی هم میکنی؟
- بدون چونه ای سی یو و گیربکس رو هم 20 میلیون عوض کردی ؟!!! تازه قطعه خراب رو هم بهت ندادن و شما هم هیچی نگفتی ؟
- بلبرینگ چرخ خراب بوده ولی اصلا متوجه نشدی که ماشین به چپ و راست کشش داره و یا تو سرعت ، کچلی بلبرینگ ، چرخ زوزه میکشه ؟ بعد این چه ربطی داره به چراغ چک موتور و 12 ارور دیگه که اصلا به چرخ ربطی نداره !!!!!

فیلتر هوا ، روغن ، لنت که مصرفی هستن رو تو سرویس دوره ای که عوض میکنند ، داغیش رو میدن ، بعد گیربکس و ای سی یو رو نمیدن ؟

بلا نسبت گوسفند که این دروغها رو باور میکنند.
1395/12/24
ماشین بدی نیست ولی خیلی زشته مخصوصا عقبش.ادم پولشو الکی به این نده بجاش میره یه هایما اس7 توربو ثبت نام میکنه.هایما خیلی خوشگل تر از اینه .حالا اینم بد نیست ولی نسبت به قیمتش اصلا نمی ارزه.
1396/1/20
زشت و زیبا سلیقه ای هست ولی مقایسه یک برند 90 ساله انگلیسی با یک برند 10 ساله چینی ، نشون از کم دانشی شماست .
طراحی و مهندسی این خودرو با مشارکت موریس گاراجز ، پورشه ، فولکس واگن و جنرال موتورز بوده که تو خودروهای خودشون هم ازش استفاده کردن . یکم مطالع بد نیست ، توهم کره ای سوارها که محصولات حلبی رو با ژاپنی مقایسه میکنن به چینی سوارها هم رخنه کرده
1396/1/21
کسی که تفاوت های فاحش ظاهری و فنی دو تا خودرو را نمی فهمه ، ارزش پاسخ دادن نداره!
بعضی ها ترجیح میدن بجای خواندن ، بیشتر حرف بزنند..
1396/3/15
دوستان من ماشینمو گارانتیم نخواستم سرویشام میبرم آقای یزدانی سرویساشو انجام می ده . الان که مکانیکای ام جی زیاد شدن با جرات تر می رونم اما ماشین اصلا خرابی نداره . فقط لندکروز نداشتم وگرنه لنگه نداره مدیا هم خیلی بهتر از بقیه نمایندگی ها همکاری می کنه هر جا که می مونم .
1396/3/16
دم یزدانی موتورز گرم.. !! گارانتی ایشون چند ساله است؟؟ شهرستان های دیگه هم دفتر دارند؟ شما چیکارشی؟
پسر جان همه سایت ها را با همین دوخط و اسامی مختلف پرکردی.. که چی بشه؟ فکر کردی الان همه آدرس این بابا را ازت می پرسند؟؟!!! نه کنه یزدانی خودتی ؟؟؟ پسر جان انجام خدمات خارج نمایندگی برای مشتری با ماشین گارانتی دار مصیبت ببار میاره و گارانتی را باطل می کند و اونوقت سر بزنگاه بیچاره میشی..!!
1396/3/30
حامد جان من حرف شما را قبول ندارم، چون بنده در دبي از نمايندگي ام جي بابت دودي كردن شيشه پرسيدم گفتن خودمون براي شما انجام ميديم ، و هر كي بگه با شيشه دودي گارانتي باطله حرف چرته اما مدیا موتورز کی بهش گفته گارانتی باطله با دودی کردن شیشه اگه سایک بهش گفته چرا تو بقیه کشورها اینجوری نیست
كلاً مديا موتورز سعي داره كه سياست خودشو به كار ببره . و همين دليل ناموفقي شركته. در ضمن اصلا مکانیکیکه سر در بیاره ندارن . فقط یه دستگاه دیاگ دستشونه و یه توضیح که این شامل گارانتی نمیشه و ما هم مطمئن نیستیم درست بشه برو ماشینتو بنداز دور.
1396/4/1
کاش لطف می کردی آدرس آقای یزدانی رو بدی .لطف کن یه جا جواب بده .تو نت چی سرچ کنیم چیه یزدانی برادر .
1396/3/31
دلنوشته یک مشتری خیلی معمولی :
رفتم نمایندگی شرق تهران برای سرویس 120 هزار.بعد از دو روز خواب ماشین ، زنگ زدن گفتند مدولاتور ای بی اس خرابه و 4 میلیون هم هزینه داره.من گفتم اوردم خراب نبود.گفتن الکترونیکیه و میسوزه.زنگ زدم دفتر مرکز یه خانومی به اسم بالویی ایشون گفتند صحبت میکنم تخفیف بگیرم براتون و شماره گرفت که زنگ بزنه ، 8 روز گذشت و خبری نشد.
نمایندگی که بودم ، گفتند تعمیر نمیشه و دست دوم و تعمیری ما نمیندازیم.
ماشین رو تحویل گرفتم ، با یه میلیون و خورده ای سرویس دوره.سرویس تابستانه هم هزینه کرده بودند که نفهمیدم ماشینی که سرویس کامل میشه ، تابستانه چرا باید هزینه روش بیاد.
گفتم فروش مستقیم دوتا تیغه برف پاکن میخوام ، یهو دیدم بردن رو ماشین نصب کردن و سریع هزینه اش هم زدن تو فاکتور
گفته بودم فرمان کمی در سرعت بالا مختصر به راست میکشه، طوری تنطیم کردن که الان در سرعت پایین هم به چپ میکشه
هیچگونه کاوری روی صندلی و زیر پا ننداختن و هنوز رد روغن و پا و انگشت تعمیراتیا روشه
هر بار نمایندگی های دیگه آب رادیاتور چک میکردن، اینا نکرده بودن و نیمه خالی بود
با کمک دوستان کلوپ ام جی چند جا قیمت گرفتم ، و مدولاتور را سه ساعته با زیر یه تومن درست کردم
تعمیرگاه رفتم گفت مدولاتورهای فلان نمایندگی را خودم تعمیر میکنم.گفتم مگه تعمیر شده میندازن؟ گفت آره و در قفسه را باز کرد و کلی نشون داد که متعلق به فلان ....، از اینا جای نو میندازن و یه جور کاسبی دارن😲
نتیجه اخلاقی:
اول.وقت تحویل همه ایرادات و سرویس ها و فهرست در فاکتور هزینه ها را چک کنید.چون تو فهرست نهایی نوشته بود، تعویص وایرهای شمع و هزینه هم زده بود با تحویل داغی، بعدش چک کردم دیدم اصلا سینی روی موتور باز نشده که بخواد وایرها عوض بشن.داغی هم ندادن
دوم. همیشه حق با نمایندگی است و مشتری ینی پشم
سوم. دفتر مرکزی پیام گیر داره و بعد از کلی معطلی وصل اگر شد و حرف زدید و قولی دادن ، همش باد هواست ، بیخودی از دفتر مرکزی و ... انتظار نداشته باشین،اونا هم دنبال یه لقمه نون هستد.گور بابای ترامپ
چهارم.نمایندگی ها خودشان از همه چیز اطلاع دارند و از هیچ چیز اطلاع ندارن
پنجم.هر کسی به فکر خودشه و شما هم فقط به فکر خودتان باشید
ششم.برای نمایندگی مهم نیست که هر دوره رقم های 5 میلیون و 10 میلیون هزینه اعلام کنه.چون فکر میی کنند کلا شما پولتونو از تو جوب پیدا کردین و در کل خیلی پولدارین.
1396/3/31
بخدا از بس مدیا موتورز رو ماشینم خرابکاری کرده به چشم تعویض روغنی می بینمش نمایند گی جاده مخصوص که می گن قویترینه فقط کافیه یکم وارد بکار باشی و گوش بدی چی می گن میرفهمی همشون در حد پراید سر در می آرن الکی نیست دست گرفتن این ماشین براشون پازل شده . آخه شمعو همه می دونن قیمت اصلیش چنده چرا اینقد گرون می دین دیگه اینقد تابلوش نکنید .
1396/4/6

فقط و فقط اول خود نمایندگی میدونه که استفاده از نمایندگی جهت گارانتی در طول مدت گارانتی حدود پنج میلیون تومان بابت روغن و فیلتر و هزینه تعویض اضافه تر مشتری پرداخت میکند و از حدود پنجاه ماشین شاید یک ماشین قطعاتش خراب بشه که با گارانتی تعویض بشه و نهایت تعمیر همون یک ماشین بابت گارانتی به پنج میلیون نخواهد رسید و اون چهل و نه ماشین سود سرشار شرکت های امثال مدیا هست بغیر از اون سودی که روی قیمت اولیه ماشین بابت گارانتی در نظر گرفته شده.
1396/4/7
باسلام
بیایید راجب چیزایی که داریم صحبت کنیم نه چیزهاییو که ارزو داریم داشتیم
من این ماشین رو دارم نظرات دوستان هم اصلا واسم مهم نیست اس ام اس های جریمه دوربین ها واسم مهم نیست
مهم اینه که هفته پیش با یه سوبارو تو اتوبان قزوین رشت کل انداختم کم نیووردم واقعا این ماشین تو شتاب گیری مثل یه سواری عمل میکنه من که راضیم
اوناییم که عشق این رو دارن که به همه بگن ما خارجی سواریم برن با این پول اسپورتج یا توسان بخرن و کلی کلاس بذارن
1396/4/29
آقا توروخدا نخرید . از دست مدیا موتورز فقط آرزو می کنید که آتیشش بزنید .آخه ماشین مگه برا آسایش بیشتر نیست . فقط دنبال بهونن گارانتیتو باطل کنند .من اگه پول سرویسهایی که ازم می گرفتن داشتم خوب چرا ام جی می گرفتم .
1396/4/29
دوست من شما همه برگه ها را با همین دوخط مبهم که براش توضیحی ندادی پر کردی...
بیشتر به نظر میاد داری شانتاژ میکنی تا اطلاع رسانی!!!
اگر سرویس ارزان میخواهی باید بری سراغ ماشین ایرانی نه خارجی!
من تا بحال ندیدم گارانتی ماشین را بدون دلایل فنی باطل کنند. دوستان من هم این خودرو را دارند و اتفاقا آنها هم از ماشینشان نسبتا راضی هستند. ماشین سطح بالا و پیچیده فنی مثل ام جی سرویس اش هم نسبتا گران هست ولی بازم از خیلی برندها کمتر است.
1396/5/1
آقا حمید جان آخه چیش گرونه من ام جی 6 دارم می برم برای تعمیرگاه یزدانی همه سرویساشو انجام می ده رو غن 5-30 آدینول و فیلتر اطااق و فیلتر کابین و فیلتر بنزین و فیلتر روعن با تعویض 220 تومن . بهترین لنتارم با ضمانت برام تعویض کرد که حتی کوچکترین صدا هم نداره 130 تومن .تعویض چهار لیتر روغن گیربکس آدینول 160 تومن این خرج که برا ماشینای ایرانی هم معمولیه قربونت برم . ماشینم خراب بشو نیست با همه هم کل می اندازم .کلیم بهش فشار می آرم . والله پشیمونم نیستم که خریدم . تازه نو نخریدم و گارانتی نداشت . احتمالا اگه گارانتی داشت بهترم بود و از مذایاش می تونستم استفاده های بیشتری بکنم .تنها چیزی که یزدانی بهم گفت که تو این ماشین میعاناتش مهمه مثلا نوع روغن و ضد یخ قرمز و یه سری چیزای دیگه . من خیلی ماشین باز بودم اما با ام جی خیلی کیف می کنم .
1396/5/2
صفر نخرید من جی اس سفید 2016 رو با کارکرد پایین و بدون مشکل و رنگ مجبور شدم با قیمت 132 ملیون بفروشم که الان طرح تابستانه مدیاموتور 2017 رو با همون شکل و مشخصات فنی و آپشن 172 ملیون می فروشه آخه خودتون قضاوت کنید کودوم ماشینی این اختلاف قیمت رو داره . مقصر صد در صد سیاستای غلط و خود بزرگ بینانه ی مدیا موتورز رو در قبال مشتری می دونم .
1396/5/4
متاسفانه همه نمایندگی ها ریشه در نمایندگی مرکزی دارند و بدون دستور نمایندگی مرکزی نمی تونن آب بخورن و وقتی یه مشکل پیش می آد بدون دستور آقای پازنیک نموتونن آب بخورن . و اینکه اینکه این نوع سیاست های مدیاموتورز که فک می کنه باید حساب مشتری رو برسه نتیجه خوبی نداره و شما همش نمایندگیتو عوض می کنی دو باره متوجه می شی یه دستور مشخص از یه مبدا مشترک می آد و دستت تو حنا می مونه و متاسفانه خیلیم مودبانه برخورد نمی کنن .
1396/5/21
اولا صفر 2017 جی اس همین الان 168 تومان است و تحویل سه هفته و در سایت فروش باما میانگین قیمت فروش دست دوم 2016 اش بین 140 تا 150 تومان است مگر اونایی که با وام خریدن و حاضرن با قیمت کمتر بدن و وامشو نگه دارن تازه اونایی که مدل 2016 را پارسال صفر گرفتن با همین حدود 143 تا 157 تومان خریدند و دارند تقریبا با همون قیمتی که یکسال و نیم پیش خریدند ، میفروشند
از همه این ها گذشته ، افت قیمت در همه ماشین ها و برند ها در دو مدل متوالی در همین حدود است و افت 10 الی 15 درصد را همه برندها دارند و مخصوص ام جی نیست حتی خوش فروش های بازار هم به همین منوال افت دارند... دوست من دوره اون زمون هایی که ماشین می خریدند و استفاده می کردند و بالاتر میفروختند و استفاده می کردند، گذشت فرق ام جی با ماشین های دیگه اینه که شرایط فروش اقساطی خوب داره و مدت تحویلش هم بسیار کمه... برای همین هیچ آدمی حاضر نیست یدونه دست دومش را جیرینگی بخره.. با خیلی کمتر از اونی که میخواد بده به شما ، میره صفرشو با وام یکسال و نیمه میخره
اونی که بازار دست دوم ام جی را تا حدودی ضعیف کرده ، سیاست غلط مدیا نیست بلکه شرایط فروش مناسب است
در ضمن اون کسی که مطلب را می خواد با غلو کردن بنویسه ، کافیه یه ذره به اونور اضافه کنه و یه کم از این طرف کم کنه ، میشه همین فرمایش شماا!!!!
به فرض اینکه درست هم بگی... ماشین را یکسال و نیم پیش خریدی 147 و حالا بعد این مدت فروختی 132... کاملا طبیعیه و همه برندها همینند و در سایت های خرید و فروش کاملا معلومه... پس افت های چند ده میلیونی و صد میلیونی برند های لوکس را چی میگی
تازه جی اس در طی این سالها گران هم نشد و فقط با افزایش مالیات بر ارزش افزوده و حقوق و در آمد دولتی ، افزایش پیدا کرد و اگرنه تقریبا همون قیمت اولیه بود
1396/7/27
با نظر شما موافقم،ماشینهای خیلی گرونتر از این ماشین نسبت بخواهید بگیرید کمتر افت دارند و سریعتر فروش می روند،منم یه 6 مدل 2016 دارم، خریدم 136 تومن ،الان 115 گذاشتم هیچکی نمیخره،خوشبحال کسی که دست دوم کم کار کرد و تمیزشو بخره چون کلی جلو میفته.و با صفرش هیچ فرقی نداره.تازه مشکلات احتمالی صفر کیلومترش تو سرویسهای 1500 و 10000 حل شده و کاملا مناسب استفاده شده.
1396/5/8
من این ماشین رو الان ۳ ماهه خریدم و ۱۰ هزار کیلومتر باهاش رانندگی کردم....به نسبت قیمت و پولی که دارید هزینه می کنید در ایران البته ماشین بسیار با کیفیت و قوی هست...واسم جالبه که دلیل تبلیغات منفی عده ای چی هست...شاید تنها مشکل ماشین خرید و فروش سخت ماشین و خدمات پس از فروش ماشین هست..اما من از ماشین خیلی راضیم و امیدوارم دوستایی که قصد خرید این ماشین رو دارن حتما به عنوان یک گزینه بهش فکر کنن
1396/5/15
منم دقیقا سوالی که آقای ارسلان فرمودند برام هنوزم بعد فروش ام جی جی اس ام مبهم مونده که دلیل این مقدار زیاد اختلاف قیمت کارکرده و نو چیست که یا گران‌فروشی مدیا موتورز در مورد صفر کیلومتر باید باشه که با توجه به اختلاف قیمت خارج و داخل کشور و در این حد و آپشن بعید می دونم یا عملکرد فوق العاده ضعیف و ناکارآمد مدیا موتورز که دیگه همه خریداران خودرو ازون آگاهن پس کسی که پول زیاد بابت خودرو می ده حاضره خودروی ضعیف تری رو سوار شه اما زیر بار حرف زور نمایندگی نره .
1396/5/19
علتشو بگم داداش گلم . چون خودشون نمی دونن که این ماشین چیه و اصلا مکانیک بابتش ندارن و همه می ترسن سوارش بشن که نکنه ماشی یه مشکلی براش پیش بیاد و مهندسان فوق خبره ی مدیا وتورز از پس مشکل برنیان پس بلافاصله خریداران حالیشون میشه و می فروشن با هر قیمتی.
1396/5/25
من به همه اون دوستانی که این برند و این خودرو یا هر برندی رو تخریب میکنند ، عرض کنم که حتما جایگاه قابل توجه ای داره که اینهمه مورد نظر قرار گرفته و تعداد زیادی از افراد وقت خود را صرف نوشتن برای این برند کردند حتی همون افرادی که سعی در تخریبش دارند ، واقعیت اینه که موردی که ارزش نداره که نباید اینهمه وقت براش تلف بشه ، الان 6 ساله که برند تو کشوره و خوب خودش رو نشون داده باز یه عده همون حرف های نخ نما شده رو میزنند .

درباره قیمت هم ، هر عقل سالم میداند که برخی اجناس به هر دلیلی مورد استقبال قرار میگیرند و برخی نه و این استقبال یا عدم استقبال دلیل بر خوب یا بد بودن نیست ، مثلا الان تو بازار ایران خودروهای هیوندایی و کیا از استقبال بیشتری نسبت به ژاپنی همچون هوندا ، میتسو ، سوبارو ، مزدا ، نیسان و حتی تویوتا قرار دارند و یا موج استقبال از ماشین فرانسوی مجددا داره افزایش پیدا میکنه ، پس مانور دادن روی قیمت ها برای کسانی که 170 میلیون پول رو صرف خرید خودرو میکنند و حتما تحقیق میکنند ، با ارایه استدلالهای بچه گانه مثل همین توضیح آقا امیر کاملا توهین به شعور خود و خواننده هست.

با همه این اوصاف ، من چند روز پیش توسان 2014 خودم رو با کارکرد 50000 تا پس از دوهفته خواب در نمایشگاه 140 میلیون فروختم ، الان توسان 190 میلیون هست یعنی 27 درصد افت قیمت که منطقی هست ، ولی واقعیت اینه که من این خودرو رو 152 میلیون خریده بودم و چون اعتقاد دارم خودرو وسیله مصرفی هست و نه سرمایه ، پس افت داره اونم برای ماشینی که استقبال عمومیش بالاست . یک مقدار واقع بین باشیم و بچه گانه رفتار نکنیم
الان هم یکی از گزینه هام ام جی جی اس هست و دیگری میتسو ASX ، دارم تحقیق میکنم
1396/5/27
نخیر . بعنوان مصرف کننده به قدری ضربه مالی بهم زده خرید خودروی شما و فروشش که تو ذهنم مونده . ازش خاطره با ارزش داشتم عرض می کردم .
در این لحظه که دارم اینو می نویسم یه ام جی جی اس رو تو باما گذاشتن بدون رنگ و با 14000 کارکرد 127 میلیون تومان که تو اصفهانه صفرشم می فروشن 170 . اما گرند ویتارا 40000 کیلومتر کارکرد رو میدن 125 میلیون تومان و صفرش 138 . ینی افت قیمت ام جی با یکسال کارکرد 25 درصد . در حالی که ویتارا 9 درصد . این الان کجاش طبیعیه که می خواین طبیعی جلوه بدین . . این آمارها رو همین الان جمع آوری کردم و تصادفی .
1396/5/28
آقای ارسلان

اطلاعات آماری با انتخاب آگاهانه خیلی فرق میکنه داداش ، یکی شاید نیاز مالی شدید داشته باشه و با کمترین قیمت گذاشته و یکی از شکم سیری . مثلا الان یکی توسان 2015 رو گذاشته 139 تومن تو باما ، بیام اینو الگو کنم و جیغ و داد و هوار که توسان ظرف دوسال 28 درصد افت داره ؟ یکم انصاف و منطق هم خوب چیزیه طبق آمار از سایت باما :

توسان صفر : 194 میلیون ، کارکرده 2015 : 155 میلیون : 20 درصد افت
جی اس صفر : 172 میلیون ، کارکرده 2015 : 135 میلیون : 22 درصد افت
ویتارا صفر : 146 میلیون ، کارکرده 1394 : 120 میلیون : 18 درصد افت

واقعیت اینه که یه مشت دلال فقط دنبال تخریب این برند هستن ، وگرنه 2 درصد بالا و پایین که اینقدر جنجال نداره ، مدتهاست که حنا شما رنگی نداره ، از هر دری واسه کوبوندن استفاده میکنید و باز هم به دیوار میخورید .

https://bama.ir/car/details-3-5409918/2015-hyundai-tucson-for-sale
1396/5/30
آقا ی حمید جان اگه اونجوری باشه که شما می فرمایید توسان ۲۰۱۵ یعنی دوسال افت مدل و ویتارا ۸۴ یعنی دوسال افت مدل اما در این لحظه سه تا ام جی جی اس مدل ۲۰۱۶ یعنی یک سال افت مدل دارن با قیمت ۱۲۷ میلیون می فروشن. مگه آخه چند نفر پول لازم . مشکل این نیست که ماشین بدیه . اتفاقا جی اسی که من داشتم عالی بود و فوق العاده ازش راضی بودم اما وقتی سه هفته پشت سر هم برای سرویس ۲۲۵۰۰ رفتم و فیلتر روغن نداشتن و وقتی که دیدم دست شمعی که عمدش تو بازار ۵۰ تومنه و نمایندگی می ده ۳۲۰ تومن اتفاقا بدبخت بی چاره هم نبودم ماشینو رد کردم . چون شرکت وارد کنندش افتضاح عمل می کنه . بجای اینکه بیاین اینجوری فقط حاضر جوابی ملت رو بکنید عملکردتونو بهتر کنید و قطعات ریز خودرویی که وارد کردین داشته باشید تا فروشتو بالا بره .
1396/6/6
این معلومه که مدیا خیلی زیاد داره هزینه سرویس می گیره . با یکم جستجوی تو اینترنت بهتره جاهای بهتری رو که هستن برای خدمات پیدا کنید .
1396/6/12
سلام دوستان من قصد خرید خودرو تا رنج 140 میلیون دارم و سگمنت خودرو برام مهم نیست سدان باشه یا کراس اور و شاسی بلند فقط میخوام که زیاد دردسر نداشته باشه تا الان هم خودرو خارجی نداشتم در حال حاضر هم ال 90 دارم راستش مشخصات Mg Gs و ظاهر و نمای داخلش جذبم کرده و کارکرده کم کار توی بازار 130 ، 140 گیر میاد ولی خیلی بد میگن ازش ولی تا اونجایی که تحقیق کردم بیشترین گلایه و شکایت از نمایندگی مدیاموتور هست یکی دیگه از گزینه هام سانگ یانگ تیولی هست ممنون میشم در این رابطه راهنماییم کنید و اینکه تعمیر کار این خودرو هست و قطعاتش راحت گیر میاد
1396/6/13
تو اینکه با این هزینه جی آی بخری شک نکن فقط رو گارانتی شرکت حساب نکن . یعنی از اول این تو ذهنت باشه که ماشین بدون گارانتی می خری . خودم دارمش . گارانتی دارم اما عملا بدون استفاده س . مکانیکایی که خارج از نمایندگی هستن به مراتب بهتر و ارزانترند .
1396/6/13
سیاوش عزیز خیلی ممنون از پاسخت میخواستم بدونم تعمیر کار این خودرو هست که به سیستم این ماشین آشنا باشه و اگر مشکلی پیش بیاد نخواد حرص اینو بخورم که کسی تعمیرش رو بلد نیست و اینکه قطعاتش راحت توی بازار گیر میاد و اینکه هزینه نگه داری این خودرو به نسبت اصطحلاکش منتقی هست ، یعنی میدونم موارد مصرفی که برای خودرو استفاده میشه بسته به اینکه این خودرو خارجی هست گرون تره ولی اصطحلاک این خودرو بالاست یانه مثلا مثل ال 90 خودم (البته میدونم هزینه های این دو قابل مقایسه نیست و منظورم فقط اصطحلاک خودرو هست) بازم تشکر میکنم ازت دوست عزیز
1396/6/16
حسین جان اصطهلاک مثل هیوندای هستش من یه مورد برام پیش اومد شرکت قطعات این ماشین رو واقعا نداشت و همه به این واقفند که خیلی از قطعاتش نیست حالا نظرات دوستان مدیا به کنار که گفتند کاغذ بازیه داره و از انبار می آریم و کلی جر وبحث ترجیح دادم که از کلینیک ام جی تهیه کنم و وقتی شرکت گفت ندارم بجای شکایت رفتم همونجا تهیه کردم و خیلی از قطعات رو هم واقعا داره . حالا قیمت قطعه یی هم که هوایی ظرف 7 روز برام آوردن همون هزینه مدیا شد که می گفت باید بدم اما بعضا قطعات رو مدیا هم داره. نگران نباش تحت هیچ شرایطی دستت تو حنا نمی مونه .
1396/6/17
از راهنمایی و کمکت خیلی ممنونم سیاوش جان انشاالله همیشه موفق باشی☺☺
1396/6/30
مدیا موتور اونقدم بد نیست . بلاخره تو ایرانیم . ام اگه اون ادا برام در آورد از آقای یزدانی یا کلینیک ام جی اقدام می کنم و مشکل لاینحلی حداقل اونجاها نداشتم .
1396/6/24
سلام . منم ۲۰۱۵ سی هزار کارکرده گرفتم ۱۳۵ اما راضیم چون سفرشم نشستم همون تقه کمک رو داشت که فروشنده هم بافر گذاشته بود که گارانتی رو ابطال می کنه اما چون در آوردن بافر راحته هر بار قبل رفتن به گارانتی درش می آرم این قیمت خیلی مناسبه . سانتافه سی هزار کارکرده با صفرش خیلی فرق داره و لش شدن ماشین مشخصه اما جی اس فرقی نداشت . کلا این قیمت برا ماشین ۲۰۱۵ خوبه و قطعاتم درسته شرکت ندارن اما تهیه ش آسونه .
1396/7/3
دوست من . من با۱۳۷ . ۲۰۱۶ خریدم . به هر حال مبارک . باشه . اما قیمتش عالیه و ماشینی با این قیمت عالیه اما صرف صفر بودن ۱۷۰ نمی ارزه این تفاوت قیمت. اما ماشینی عالی و در بازار حسابی جست و جو کردم نمونه مکانیک و قطعاتشم فروشندگان وارد کردن . اما اینکه لذت رانندگی داره واقعا حقیقت داره.
1396/7/4
منم ۲۰۱۵ رو فروختم ۱۳۲ . پشیمونم هستم . فقط بخاطر اینکه مدیا موتور ول کن نبود ‌. قطعه از بیرونم تهیه می کردم می گفتن گارانتی باطله در حالی که خودشون قطعه نداشتن . وقتی تو بازار قطعش هست آخه چرا فشار به مشتری می آوردن که من اینقد ضرر خرده بشم . عرضم بکنم که بنده ۱۵۲ اوایل ورودش خریده بودم ‌.
1396/7/7
عالیه . همیشه عاشق ماشینی بودم که هم تو جاده برو باشه هم بتونم گاهی باهاش دلی به طبیعت بزنم . بهش رسیدم . یک نکته اینکه دوستان صفر نخرید چون افت قیمتش بنظرم اگه میلیاردر هم باشی بلاخره تو ذوقت می خوره و ماشین جون سختی هست .
1396/7/7
با ۱۴۰ تومن بهترین خودرویی که میشد داشته باشم . میشه بعنوان جنس درجه یک چینی دیدش .
1396/7/11
منم کاملا راضیم چون تو شهرستان دوریم بیشتر قطعات و از تهران و فروشنده ها می گیرم و تو شهرستان که با اتوبوس یه روزه می آید انجام می دم . اما گارانتی ندارم البته نیازیم ندارم چون تو این یه سالی که خریدم که البته کارکرده خریدم مشکلی باهاش ندارم
. در کل راضیم . فک نمی کردم ماشین چینی این قابلیت‌ها و استحکام رو داشته باشه .‌
1396/7/12
من امروز سر یه پیچ پیچیدم و ماشین خودشو جمع کرد که زندگیمو مدیون قابلیتهای جاده ای ش هستم
1396/7/15
از دوستانی که این همه سنگ برند ام جی رو به سینه میزنن و مدعی هستند که اختلاف قیمت خودرو صفر با کارکرده طبیعی هست باید خدمتشون عرض کنم که بنده توسان ۲۰۱۱ ۳ سال پیش خریدم ۱۱۷ تومان و ۶ ماه پیش فروختم ۱۲۱ تومان.همون ۶ ماه پیش اپتیما ۲۰۱۴ خریدم ۱۳۶ تومان و چند روز پیش فروختم ۱۴۵ تومن.
دوست عزیزی که میگی توسان ۲۰۱۷ قیمتش ۲۰۰ هست و ۲۰۱۵ کارکرده مثلا ۱۵۰ تومن و ۲۵ درصد افت داشته!!!! توجه داشته باش که توسان ۲۰۱۷ از نظر فیس و اپشن کاملا با ۲۰۱۵ فرق کرده و رادار و خیلی از اپشنهای دیگه بهش اضافه شده.این با مثلابرند ام جی ۶ که ۲۰۱۶ و صفرش حدود ۱۴۰ هست و ۲۰۱۵ با کارکرد پایینش تو سایت با ما بنده تا قیمت ۸۹ تومن هم رویت کردم خیلی متفاوت هست.
دوستان عزیز فقط کافیه یه کم بیشتر تحقیق کنین تا به این نتیجه برسین که برند ام جی و سایر برندهای چینی غیر ضرر هیچی نداره.شب و روزتون خوووووش
1396/7/19
اختلاف قیمتش آخه حتی از بقیه برندهای چینی بیشتره که تنها علتش کملکرد ضعیف شرکت و در انحصار گرفتن اون می تونه باشه . اما الان جاهایی مثل کلینیک ام جی این انحصار و از بین می بره اما دو مشکل اگر در کلینیک ام جی تعمیر بشه یا سرویس که خیلیم ارزون میشه گارانتی تون می پره پوچچ دوما شرکت نه قطعه داره نه مکانیک .
1396/8/3
من الان ۵۰۰۰۰ هزار کارکرد دارم . واقعا نمی تونم ازش دل بکنم . حتی اتاقش کوچکترین صدایی نداره . کارمم طوریه که خیلی تو خاکی می رونم .
1396/8/5
نمیشه با سانتافه و سورنتو مقایسه کرد منم مدت طولانیه که دارمش خیلی تکنولوژی روندنش بالاتره و ایستایی . سانتافه حتی آفرودش افتضاحه اما این رو آفرودم میشه روش حساب کرد گارانتیم که ما ایرانیا عادت کردیم که گارانتی تو ایران معنی نداره
1396/8/7
عالیه . فوق العاده جون سخته . عین تانک می مونه اما سریع
1396/8/8
امروز یک قضیه مهم رو متوجه شدم تو آفرود که روی چرخی که هرز می چرخه ترمز می کنه که بتونه بکنه مسیرو بره اما تو سورنتو دوستم که با هم رفته بودیم اون چرخ هرز گرد داشت که اون نتونست بیاد مسیر رو . البته آفرود سنگین نبود و خانوادگی رفتیم
1396/8/10
با سلام یکی از اینها رو با توجه به مشخصات فنی تو نمایندگی دیدم قصد خرید داشتم اما با خواندن کامنتهای اکثر دوستان که از خدمات پس از فروش ناراضی بودن منصرف شدم مگه میشه 130تا170 بدی بعد قطعه و.. نباشه ؟
1396/8/12
قطعه هست اما شرکت ندارن از قطعه فروش‌های بیرون از شرکت باید تهیه کنی که خیلیم ازونند
1396/12/7
با سلام .من دو سال است که جی اس دارم این ماشین یکبار سوار بشی دیگه تا عمر داری یا باید ماشین چهار شیلندر به این قدرت بخری یا شش سیلندر و ضمنا ار لحاظ قطعه ماشین من به واسطه پاره شدن جنت اب رادیاتور در کوه داغ کرد و چون مسافت زیادی باهاش رفتم واشر زد که مقصر خودم بودم .زنگ زدم نمایندگی تهران همون لحظه خودرو بر اومد و ماشین از شیراز به تهران بردند و در عرض دو روز سر سیلندر کامل عوض کردند و بعد که اومد تا کارهای دیگر از جمله جلوبندی و ... روی ماشین بدون دریافت یک ریال انجام دادند ضمنا مبلغ پانصد هزار تومان به علت دو روز خواب ماشین بهم دادند .حالا خدمات از این بهتر دیگر چیست .خواهشا تبلیغات سوئ نکنید با تشکر .فرشید از شیراز
1396/8/19
من سورنتو داشتم و تو این ماشین نشستم بغل دستش کارایی که با این ماشین می کرد فقط میشه گفت متاسفم برا خودمون که چین اینو ساخته که حتی از کره داره جلو می کنه . اما ما چی ?
1396/8/19
چین جنسای پر کیفیتم داره اما ما فقط بنجلاشو متاسفانه تو ایران می بینیم ‌ . در ضمن تکنولوژی ساختشم هم آرزومه هم بالا
1396/8/19
من فروختمش اما واقعا پشیمونم با این پول چی بگیرم که ارضام کنه ‌
1397/1/30
کپچر یا تیوولی یا توسان و اسپورتیج کارکرده
1396/8/21
اگه به تواناییاش شک دارین خواهش می کنم یه نگاه به آپارات بندازین درگ ام جی جی اس با رنو تالیسمان که ادعای شتاب 7 ثانیه داره .
1396/8/24
به خاطر همین خدمات پس از فروش ضعیف وزارت صنعت پروانه شرکت مدیا رو باطل کرده ایا این صحت داره
1396/12/7
چه کسی این شایعات پخش میکنه .بعضی اوقات فکر میکنم دست امریکا تو کاره .البته شوخی کردم ولی کاملا دروغ و مغرضانه است
1396/8/30
متاسفانه این تعریفای بیخود از برند ام جی خیلیها رو بدبخت کرد کیفیت پایین هزینه های سر سام آور. همین gs رو دیدم تو کیلومتر 20000 گیربکس سوزونده بود باید تعویض میشد و24 میلیون هزینش شده بود کلا برند ام جی اصطلاک بالایی داره وکیفیت پایینی داره واصلا نمیشه بهش فشار آورد gs رو دقت کردم دیدم فاصله چرخاش کمه وقیافش هم اصلا جالب نیست درسته قیافه سلیقه ای هست ولی طراحش خیلی خواسته یه چیز عجیب در بیاره که به نظر من واقعا هم عجیب غریبه و درست نیست چهرش. یکی از دلیل هایی هم که فروش نداره وکم هست توخیابون همینه ضمن اینکه این قدرت وگشتاوری که اعلام کرده عملا 70 درصدش در اختیار راننده هست وبه همین خاطر وبنزین کم کیفیت شتاب آنچنان هیجان انگیزی که میگن نداره. وبا ماشینای پایینتری باهاش کل انداختم ولی خیلی اختلاف بالایی نداشته در کل این قیمتها برای ماشینای چینی وحتی کره ای ارزش خرید نداره وبازار داره اینو به درستی نشون میده که افت قیمت وحشتناک برای ماشینای چینی هست والان با وجود برندهای خوب وجدید که داره میاد به خصوص رنو که قیمتاش خیلی رقابتی هست کره ای ها هم افت قیمت شدیدی پیدا میکنن چون اون موقع که هیوندا وکیا بازار خوبی داشتن برندهای دیگه خیلی کم بودن ولی الان قضیه عوض شده امار واردات هم نشون میده که رنو اول واردات شد امسال وهیوندا وکیا رو رد کرد
1396/9/6
سلام داداش من بودم گیربکسم تو 20000 تا خراب شد که زیر بار حرف ش کت نرفتم تعویض نکردم و فقط شیر برقی عوض کردم با هزینه یک ملیون درست شد الانم تو شصت هزار تا نمی تونم ازش دل بکنم با اینکه گارانتیم ندارم اما دیگه خرابی ندارم. سرویس هاشم دیگه تو مدیا موتورز انحام نمی دم همه حا هم بلدن اما ک







سلام داداش من بودم گیربکسم تو 20000 تا خراب شد که زیر بار حرف ش کت نرفتم تعویض نکردم و فقط شیر برقی عوض کردم با هزینه یک ملیون درست شد الانم تو شصت هزار تا نمی تونم ازش دل بکنم با اینکه گارانتیم ندارم اما دیگه خرابی ندارم. سرویس هاشم دیگه تو مدیا موتورز انحام نمی دم همه حا هم بلدن
1396/9/29
یا نادان هستی یا خودتو به نادانی زدی.....همه دنیا میدونن کیفیت و اصطلاک کم ام جی خیلی خیلی خیلی بهتر از ماشین های کره ای هست....واقعا برای بعضیا متاسفم.من نه ام جی دارم نه ماشین کره ای.در ضمن ام جی برند انگلیسیه و داخل چین تولید میشه مثل جگوار که اونم انگلیسیه و هند تولید میشه...
1396/12/7
سلام . این جی اس که گیربکس سوخته دیگه کل ایران هم میدونند .مربوط به اقایی به نام ..... که از این ماشین به عنوان یک افرود در حد تانک استفاده کرده بود که تا متور ماشین در گل و لای رفته و زمانی که به نمایندگی میاورند با کارواش گل و لای داخل متور و گیربکس تمیز کرده و گارانتی ماشین باطل میکنند و این اقا مغرضانه در سایت ها صحبت میکند . اگر من اینجا طرفداری میکنم فقط به خاطر این است 160 میلیون پول بابت این ماشین دادم و سرمایه ام هست حالا دلالان و چنین افرادی با سرمایه ما بازی میکنند و چون در کلوپ ام جی سواران عضو هستم و این خبرها رد و بدل میشود کاملا در جریان این ماشین که گیربکس خراب کرده هستم
1397/2/23
سلام
لطفا چرت و پرت نگو
الان كيا و هيوندا و نيسان و رنو نو رو بايد بالاي ٢٥٠ پول بسلفي
البته ميتسوبيشي يادم رفت
الان ماشين خود شما چيه كه اين حرف ها رو ميزنيد و داريد ام جي رو خراب ميكنيد
شما هر ماشيني درست راندگي كني تا عمر داري ماشين هست اين نظر من هم هست و هم نظر ديگران البته بايد ماشين هم با كيفيت باشه
كه توي رنج بالاي ١٠٠ ميليون همه ماشين ها با كيفيت هست
شما با bmw هم درست رانندگي نكنيد چه برسه به گيربكس موتورش هم به خرج ميوفتده
اول فكر كن بعد حرف بزن
ياعلي
1396/9/11
بلاخره کارکردشو خریدم . به خودروی رویاهام رسیدم . همیشه عاشق هیجان بودم
1396/9/17
یعنی فقط میشه گفت ام جی با این ماشین شاهکار کرده .از اولشم گارانتی نبردم . یه سری اطلاعاتن گهداری داره که از کلینیک ام جی گرفتم اما هیچ جا هم منو نذاشته . چه تو گل چه تو سرعت .
1396/10/5
من هم دارم تازه خریدمش خیلی راحت است تا الان من با هاش سه بار مسافرت رفتم خیلی خوبه از کیا اسپورتیج و توسان هم خیلی راحت تر
1396/9/19
از ماشینهای چینی من چند سالی جیلی داشتم خیلی راضیم کارکرده خریدم ده تومن بیشتراز پارس ولی دوبرار پارس کیفیت قیافه داره
1396/10/2
من دو سال هست اين ماشينو را دارم قبلش هم ماشين كره اي داشتم كه اصلا قابل مقايسه نيست خريداران اين خودرو بايد ماشين باز باشن تا لذت رانندگي را حس كنند اوناي كه به فكر افت قيمت هستن بايد بگم كه ماشين باز نيستند و ظاهرن دلال يا تو كار خريد و فروش ماشين هستند كه سنگ ماشينهاي كره اي را ميزنند واقعا اين خودرو سواريش لذت داره
1396/12/5
من اول خریدم از شانس بدم به مشکل گیربکس برخوردم اما حالا که با این قیمتای نجومی ماشین دارم سوار ماشین دوستام میشم دارم میفهمم که ام جی بهترین انتخاب چون بعد سوار شدن اون دیگه نمیشه ازش دل کند . مدیا هم جدیدا واقعا قطعات و خدماتشو بهینه کرده .
1396/12/6
بعنوان یه هموطن بهتره خودمون ماشینای خوبه به هم بشناسونیم تو نت سرچ کنید مقایسه سه خودروی اسپورتیج و ix35 gs اول ببینید بعد خرید کنید که پول زیادی به ماشینای بی ارزش ندیم . جی اس ندارم و پولشم ندارم اما دوستام که دارن فقط از همشون شنیدم عالیه .
1396/12/8
من ام جی جی اس دارم میتونم بگم تو سرعت و قدرت بی همتاست البته تو همرده های خودش کسی که ام جی سوار شده باشه عمرا بتونه پشت اسپورتج و توسان و سانتافه بشینه من که از خریدم راضیم
1396/12/11
من همین خودرو رو داشتم عذاب بود برام نه قدرت داشت نه اینکه اس یو وی بود و تو خاکی و گل و برف همیشه گیر می کرد با وجود اینکه اسم اس یو وی روش بود اما ام جی جی اس رو با نصف قیمت خریدم همه جیزش تکمیله قطعاتش تو بازار فراوونه سرعتش از سدان ها بالاتره و هیچ وقت سابقه نداشته تو گل گیر کنم فقط خواهش می کنم یه بار سوار ام جی بشید تا لذت خودروی درجه یک چینی رو درک کنید و باج الکی ندید اگرم بخوام بفروشم فقط 5 میلیون پایین قیمت بدم سریع می برنش با توجه به قیمت ارزونی که خریدم دیگه چه اشکالی می مونه می تونید به کلینیک ام جی مراجعه کنید تا بفهمید چقد قطعه فروشاش زیادن
1396/12/15
شما خودت هم نمیدونی چی میگی بعدش ام جی چینی نیست چطوری ماشینی سوار میشی که ازش اطلاعات نداری
1397/1/3
سلام،من مدت یک ساله ام جی gsدارم،از قدرتش،ظاهرش،اپشناش راضیم،،تنها ضعف این ماشین نمایندگیشه،،که قیمت خدماتش بالاست،،،
1397/1/25
با سلام خدمت همه
دوستان دقت کنید که محل خط تولید خیلی از برند های معروف و مختلف دنیا تو کشور های مختلف هست.
موریس گاراژ دفتر طراحی و مهندسی در انگلیس شهر بیرمنگام هست ولی خط تولیدش شانگهای هست.این یعنی که ام جی چینیه؟؟؟ام جی بیش از ۹۰ ساله که تو کار ماشینه،چطور میتونید بگید طراحی خارجی مهندسی شده ای نداره؟مگه میشه؟!! من خودم جی اس دارم (حدود ۲ ساله) و تا الان هیچ مشکلی نداشته و حدود ۴۵۰۰۰ تا هم کارکرده.سربالایی تیز وقتی پدال گاز رو فشار میدید معکوس میکشه و توربو صداش در میاد جیگرتون حال میاد.خععععععلی از هم رده ای هاش سرتره.خیلی.الان اسپورتیج و توسان بالای ۲۵۰ میلیون هستن ولی جی اس نزدیک به ۱۰۰ میلیون از اونا ارزون تره.دیگه تصمیم نهایی با خودتون...ببخشید طولانی شد.باید آدم حقیقت رو بگه.یا علی
1397/3/8
اتفاقا اگه به سایت کاربایر که یکی از سایت های تخصصی بررسی و قیمت گذاری خودرو در انگلیس هست بروید ، مثلا برای جی اس نوشته :
Country of origin Great Britain

حالا واقعا یه عده دارن از فقر اطلاعاتی مردم سو استفاده میکنن که این برند رو چینی ( یعنی آشغال ) جا بندازن ، باید تاسف خورد ، در صورتیکه در همه سایت های خارجی خودرویی ، بحث درباره قابلیت ها و استهلاک ، راحتی سفر ، نرخ بیمه و مصرف سوخت مطرح هست و هر کس تجربه خودش رو مینویسه .
لینک زیر رو ببینید که به خودروبانک هم پیشنهاد میکنم مطالعه کنه و به مقوله Country of origin توجه ویژه مبذول داره:

http://www.carbuyer.co.uk/reviews/mg/gs/suv/156812/mg-gs-sports-utility-vehicle-15-tgi-explore-5dr-2017
1397/3/18
فرضا ماشین عالی اما اگه قطعه تو خود نمایندگی گیر نمی اومد تا حالا دیگه اصلا گیر نمی آد . مجبوری بندازیش دور . برا همینه کسی نمی خره . همش وعده سر خرمن می دن که قطعاتش زیاده
1397/3/18
آقایون خواهشن نخرید چونکه اگه تو جاده به خاطر بی قطعه یی موندین خودتونو حسابی سرزنش می کنین و آبروتون جلو خونواده هم می ره .
1397/3/20
یکی گیربکسش تو 15 هزار خراب شده نمایندگی گردن نمی گیره یکی قطعه نداره با ماشینش حرکت کنه وای به حال این ماشین که به کیلومتر 60000 هزار برسه و نوبت مستهلک شدن .
1397/3/20
از جمله مشکلات ام جی تا 40000 می تونم بگم . روغن پس دادن توربو خرابی و شکستن دکمه ها ی داخل کابین گاز دیر خوردن و ریپ زدن که مردم و نمایندگی قبول نکرد که ریپ می زنه و وا رفتگی قطعات اطراف موتور. و بابت هر کودوم از این مشکلات و رفع عیب 10 روز تا یک ماه ماشی می خوابید.
1397/3/21
در مورد تجربه ی من هم میشه گفت بدترین اسباب بازی چینی بود که سوار شدم و همش با بقیه ام جی سوارا می خواستیم قیمت رو بالا ببریم اما خریدار واقعا نداشت
1397/3/23
حدود ١ سال من ام جي جي اس دارم. واقعاً بي نظيره. اين دوستاني هم كه مغرضانه نظر ميدن، كره اي سواراني هستند كه تحمل قدرت و شتاب بي نظير اين ماشين و تحقير شدن سانتافه و توسان و اسپرتيج را در رقابت با اين شاهكار انگليسي ندارن
1397/3/25
من جی اس داشتم اینقدر گفتن افت قیمت داره فروختم رفتم به جاش اسپورتیج 2014 گرفتم الان واقعا پشیمونم نه سربالای راه میره و نه تو جاده ناهمواره از همه مهمتر اون شتاب عالیه جی اس بود که هیچکدوم از این شاسی بلندا ندارن
1397/3/30
سلام خدمت دوستان من یک مدت ix35 داشتم بعد به خاطر مشکلی فروختم تا اینکه خواستم دوباره یک ماشین کمک دار بگیرم که گرون شد و رفتم ام جی گرفتم الان 7 ماهه سوارم باید بگم خیلی از ix35 بهتره و تو جاهای گل و شل خیلی بهتره و از نظر شتاب و قدرت اصلا قابل قیاس نیستن ولی خب تو بازار ایران هیوندای خیلی جا افتاده و برای فروش راحتری ولی من که این دو تا ماشینو داشتم ام جی جی اس واقعا خیلی قدرتمندتره
1397/7/1
دوست من بذار ماشینت مثل من تو سیم کشیش گیر کنی و هر روز بری شرکت فقط دعوا کنی و هیچی دستت نیاد و بیای میفهمی چه بلایی سرت اومده .
1397/7/1
من که یه گاز بهش دادم با وراکروز کورس گذاشتم دیگه اون ماشی ماشین نشد . مثل یه اسباب بازی واقعا وقاهت داره معلوم نیست چرا برام درست نمی کنن.پول می دم . می گن قطعه نداریم . سرمون شلوغه . انگار ما رو چی فرض کردن . آخه به کجا شکایت کنم . چیکار کنم .
1397/7/9
جدا از همه مشکلات که عرض کردم دردسر تعویض روغن که فیلترش گیر نیومد و وای بحال اینکه قطعات دیگش اگه به جایی می خوردم یا اتفاقی می افتاد جرات نمی کردم ببرمش بیرون حالا هم که با قیمت ارزون فروختم لنتاش حتی با وجود قیمت بالاش گیر نمی آد الان دوستم که ماشینو بهش دادم هی داره می گه این چیه بهم انداختی اینو همه جا پخش می کنم که مسئولای مدیا یه فکری بکنن بابا مردمو اینقد تو دردسر نندازین.
1397/7/21
واقعا فک کردم مثل سواریش ماشیین خوبی اما یه دونه شاسی بلندشو گرفتم هیچیش تو بازار نبود به تعمیر موتورم خورد واشر سر سیلندرش گیر نیومد اصلا نمایندگی نداد بم. همونجا با قیمت خیلی ارزون دادم به دلال
1397/7/21
اونموقه تحریم نبودیم قطعه نداشت. وای به حال الان
1397/7/29
این جوریشو ندیده بودیم برا تعمیر موتور منو اینقدر ترد کردن که مجبور شدم برم بیرون تعمیر کنم اونجام کلی دنبال قطعه خودم دویدم حالا هم میگن از گارانتی خارجه.
1397/8/6
خدا رو شکر تونستی تعمیر کنی مال من 6 ماهه خوابیده اصلا هم نمی دونن چشه. کجا دادی تعمیر کردی. میشه لطف کنی.
1397/8/1
این مشکل باید از پایه حل بشه اخهدارن بهم می گن قطعه نداریم ماشینم باید هر چقدر خواستن بخوابه و جاییم اعتراض و شکایت کنم باهام لج می کنن و برام اصلا درست نمی کنن. اخه ام جی خریدم بردگی مدیا رو برا خودم خریدم مگه؟
1397/8/1
مصرف سوختش خیلی از این حرفا بالاتره حالا که بنزین گرون میشه. جدا از کمبود قطعات و بی احترامی مدیا و اینکه تو بازار اصلا قطعه نداره و خود مدیا هم اصلا قطعه وارد نمی کنه. اصلا صاحب جی اس باید چیکار کنه خدا.
1397/8/13
دوستان لطفا یه جمعی تشکیل بدیم و تو صنعت و معدن شکایت کنیم از مدیا آخه اینجوری که نمی تونیم از ماشینامون استفاده کنیم و خریدار هم براشون نیست. باید به مدیا فشار بیاریم که قطعات تهیه کنن. یا اگه ندارن از روی ماشینای سالم باز کنند. ما که پولشم می دیم.
1397/11/18
سلام
ددوستان عزیزی که در کار MG gs هستند ممنون میشم در صورت داشتن اطلاعات یه دونه با کار کرد کم و بی رنگ با قیمت منطقی به بنده معرفی کنند
1397/11/18
دقت کنید این ماشین بعد 40000 کیلومتر قطعاتش شرو می کنه به خراب شدنو هیچ قطه یی نداره و فروشنده ها سعی می کنن به انداختن ماشین و فقط می خوان از سرشون وا کنند . فقط تا کارکرد 40000 تا ماشین کار می کنه . دقت کنید تا مثل من گول نخورید .بعد تحقیق زیاد اینو متوجه شدم
1397/11/23
دقت کنید این ماشین بعد 40000 کیلومتر قطعاتش شرو می کنه به خراب شدنو هیچ قطه یی نداره و فروشنده ها سعی می کنن به انداختن ماشین و فقط می خوان از سرشون وا کنند . فقط تا کارکرد 40000 تا ماشین کار می کنه . دقت کنید تا مثل من گول نخورید .بعد تحقیق زیاد اینو متوجه شدم. یه خورده مرام داشته باشیم و‌تو‌فروش ماشین فقط نخواینم‌ماشینو از سرمون وا کنیم.
1397/12/11
اره تو راست میگی فقط نمیدونم تو گروه صد نفره جی اس سوار ، هیچ کس حرف شما رو تایید نمیکنه ، احتمالا توسان و جک رو سوار میشی فکر کردی جی اس هم همینطوره .
برو بابا خدا روزیت رو یه جای دیگه بده که با دروغ پراکنی امرار معاش میکنی .
1398/5/25
من همین الان یه gs دارم 2016و 100هزارتا کار بخدا بهت نگم فکر میکنی 2019با 10هزارتا کاره فقط هم بابت سرويس رفته نمایندگی دروغ ندارم باهاش آفرود نرفتم کارکردشم جاده بوده ولی پرشتاب میروندم،تنها مشکلش جنسه داشبوردشه اونم با سه چهار میلیون میدم روکشه چرم بدوزن
1398/1/25
با سلام
واقعا ادم با خوندن بعضی از نظرات اشخاص حالش بهم می خوره و دل ادم براشون میسوزه.بخدا حاضرم قسم بخورم هر کی که میاد درباره همه ماشینای ام جی چه6 ,3,gs,gt,350,360,rx و... نظرات مزخرف و چرت و پرت میگه ،یه بارم سوار این ماشینا نشدن و فقط از دیگران شنیدن که ساخت چینه و همینو گیر می دن و میان عقده نداشتن یه ماشین خوب رو تو این سایتا خالی می کنن .من خودم ۴ سال ام جی3 دارم و بی نهایت راضیم.من خودم قبل خریدن ام جی۳ سوار هیوندای i20 و کیا پیکانتو (اینا رقیب ام جی۳ هستن)شدم ،پیکانتو رو که اصلا دربارش چیزی نمی گم.ادم با اون قیمت بهتره بره ۴ تا ام وی ام ۱۱۰ و ۲ تا دوو ماتیز در رنگای مختلف بگیره و هر روز یه رنگشو سوار شه ،اینجوری بهتره حداقل لذت رنگ های مختلف و تنوع رو می فهمه نه که بره یه ماشین با صفر تاصد بالای ۱۶ ثانیه بخره.(از تعمیرکار های مطلع بپرسین اینو >>پیکانتو با کولر روشن و تخت گاز براحتی شاتون میزنه) هیوندا i20 هم ک شتاب و هندلینگش خیلی با ۲۰۶ تیپ۶ فرق نمکنه و حتی مدل ۲۰۱۷ به بعدش ک۹۰ اسب قدرت داره و مث تیبا ۲ می مونه.ولی درکنارش ام جی۳ با موتور فوق العاده و تیزش و هندلینگ معرکش.بخدا تکه. به نظرم هیچ هاچبکی تو رنج قیمتش به گرد پاش چه در سرعت چه در شتاب و چه مخصوصا در هندلینگ و سواری نمی رسه.بعد حالا یه سری افراد همون طور که در اول حرفم گفتم درباره ام جی۳ تو همین سایت یه حرفایی میزنن که ادم اتیش میگیره.اقا هرکس فک میکنه دارم الکی و... می گم بیاد بهم پیام بده مرد نباشم ماشینمو ندم سوار شه و ببینه چجوره و قانع شه. من کاری به اصالت و کشور سازندش ندارم و هیچ ادعایی هم ندارم.اصلا در بدترین حالت هم فرضا ساخت چین باشه.اقا واقعا ام جی از هر لحاظ از رقبا هم سطح و قیمت(دقت کنین تو یه رنج منظورمه.نه که باز بعضی ها بیان ام جی۶ رو با تویوتا اریون مقایسه کنن) بالاتره
الان رقبا ام جی۶ تو ایران سراتو و کرولا و لنسر و الانترا هستن ک ام جی ۶ اختلاف قیمت فاحشی داره با اینا و از اینم که بگذریم ولایی کدومشون شتاب و هندلینگ و لذت سواری و هیکل و جُسه و.... ام جی ۶ رو داره؟؟؟؟ مثلا لنسد ک ساخت ژاپن هستش شتابش ۱۱.۵ تو بهترین شرایط ک تو ایران حدود۱۳ هست و کلیپش هم موجوده تو اپارات و گیربکسشم حال بهم زنه دقیقا مث موتور گازی میمونه(من لنسر سوار نشدم ولی نیسان تینا با همین گیربکس cvt سوار شدم ک اصلا حال نمی ده و....) یا الانترا رو بگم، خدایی قیافش الان خز نشده؟؟؟؟؟ واقعا الان دیگه حرفی نداره و از لحاظ موتوری هم ک ۱۸۰۰ تنفس طبیعی و به گرد ام جی نمیرس تو شتاب.سراتو ۲۰۱۵ به بعد هم ک موتوریش بدک نیس و شتابش حدود۱۰ هستو و بازم متاسفانه به ام جی نزدیکهپ نیس و فیس لیفتش مزخرف کردش و اتاق قدیمش معرکه بود ک الان به شخصه نمی پسندم جلوش رو.
خب به نظرتون ام جی۶ از همه سرتر نیس بین رقبا؟؟؟؟؟؟؟
من خودم بشخصه ماشینمو(ام جی۳)رو گذاشتم واسه فروش تو نمایشگاه و قصدم خرید ام جی۶ gt نیوفیس ۲۰۱۶ هستش. به نظرتون من ک ۴ ساله ام جی سوار میشم واقعا اگه بد بود دوباره می رفتم ام جی بخرم؟؟؟؟؟

خیلی کار به بردنش نداشته باشید.سعی کنین یه بار تو جاده تجربش کنین خواه ناخواه نظرتون ۳۶۰ درجه بر می گرده.
روز خوش
1398/1/29
نه داداش گلم هموطناتو اشتبا راهنمایی نکن منم منکر این نیستم ماشین خوبیه اما نمایندگیش خدمات نداره مگه موتورتون ریپ نمیزنه مگه لق لق جلوبندی ندارین مگه جعبه فیوزاتون تند تند نمی سوزه مگه مشکل موتور و گیربکس کم داشتین که کننده نداره و نمایندگی هیچی بارش نیست و فقط محدود جاهایی مثل کلینیک ام جی تعمیرشو بلدن که اونم فقط تهران داره . اونایی که تو شهرستانن چیکار کنن.
1398/2/1
بابا این حرفا چیه؟؟؟؟؟؟ ادم خندش می گیره.راحت بگو اوراقی خریدیم دیگع!!!!!
برادر من ،من خودم هر دفه ماشینمو می برم سرویس تو نمایندگی هنوز با کسی مواجه نشدم ک از این ماشینا بد بگه و ناراضی باشه.
تنها تنها مشکل mg بازار دست دومشه.همیننننن
1398/5/24
سلام به همگی من خودم نمایشگاه دار هستم غیر از ماشینهایه کره ای اونم بعضیاش و به خاطر دلال پسند بودن بقیه ماشينها فروششون سخته مخصوصا آلمانی،حالا درباره امجی من خودم دونوع از این ماشینو ام جی6 و ام جی gs در کارکردهایه مختلف و مدلهایه مختلف خرید و فروش کردم،فروششون بد نیست ولی خوبیش اینه که فقط مصرف کننده میاد سمتت و مخاطبه خاصی داره معمولا تحصيل کرده، از لحاظ خرج در حد همون کره ییا هستن ولی از لحاظ طراحی داخل به نظرم تو این چند سال یکم عقبتر هستن،اما از لحاظ فنی واقعا میگم فقط با آلمانی مقایسشون کنید چه شتاب وچه هندلینگ،همین gsسانتافه رو رنده میکنه سانتافه جلوش مثله مرغ میمونه
1398/6/18
ما خودمون ام جی جی اس داریم. ماشین خیلی خوبیه چون قدرتش از کره ای ها بالاتره و مصرفش همون اندازه است .
1398/6/31
سلام به همه دوستان
من الان ۶ ماه میشه ام جی جی اس دارم قبلا نیوسانتافه داشتم وقبل از سانتافه تویوتا راو۴ داشتم و بدون هیچ طرفداری این از هیچ شرکتی این پیام و مینویسم اگر دنبال دوام هستید تویوتا راو۴ خیلی بهتره واگر از لحاظ امکانات و بگم سانتافه و جی اس تغریبا در یک حدن شایدهم جی اس بیشتر و از لحاظ راحتی و رانندگی و هندلینگ بگم هیچ کدوم با جی اس قابل مقایسه نیستن موتور جی اس حرف نداره چون مال شورلته ولی گیربکس جای بحث داره جی اس بازار خیلی بدی داره و ارزش افزوده کمتری داره چون دیگه واردات نمیشه چون قیمت اونور آب از اینجا بالاتره و توجیح برای واردات نداره و بخاطر اینکه دست دلال نیفتاده و تو بازار کمه از هر نمایشگاهداری بپرسید کدوم ماشین خوبه اول به فروشش اشاره میکنه هیوندا و کیا چون تعداد واردات این دو برند خیلی زیاده و بازار خوبی واسه خودش پیدا کرده و اصطلاحا برند شدن و خدمات گسترده ای در ایران دارن ولی جی اس خدماتش ضعیفتره و لوازم و سرویسش فکر میکنم یه کوچولو از کیا و هیوندا گرونتره اون هم طبیعتا برمیگرده به ساختش مثل بی ام و و بنزه و باید روغن ادینول ریخته بشه و توربوش ساخت بوش آلمانه و جنس چرم صندلیش استرالیاییه و کیفیته بالایی دارهو راحتره جنس تایرش میشلنه و ترمزش بهتر عمل میکنه مخصوصا سرپیچ ها عین مار میخزه و یه چیزی که تجربه شخصی خودمه سرعت ماشین و بردم روی ۲۰۰ و ازسرنشینهای عقب پرسیدم بنظرتون سرعت الان چنده همشون اشتباه گفتن یکی گفت ۱۲۰ اون یکی گفت فکرکنم ۱۳۰ تایی باشه ماشین اصلا سرعت و نشون نمیده درسته این مزیته ولی حواس راننده باید موقع رانندگی به کیلومتر باشه تا جریمه نشه چون انقدر راحته متوجه نمیشه ومن کلا اتوبان و با کروز رانندگی میکنم تا جریمه نشم درکل اگر دنبال سرعت و راحتی و هندلینگ هستید اول جی اس ولی دوام و سخت جون بودن هستید راو۴ و اگر دنبال خرید و فروش هستید اول برند هیوندا و کیا امیدوارم تونسته باشم راهنمایی کنم
1398/12/23
من اول کا خریدم تحت تبلیغات خوشحال بودم اما هم تعمیر موتور کردم هم تعمیر گیربکس . و یه بارم که اشکال برقی داشت دو ماه تو نمایندگی خوابید برا تعمیر موتور ۳ ماه خوابید و برا تعمیر گیربکس ۳ ماه هیچ کودومشونم شامل گارانتی نشد و خودم قطعات رو از بیرون تهیه کردم و خیلیم گرون . اگه خریدید حواستون باشه باید دست به جیبتون قوی باشه.اگه الان پیدا بشه چون اونموقه قطعش بود اما هر قطعه براشون می بردم فرداش می گفتن این اون نیست یه چیز دیگه می خوایم .