موضوعات داغ

ماشین ام وی ام 315 جدید

(4.4/5) 521,332 رای

از زمانی که پژو 206 تیپ 5 فرانسوی با آن شتاب عالی، آپشن‌های کافی و کیفیت ساخت مناسب در بازار پرطرفدار هاچ‌بک‌های کشورمان حکمفرمایی میکرد زمان زیادی میگذرد؛ شاید در آن دوره کمتر کسی تصور میکرد که پژو 206 در طول زمان و با جایگزین شدن قطعاتش با نمونه‌های ایرانی و چینی، تا این حد دچار افت کیفیت و شتاب گردد و در طرف مقابل ماشین‌های چینی بتوانند با بهبود طراحی و ایمنی به خودروهایی محبوب تبدیل شوند. البته هنوز هم پژو 206 و برادر فیس‌لیفت شده‌اش یعنی 206 پلاس یا همان 207i حضور پررنگی در بازارمان دارند اما چند سالی است که در این رده قیمتی، رقیبی بنام ام‌وی‌ام 315 در مقابل گربه فرانسوی قد علم کرده. خودرویی که هرچند در نسخه‌های ابتدایی بدلیل مشکلات فنی متعدد نتوانست رقابت نزدیکی با محصولات ایران‌خودرو داشته باشد اما در مدل فیس‌لیفت شده (بعد از سال 1394) با رفع معایب خود موفق شد محبوبیت از دست رفته را پس گرفته و با تکیه بر طراحی زیبای کابین و بدنه، اتاق و صندوق عقب مقداری جادارتر از 206 در کنار سواری اندکی نرم‌تر، برای محصول پژو شاخ و شانه بکشد. البته همچنان دلایلی مثل دسترسی کمتر به قطعات یدکی و قیمت بالاتر آنها در کنار بدنامی‌های به یادگار مانده از نسل قبلی باعث شده که افت قیمت 315 جدید در بازار دست دوم‌ها بیشتر از رقبای ایرانی/فرانسوی باشد، ضمن اینکه 315 همچنان از نظر شتاب و کشش در زمره خودروهای معمولی و یا حتی کند قرار میگیرد. با این حال، فروش قابل قبول این مدل در بازار نشان از اعتماد نسبی مردم به 315 جدید دارد. بعد از عرضه ام وی ام 315 توسط مدیران خودرو نسخه اتوماتیک این خودرو به نام ام وی ام 315 پلاس عرضه شد.

170 km/h
حداکثر سرعت
6.5 liter/100km
مصرف سوخت
1497 cc
حجم موتور

مشخصات ام وی ام 315 جدید

کلاس بدنه
هاچ بک
انتقال نیرو
دیفرانسیل جلو
نوع جعبه دنده
5 دنده دستی
حداکثر توان
107 اسب بخار
تنفس موتور
تنفس طبیعی
تعداد سیلندر
4 سیلندر

فیلم بررسی ام وی ام 315 جدید

مزایا و معایب ام وی ام 315 جدید

مزایا

طراحی زیبا کابین و بدنه، فضای اتاق و صندوق عقب مقداری بزرگ‌تر از پژو 206، کیفیت سواری قابل قبول

معایب

توانایی‌های حرکتی ضعیف، کیفیت فنی و متریال متوسط، بازار دست دوم‌ نه چندان مناسب

بررسی ام وی ام 315 جدید

ام‌وی‌ام 315 جدید هم میتواند خودرو خوبی باشد و هم بد، و این بستگی به نوع کاربری و سلیقه شخصی شما خواهد داشت. اگر به‌دنبال یک خودرو هاچ‌بک با فضای کابین و صندوق مقداری جادارتر از پژو 206 هستید و به نرمی سواری و طراحی داخلی و بیرونی اتومبیل اهمیت زیادی میدهید، این ماشین میتواند شما را راضی نگاه دارد، بخصوص که از نظر ایمنی و مصرف سوخت هم شرایطش قابل قبول است و به نسبت برخی از رقبای چینی از خدمات پس از فروش بهتری بهره میبرد. اما اگر شتاب و هندلینگ و خصلت‌های اسپرتی ماشین برایتان از اهمیت بالاتری برخوردار است و قصد دارید در هنگام فروش، ماشینتان به سرعت به پول نقد تبدیل شود، این محصول یک انتخاب بد برای شما خواهد بود.

داخل ام وی ام 315 جدید

کابین ام‌وی‌ام 315 جدید نسبت به مدل قبلی تغییرات اساسی را تجربه کرده و حالا با چیدمانی کاملاً متفاوت، فضایی شیک و اسپرت را پیش رویمان قرار داده است. البته داخل اتاق نسخه قبلی هم خلاقیت‌های نسبی دیده میشد اما میزان پیشرفت در نسخه فیس لیفت شده کاملاً مشهود است.
تم کلی طراحی کابین 315 جدید از خودروهای اسپرت اروپایی الگوبرداری شده و با خطوط شکسته پرشمار، حس هیجان مناسبی به سرنشینان منتقل میکند؛ هرچند این هیجان فقط در حد همین احساس باقی خواهد ماند چراکه مشخصات فنی و توانایی‌های حرکتی 315 همخوانی چندانی با ظاهر و کابین اسپرت اتومبیل ندارند. بگذریم؛ در هر صورت میتوان از کابین 315 جدید به عنوان یکی از زیباترین‌های این رده قیمتی یاد کرد. از لحاظ ارگونومی هم اوضاع راضی کننده است؛ البته طراحی صندلی‌ها میتوانست بهتر از اینها باشد و محدودیت‎هایی در دید قسمت عقبی نیز دیده میشود اما با توجه به رقبای نه چندان قدر این بخش از بازار میشود از این موارد جزئی نیز چشم پوشی نمود؛ بخصوص که وجود سنسور و دوربین دنده عقب، محدودیت دید قسمت پشتی را به خوبی پوشش داده‌اند.

داخل ام وی ام 315 جدید

در خصوص فضاسازی هم باید گفت، ام‌وی‌ام 315 بخصوص در قسمت عقب و همچنین صندوق از امثال پژو 206 جادارتر می‌باشد و در نتیجه به عنوان یک خودرو هاچ‌بک نمره خوبی دریافت میکند، اما برای نسخه صندوقدار اوضاع متفاوت است و این بار باید بگوئیم که 315 با توجه به انتظاراتی از ماشین‌های سدان میرود شرایط متوسطی دارد. هرچند باز هم وضعیت جای پای سرنشینان عقب در این محصول از پژو 206SD بهتر است.

طراحی ام وی ام 315 جدید

حتی مدل اولیه ام‌وی‌ام 315 هم علیرغم برخی ناهماهنگی‌ها در طراحی، خودرو خوش‌قیافه‌ای به حساب می‌آمد و حداقل به نسبت رقبای قیمتی‌اش میتوانست نمره قبولی را به راحتی دریافت کند. اما در نسخه فیس‌لیفت، طراحان ام‌وی‌ام موفق شدند همان اشکالات اندک راهم برطرف سازند و با استفاده از چراغها، سپر و جلوپنجره جدید، به شکل و شمایل بسیار پخته‌تری در دماغه خودرو دست یابند. البته تغییرات ظاهری نسخه جدید در بخش‌های دیگری نظیر استفاده از LED در چراغهای عقب و بازطراحی سپر عقب ادامه داشته اما عمده تفاوت‌ها در قسمت جلویی صورت گرفته است. همچنین در این بین تیپ‌های مختلفی نظیر اسپرت (با تزئینات بدنه کرومی و فلاپ‌های مشکلی پیرامونی) و پس از آن اسپرت اکسلنت با روف‌رک‌های بر روی سقف به بازار عرضه شدند.

ام وی ام 315 جدید

راستی نمونه صندوقدار 315 هم تا سال 1396 در بازار عرضه میشد اما آن مدل بدلیل عدم هماهنگی در طراحی، چندان مورد استقبال مشتریال قرار نگرفت و خیلی زود از خط تولید خارج گشت.

مشخصات ام وی ام 315 جدید

شاید با دیدن ظاهر اسپرت و کابین هیجان انگیز ام‌وی‌ام 315 جدید، انتظارتان مقداری بالا رفته باشد و توقع یک سواری روح انگیز را داشته باشید اما متاسفانه ام‌وی‌ام 315 در بخش مشخصات فنی نکته خاصی ارائه نمیکند و با یک موتور 4 سیلندر 1.5 لیتری تنفس طبیعی که حداکثر قادر است 107 اسب بخار قدرت و 140 نیوتن‌تر گشتاور تولید کند، قابلیت‌های کاملاً متوسطی از خود نشان میدهد. در واقع شتاب اولیه این ماشین برای استفاده‌های شهری کافی است و در جاده هم میتواند تا حدودی راضی کننده باشد اما در سربالایی‌ها و سبقت‌گیری‌ها نباید توقع واکنش‌ سریعی از پدال گاز داشته باشید. البته قدرت و گشتاور 315 به نسبت ابعاد و وزن اتومبیل خیلی هم ضعیف نیست اما ضرائب سبک جعبه دنده، که در جهت پایین آوردن مصرف سوخت بدین شکل طراحی شده‌، از شتاب و کشش ماشین کاسته است. در واقع این نوع جعبه دنده، برای شهر کوهپایه‌ای همچون تهران و جاده‌های کوهستانی کشورمان چندان ایده‌آل به نظر نمی‌رسد چراکه بدلیل فاصله زیاد ضرائب از یکدیگر پس از هر تعویض با افت دور موتور زیادی مواجه میشویم و در نتیجه در سربالایی‌ها (‌و حتی سرازیری‌ها جهت استفاده از ترمز موتور) راننده مجبور است مدام از دورهای بالاتر موتور استفاده کند تا با افت شتاب و کشش مواجه نشود؛ نکته‌ای که با نفوذ صدای زیاد پیشرانه به داخل کابین همراه خواهد بود.

موتور ام وی ام 315 جدید

البته جعبه دنده 315 داستان مفصلی دارد؛ در نسخه‌های اولیه (قبل از فیس لیفت) مالکان از مشکلات دسیک و صفحه کلاچ که در ترافیک و سربالایی دچار مشکل میشد، به ستوه آمده بودند؛ این مشکل تا حدی جدی بود که در نهایت به بدنامی و بدفروشی این محصول در بازار دست دوم‌ها منتهی شد. اما در نسخه‌های تولیدی بعد از سال 1394 (پس از فیس جدید) ام‌وی‌ام مشکل را برطرف ساخت، هرچند همچنان برخی افراد از صدای اضافه گیربکس در برخی مدلهای تولیدی گلایه دارند.
راستی برای داشتن نسخه اتوماتیک 315 باید به سراغ مدل پلاس که البته در رده قیمتی کاملاً متفاوتی قرار دارد بروید. در آن مدل یک جعبه دنده 4 سرعته اتوماتیک جایگزین گیربکس 5 سرعته دستی شده است.
ترمزهای ماشین هم مقداری قلق دارند و ممکن است در ابتدا مقداری حس عدم اطمیمنان را به شما منتقل کنند اما در طول زمان به این مورد تا حدودی عادت خواهید کرد.
در این بین میتوان از کیفیت سواری 315 به عنوان یکی از نکات مثبت ماشین یاد کرد؛ هرچند این سواری نرم باعث شده که در سرعت‌های بالاتر مقداری حس ناپایداری در پیچ‌ها به راننده منتقل شود. پس به نوعی میتوان گفت ام‌وی‌ام 315 جدید علیرغم ظاهر اسپرتش رفتاری خانوادگی دارد و میتواند برای استفاده خانواده‌های جوان و کم جمعیت و یا افرادی که خیلی اهل رانندگی هیجانی نیستند کارآمد باشد.

مشخصات فنی ام وی ام 315 جدید

نام خودرو
ام وی ام 315 جدید
کشور سازنده
پرچم کشورچین
سال (طراحی)
2013
موتور
4 سیلندر 16 سوپاپه
حجم موتور
1497 سی سی
تنفس موتور
تنفس طبیعی
انتقال نیرو
دیفرانسیل جلو
حداکثر قدرت
107 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور
140 نیوتن متر در 4500 دور در دقیقه
جعبه دنده
5 دنده دستی
شتاب 0 تا 100
-
حداکثر سرعت
170 کیلومتر در ساعت
وزن
1210 کیلوگرم
اندازه (میلیمتر)
4188 طول - 1686 عرض - 1480 ارتفاع
فاصله بین دو محور
2527 میلیمتر

مصرف سوخت ماشین ام وی ام 315 جدید

  • داخل شهر
  • خارج از شهر
  • ترکیبی
  • حجم باک
  • استاندارد آلایندگی
  • میزان تولید CO2
  • استاندارد امنیت
  • -
  • -
  • 6.5 لیتر در هر صد کیلومتر
  • 50 لیتر
  • یورو 4
  • 165 گرم در هر کیلومتر

امکانات و تجهیزات ام وی ام 315 جدید

چند سالی است که عرضه تیپ ساده ام‌وی‌ام 315 متوقف شده است. در نسخه‌های جدیدتر مثل تیپ "اسپرت لاکچری" و "اسپرت اکسلنت" امکانات قابل قبولی نظیر کیسه هوا برای راننده و سرنشین کناری، ترمزهای جلو دیسکی و عقب کاسه‌ای مجهز به ABS و EBD، سیستم ضد سرقت ایموبلایزر، نمایشگر 7 اینچی لمسی مجهز به رهیاب ماهواره‌ای و دوربین دنده عقب، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، سنسورهای دنده عقب، صندلی‎های با روکش چرمی و شیشه‌ها و آینه‌های برقی وجود دارند که برای این رده قیمتی کافی به نظر میرسند. البته تیپ "اسپرت اکسلنت" با موارد تکمیلی نظیر سیستم پخش VIFA و روف‌رک‌های روی سقف عرضه شده است.
در خصوص ایمنی هم ام‌وی‌ام 315 موفق شده 4 ستاره موسسه تست تصادف چین (C-NCAP) را بدست آورد که هرچند به ستاره‌های اروپایی نمیرسد اما برای این رده امتیاز قابل قبولی محسوب میشود، هرچند رقیبی مثل برلیانس H220 از این موسسه 5 ستاره دریافت نموده و پژو 206 هم 4 ستاره اروپایی را در چنته دارد.

امکانات ام وی ام 315 جدید

کیسه هوا
کیسه هوا برای سرنشینان جلو
سیستم صوتی
قابلیت پخش MP3 – ورودی USB و AUX – مجهز به 6 بلندگو
ترمز و پایداری
ترمز جلو دیسکی و عقب کاسه ای – ABS - EBD
دیگر امکانات
چراغ های مه شکن جلو و عقب – چراغ سوم ترمز – تنظیم صندلی جلو در 4 جهت – رینگ آلومینیومی – سنسور پارک – تنظیم برقی آینه های جانبی – شیشه های بالابر برقی برای 4 درب

رقبای ام وی ام 315 جدید در بازار

شاید مهم‌ترین رقیب ام‌وی‌ام 315 پژو 207i دنده‌ای باشد؛ خودرویی که با شتاب و هندلینگ اندکی بهتر و بازار دست دوم برتر و قطعات یدکی مقداری ارزانتر، میتواند در نگاه اول برنده رقابت باشد؛ اما در طرف مقابل ام‌وی‌ام 315 جدید هم با کابین و صندوق مقداری جادارتر، کیفیت سواری نرم‌تر و طراحی متفاوت بدنه میتواند طرفداران خاص خودش را داشته باشد و برای خانواده‌ها گزینه کارامدتری باشد. البته برلیانس H220 هم با قیمت ارزانتر در نسخه دنده‌ای و یک ستاره ایمنی بالاتر میتواند انتخاب وسوسه کننده‌ای به حساب آید هرچند از نظر طراحی و آپشن همچنان ام‌وی‌ام 315 جدید دست برتر را در اختیار خواهد داشت.

قیمت و نمایندگی

  • قیمت
  • نمایندگی

سوالات متداول

پیشرانه ام‌وی‌ام 315 جدید چه مشخصاتی دارد؟

زیر کاپوت ام‌وی‌ام 315 جدید یک موتور 4 سیلندر 1.5 لیتری تنفس طبیعی قرار گرفته که قادر است در بهترین حالت 107 اسب بخار قدرت و 140 نیوتن‌تر گشتاور تولید نماید. در نگاه اول این میزان قدرت و گشتاور برای خودرویی در این سایز و رده قیمتی کافی به نظر میرسد اما ترکیب شدن این پیشرانه با یک گیربکس 5 سرعته دستی با ضرائب سبک باعث شده که شتاب و کشش ماشین در سطح بسیار معمولی قرار بگیرد. به زبان ساده‌تر نباید از 315 جدید انتظار شتاب و کشش و هیجان ایده‌آلی داشته باشید.

ام‌وی‌ام 315 جدید از چه امکاناتی بهره میبرد؟

چند سالی است که عرضه تیپ ساده ام‌وی‌ام 315 متوقف شده است. در نسخه‌های جدیدتر مثل تیپ اسپرت لاکچری و اسپرت اکسلنت امکاناتی نظیر کیسه هوا برای راننده و سرنشین کناری، ترمزهای جلو دیسکی و عقب کاسه‌ای مجهز به ABS و EBD، سیستم ضد سرقت ایموبلایزر، نمایشگر 7 اینچی لمسی مجهز به رهیاب ماهواره‌ای و دوربین دنده عقب، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، سنسور دنده عقب، صندلی‎های چرمی، شیشه‌ها و آینه‌های برقی در لیست آپشن‌ها دیده میشوند که برای این رده قیمتی کافی به نظر میرسند. البته تیپ اسپرت اکسلنت با موارد تکمیلی نظیر سیستم پخش VIFA و روف‌رکهای روی سقف عرضه شده است.

ام‌وی‌ام 315 جدید از نظر ایمنی در چه سطحی قرار دارد؟

ام‌وی‌ام 315 موفق شده 4 ستاره موسسه تست تصادف چین (C-NCAP) را بدست آورد که هرچند به ستاره‌های اروپایی نمیرسد اما برای این رده امتیاز قابل قبولی محسوب میشود هرچند رقبایی مثل برلیانس H220 از این موسسه 5 ستاره دریافت نموده‌اند و پژو 206 هم 4 ستاره اروپایی را در چنته دارد.

ایا ام‌وی‌ام 315 جدید در نسخه مجهز به گیربکس اتوماتیک هم به بازار ما عرضه شده است؟

ام‌وی‌ام 315 جدید فقط در نسخه دنده‌ای به بازار عرضه شده است و برای داشتن نسخه اتوماتیک می‌بایست به سراغ مدل پلاس که البته در رده قیمتی متفاوتی قرار دارد بروید. در آن مدل یک جعبه دنده 4 سرعته اتوماتیک جایگزین گیربکس 5 سرعته دستی شده است.

نظرات کاربران

322 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1393/10/21
نسل قبلی این خودرو از بابت فنی چنگی به دل نمی زد و فقط به خاطر ظاهر متفاوت مقداری فروش کرد .
امید است که این مدل جدیدتر بهتر باشد .و فقط ظاهر دلفریب نداشته باشد و باطن آن نیز منطبق با ظاهرش باشد .
1399/6/1
سلام به نظرتون ام وی ام ۳۱۵ بگیرم یا بایک سابرینا خیلی بین این دوتا شک دارم
1402/11/11
من مدل ۹۳دارم خیلی راضی هستم اگه بخام ماشینمو عوض کنم بازم mvmمدل بالاتر میخرم
1393/10/21
از نظر من پول دور ریختن هست
1398/2/26
باسلام خدمت دوستان عزیز
اولن اون دسه خر هایی که حتی از کنار این ماشین رد نشد نظر مفت ندن که فقط خودشونو سبک میکنن

دومن من این ماشین رو برج ۱۲ سال۹۷ خریدم اوایل (تاقبل از ۳ هزار کارکرد) خیلی سیستم تعلیق خشکی و شتاب نسبتا ضعیفی مثل ۲۰۶ داشت اما بعد از ۳ هزار کلا تغییر های قابل توجهی پیداکرد مترش روان تر شد صدای متر بهتر شد کلا ماشین نرم شد (البته باید بلد باشید که چطوری ماشین رو آب بندی میکنید) .
رانندگی با این ماشین متفاوت هست (نسبت ماشین های داخلی خودمون مث پارس‌و‌۴۰۵‌و...) بطوری که موقع دنده عوض کردن مخصوصا سروبالایی ها و شرایط عادی هم باید دور متر رو روی ۵ و ۶ یا ۶.۵ عوض کنید چون اگه بخواید (در شرایط معمول) رو دور ۳۰۰۰ عوض کنید دیگه دست‌تونو نباید از رو دمده برداید چون خیلی تیز هستش حتی با سر گاز!
تنها مشکلی از این ماشین دیدم که اونم خیلی به چشم نمیاد که تو ۱۰۰ درصد ماشینای خودمون هم دیده میشه مشکل تو دنده عقبت هست که اونم اوقاتی که گیربکس سرد هست مشکل پیش میاد که باید چند باری دندرو خلاس کرد و دوباره رو دنده عقب قرار داد که خیلی کم هم پیش میاد وگرنه در کل ماشین خوبیه .
خیلیا گفتن که کابین بی کیفیتی رو داره که درسه پلاستیک خشک به کار رفته اما اون طوری نیست که مث پژو سرصدا داشته باشه کابین کاملا بیصدا هست و پلاستیک اون‌قدری خشک نیست که با مثلا چکش یا پیچ‌گوشتی بزنید سوراخ بشه یا همون یه تیکه بشکنه
نه این طوری نیست انعتاف هم داره .
اما اگه پولتون نقد هست و قصد خرید ماشین دارید (تو رنج هاچ بک هتما پیش نهاد میکنم) اما اگه هاچ‌بک بودن یا سدان بودن فرقی نداره براتوت و پولتون نقد نیست میتونید مثل من به صورت اقستی خرید کنید من اون موقع ۳۷ تومن پیش پرداخت دادم باقیش ماهی ۳ تومن
که شرایط خرید خیلی خوبی داشت چون اون موقع ۳۷ تومن پراید صفر هم نمیکرد !
ولی من با این شرایط فروش مدیران خودرو تونستم یه ۳۱۵ خشک بخرم.
البته وقتی برای تعویض روغن (گارانتی) رفتم نمایندگی گفتن که ۳۱۵ از بغیه بهتره و گزارش خرابی خیلی کمتری نسبت به بغییه داره و گفت که X22 بر خلاف ظاهر قشنگ ترش خیلی متر ضعیف‌ی داره و اکثرا از خریدش پشیمون میشن (اگه دقت کنید تو دیوار پره از X22 در حد صفر ) که خبر خوبی برای این ماشین نیست اینم بگم که شتاب ۰-۱۰۰ تو مدل گیربکس اتوماتیک‌ش ۲۰ ثانیه هست که این یعنی فاجعه . متر X22 از 315S ضعیف تر هست اگه تحقیق کنین .
1398/12/19
x22 از هر نظری بهتر از 315 است
چطور میگی این هاچ بک که حتی توانایی رقابت با همرده های خودش رو نداره بهتر از ماشینیه که یک لول ازش بالاتر و گرونتره
1399/1/19
آره ، تا حدودی
1399/11/22
اتفاقا من خدایی راضیم سگش شرف داره به ماشین های ایرانی
1400/11/9
از هر لحاظ نسبت به قیمتش عالیست فوقالعاده هست
1402/5/8
والا من ۵ ساله دارمش هیچ عیبی پیدا نکرده
والا ماشین چینی رو بد نام کردن
سگش به فرانسوی می ارزه
1393/10/22
Face lift روش انجام شده که زیباترش کرده، ولی من ۲۰۶ رو هنوزم با وجود تمام مشکلاتش ترجیح میدم. اخه به چینی نمیشه اطمینان کرد. ۲۰۶ حداقل میتونی بگی فرانسوی مونتاژ ایران!!
1393/11/6
اونم دسته کمی از این نداره.همشون قطعاتشون چینیه.
1398/11/29
همه چی چینی هست طرف به اسم ایرانی وام میگیره کارخانه میزنه از چین جنس میاره با مارک ایران بسته بندی میکنه میفروشه جانماز و اجیل هم از چین میاد
1399/3/10
آخه اون دویست و شش که میگی بهش میگن تخم مرغ ‌‌‌.......ایمنی نداره که ....به جمع تخم مرغ سواران خوش آمدید
1399/11/6
نه داداش اصلا نبتید بگی ماشین چینی چون تا حالا هرکی ازش داشته راضی بوده من خچدم پارم و عاشقش هستم ۶ساله دارمش فقط روغن و بنزین و خرج های کم هزینه خرجش کردم دیگه هیچی.
1400/4/12
تازه یه چیزی رو یادت نره 206 از قطعات درجه 4 چینی مونتاژ میشه اونم با کیفیت پایینتر از فرانسه
اما ام وی ام 315 از قطعات درجه 1 ساخته شده

البته در چین کسی حق نداره به کس دیگه ای قطعات درجه 2 و درجه 3 بفرروشه


و ام وی ام 315 بسیار سرتر از پارس تی یو فایو سورن پلاس و 206 هستش
1400/12/12
من این ماشینو سه سال دارم با کارکرد دویست هزار کیلومتر موتور پلمپ بدون کوچکترین عیبی به جرات میگم کم اصطهلاکترین خودرویی میتونید تو این رنج بخرید و کلا داستان جوش اوردن و این داستانا راحت تو این خودرو کنار میزارید و فراموش میکنید .تنها مشکلش بادی رول و سیستم تعلیقش که کش میاره خودشو سر پیچا که با سه تومن هزینه و نصب دو عدد استرت بار یکی برای جلو و یکی برای عقبم قابل نصبه روی این خودرو و چهار تا ضربه گیر برسام یدک سواری فوقالعاده نرم و به جرات میگم جاده ای بهتر از همرده ها و بالاتر بخاطر وزن سنگینش ۱۲۱۰ کیلویی با این تغییرات ازش بگیرید طراحی و دیزاین داخلی جذابی داره که دیر تکراری میشه واستون خلاصه ماشین فوقالعده بی دردسر به تمام معناییه که مختصر دم تعمیرگاه این ماشین دیده باشین من ریمپ هم زدم و هدرز استیل انداختم با شمع سوزنی ان جی کا و وایر ژاپنی و یه کیت مکش معمولی و خالی کردن کاتالیزور و خارج کردن سنسور اکسیژن از مدار که اسب بخارشو از ۱۰۷ اسب فابریک و استاندارد به ۱۳۲ اسب رسونده که با ضرایب دنده ریز این ماشین داره فوقالعاده شده قابل ذکره کل هزینه هایی کردم حدود دوازده میلیون شده تو سال ۱۴۰۰ که قابل ذکره اسب بخار قابل توجهیه با توجه به این هزینه معقول
پیشنهاد میکنم بصورت فابریک سوار نشید چون قابلیتاش بعد یسری تغییرات مشخص میشه براتون
سوالی بود در خدمتم یا علی
1393/10/22
ظاهرش و مخصوصا نمای جلوش خیلی بهتر شده. داشبوردشم قشنگتره. اینجوری که من از افرادی که تازه تحوبل گرفتن شنیدم شتابش هم بهتر شده و مشکل دیسک و صفحه ضعیفش هم رفع شده. به نظر کم کم داره چیز قابل تاملی میشه.
1402/8/27
سلام .مدل نیوفیس ام وی ام ۳۱۵ با مدل معمولیش چه تفاوتهایی داره؟
1393/10/22
یکمی فیس لیفت شده داشبوردشم از لامبورگینی کپی کردن اما بهتون قول میدم خودرو های ساخت داخل از چینی ها با کیفیت تر هستن بجز سایپا که خودروساز حساب نمیشه
1393/10/22
چند روز پیش اخبار گفت چندتا خودروی چینی و داخلی به علت نداشتن یورو4 پلاک نمیشن حالا اینا به کنار مزدا3 جدید هم توشون بود ؟؟؟؟!!!!
1393/11/3
تازه يك مدل از سمند هم توقيف توليد شد
1393/10/22
ای بابا چرا خودمونو گول میزنیم دیگه همه می دونن ماشین فرانسه نیست تو ایران 206 چینی به نام فرانسه تولید میکنن
نو کرتم اینا (روا ) رو با موتور پیکان می زنن به اسم فراسنه فرانسه 4 سال به ایران لاستیکم نمی ده از لحاظ کیفیت این با 206 سال 90 به بعد دارم تا کیبد میکنم 90 یه یعد هیچ فرقی نمی کنه بعشدم بابا شما از قیافه 206 خسته نشدید 13 ساله داره با همین قیافه تولید میشه حداقل بازم این ماشین خوشگلتره آقایون با واقعیت کنار بیایین اگر هیمن چینی که دارید ازش بد می گید اگر نبود الان پرایدم نمی تونستید سوار شید تمام قطعات تو تحریم چینبی
بعد شم جنسای چینی خیلی با کیفت تری هست حتی تو آمریکا م جنس چینی وجود داره خودشونم 100 گفتن تاجرای ایرانی برا سود جنس درجه دو وسه ورمی دارن
1400/12/11
سلام منم یه ۳۱۵ نیو دارم تقریبا ۶ساله صد هزارتا باش راه رفتم بنظرم ماشین خیلی خوبیه چون تو این ۶ سال یه باطری براش عوض کردم ،تسمه تایم ،یک دست لنت با امسال هم تیغه برف پاک‌کن جلو رو والسلام البته یه دست موتور هم عوض کردم ،جلوبندی هم نشان دادم یارو گفته فعلا که مشکلی نداره،بنظرم تنها ایرادش ترمزهای چرخ عقب که کاسه ای باشه ،بجز این یه تریلی هم دارم ولی از همه سواریهای ایرانی تورده قیمت خودش سرتره میخوای بخری شک نکن.
1393/10/25
هیس 6 تایی ها فریاد نمی زنن .
خخ هیچ ربطی نداشت ولی می خواستم ببینم چقدر قرمز تو خودرو بانک هست این مطلب منو بخونه که ثابت کنیم همه جا هستیم حالا هر کی قرمز یه لایک بزنه
1393/10/27
زرشک خندیدیم
تعجبم چطوری تو سایت خودرو بانک راهت دادند عمو جون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خوش مغز اینجا خودرو بانکه نه چرت و پرت بانک؟؟؟؟
اون وقت میگن چرا ماشین چینی زیادشده؟؟؟؟؟؟؟؟؟
1397/8/22
از سال ۴۲ تا به امروز لنگ توی حسرت صغری فینال آسیا بوده و از حالا به بعد وارد حسرت کبری شده
1393/10/27
این ماشین ده میلیون حباب قیمت داره الان سمند ال ایکس ای اف 7 چه گناهی کرده که داره 30 تومن فروش میره از نظر امکانات و موتور و گیربکس که کاملا با این ماشین یکیه پس ده تومن گرون تر توجیه نداره الان چینیا هم خوب یادگرفتن همین جور رو هوا یه قیمت میدن
1393/10/29
داداش قيمتو كه چينيا نميدن كه سرچ كن ببين قيمت جهاني اين ماشين چنده . همين سمندم به هر بامبولي هست به ٤٠ ٥٠ تومان ميرسونن نگران نباش
1393/11/2
سلام
امروز تو نمایندگی دیدمش...واقعا خوشگله...طراحی داخلیش خیلی جذابه
گفتن موتورش هم تقوهیت شده
صدای موتور در داخل اتاق نسبت به قبلی خیلی کمتر شده
در ضمن اون آقایی که میگه 206 فرانسوی هست و مونتاژ ایران!محض اطلاع این موتوری که رو206 هست ایرانی-چینی هست
درمورد قدرت موتور باس بگم که تکنولوژی استفاده شده در ساخت موتورهای جدید خودرو ها طوریه که حداکثر استفاده از اون توان تولیدی رو داشته باشه
واسه همینه که BMW X3 new که یه شاسی بلند هست موتور 2000داره
موتور این ماشین هم همینطوری هست
1393/11/14
داری بی ام دبليو رو با این آشغال مقایسه میکنی.
1398/9/12
به به
1393/11/10
پس بالاخره این ماشین به درد خرید میخوره یا نه؟؟ نسبت به مدل های قبل میشه با خیال راحت این ماشین رو استفاده کرد؟ یا نه و بازم پول دور ریختنه؟؟؟!!!
1393/11/11
یه سری به این سایت بزن تا یه چیزهایی دستت بیاد www.dande6.com
به نظر من در مجموع این ماشین با این قیمت نمی ارزه
1393/11/12
سایت دنده 6 نگاه کاملا مغرضانه داره نسبت به ماشین های چینی و خودرو داخلی رو در تمامی مقالات تحسین و طرفداری میکنه
1397/6/22
من دارم جز سوختش ک فک کنم فقد برا من اینجوریه چون داخل توضیحات زده صدی شیش و نیم ولی برا من بیشتر میسوزه همه چیزش عالیه
نرم.پرشتاب.زیبایی.صندلی های راحت.و امکاناتی ک شما داخل ماشین ایرانی نمیبینین
1398/2/10
بعضا جوری چرتو پرت میگن بعضیاهم باور میکنن خو یکی نیست بگه احمق تو این ماشینو باید با ۲۰۶ و ۲۰۷ و پارسو ۴۰۵ و پراید و... مقایسه کنی نه با BMW و بنزو پورشه
از ماشین های تولید داخل که خیلی خیلی بهترن ......
1393/11/14
نمی ارزه انقدر پول این ماشین رو بدی. به نظر من 206 تیپ5 بهتره
1393/11/17
با سلام و احترام به نظرات دوستان .
خر همون خر فقط پالونش عوض شده .
با تشکر
1393/12/3
مدیران خودرو ظاهر این ماشین رو نجات داد
1393/12/15
ایران به چین گفته مردم ما فقط به ظاهر ماشین اهمیت میدن اونام دارن همین کارو میکنن
1393/12/22
دیروز از اینا یکی دیدم قشنگ برسیش کردم واقعا زیبا بود ولی به داشبوردش نگاه کردم نظرم عوض شد انگار از کاغذ ساخته بودنش یکبار مصرف بود
1394/8/9
سلام آقا رسول
عذر خواهی میکنم داشتبورد رو مصرف میکنید شما؟
جسارتا میتونم بپرسم تا حالا چندتا دلشتبورد مصرف داشتین
و اینکه کدوم ماشین داشتبوردش چند بار مصرفه چون فرمودید اینا یه بار مصرفن
1394/10/22
آقا مهرداد شما داشبورد با کیفیت ندیدی این داشبوردش جنس قلک داره حس خوبی نداره منم با آقا رسول موافقم
1394/10/28
حالا شما خودتو ناراحت نکن!!!
1398/9/16
ازلحاظ طراحی وزیبای وبه روز بودن وراحتی سرنشینان ولذت رانندگی وپایداری درجاده ها ومصرف سوخت بنزین ۳ هزارتومانی خودرویی عالی وبه صرفه هستش
1393/12/25
از لحاظ ظاهر که خیلی سرتر از 206 از لحاظ امکاناتو طراحی داخل خودرو که به نظر من بازم بهتر از 206 که چندین سال داریم به همین صورت میبینیمش اگه تست تصادف این خودرو هم با 206 مقایسه کنی بازم 315 محکمتره از لحاظ خدمات پس از فروش و قطعات بازم از 206 بهترو ارزون تره از کسای که 315 خریدن بپرسید میگن که خدمات پس از فروش خوبی هم داره و قطعاتش ارزون تره من فقط طبق تحقیقاتی که برایه خرید این خودر داشتم نظرمو دادم
1393/12/27
با سلام خدمت آقا محسن
بنده هم در مورد این ماشین تحقیقات زیادی کردم ولی در مجموع به د و دلیل زیر از خریدش منصرف شدم
1-ایراد اساسی صفحه کلاج که متاسفانه در مدل جدید هم دقیقا همون مشکل قبلی وجود داره
2-خدمات بعد از فروش ضعیف مخصوصا تعداد کم نمایندگی
1394/2/18
سلام
شما ماشینتون را برای سرویس اولیه گجا بردید؟ کدوم نمایندگی در تهران بهتره؟
1394/7/12
آقا من قدیمیاشو نداشتم اما جدیدش هیچ مشکلی نداره نه صفحه کلاچ نه هیچ چز دیگه
1397/7/6
من صافکارم از محکمی ام وی ام ۳۱۵ کسی بد نگه چون واقعان محکمه
1394/1/6
اغااااا اونايي كه ميگن اينا اشغالن سره صحبتم با اوناس:
اخه عزيزم تو قيمت ٤٠ ميليون تو ميتوني يا رانا بگيري يا ٢٠٦ يا ٢٠٧ .. درسته
تو فك ميكني موتوره اينا چيه؟؟؟ فرانسه؟؟؟ نه عزيزه من
من ٢٠٦ v٨ فول اپشن از ايرانخودرو گرفتم..
٩٣/٦/٢٣ ماشينو تحويل گرفتم .. ٩٣/٩/١١ سه ميليون ضررش فروختم ! چرا؟
چون تو اين مدت ٥ بار رفت تعميرگاه . يه بار واسه پمپ بنزين. يه بار واسه صفحه كلاچ و گيربكس. يه بار واسه تسمه تايم.. يه بار واسه ترمز دستي.. يه بارم واسه هيدروليكش... ديگه بدبختي از اين بدتر .. ماشينه صفر ٣ ماه كاركرد ٥ بار تعميرگاه ميره!!!!
ادم ماشينه كاملا چيني بخره بهتر از اينه. پسر داييم يكي خريده از اون قديميا خيلي هم ازش راضيه .. ميگه خاك زيره تاير اين تو سره صدتاي پژو و سمند. منم ثبت نام كردم واسه جديدش.. اونايي هم كه ميخوان بخرن زياد پرسو جو نكنين.. بعضي ادما نميخوان ماشين خوب بخري. از من گفتن
1394/1/23
ببخشید شما میدونی جریان دیسک و صفحش چیه؟
منم میخوام بخرم ولی مردد شدم
1394/10/23
مشکل صفحه کلاچ تو مدل جدید کلا رفع شده. کد گیربکس و با مدل قبلی مقایسه کنید متوجه میشید که عوض شده. الان ماشین من 10 هزار تا راه رفته. تا الان که ازش کاملا راضی هستم. خیلی آسایشش بیشتر از ماشین های ایرانیمونه.
1394/2/10
من سمند اس ایی مدل 92دارم صفر گرفتم 25 هم پول بالاش دادم یه چرخشم با اینا عوض نمیکنم
1394/5/23
باشه خخخخخخ!!!!!
1394/10/28
اگه بهت صفرشو دادن سوار نشو شما با چرخ سمندت خوش باش
1394/11/4
Ok avaz nakon ....
1394/12/20
منم یه خر دارم با ماشین های ایران خودرو عوض نمی کنم
1395/1/25
ببخشید، شما الان واسه چی اینجا داری میگردی؟ واسه چی نظر مینویسی؟ برو با سمندت خوش باش دیگه. دو ساعته دارم میگردم یک نفر نظر به درد بخور نمینویسه.. کسایی که این ماشینو دارن نظر بدن لطفا.. بقیه هم با تویوتا و بنز و کمری و سمند و پرایدشون برن گردش وقت تلف نکنن اینجا.. واقعا درک اینکه اینجا کاربردش چیه و چی باید نوشت اینقدر سخته ؟
1398/7/22
داداش ماشین چینی که خوب نیست سوار شي دیگه سوار سمند پرشیا وایرانی نمیشی
1394/2/18
سلام دوستان
من میخوام ماشینم را ببرم برای سرویس اولیه
کدوم نمایندگی خدمات بهتری داره و بیشتر جوابگو هستند.
ممنون از همگی
1394/3/17
با سلام خدمت شما من ماشین رو به تعمیر گاه مرکزی بردم و از خدماتشون راضی بودم.
1397/11/15
س.دوست عزیز اگه شرق تهران هستی ببر خ اتحاد سه راه تهرانپارس هم هست ولی نبر که پشیمون میشی.درضمن به دوستان بگم که من هم اول سال خریدم خدا وکیلی هم تا الان راضی هستم فقط نمایندگی ش ضعیفه
1394/3/4
یه سوال
چرا کاپوت رو میزنی بالا، آسفالت معلومه؟
1394/3/17
با سلام خدمت شما ، به این علت هست که خودرو دارای سینی کاپوت نیست و از طرف شرکت سازننده این مورد برداشته شده ، که با پرداخت 170هزار تومان میتوانید اون رو نسب کنید
1394/3/15
با سلام خدمت همه ی دوستان
من الان حدود 4 ماه هستش که این ماشین رو دارم و روی همین حساب خواستم نظرم را در اختیار دوستان قرار بدم که امیدوارم مفید باشه براتون
این خودرو مثل خودرو های دیگر دارای معایب و مزیت های خاص خودش هست.
از نظر قیمتی و رقابتی اصلی ترین رقیبش پژو 206 هست.
این ماشین از نظر طراحی ظاهری و داخلی خیلی خوب عمل کرده و نسبت به قیمتش از داشبورد خیلی خوبی استفاده شده که باید بگم از 206 بهتره
از نظر امکانات ماشین در حد 206 هستش و فقط به اون مصرف لحظه ای سوخت و دیمر(تنظیم کننده نور صفحه کیلومتر) و دوتا بلندگو اضافه شده.
از نظر اتاق ماشین مثل 206 کم سر و صدا است (البته تو رنج قیمت خودش) و از نظر فضای داخل از 206 خیلی بهتره و جادار تره مخصوصا صندلی عقبش و صندوق عقبش.
از نظر تسلط رانندگی و هندلینگ ام وی ام در شرایط خوبی قرار داره و فرمونش از 206 نرمتره
اما از نظر موتوری و توان موتور از 206 تیپ 5 ضعیف تره (چون حجم موتورش 100CC پایین تر و وزنش حدود 200 کیلو سنگین تر هستش) و میشه گفت که ماشین از نظر قدرت موتور در حد 206 تیپ 2 هست.
از لحاظ کولر در شرایط خیلی خوبی قرار داره و اتاق ماشین رو زود خنک میکنه.
اما کولر این ماشین یه مقدار بیش از حد جون موتور رو میگیره که ممکنه ماشین تو سربایی ها کم بیاره
از نظر دیسک و صفحه متاسفانه در این مورد هم ضعف دیده میشه و در سربایی ها زود کم میاره و داغ میکنه.
از نظر مصرف سوخت هم ماشین در شرایط خوبی هستش.
در کل ماشین شهری خوبی هستش و من ازش راضیم ...
با تشکر از خودرو بانک...
1394/12/23
آقا ممنون که اطلاعات خودت از ماشین رو نوشتی
1394/5/7
تا کی بخواهیم سوار ماشین فرانسوی با سیستم قدیمی که همه قطعاتش چینی هست بشیم اگه قرار سوار ماشین چینی بشیم همین 315 ماشین عالی هست ماشینی هست که سیستم جدید و مدرن داره و مناسب جامعه امروزی هست
1394/5/23
دقیقاً
1394/7/8
من 6 ماهه که خریدم و مشکل صفحه کلاچ و گیربکس اصلا نداره.تو سر بالایی هم خوبه،قبل از خرید خیلی میترسیدم و دلمو به دریا زدم.فک میکردم تو سربالایی عقب عقب بره و فاجعه به بار بیاد(طبق صحبت هایی که تو سایت ها میخوندم)اما همش دروغ بود.اتفاقا خیلی هم کشش خوبی داره.من نمیدونم 206 تیپ 5 چقد شتاب داره ولی 315 جدید شتابش از ماشین قبلیم (پارس دوگانه سوز)خیلی بیشتره.در کل نسبت به پولش و خودرو های ایرانی میارزه
1394/8/3
با سلام ..
بزارید منم برم بالا منبر یکم .....
من یه ماهه خریدم 2300 تا کار کشیدم ازش..
هیچ مشکل خاصی ندیدم ...
ببینید دوستان قدرت موتور110 اسب بخاره ...
سمند و راتا و پارس . 206 از این ماشین ضعیف ترن ... این که میگن با کولر کم میاره چون کولرش کولره ....
مس سمند و پارس پنکه رو ماشین نصب نیس ..
طراحی داخل شیکه ولی از جنس بغل دری و داشبورد راضی نیستم ...
یکم تو ماشین چینی ایرانی بازی در آوردن چون من اورجینال ماشید رو چین دیدم جنس داشبورد فرق داشت ...
گشناور ماشین هم که نشون دهنده شتابه 140 خوبه ..
من با پارس 91 93 . سمند lx93 . رانا 94 .. 206 تیپ 2 .. لیفان 620 که مال دوستام بودن انداختم 0 تا 100 من بردم ...
با این که ماشینم سنگینتره ..
خودمم پارس داشتم ..داشتم 206 داشتم . ماشین خوبیه خداییش ..
فقط اینکه اسم چینی روش ..
دوستان باور کنید کشوری که تو فکر گرفتن بازار خودرو در جهانه ابروی خودشو تو قدم اول نمیبره ..
مس ایران نیس که 10 سال سپر و چراق سمند و عوض میمنه و به اسم خودروی تازه میزنه تو پاچه ملت ...
در مجموع اگه ماشین رو 35 قیمت میزاشتن میترکوند بازار و ...
اگه از افت قیمتش خیلی نمیترسی ...
بخر عاقا ... بخر
1394/8/3
mg3 هم ماشینه خوبیه ...
1394/9/2
سلام دوستانی که این ماشین رو دارن لطفابگید این که میگن نطقه کور این ماشین زیاده درسته یا نه؟
1394/10/7
با سلام
نوشتار من حاصل تجربه حدود 20 هزار کيلومتر رانندگي با اين خودرو و بيان نقاط قوت و ضعف ان است
اوايل سال جاري يکدستگاه 315 صندوقدار تحويل گرفتم (البته با شک و ترديد و ترسي که به واسطه شايعات شنيده شده برايم بوجود امده بود)
همين ابتدا نکته اي رو عرض کنم براي بررسي هر خودرو بايد رنج قيمتي اون رو در نظر گرفت و اين ماشين هم از اين قائده مستثني نيست ...
ابتدا ظاهر خودرو که مي بينم متوجه ميشيم يه سر و گردن از ساير رقبا چيني و رقيب اصليش پژو 206 بالاتر هست و نماي بسيار زيباي در جلو داره ، و در پشت هم خيلي بهتر از مدل هاي قدميش هست(در مدل هاچ بک نماي عقب تغييري نداره به جز اضافه شدن يه رديف لامپ خطر ال اي دي در چراغ)
داخل خودرو صندلي هايي با روکش مخملي و پارچه اي هست که از ارگونومي خوبي برخودار هست و کاملا بدن رو در بر ميگيره
و از نرمي قابل قبولي برخوردار است
فضاي پاي سرنشين عقب هم از 206 بيشتره
داشبورد خيلي زيبا و نسبتا بزرگ هست (کمي از ديد کم جلوي ماشين به همين دليل است) ولي مواد بکار رفته کيفيت مطلوبي ندارند(نسبت به 206 و خودروهايي مثل جک )و کمي زود خش ميافتد و بايد مراقبت بيشتري کرد ولي از لحاظ توليد سر و صدا در دست اندازها خيلي خوب و بي صدا هست
و در کل کابين از لحاظ عايق بندي خيلي بهتر از خودروهاي داخلي و ساير چيني ها عمل مي کند(نسبت به جک جي 5 و پژو 206 که مورد استفاده ي خودم هستند)

سيستم صوتي خودرو هم داراي چهار بلندگو و دو توييتر قوي هست که صداي با کيفيت بلند و شفافي رو توليد مي کنه ولي صداي ووفر و بيس به نسبت خيلي کم هست و راضي کننده نيس
دو مورد که نبودش داخل کابين خيلي به چشم مياد يکي عدم استفاده از سيستم تهويه مطبوع اتومات و ديگري نداشتن سانروف هست
ولي در مورد سيستم گرمايش و سرمايش اين خودرو بايد به طور جد عرض کنم از نقاط قوتش هست و عملکرد بخاري بسيار خوب وقابل قبول هست و اگر کولر خودرو رو با ماشين هاي گرون قيمت تري مثل هيونداي مقايسه کنيم غلو نکرديم و حتي پيروز هم از ميدان رقابت بيرون خواهيم امد(البته ماشيني ک من تحويل گرفتم همون اوايل کمپرسور کولر خيلي سريع قطع و وصل مي کرد که باعث مي شد خيلي سرد نکنه که بعلت فشار گاز زياد بود که با مراجعه به نمايندگي و تنظيم فشار گاز کولر اين مشکل کاملا برطرف شد) سرماي کولر به حدي است که من در دماي حدود 45 درجه کولر با فن روي درجه 2 از 4 رو بيشتر از پانزده دقيقه نمي تونستم تحمل کنم يا فن و کم مي کردم يا کولر و از مدار خارج مي کردم!!!(اين رو هم بگم که من به شدت گرمايي هستم)
يه مورد خوب و کاربردي هم وجود داره اونم سنسور هاي دنده عقب هستش که به لطف کامپيوتر سفري علاوه بر بوق زدن فاصله دقيق با اشيا و روي نمايشگر وسط کيلومتر به تفکيک جهت نشون ميده که براي خروج از پارکينگ هاي شلوغ و کوچيک خالي از لطف نيس
در مورد فرمان هم هيدروليک هست و نرمي قابل قبولي داره و خوش دست هست ولي از لحاظ کيفيت جنس مواد به کار رفته در اون معمولي هست و همون مشکل خش افتادن روي داشبورد دوباره گريبان گير شما خواهد بود و بايد در بستن قفل هاي عصايي روي فرمان خيلي احتياط کنيد!
اما در مورد تعليق و هندلينگ بايد گفت به نسبت خودروهاي مذکور خودروي گوش به فرماني هست و از هندلينگ قابل قبول و خوبي برخوردار هست
و از لحاظ نرمي رديف جلو ماشين خيلي خوب ضربات وارده به کابين رو جذب مي کنه و احساس راحتي خوبي به راننده و سرنشين جلو القا مي کنه
ولي در رديق عقب معادله کمي متفاوت هست وخودرو خشک به نظر مياد به طوري که هنگام عبور با کمي سرعت از دست انداز ها کمي شما رو به سمت بالا پرتاب ميکنه (اما نگران نباشيد به لطف ارتفاع مناسب رديف عقب سرتون با سقف برخورد نخواهد داشت)
که از اين مشکل سيستم تعليق به خاطر هندلينگ خوبي که ميده ميشه صرف نظر کرد
و همچنين ارتفاع خودرو در جلو به نسبت کم هست هر چند اين موضوع زيبايي خاصي و حس اسپرت بودن به خودرو بخشيده ولي بايد موقع عبور از روي موانع و دست اندازهاي بزرگ کمي احتياط به خرج داد
(توصيه مي کنم اگر صفر خودرو رو تحويل مي گيرد مثل بنده همون اول از نمايندگي بخواهيد براتون سيني فولادي زير موتور رو ببندن چون متاسفانه به صورت پيشفرض کارخانه اين ابزار محافظتي وجود نداره)

و اما عملکرد موتور و گيربکس

همانطور که در جريان هستيد موتور 107 اسب بخاري با گيربکس پنج سرعته که ضرايب دنده سبکي دارد دور موتور بالاتري براي سرعت مي طلبد (البته مطالبي را شنيدم که حاکي از اين بود در اين مدل فيس ليفت شده گيربکس و ديسک و صفحه کمي بهبود يافته است نسبت به مدل هاي قديمي ولي از صحت و سقم ان اطلاعي ندارم به هر حال تجربه و شواهدم را در اختيار مي گذارم ) کّه البته چون گشتاور بالاتر و قدرت بيشتري به مراتب ارايه مي دهدخالي از لطف نيس... بگذريم
در مورد شتاب ميشه گفت شتاب اوليه پاييني داره (از 206 تيپ 5 کمتر ولي از 405 و سمند بيشتر)که اين مسئله پاشنه آشيل تمام خودرو هاي چيني هستش ولي شتاب ثانويه قابل قبول و حتي ميشه گفت خوبي داره و به نسبت کشش خوبي در دنده چهار يا حتي پنج ارايه ميده و در جاده براي سبقت گرفتن هاي عادي راحت هستيد
در مورد ضعيف بودن و داغ کردن صفحه کلاچ که بعضا عنوان ميشه بنده در حدود اين 20 هزار کيلومتر رانندگي در نه ماه با وجود استفاذه در سربالايي هاي مکرر توائم با ترافيک نسبتا سنگين به هيچ مشکلي برنخوردم و احساس ضعيف شدن يا به اصطلاح کم اوردن نداشتم پس در اين مورد خيالتان اسوده باشه

در مورد شتاب صفر تا صد هم دو بار تست گرفتم که در بهترين حالت به عدد 12/5 ثانيه اي رسيدم که براي اين ماشين با وزن 1200 کيلويي بسيار قابل قبول هست

در مورد ترمز ها هم بايد بگم با اينکه ترمزهاي عقب کاسه اي هستند ولي به لطف وجود abs+ebd و همچنين ديسک هاي بزرگ جلو عملکرد خيلي خوبي دارند و يکي ديگه از نقاط قوت محسوب مي شوند
به طوري که براي امتحان با سرعت صد کيلومتر (نيمه شب در يکي از خيابان هاي خلوت) ترمز گيري کامل انجام دادم با عملکرد خوب اي بي اس در کمتر از41متر خودرو متوقف شد
که اين عدد بسيار خوب و عالي هست (براي مثال لکسوس Is 250 f که خودرويي بسيار مدرن و گران قيمت و اصلا قابل قياس با اين نيست در تست ترمز با سرعت 96 کيلومتر درمسافتي حدود 36 متر متوقف شد که نتيجه اين تست در نشريه امريکا ادموندز منتشر شده...)

اگر بخواهيم نتيجه بگيريم نسبت به قيمت درسته جاي اپشن هاي بيشتري وجود داره ولي درکل ماشين خوبي هستش وبا چهره و ويژگي هاي به روز تر هست نسبت به اصلي ترين رقيبش 206 که خيلي خسته کننده است
اميدوارم مفيد واقع بشه براي عزيزاني که قصد خريد اين خودرو رو دارند
در پناه حق
1394/10/18
جناب آقای امیدخان ممنون و سپاسگذار از راهنمائیهای ارزشمند شما انقدر از ماشین های چینی بد گفتن که آدم میترسه از 100 کیلومتریشون رد شه من بین ام وی ام 315 جدید و 206 اس دی مونده بودم و خیلی تردید داشتم ولی با توضیحات ارزشمند شما انتخابم رو کردم.بسیار ممنونم
1394/10/21
اقا امید از راهنماییت خیلی ممنونم .کارمو حسابی را انداختی.گیر کرده بودم بخرم یا نه.به لطف شما میخرم.مرسی
1394/10/28
از اميد عزيز بابت نوشتار شفافشون كمال تشكر دارم
1394/11/3
ممنون آقا امید از توضیحات کاملتون. منم تازه خریدمش.315 اسپرت... عالیه این ماشین... با 206 تیپ 5 پدرم که مقایسه میکنم بجز شتاب اولیه تو همه چیز سرتره...
1395/1/18
من هم مثل امید جان 20 هزارتا کار کردم با این ماشین و صحبت های ایشون رو تایید می کنم. اما در تکمیل این صحبت ها چند مورد از عیب های ماشین رو میگم:
کابین بی صدا هست و لرزشی نداره ولی وقتی وارد مسیری با آسفالت بد و یا دست انداز(غیر از سرعت گیر) میشیم صدای برخورد آهن در صندوق عقب احساس میشه . که هنوز نمایندگی نتونسته این مشکل من رو حل کنه و خیلی روی اعصابه منه.
دستگیره درب های ماشین سفت هستند.
شیشه های ماشین زود به زود به صدا میوفتن. درسته که شرکت بدون هزینه تعمیر میکنه ولی ماشین رو بردن نمایندگی هم وقت میخواد.
سنسور دنده عقب هر 4 5 ماه یکبار همیشه میره توی حالت فعال(یعنی و قتی که روی دنده عقب هم نیستی کار میکنه) که توی ترافیک میره روی اعصاب و باید سریعا به نمایندگی بره و گارانتی هم داره. در این حالت چراغ های دنده عقب هم همیشه روشنن پس اگه نمیخواید جریمه بشید باید سریع برید نمایندگی.
کاش این ماشین طوری طراحی میشد که کنسول وسط هم به صورت پیش فرض داشت. چون توی رانندگی خیلی حال میده آدم دستش رو بزاره روی کنسول. من یه دونه متفرقه نصب کردم ولی هیچی فابریکش نمیشه
ولی باید بگم در کل ماشین خوبیه و من راضی هستم.
1400/1/8
ممنون آقا امید از توضیحات کاملتون
بنده یک ماهه این ماشین رو گرفتم
همانطور که آقا امید گفتن این ماشین فقط از نظر کیفیت داشبورد و رو دری ضعیفه، ینی حیفه یه جورایی برا این طرح و زیبایی و استحکام بنده ماشین، این مقدار از کیفیت ضعیفه داشبور
1394/10/20
سلام منم از این ماشین خوشم اومده ولی نمیدونم صندوق دارش رو بگیرم یا هاچ بک
1394/11/3
دوست عزیز هاچ بک و مخصوصا اسپرتش رو بگیر. من ک دارم و راضی ام... ماشین عالیی هستش...
1394/11/1
سلام به دوستان گل من تین ماشین رو ثبت نام کردم و زیغد هم تحقیق کردم و از دوستی که داشت نشستم و ماشین خوبی هستش بهتر از این ماشینهای هستش که معلوم نیست قعطه هایش مال کجاست با تشکر
1394/11/22
سلام خواستم بدونم ضبطش فلش خوره یا ن
1394/11/27
salam bebaxshid on 2 ta mahfaze ke shabi ja karte chie?yekish baghale tanzim nor on yekiam zire koler
1394/11/27
خدمت اون دسته از عزیززانی که میگن 206 بهتره و ایارنی بخرید و چینی نخرید باید بگم اخه برادر من ما دیگه حالمون داره از قیافه سمند و پژو بهم میخوره بایدچکار کنیم ؟بگذریم از اینکه همین 206 هم الان چینی شده و بیکیفیت ولی شخصا خود من چون دیگه دارم حالم از ایران خودرو و سایپا بهم میخوره حتما میرم یا اینو مخرم یا لیفان x50 هر چی هم بشه بذار بشه..............................................
1395/2/30
حق باشماست اقا ایمان حداقل خودروی چنی توش مثل خودرونی ایرانی دوزدی نداره کیفیتش از خودروی داخلی خیلی بهتره
1394/12/15
سلام
آقا امید،ازتوضیحات جامع و کاملتون ممنونم.
1395/1/5
سلام
من ی 315 خریدم عـــــااـــــــــــــــی به خدا کیفیتش بیست 20
1395/1/7
سلام . من میخام این ماشین رو بخرم(new)به نظر تون کدام زیبا تره؟ هاچ بک یا صندوقدار؟ چرا؟
1395/1/26
سلام دوستان... یه سوال 315 جدید بین هاچ بک و صندوقدارش کدوم بهتره غیر از تفاوت ظاهری؟؟؟ راسته که صندوقدارش صدای زیادی از صندوقش میاد؟؟؟ممنونم
1395/1/27
با سلام من بین این ماشین و تندر ۹۰ موندم.از لحاظ فنی و کیفیت میگن ال ۹۰بهتره ولی از لحاظ ظاهری و .....این بهتره .لطفا راهنمایی کنید
1395/3/26
شاید مقایسه این دو خودرو چندان صحیح به نظر نرسد و بیشتر بحث سلیقه مطرح باشد تا اختلاف اما توجه به چند نکته میتواند کمی کمک کند. شرکت مدیران خودرو یکی از فعال ترین نمایندگی های ماشین های چین در ایران است و حقیقتا از نظر خدمات پس از فروش و تامین قطعات نگرانی نخواهید داشت. یکی از ویژگی های خودرو های چینی استفاده از آپشن های متنوع است و 315 نیز از این قاعده مستثنا نمی باشد. از سوی دیگر ال نود خودرویی است که فوق العاده کم هزینه و کم استهلاک می باشد و جزو کیفی ترین و پرفروش ترین ها در کشور است و نگرانی بازار دست دوم آن هم وجود ندارد و به جرات می توان گفت که از نظر کیفیت یک سر و گردن از 315 بالاتر است اما متاسفانه به شدت ساده و فاقد هرگونه آپشن است. اگر در این محدوده قیمتی میخواهید خرید کنید رنو ساندرو، برلیانس 330 ، لیفان ایکس 50 را نیز مورد نظر و بررسی قرار دهید و نهایتا همه چیز به سلیقه شما بستگی خواهد داشت چون هرکدام از اینها نقاط قوت و ضعف خودشان را دارند.
1395/1/28
آیا این تصاویر با خودروی تحویلی در ایران مطابقت داره؟ بطور مثال کلیدهای روی فرمان فکر نمی کنم داشته باشه یا مونیتور روی کنسول..
1395/1/29
باسلام خدمت هموطنان عزیز
ام وی ام۳۱۵ رامیشوددوگانه سوزکرد؟منظورم کپسول سی ان جی است؟
لطفاراهنمایی کنید.باتشکر.
1395/3/26
با توجه به حجم موتور شاید امکان فنی داشته باشد اما نظر به فضای صندوق عقب با این کار باید قید استفاده از صندوق عقب خودرو را بزنید.
1395/1/31
فرشید و دوستان عزیز قصد خرید خودرو دارم. 315 بنظرم گزینه خوبیه و برام افت قیمتش مهم نیست. حال یه سئوال: شنیدم خودروی جدید چری با نام آریزو5 بزودی توسط مدیران خودرو عرضه میشه. البته قیمتش مشخص نشده. از یه نمایندگی در شهرستان پرسیدم میگفت 80تومن!!! کسی اطلاع از قیمتش داره؟ البته 315جدید قیمتش در چین 58000یوآن است (یوآن واحد پول چینه که معادله 525تومنه) اما آریزو 70000یوآنه. این یعنی میشه با در نظر گرفتن مالیات و سودها حدود 50تومن. آخه چجوریه قیمت گذاری؟؟؟
1395/2/3
چی شد؟ 315 جدید صندوقدار زیبا تره یا هاچ بک؟ ممنون
1395/2/3
سلام صندوق دار.
1395/2/4
با سلام وخسته نباشید
همین مدل بالای صفحه که اپشن کامل با تودوزی کرم باشد میشود سفارش داد مدل صندوقدار .در صورت امکان به کجا مراجعه نماییم باتشکر
1395/2/14
سلام عزیزان
نظرات عالی بودن
نمیشه سفارش داد سانروف دارش رو برای بیارن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
1395/5/3
سلام.اگر بخری خودت میتونی ببری یه اسپرتی واست درست کنن
1395/2/19
من یه متنی گذاشته بودم از اینکه از صندوق ماشین صدا میاد.
راه حله رفع صدا رو فهمیدم.
توی صندوق یه میله ی فلزی هست که قفل درب صندوق واردش میشه، اون میله آهنی را با چسب برق بپوشونید تا صدا برطرف بشه.
کلی زحمت کشیدم تا منبع صدا رو فهمیدم، اینجا و جاهای مختلف میزارم تا اگر دوستان هم به مشکل خوردن سریعتر مشکلشون حل بشه
1395/2/23
سلام به همه ي دوستان.
من توان ماليم ب خريد ٣١٥جديدنميرسه و ازاونجاي ك خيلي اين ماشين دوسدارم ميخوام معموليش مدل٩٢بگيرم بنظرتون خوبه اذيت نميشمم؟؟؟صفه كلاچش ك ميگن اذيتم نميكنه؟؟؟؟ممنون ميشم جوابم بديدو راهنمايم كنيد.مرسي ازهمه
1395/2/31
سلام
من ماشین خرید و فروش میکنم و تقریبا تمام ماشین های ایرانی و چینی رو داشتم
از نیو این ماشین هم چن تا داشتم و در مورد این ماشین باید باید بگم که همه چیزش عالیه مثل نرم بودنش کولر خیلی خوووبه ظاهرش عالیه مخصوصا داخلش فرمون و فنی ماشین خوووبه مصرفش مثل 206 امکانات خیلی خووبع مخصوصا اگر مانیتور بخرین براش خیلی خوب تر میشه فقط چن تا ایراد داره که افراد خیلی حساس مث من متوجه ش میشن مثلا گیربکس تو برگشت دورموتور یکم زوزه داره شتابش واس من عالیه ولی مث ال 90 یا 206 تیپ 5 نیست ولی واقعا ادیت تون نمیمکنه و خووبم هست و یمی دیگه این که صدای موتور یکم بیشتر از ماشینای دیگه داخل میاد و یه کوچولو باعث خشک به نظر اومدن موتور میشه ولی در کل از خریدش پشیمون نخواهید شد البته نباید ازش اتظار سواری مزدا 3 رو هم داشت
1395/4/14
دوست عزیز ای سی یو این ماشین به گونه ای طراحی شده که اگر در دور موتور بالای 3000 گاز رو ول کنید برای جبران کار افت موتور یک گاز اضافی میخوره و این یک مزیت هستش نه زوزه اضافی.اگر اذیت میشید زیر 3000 دنده عوض کنید
1395/3/3
سلام دوستان عزیز. خواهش میکنم تو خریدتون دقت کنید. این ماشین مشکلات فراوانی داره که قابل حل نیست. دقت کنید که مثه من مجبور نشید بعد چند ماه با 7 میلیون ضرر بفروشید. این ماشین ترمز که نداره صدای موتورش وحشتناک تو کابینه کمکاش اونقدر افتضاحه که کوچکترین دست انداز میکوبه صدای زوزه گیربکس عصبیتون میکنه شیشه ها کیپ نیستن بالای 80 تا برید صدای بادی که میاد تو کابین از پرایدم بدتره بلند گوهاش با صدای متوسط خر خر میکنه اتاقش زود به صدا میوفته دنده عقب ریپ میزنه و چندین مشکل دیگه که پشت ظاهر زیبای ماشین قایم شده. دوستانی که این ماشینو دارن میدونن من چی میگم ولی چون این ماشینو دارن نمیخوان قبول کنن. ما که کلا سرمون رفته بیایم با گفتن حقیقت به چنتا هم وطن کمک کنیم
1395/3/3
مشکل دنده عقب و خشک بودن کمکهاش درست ولی باقی اطلاعاتتون اشتباهه .
برا من این مشکلات رو نداره
1395/3/10
دوست عزیز دنه عقب اکثر ماشینا بد جا میره ما حتی موقعی که تعلیم رانندگی بودیم میگفتن دنده عقب میزنی همیشه سعی کن اول بزنی دو بعد بزنی عقب یا دوبار کلاج پشت هم بگیر تا عقب جا بره ، بحث شیشه ها هم من معمولا 120 باش میرم ولی صدایی متوجه نشدم ، کمک هاشم میشه عوض کرد ولی در حد قابل قبولیه
1395/3/19
سلام شما مطمئنی 315 خریدی؟ ما هم داریم ولی اینطوری نیست
1395/3/25
ولی من مدل ۹۲خریدم خیلی ازش راضی هستم همه جا را کشتم حرف نداره زیبایش هم واقعا عالیه ۲۰۶ را الان همه دارن ولی ام وی ام واقعا کلاس بالاست
1395/4/14
دوست عزیزم نمیدونم چرا انقدر دروغ میگی؟آخه چی عایدت میشه از به اشتباه انداختن یک هم وطنت.این چیزایی که گفتی تو پیکان هم وجود نداره،مطمینم شما این ماشین رو نداشتی و به احتمال زیاد هم 206 داری.
1395/3/8
من هم تقریبا چیزی نمونده بود پارسال 315 بخرم که خبردار شدم یکی از دوستان دوران دانشگاهم شماله یکی خریده و همش تعریفش میکنه بلند شدم رفتم شمال و اونجا نشستم پشت ماشین و دوستم کنار دستم زدیم به جاده تو اکثر سربالاییها از پرایدهای سرحال و تمیز جا میموند تعادلش هم سر پیچها خیلی بد بود و آدم احساس چپ شدن میکرد زوزه موتور هم که همش رو مخ بود خیلی تو ذوقم خورد و از خریدش پشیمان شدم 207 ثبت نام کردم
1395/3/19
باسلام خدمت عزیزان مشتاق خریداین ام وی ام 315بعدازمدت کوتاهی بایدمادامالعمرکه داریدبامشگلات دیسک وصفحه کلاج دست به گریبان باشی میدونی ماداشتیم شماهم1تحقیق کوچیک اینترنی بکنی متوجه میشید!!یعنی توسریالای وترافیک بیچاره ای واینکه صفرخریدی1سینی بایدپیاده بشی بخری نداره!!!!بنده خواهشمندم بدون تحقیق این بنجل چینی نخرین ماخرشدیم خریدیم ضررکردیم.برات داداش میشه کلا تاابدواسه خودته خیلی بدفروشه
1395/3/29
.....
1395/3/29
لطفا در مورد خودروی ساینا و تیبا نظر بدهید و مرا در خصوص خرید آن راهنمایی کنید
1395/4/16
سلام ساینا یه فیس لیفت از تیبا ولی امکانات مناسب تری داره خب قیمتش رو نظر نگبریم درکل خوبه
1395/4/6
با سلام من بین 206 و رانا و 315 مونده بودم بالاخره 315 خریدم دوستان عالیه شک نکنید تو خریدش تو جاده امنیت داره سرپیچها عالیه مصرف سوختش بسیار پایین
1395/4/6
منو خواهرم بین این ماشین و رنو ساندرو دچار مشکل شدیم. ممنون میشم اگه یکی راهنمایی کنه.
1395/4/12
رنو ساندرو بگیر خانم. این ماشین کلی دردسر داره مخصوصا صفحه کلاچ و صدای زیاد موتور. ساندرو حداقل امتحانشو پس داده مطمئنی اذیت نمیکنه. با این گرونیه لوازم و علافی مکانیک و تعمیرگاه
1395/4/12
ساندرو خیلی بهتره هم افت قیمت اینو نداره هم توی سربالائی شرمندت نمیکنه ما که یه شمال با ام وی ام رفتیم پدرمون در اومد
1395/4/20
قطعا عقل سلیم صنعت اروپا رو با اسباب بازی چینی مقایسه نمیکنه ؟؟؟!!!!
1395/5/25
این ماشینو بخری
پول نگهداری ی بنزو میدی
در حد پیکان شتاب داره
و صاحب اول و آخرش خودت هستی
1395/5/27
من نمیدونم این دوستان در مورد چه ماشینی حرف میزنن. من که این ماشین رو دارم هر 10 هزار کیلومتر 200 تومن هزینه سرویسش میشه. خرابی هم خدا رو شکر کم داشته یه بار کاسه ترمزش صدا میداد که گارانتی بود یه بار هم لنت های ترمز عقب تموم شد عوض کردم فکر کنم 60 تومن شد پول لنتش.
این ماشین موتور و گیربکس و کلاچش عالیه. من هیچ وقت به مشکل نخوردم. تنها اعصابخوردی که برام داره اینه که کابینش توی دست انداز صدای وز وز میده.
رنو ساندرو هم سوار نشدم ولی کلا از طراحی های شرکت داسیا که ساندو و ال 90 رو میزنه بدم میاد.
1395/4/8
در مورد قیمت صفحه کلاچ کسی اطلاعی داره یک ونیم درسته؟
1395/4/12
نه. دیسک و صفحه با اجرت مکانیک 400 تا 500 تومن.
1395/4/11
با سلام خدمت همه عزيزان ...من ام وى ام 315ندارم ...بى ام و سوار هستم .528
الان يه مدت کوتاهى برا خانمم 315نيو اسپرت خريدم ...کارى به افت قيمت ندارم ..هر ماشينى صفرى افت داره
ولى اين ماشين از لحاظ ظاهرى ..داخل ..نسبت به تيبا ..206..ال 90..پژو 405و يا حتى پارس ...بهتره ..فوق العاده نرم ..کولر خوب ..فيس عالى .شتابشم خوبه...
دوستانى که ميگن اين ماشين مشکلات حادى داره احتمالا 315با ماشيناى بالاى 55م مقايسه ميکنن ...
ما که راضى هستيم ....بازم تاکيد ميکنم نسبت به قيمتش ..
ولى 315قديم مشکل ديسک صفحه.. گيربکس..دارن ..صدا گيربکس و شتاب نداره ..حتى تو سر بالايى ها بايستى بخواى دوباره حرکت کنى خاموش ميشه ..که اونم ديسک و صفحه عوض کنى مشکل برطرف ميشه ..برا صداى گيربکسشم واسکازينو عوض کنى يک درجه صفتر بريزى يکم بهتر ميشه .....
1395/4/18
اخه ماشین چینی هم بحث کردن داره ... تموم ماشین های چینی اشغال به تمام معنان ... بخری ضرره ... این ماشینم حلبی بیش نیست به ظاهر ماشینم نگاه نکید بگید قشنگه عالیه ، باطنشم نگاه کنید...
1395/4/24
۲۰۶کجا و۳۱۵ کجا
چرا بایدیه ماشین چینی رو با یک ماشین فرانسوی مقایسه کنید اخه چین همش اشغاله وبدرد نخور
1395/5/3
شما فکر میکنید این ماشینایی که ایران خودرو و سایپا تولید میکنن کاملا اصل اروپان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
1395/5/25
206 چپی به این شرف داره
واقعا چین صنعت خودرو سازی رو زیر پا له کرد با این خودرو هاش
1395/6/3
یعنی واقعا باید به شما شک کرد که اصلا ماشین سوار شدین؟
آخه برادر من فک کردی پژویی که سوار میشی اصل فرانسست که اینجوری دربرابر چین جبهه گرفتی؟
خیلی احمقانست اگه فکر کنی ماشینای ایرانی قطعاتی غیر چینی دارن....
حالا شما بین چینی اصل یا فرانسویه چینی ساخت ایران !!! کدومو انتخاب میکنی؟...
1395/5/1
چراغهای کوچک سمت ماشین من قطع شده لطفا مرا راهنمایی کنید لامپها سالمه
1395/5/9
خوب برو تعمیرگاه
1395/5/3
سلام .من این ماشینو خریدم خیلی هم از این لگن های ایران خودرو و سایپا بهتره .ا حالا هیچ مشکلی نداشتم حتی تا مشهد هم رفتم 1000 کیلومتر راه ماشین یه سره رفت اخ هم نگفت.
با 206 .405... هم درگ انداختم گرفتمشون
1395/5/3
سلام.من سه ماها که این خودرو را برا همسرم خریدم واسه ی توی شهر خودروی خیلی خوبیه و همسرم هم خیلی ازش راضیه ولی باید بگم واسه جاده و بیرون شهر اصلاً خوب نیس چون من خودم یه ال۹۰دارم و مسافرت رو با ال نود میرفتیم ولی وقتی ۳۱۵رو گرفتیم باهاش یه شمال رفتیم و خیلی بد بود چون تو پیچ های سربالایی جاده چالوس با اینکه خیلی هم شیب نداشت ولی دنده۱و۲میخورد و دقیقا کم میاورد تو راه خاکی هم اگر یکم شیب داشته باشه ماشین بکسباد میکنه خلاصه برای شهر ماشین خوبیه ولی برا مسافرت و جاده اصلا خوب نیست .
در کل اگر برای جاده میخوایید به نظر من تو این رنج قیمت و کمی بیشتر ال۹ یا پرشیاواگر ماشین چینی می خوایید برلیانس با ۴میلیون بیشتر هم جادارتره هم زیباتر و هم قویتر.
به هر حال این نظر شخصی من بود و امیدوارم هر ماشینی که خریدین چرخش براتون بچرخه البته تو خوشی ها
1395/5/5
سلام. دقیقا درسته.برای خرید تو این رنج من دنا و برلیانس رو پیشنهاد میدم. البته برلیانس هندلینگ و صندلی بهتر و راحت تری داره دنا قدرتش تو دور بالا بیشتره و گارانتیه بهتری داره و تعادلش تو جاده بهتره.. سراغ ام وی ام نرین به قیمتش نمی ارزه و از نظر فنی فیکه..
1395/6/1
دوست عزیز توان خروخی موتور برلیانس ۱۰۳ اسب بخاره موتور ۳۱۵ توانش ۱۰۷ اسبه
موتور برلیانس از ۳۱۵ قویتر نیست ضغیف تره
ضمن اینکه تو مدل دستی برلیانس هیچ آپشنی نیس سنسور عقبم نیس حتی تنظیم آینه هاام دستیه!!! و از نظر آپشنی در حد پرایده کاملا
شنیدم ک قطعاتشم کمه
ولی خوشگلتره
1395/5/7
ما پرچم کشورمونم چینیه وای به ماشینای ایران خودرو! برید تو سایت پزو فرانسه حتی اسم ایرانو نذاشته! عراق هست ما نیستیم! با ایتکه اینهمه ساله پزو تو ایرانه و مثلا فرانسویه! فول ایرانی چینیه اینا همه پس از ماشین چینیا ایراد نگیرید حداقل اتیش نمیگیرن وسط خیابون
1395/5/9
ماشین چینی آشغاله تخرید همشون با مواد بازیافتی و بی کیفیت تولید میشن مواد استفاده شده در داشبورد و تزئینات داخلی همه سرطان زا هستند به خودتون و خانوادتون رحم کنید
1395/5/10
من حدود یک ماه هست این ماشینو دارمش. اول که ثبت نام کردم اطرفیام و دوستام خیلی حرف بهم میزدند که آشغاله و از این حرفا. ولی الان که دوتا مسافرتم باهاش رفتم میفهمم که همش چرت بود. شتاب و قدرتش عالیه. ترمزاش خوبه هرچی بیشتر کار میکنه بهترم شده. کمکاش اولش یکم خشک بود ولی الان بهتر شده. خلاصه از سواری با این ماشین لذت میبرید. تو انتخابش مقابل ماشین ایرانیا شک نکنید. پشیمون نمیشین.
1395/5/17
سلام
این ماشین برایه دخترا خوبه؟توروخدا راهنمایی کنید
این ماشینو بگیریم یا ۲۰۶خواهشا مزایا و بدیاشو بگید
1395/5/19
متن هفت ماه اين 315اسبورتشو دارم واقعا نسبت به قيمتش راضيم.اون افت قيمتم كه ميكن داره ،الان باتوجه به استقبال خوب ديكه نداره.ايمنيشم كه نصبت به ماشيناي داخلي خوبه.
1395/6/31
ینی من که پسرم نخرم!😭😭😭
1395/8/27
سلام خانم من قبلا 206 مدل 83 دشتم خیلی هم راضی بودم اما فروختم ولی اینو میدونم اتاق 206 دیگه قدیمی شده اگه بخواهیم به روز و متفاوت باشیم 316 عالی مخصوصا اگه 315جدید بخری در هرحال مبارکت باشه باسلانتی
1395/9/2
سلام ی کم انتخاب سختیه بین این خوردرو و206 اما من اینو ترجیح میدم هم بدلیل به روز بودنش هم اپشنهاش و هم قطعات و خدمات پس ار فروشش
1395/5/19
با سلام
با توجه به قیمت و مقایسه با ماشین هایی که الان دو سه دهه در ایران در حال چرخش هستن که تماما هم چینی هستن نه فرانسوی از نظر من بهتره توی رنج قیمت خودش خوبه بی صدا کم اذیت تنها موردی که میشه قید کرد وزنش به موتورش نمیاد و همونجور که ظاهر زیباتر و ظریف تری داره به لحاظ موتوری هم به همون اندازه باید حدودا 20سی درصد بیشتر مراقبت کنید و به قولی راننده باشید نه روننده و بدونید که چطور دارید با ماشین تا میکنید (البته در همه ی خودرو ها حتی بنز هم صدق میکنه اما واسه یکی مراعات بیشتر واسه یکی کمتر )به نظر من اگه پول فراوون دارید خب برید از خونواده هیوندا بخرید کمتر میخواهید هزینه کنید و ماشین های دوسه دهه پیش سوار نشین که دیگه نسلشون گذشته خب برید خونواده پژو بخرید اما اگه ماشین و رانندگی رو میتونید متقابلا بفهمینشون و ی مقدار بیشتر وسواسی هستین در حفظ و نگه داری ماشین 315 بخرید و لذتش رو ببرید بازم تاکید میکنم به نظر من در رنج خودش و در مقایسه با هم ردیف های خودش ماشین خوبیه
1395/5/19
لطفا تفاوت 315 هاچبک و 315 جدید را اعلام کنید
1395/5/28
دوستان سلام ببخشید بنده کارمند ساده یک اداره هستم ودرحال حاضر جهت خرید یک خودرو بین دو راهی گیر کردم دو خودرو را دوست دارم دنا و ام وی ام 315 که این هم چون مبلغی پول با هزارا مشقت وگرفتن وام در حد قیمت این دو خودرو جمع اوری نموده ام سپاسگزار می شوم اگر در انتخاب یکی از این دو خود رو من را راهنمائی کنید ممنون
1395/5/31
سلام دوستان به نظر شما بهترین ماشین برای شهر کدوم ماشین هست غیر از ال90 و پارس تندر و پراید؟
1395/6/7
سلام ام وی ام قیدیمی خوبه یا جدیداش؟
من از قدیمیاش بیشر خوشم میاد اگه دسه دوم بخرم خوبه ایا؟؟؟
و این ماشین واشه خانوما خوبه یا ۲۰۶ راهنمایی کنید
مرسی
1395/11/5
206بهتره من 315دارم به درد نمیخوره
1400/3/22
ماشین عالی ای هست سواریش و راحتیش دوتا 207 رو تو جیبش میزاره
اگه هزینه تعمیراتش مشکلی نداری دنبال کیفیت و راحتی ای اینو بخر اگر نه دویست و شیش و 207 و اینا بخر
1395/6/8
سلام این ماشین خیلی بهتر از خودروهای ایران خودرو و سایپا هستش من خودم ۱۱۰ داشتم مدل ۹۰ صفرشو گرفته بودم سال ۹۴ فروختم ۱۷۰ هزار کیلومتر رونده بودم هیچ خرجی هم پیدا نکرده بود فقط یه باطری عوض کردم
1395/6/8
با سلام من خودرو ام وی ام 315 را خریدم و مشکلاتی که دوستان مطرح کردند ندیدم و از پژو 206 و 405 وهمینطور پارس نرمتر است و شتاب خوبی دارد وطراحی مبل و کابین داخل جدید وقابل قبول است و صدا هم در حد 206 می باشد وصحیح نیست که این خودرو را با خودروهای مونتاژ آلمان یا فرانسه مقایسه کرد که البته می توان با خودرو های تولید داخل کشور مقایسه کرد چون بیشتر قطعات آنها نیز از چین وارد می شود
1395/6/20
سلام من مدتی که میخوام ماشینم رو عوض کنم
اما پژو پارس و ام وی ام 315 صندوق دار جدید موندم!!!
حالا میخوام بدونم کدوم بهتره .......
اطلاعاتم کامله راجع به دو تا شون و اینم میدونم که ماشینای ایرانی بسیار بی کیفیت هستند .....
کمکم کنید ......
کدام بهتر است ؟؟؟؟؟؟؟
1395/7/27
آرمین جان سلام
به نظر من ام وی ام 315 از نظر فنی و زیبائی و امکانات بهتر است پژو پارس فقط ابهت بیشتری دارد
من خودم آلان 5 ماهه ام وی ام 315 جدید صنوق دار دارم و بسیار ازش راضیم قبلش 8 سال 405 داشتم و از طرف شرکت هم تندر ال90 دستم است با اینکه میگن بهترین کیفیت ماسین را ال90 در ایران دارد ولی ام وی ام چیزی ازش کم ندارد البته امیدوارم که در مرور زمان همین طور خوب باقی بماند فقط مصرف سوختش خیلی بالاست (در بندرعباس هستم و تمام مدت با کولر استفاده میکنم) که اونم نمایندگی گفت در سرویس اولیه بررسی می کنند حدود 12 تا 13 لیتر در 100 کیلومتر داخل شهرمصرف می کنند
1395/6/31
نمیدونم چرا بعضی ها اینقدر الکی جبهه میگیرن، نه وسیله رو استفاده کردن نه در موردش اطلاعات دارن، جنس چینی هر چقدرم اشغال باشه از جنس ایرانی بهتره، شمایی هم که اینقدر پدر کشتگی با چین داری برو ایرانی شو بخر الکی هم نطر نده، من که هم گوشیم چینیه (لنوو) هم ماشینم (ام وی ام ۳۱۵) از جفتشم راضیم
1395/7/25
واقعا عالی من دارم راضیم از پرشیا خیلی بهتره
1395/7/25
واقعا عالی من دارم راضیم از پرشیا خیلی بهتره
1395/7/25
والا اونایی که چینی ندارن ناراضی ترن تا اونایی که دارن :/
طرف سوار نشده میاد جبهه میگیره و ایراد میزاره.ما یدونه ام وی ام ۳۱۵ نیو آلبالویی مدل تیر ۹۴ داریم و تا الان حدود ۲۸۰۰۰تا کار کرده خیلی هم راضی هستیم . فقط میگیرین مانیتور فابریک یا اگه صدا و تصویر بهتر میخواین با یخورده برشکاری مانیتور پایونیر یا بقیه شرکتا رو نصب کنید که خیلی بهتر میشه.
مشکل گیربکس و دیسک و صفحه کلاچ هم اصلا نداره.
ما ماشین قبلیمون سمند lx مدل ۹۰ بود ۴ بار واشر سر سیلندر و ۲.۳ بار دیسک و صفحه کلاچ عوض کردیم کارکردش هم ۷۲۰۰۰ تا بود . ولی با این فعلا از نظر فنی هیچ مشکلی نداشتیم.
1395/7/26
سلام من میخام ام وی ام بخرم خوب یا نه
1395/7/27
ما که راضی ایم ازش بی سرو صدا و نرمه و مصرف سوختش پایینه اتاق و صندوقش هم که ماله ما هاچبکه باز قابل قبوله و اناقش جاداره و واسه ما که ۴ نفریم کافیه . اگه دست دو ترو امیز گیر بیارین که افت قیمتشو کرده باشه تو رنج قیمتش عالیه
1395/7/26
سلام خدمت دوستان
حدود یکسال پیش یک ام وی ام 315نیو واسه خانمم گرفتم(صفر)همزمان سمند ال ایکس 1800صفر هم خودم داشتم.ماشین قبلی همسر نیز 206 تیپ 5 بود .حالا مقایسه و تجربه بدون قضاوت و غیرت رو واستون میزارم:
از نظر قدرتی که راننده از ماشین حس میکنه اول تیپ 5 بعد سمند بعد از اون 315.روی کاغذ 315 بالاتر از سمنده!
از نظر شتاب اول 206 تیپ 5بعد سمند ,بعدش 315.
از نظر کیفیت بدنه رنگ و قطعات خارجی اول 315بعد تیپ 5بعد سمند.
از نظر قطعات و تریم داخلی اول 315 بعد تیپ 5 بعد سمند .جلبه بعد از اینهمه سال تزیینات داخلی تیپ 5 تغییر محسوسی نکرده ولی باز سمند یه تکونی بخودش داده.کسایی میگن قطعات داخلی 315 ضعیفه احتمالا تا حالا پشت این ماشین ننشستن و فقط عکشو دیدن.
از نظر حس ایمنی (ترمز و ...)اول تیپ 5 ,بعد سمند بعد 315.
از نظر امکانات اول تیپ 5(کولر اتوماتیک و ترمزهای ای بی دی و اینه برقی کرمکندار و...)بعد سمند و 315 در یک رده.
در کل اگر به قدر کافی بودجه ندارید و دنبال ماشین اقتصادی هستید نرید دنبال 315 هموم 405 و پراید بشینید.اگر دنبال ماشین جدیدتر هستید و نمیخواید ماشینای قدیمی ایران خودرو رو سوار شید 315 بگیرید.
از نظر خدمات نمایندگیها هم ,مدیران خودرو چند پله بالاتر از ایران خودرو هست.من 2 سال هم ام وی ام 530 داشتم.از همه نظر از ماشینای بالا بهتر بود.جلوبندیش ایراد فنی داشت که نمایندگی واسم تعویض کرد
1395/8/2
دوستان من نزدیک 15 ماهه این ماشینو دارم و تا الان 50000 کیلومتر باهاش رانندگی کردم. به عنوان کسی که سالها تجربه رانندگی با پرشیا tu5، سمند ال ایکس، 206 تیپ پنج، ال نود رو تو رنج قیمتی این ماشین داشتم... و شاید بیشتر از 300 هزار کیلومتر فقط بیرون شهر و داخل جاده رانندگی کردم خذمتتون عرض میکنم که تمامی ایراداتی که از این ماشین میگیرن بیخوده! تنها و تنها ایراد این ماشین نسبت به خودروهای فوق که عرض کردم ترمزهاشه. اونم برای کسی که بهش عادت کنه مسئله ساز نیست... بارها تو سرعت های بالا مجبور به ترمز گیری شدم و عملکرد به موقع و مناسب Abs نسبت به ماشین های همرده واقعا قابل توجهه! کشش ماشین مناسبه و خب البته تفاوت 10 درصدی شتاب و کشش نسبت به 206 tu5 اصلا به نظر بنده اهمیتی نداره . در مقابل سایر مزایایی که داره.
1395/8/3
حدود 9ماه 315 نیو دارم 23 هزار تا هم راه رفتم باهاش مزایاش زیبایی و بروز بودن و راحتی داخلشه ولی معایب موتور ضعیف و شتاب خیلی کم ، ترمز ها خیلی ضعیفه نسبت به 206 و رانا و سمند که تست کردم و دیگه موتورش خیلی صداش زیاده داخل اتاق باید صدای ضبط رو زیاد کنید تا اذیت نشید ، داخل درب های جلو بعد 23 هزار تا صدای تق تق میده نمایندگی هم بردم یکبار درست کرد با کلی منت چون گفت اینا همشون مشکل مونتاژ داره باز الان دوباره به صدا افتاده و پیچ و مهره هم زیاد ازش در رفته تا حالا که رفتم دیدم سر جاش نیست خدایشش دارم میگم با کلی ذوق و شوق که یک ماشین جدید که ظاهرش خوب باشه رفتم خریدم ولی خیلی پشیمونم الان حالا مال من این مشکلات رو داشت یا مال همه نمدونم بخدا الانم میخوام بفروشم 41 و 200 خریدم الان با لوازم 35 ام بعد 9 ماه نمیخرن کلا آدم پول داشته باشه فقظ ماشین وارداتی بخره که نه تولید داخل باشه نه مونتاژ داخل خوش به حال کسایی که دارند و هیوندای و کیا و تویوتا و .... سوار میشن .
1395/9/30
قصد جسارت یا توهین ندارم ولی فکر کنم علی آقا تو ایران زندگی نمی کنه. فکر میکنه با ۴۰ میلیون سوار لکسوس شده. من برج ۱۱ پارسال تحویل گرفتم با توجه به پلاستیکی بودن اکثر قطعات داخل خودرو سعی کردم باهاش کورس نذارم، تو چاله و دست انداز هم یا ننداختم یا آروم رد کردم. بعد از ۲۳ هزارتا کارکرد اتاق اصلا صدا نداره. درها تو چاله های ریز و بارکدی کمی صدا می کنن ولی داشبودم خدا رو شکر اصلا صدا نمیده. دور موتور رو هم رو ۴ هزارتا دنده میدم صدای موتور هم سلیقه ایه بعضی ها با صدای موتور حال میکنن بعضی ها هم دوس ندارن صدای موتور دوست نداری باید بالای ۲۰۰ پول بدی که عایق درست و حسابی داشته باشه والا مدیرمون تویوتا راو۴ داره اونم صداش میاد تو اتاق. در کل باید با ماشینت حال کنی پولت همین قدر بوده قیافه اش رو هم پسندیدی تموم شد و رفت.
یاحق
1395/8/7
سلام
من این ماشینا دست دوم و چند ماهه که خریدم، خداییش قیافه خیلی خوبی داره و خیلی هم نرمه، ولی برخی ایرادات هم داره:
1- اینکه افت قیمت بالایی داره
2- دور موتور در دور 4 به بالا صدای بالایی داره
3- دور موتور در دور 4 هزار گیر می کنه و ضمن بالا بردن مصرف، صدای ناهنجار را هم باید تحمل کنی، یعنی وقتی پایت را از روی گاز برداشتی با فاصله حدود 1 ثانیه گاز خوردن دور موتور کم می شود، جالب اینجاست که این ایراد شایع بوده و مسئولین پرروی مدیران خودرو، بجای فراخوان تعویض قطعه، با کمال وقاحت اعلام می کنند که: اینکه ایراد نیست...!!!
4- مصرفش بالاست و در تابستان با کولر 10 می سوزونه که نماینگی می گوید: طبیعیه!!!!
5- ترمزش هم خیلی جالب نیست و اگر عقبش را دیسکس می کردند شاید بهتر می شد
6-اصلا کمک فنر های خوبی نداره و واقعا ضربات را به سرنشین منتقل می کنه
7- موتورش هم خیلی قوی نیست و در نفرات زیاد قدرت باید و شاید را ندارد
البته متاسفانه از این دست ایرادات در خودروهای ایرانی که دوستانم داشتند کم نبوده
به نظرم اگر یه دست دوم که افتش را کرده باشه بتوانید بخرید خیلی عالیه و الا خداییش 44 نمی ارزه
ان شالله که تونسته باشم کمکی در انتخاب شایسته تان کرده باشم
در پناه خدا باشید
1395/8/16
سلام
فرصتی دست داد تا حدود ۵۰۰ کیلو متر با این ماشین رانندگی کنم . به نظر من
کشش ماشین نسبت به ۴۰۵ کمتره این مسئله در سرعت بالای ۱۰۰ کیلومتر محسوس تره
درجه ۴ کولر مثل درجه ۲ پژو هست. کولرش ضعیفه
عملکرد ماشین روی دست انداز ها فاجعه است .

مصرفش هم مثل ۴۰۵ هست
به نظر من با این قیمت ال ۹۰ یا ساندرو گزینه بهتریه
1395/9/8
من تازه خریدم عا لیه خیلی خوشم امد بخرید خیلی خوبه
1396/1/12
با سلام. من مطمن هستم شما هیچ وقت ۳۱۵ نداشتی .چون کولر ماشین انقد سرد میکنه که هرکی تو ماشین من نشسته گفته کولر رو کم کن یخ زدیم. کولر پژو اصلا در حد ام وی ام نیست چه برسه میگی ضعیف تره !!!
1395/9/10
‎با سلام خدمت عزيزان و تشكر از سايت
‎چون مدتيه اين ماشين رو دارم گفتم خدمت اون دسته از دوستانى كه تمايل دارن اطلاعات بيشترى كسب كنن اين مطالب رو بنويسم:
‎عليرغم تمام تبليغات منفى راجب ماشين چينى و از جمله اين ماشين و همچنين توصيه دوستانم كه ماشين صفر نخر از قيمتش خيلى ميوفته و همچنين رنگ ماشين ( مشكى متاليك ) كه هى ميگفتم بابا روانى مشكى زود خط و خش ميوفته كمتر خريد و فروش ميشه ، بنده در تاريخ ٩٤/١٢ از نمايندگى ماشينم رو تحويل گرفتم ( مشكى ) و تا الان هم ٩٤/٩ دقيقاً ١١/٤٠٠ كيلومتر كاركرده :
نظر بنده با توجه به اين نكته كه تجربه ٢٠٦ تيپ ٥ ، تيبا و بلريانس دنده اى رو در چند سال گذشته داشته ام و اهل لايى بازى و ... سرعت زياد نيستم :
١- بر خورد و خدمات پس از فروش نمايندگى ها خيلى خوبه واقعاً راضى هستم در تهران حداقل ٦ نمايندگى مختلف رفتم و نحوه خدماتشون خيلى خوبه تا الان ٢ سرويس دوره اى رو رفتم هر ٥٠٠٠ هزارتا و ٤ بار هم حضورى بابت نكات مختلف
٢- هندلينگ فرمون خيلى نرم و كنترل عالى در پيچ ها
٣- برقى خودرو و تمامى آپشن ها به خوبى كار ميكنن و تا الان هيچ نكته منفى نديدم، كولر و بخارى خيلى خوب و همزمان با استفاده از كولر در سربالاى خوب عمل ميكنه با توجه به اينكه تمام تابستون ازش استفاده كردم
٤- مصرف بنزين مناسب حداكثر ٨ ليتر در هر١٠٠ كيلومتر تو شهر
٥- اتاق ، داشبورد ، درها كاملاً رگلاژ و بدون صدا البته داخل بعضى از دست اندازه ها و شيب هاى زياد كمى صدا از درب ها شنيده ميشه - صدا موتور داخل ماشين باتوجه به وجود نمد موتور خيلى كمه و آزار دهنده نيست
٦- شتاب اوليه ش با مقايسه به ٢٠٦ تيپ ٥ كمتره اما تو كفى فوق العاده ست اونم بخاطر سنگين تر بودن اين ماشين نسبت به ٢٠٦ تيپ ٥ كه براى خودم به شخصه نقطه ضعف حساب نميشه
٧- ديد از پشت نسبتاً ضعيف كه با توجه به داشتن سنسور عقب تا الان اصلن مشكل نداشتم ( آپشن دوربين عقب رو نگرفتم )
٨- تا٢٠٠٠ تا دنده ١ و ٢ كمى سخت جا ميرفت كه الان با آب بندى شدن ماشين كاملاً عالى شده ، تمامى دنده ها به خوبى جا ميرن و خيلى نرم شدن
٩- تو شيب خيلى زياد با كولر روشن به ماشين فشار مياد ( كم مياره ) اما از جوش اوردن ماشين و ... خبرى نبود خدارو شكر، چندين بار تست كردم
١٠- ترمز و ترمز دستى ماشين تا الان به خوبى عمل كردن و مشكلى نداشتم فقط يك بار كمى به صدا افتاد كه فكر كردم مشكل از لنت هاست كه نمايندگى گفت از آب بارون بوده و بعد از ٢ روز خوب شد
البته بايد بگم تا الان با١٤٠ يا ١٥٠ تا نشده يه دفعه ترمز بزنم ولى با ١٠٠ تا يه دفعه تو همت ترمز كامل گرفتم كه ماشين عالى خودشو جمع كرد كه از يه تصادف ١٠٠ ٪‏ فرار كردم
كلاً از خريدم خيلى راضى هستم و قبل از تحويل خودرو آپشن هاى : كفى عقب ، دودى كردن شيشه ها ، سينى زير موتور و آرم چرى رو براش گرفتم
اصلاً سعى نكنيد با ٢٠٦ يا بلريانس مقايسه كنيد چون واقعاً بهتره باور كنيد
1395/9/29
باسلام خدمت دوستان
من حدودهشت ماهی میشه 315نیوگرفتم حدود70000باهاشم کارکردم تمام محصولات ایران خودروهم داشتم ولی واقعامن ازش خیلی راضیم چه صدای موتورش چه مصرف سوختش با206اصلاتفاوتی نداره فقط اولی که ضبط ماشینوروشن میکنی یک دقیقه ای پارازیت داره ازلحاظ ظاهریم خیلی عالیه ازلحاظ قدرت توگردنهاهم عالی
1395/10/15
سلام من یک سال این ماشینو دارم هیچ مشکلی نداشتم تا الان فقط باید دقت داشت که مدل جدیدشوخریداری کنید چون یکی از دوستانه من مدل قدیمی شو داره و با مشکل گیربکس مواجه شده میشه گفت تو سری جدید تمام عیب های ماشین بر طرف شده از نظر زیبایی و کلاسم دسته کمی از 206 تیپ5 نداره تو خرید این ماشین شک نکنید.
1395/11/7
سلام منم ام وی ام 315 دارم خیلی هم ازش راضیم.فقط به اونایی که همش متعصبانه و از روی اطلاعات غلط که از افراد غیر متخصص میشنوند توصیه میکنم فقط و فقط یه نگاهی به سپرهای بی کیفیت این تندر 90 بندازند تا تفاوت جنس استفاده شده رو ببینند حالا مسائل فنی به کنار.


1395/11/13
عالیه ازپژو وسمند خیلی بهتره من پژو داشتم .
درکل ماشین خوبیه وهیچ ایراد خاصی نداره
1395/11/21
با سلام خدمت دوستان عزیزم.
من شهریور ماه ام وی ام 315 رو تحویل گرفتم. قبلش 206 و پرشیا داشتم. از هر لحاظ که بگید از اونا سر تره. چه شتابش چه قدرت کشندگیش. واقعا عالیه و من ازش راضیه. ترمزا عالی. سر پیچ ماشین راحت کنترل میشه.کلا از ماشینای مزخرفه داخلی بهتره. هفته ی پیش 18 ساعت تو ترافیک شمال گیر کردم ماشین آخ نگفت. گیریبکس و صفحه کلاچ عالی عمل کرد
1395/11/21
باسلام برای خرید وثبت نام باید به کجا مواجه کنیم, باتشکر
1396/2/10
سلام، به شرکتهای مدیران خودور ،ابتدای خیابان آزادی روبروی ایران فیلم
1395/11/24
سلام وقتتان بخير وشادي
ممنون از نظراتي كه داده بوديد ولي هنوز در خريد شك دارم چون هرجا كه مقايسه رو مي خونم مي بينم كه تيپ 5 ،206 خيلي باز هم سرتره بعدهم اينكه مشكل فروش هم داره مثلا بالاخره ادم دوست داره بعد از مدتي ماشينشو عوض كنه يا اينكه پول لازم بشه نمي تونه به چشم يك صندوق پول بهش نگاه كرد دوم اينكه دوستان همه اش اشاره مي كنند كه دسته دوم انرا بخريد منظورم همين ماشين ام وي ام 315 مي باشد خوب سند دست دوم ميشه از يك طرف هيچ واينكه كسي ديگه انرا نمي خره
اوضاع خيلي بدتر از ايني هست كه ماشين شتاب داره يا نداره
مهمترين قسمت ان كه فروشش هست اين ماشين نداره
1395/11/29
با سلام
بنده جدیدا ام وی ام 315 جدید لاکچری خریدم
قبلا 206 تیپ 2و 5 - ال نود تیپ 1 و 2 و این اواخر پرشیا ال ایکس داشتم .
توصیه میکنم این آشغال چینی رو نخرید
ترمزها بطرز وحشتناکی بد و غیر مطمئن هستند
شتاب ناامید کننده ای دارد و ماشین تنبلی هست
دید عقب و اطراف بدلیل پنجره های کوتاه ءبرای راننده کم و کلافه کننده هست .
البته دنده ها نرم جا میره
فرمون خوب و نرمه
ظاهرش هم شیکه
ولی اصلا ارزش خریدن نداره
موقع فروش هم ده دوازده میلیونی افت قیمت داره .
1396/1/12
واقعا چطوری به ترمز ۳۱۵ میگی وحشتناک ضعیف. در صورتی که یکی از نقاط قوت این ماشین ترمز خیلی خوبه این ماشینه . در ضمن ساکن استان ایلام هستم آگه کسی اینجا هست که ادعا میکنه شتاب سمند و پژو و ۲۰۶ از ام وی ام بیشتره حاضر هستم کورس بزارم سر سویچ ماشین .چه ۰ تا ۱۰۰ چه خارج از شهر . یا علی
1396/2/12
کارمند محترم ایران خودرو و احیانا سایپا، با این متنی که شما گذاشتی به جرات قسم میخورم حتی پشت این ماشین هم نشستی چه برسه به رانندگی کردن باهاش، تو مملکت ما که برای زباله های تولیدی ایران خودرو و سایپا مردم ماها پولاشونو میخوابون و ثبت نام میکنن، حضور همچین خودرویی تابو شکنی به حساب میاد، من صادقانه خدمت اون دوستانی که قصد خرید خودرو دارن توصیه می کنم به نظرات کاربران کمترین توجهی نکنن چون اکثر این نظرات مغرضانه و از روی تعصبات بیجاست، اینجا ایرانه ایران و ما ایرانی هستیم نوشتن نظراتی بدون کمترین آگاهی و بالاترین تعصبات از خصلتهای بارز ما ایرانیهاست... در مورد این خودرو و چگونگی عملکردش به سایتهای تخصصی و نظرات کارشناسان باتجربه توجه کنید نه نظرات کاربران من هم از خوب و بد بودن این خودرو چیزی نمیگم فقط شمارو ارجاع میدم به نظرات کارشناسی بد هم نیست در مورد یورو ۵و استانداردهای معتبر جهان اطلاعات کسب کنید، شخصی درون مرداب دست و پا میزد مردم اومدن و نجاتش دادن وقتی نجاتش دادن روبه مردم گفت احمقها این چه کاریه کردین من اونجا زندگی میکردم... برای آدمی که تو مرداب زندگی میکنه از جنگل و زیبایهاش نمیشه تعریف کرد... یا علی
1396/3/12
داداشم ايندفعه خواستی سوار ماشین بشی فقط به اون بر چسب پشتش اکتفا نکن احتمالا به شما یه ژیان دادن که پشتش زده بودن ام وی ام ۳۱۵
1396/3/23
دمت گرم....خلاصه گفتی ولی خوب گفتی
1395/12/6
من در خارج از کشور زندگی میکنم برا عید برگردم بنظرتون یه دسته دوم تا قیمت ۳۰تمن بگیرم بعداز دوتاسه ماه چقد افت قیمت داره
1395/12/12
اقا خدایی خیلی ماشین مزخرفیه.یا فک کنم مال من اینطوری باشه.اول اینکه ماشین صدا تراکتور میده.اصن جون نداره.تو دنده عقب ریپ میزنه بد صداس خیلی
1396/4/21
دوست عزیز شما در تمام سایتهای خودرو دقیقا همین حرفها را نوشتی به هر حال از سمند و پراید و ال نود زشت که طراحی بیست سی سال پیش را دارند بهتر است بله خیلی خودرو بی ایرادی بخواهیم باید حداقل دویست میلیون پیاده بشیم ام وی ام 315 اسپورت از نظر شتاب ، مصرف کم ، زیبایی داخلی و خارجی و استحکام بدنه و ایمنی همچنین هندلینگ واقعا در این رنج قیمت عالی و مناسب است
1395/12/19
هر کسی میگه این ماشین بده فقط کافیه پشتش بشینه مخصوصا جدیدش کلی تغیر کرده هم از بیرون هم از درون شما چی میگین همش ۲۰۶
۲۰۶ طی این چند سال هیچ تغیری نکرده فقط چراغای عقبش تغیر کرده بعد درسته این ماشین شتاب و سرعتش پایینه ولی کسایی که این ماشینو میخرن زیاد اهل شتاب نیستن اگه شتاب دوست دارین دو ملیون دیگه بیشتر بدید زانتیا بگیرید بعد یه جور میگین شتاب انگار تو خیابون های ایران میشه شتاب گرفت و با سرعت بالا فقط یه دیقه سرععتو با ۱۶۰ میرسونی باید ترمز بگیری این ماشین(۳۱۵)هم فضاش از ۲۰۶ بزگرتره هم داخلش لوکس تر از ۲۰۶ هست تازه اگه اسپورتش که خیلی بهتره کسایی سوار این ماشین نشدن میگن مزخرفه شما یه بار سوارش بشین بعد بگین ۲۰۶ یا....یا ۳۱۵.
لطفا زود قضاوت نکنید
1395/12/25
سلام. همه نظرات راجب این ماشین درس ت هست اما واقعا ترمز وحشتناکی داری اگه ادم اهل لایی هستین بهتون نه 206 نه 315 رو پیشنهاد نمیکنم ولی 315 ماشین خوبی و نرمیه شیکه فقط معایبش جس پایین و قدرت کم موتور و ترمز های بد هست اگر این نکات برای شما اهمیت خاصی ندارد این ماشین واقعا عالیه خوب و شما میتونید اونو خریداری کنید. مخصوصا جدیدش که مشکلات ریز و صداشو بر طرف کردن اما باید بگم برلیانس توی ماشینای چینی خیلی سر تر از 315 است .
1396/1/4
سلام خدمت دوستان بنده ام وی ام ۳۱۵مدل نودپنج دارم الان پنچرشده چرخش بازنمیشه چکارش کنم?
1396/1/5
سلام برادر خسته نباشی.
جرچخش باز نمیشه یعنی چی ؟ راننده که نباید این حرفارو بگه . نخوندون جماعتو عزیزم . چرخش باز نمیشه بعد اومدی تو سایت آروم و ریلکس و راحت نشستی داری پیام مینویسی ؟؟؟؟؟؟ حداقل یه چیی بگو مردم باور کنن
1396/1/10
سلام
۳ ساله که ام وی ام ۳۱۵ دارم. قبل این ماشین زانتیا ،۲۰۶،پارس داشتم. میخوام نظر شخصی خودم رو بگم واقعا خیلی خیلی از این ماشین راضی هستم چون از لحاظ شکل بدنه و طراحی داخل خیلی از ماشین های تکراری ایرانخودرو و سایپا سر تره هم از لحاظ فنی واقعا دیر خراب میشه من کلا تو این ۳ سال فقط یک بار ۳ شاخه پلسم خراب شد اونم برا این هست که ارتفاع ماشین رو زیاد پایین اوردم.اما ۲ ایراد اساسی که داره ۱ اینکه افت قیمت وحشتناکی داره و سخت بتونی یفروشی ۲ اینکه واقعا قطعات گران هستن در حد یک ماشین خارجی گرووون . اما متاسفانه هرکی که اصلا ماشین چینی نداشته میاد برا خودش نظر منفی و الکی میده نمیدونم چرا.! و یک چیز عجیب که میشنوم راجب به صدای ماشین هست که میگن صدای بالایی داره.صدای موتور این ماشین کمتر ار پزو و سمند و ۲۰۶ هست حتی تو جاده واقعا چرا نظر غلط میدین .در ضمن راحتی و نرمی رانندگی واقعا خوبه.و این که دوستی ایراد گرفت که دید شیشه بغل کمه میخوام بگم دیگه تو طراحی روز دنیا درب ماشین ازتفاع بالا داره و شیشه کمتر شده این یک طراحی به روز و شیک هست جز ایراد نزارید بابا .توصیه میکنم کالا یاب ماشین بخرید و اون وقت نظر بدید یا علی.
1396/1/13
سلام خدمت همه دوستان، میخواستم بدونم فضای صندلی عقب برای سرنشینانش چطوره؟ منظورم اینکه صندلی عقب ۲۰۶ واقعا تنگ و دلگیره و اصلا مناسب خانواده نیست. آیا فضای صندلی عقب ۳۱۵ خوبه؟ همچنین فضای صندوق عقبش در نمونع هاجی بکها ؟
1396/2/28
دوست عزیز،315 اتاق بزرگتری نسبت به 206 داره و جلوپا صندلی عقب این ماشین به مرابت از 206 بیشتر هست. صندوق اونهم بزرگتره
1396/1/25
سلام مدیران خود رو نمایندگی های بی خودی داره دروغ کد و بد دهن هستن از شعبه فاطمی 246حیدری یه ماشین گرفتیم پدرم و در آوردن لوازمش بسیار گرون و افت قیمتش وحشتناکه
1396/3/26
شمانمايندگيتو بدانتخاب كردي يكي از مزاياي اين ماشين نمايندگي خوبشه من ميرم نمايندگي ستاريش بي نهايتم راضيم
1396/1/31
با سلام دو روزه خریدم واقعا پشیمونم مزخرفه ماشین صفر رفتم تحگیل بگیرم میگه پول سینی زیر موتور سوا هست کدوم کارخونه سینی زیر موتور جزو اپشن ماشین حساب میکنه تازه مدل فولشو خریدم اسپورت از همه چیش ضایع تر دو تا پیچای سپر عقبشه پایین پلاک از رو بستن واقعا متاسفم که توی کشور ما با پنجاه ملیون باید بری یه ماشین چینی که نمونشو تو هیچ کشوری پیدا نمیکنی بخری فضای خالی توی موتور ماشین توی تصادفات باعث تخریب بیشتر میشه بعد جک ماشین و جعبه اچار رو همینجوری انداختن داخل صندوق عقب یه قاب نزاشتن براش واقعا متاسفم
1396/2/2
سلام دوستان من مدل93 خریدم راضیم مشکل ترمز دارم راهنمایی بفرمایید
1396/3/26
شماهرماشين چينيي بخريد سيني نداره وبأيد خودتون بزاريد والا مال من كه آچاراش زير موكت صندوق داخل جعبه توچرخه شما ماشيينتو درست تحويل نگرفتي ضمنا خيلي ماشين محكم وخوبيه ترمزشم عاليه من ٢ساله دارم واقعا راضيم قبلش رانا ٢٠٦تيپ ٢و٥داشتم ازهمه ش سرتره
1396/2/9
من یه ماه پیش ۲۰۶ تیپ ۵ رو فروختم از روزی که خریدم بیچارم کرد از سیم کشی که کلا عوض شد سر سیلند روغن میداد ترمز افتضاه گیربکس صدا میداد مدل ۹۵ حتی یه سال هم نتونستم سوار شم با این وضع ماشین ایرانی چینی خیلی شرف داره
1396/2/9
سلام ام وی ام ۳۱۵ اسپورت جدید از تمامی جهات یعنی زیبایی ایمنی مصرف کم شتاب جاداربودن و آپشنهای متنوع یک خودرو ایدهال است و اصلا با خودروهای سایپا و ایران خودرو که هیچکدام از قابلیت های فوق را ندارند قابل مقایسه نیست یکی از دوستان دوسال پیش سمتد صفر خریده سالی دوبار واشر سرسیلندر می سوزه بعضی ها که بدگویی می کنند قطعا غرضی دارند
1396/2/23
آقا واقعا ماشینهای چینی عمر قطعه ندارن مکانیک خوبی هم ندارن قطعه هاشون هم گرونه هم بی کیفیت جواب نمیده ۲۰۶ سگش به همه اینا می ارزه حداقل تست شده و چندین ساله جواب داده
1396/5/3
سلام. این زه مشکی که روی 315 نیو هستش برا قدیمیاشم میشه گذاشت؟
1396/2/26
من یکسال ونیم هست ام وی ام 315 نیو سفید دارم مدل 12 سال94.به نظر من فقط چیزی که داره ظاهر خودرو هست.شتاب صفرتا صد 17 ثانیه-اندازه کف دستم سقف ماشین رنگش ریخته-شیشه برقی ماشینم سمت راننده خراب شد چندبار-درسربالایی تند بوی دیسک صفحه ولنت ماشین شدیدا درمیاد-خدمات نمایندگی وگارانتی ضعیف -پرسنل ضعیف نمایندگی-افت قیمت شدید خودرو-کلا خودرو کند هست-صدای موتور بد-یکبابر تواین مدت تسمه ماشینم رو عوض کردم چون ماشین جیغ میزد-خوبیش هم ظاهر وداخل زیبا هست فقط فقط همین
1396/5/16
کاملا مشخصه تا حالا این ماشین و نداشتی دوست عزیز و مثل خیلی های دیگه که صرفا بدون حتی یک روز داشتن هر ماشینی نظر که چه عرض کنم یک سری حرف های بی مربوط از سر سواد کم و ناراحتی از توان کمشون برای خرید اون ماشین میزنن و اینطوری زندگیشون میگذره.
1396/3/5
با سلام
براى اون دسته از عزيزانى كه واقعاً قصد خريد اين ماشين رو دارن(mvm 315 new) سعى كردم به عنوان يه مصرف كننده و كاملاً بى طرف با توجه به تجربه ى شخصى خودم اين متن رو بنويسم، اميدوارم مفيد باشه.
بنده با توجه به تجربه ى رانندگى با ( ٢٠٦ تيپ ٥، سمند و ٤٠٥ و همچنين تيبا ) در حال حاضر از اين ماشين ( ام وى ام ٣١٥) واقعاً راضى هستم كه به شرح خدمتتون عرض ميكنم.
اول اينكه: مقايسه ى كلاس هاى مختلف اتومبيل چه خودرو هاى وطنى چه وارداتى باتوجه به طيف وسيع طراحى هاى ظاهرى و موتورى و ... غلطه.
اگه هم لازم به مقايسه هست ، بهتره هر ماشين با توجه به تيپ و حجم و قدرت موتورش مقايسه بشه.
دوم اينكه:
مورد مصرف شما چيه ؟
عشق سرعت و لايى بازى هستى ( ماشين بازى )؟
مث من براى تردد عادى و داخل شهر ميخواى استفاده كنى و گاهى مسافرت ؟
براى كار ( مسافر كشى و آژانس و ..) ميخواى استفاده كنى ؟
خانواده ى پر جمعيت دارى و مسافت بين شهرى زيادى طى ميكنى ! و...
قطعاً بجاى محكوم كردن يا بزرگ نمايى برند خاص ،و جنگيدن و بحث كردن درباره ى اينكه فلان مدل يا فلان برند بهتره يا سرتره ، بهتره اول دنبال اين جواب باشى كه از ماشينت چه انتظارى دارى ! چى ميخواى ؟
سوم :
بهمن ماه ٩٤ من mvm 315 new از كمپانى تحويل گرفتم : هاچ بك صفر به رنگ مشكى (در اون زمان مدل اسپرتش هنوز عرضه نشده بود ) تا اين لحظه ماشين 16000 شانزده هزار كليومتر (دقيق) كاركرد داشته ( يك مسافرت خارج از شهر داشتم و مابقى داخل تهران ).

جزئيات ، نقد و بررسى دقيق خودم از ابتدا تا اين لحظه :
خريد:
چالش اولم اين بود كه هركى به من ميرسيد ( دوست و فاميل ) آقا .. پوووول رو دور نريز ، ماشين چينى نخر،سرطانه ، از قيمت ماشين ميوفته و...
رنگ:
داداش حالا خر شدى دارى ميخرى ، رنگى بخر كه راحت تر فروش بره ، اگه تصادف داشتى صافكارى نقاشيش راحت تر باشه، مشكى نگهداريش سخته، از كنارش رد بشى خط ميوفته .
منم فقط يه جواب دادم:
براى دلم زندگى ميكنم ، اون چيزى رو انتخاب ميكنم كه حالم باهاش بهتره.
قدرت ،موتور و شتاب:
( اگه بخوام با هم خانوادش كه ٢٠٦ تيپ ٥ باشه مقايسه كنم)
تو استارت اول با توجه به اينكه كمى سنگين تر از ٢٠٦ هست شتاب كمترى دارى ولى تو كفى عاليه، شتابش قابل قبوله تو شيب زياد،اصلاً كم نمياره ، صداى موتور داخل اتاق آزار دهنده نيست و دنده ها بخوبى و نرم جا ميرن، مصرف سوختش عاليه و ماشين در پيچ ها و سرعت تا ١٦٠ كيلومتر كاملاً استيبل هست و لرزش نداره.
نكات ديگه:
هندلينگ و فرمون عالى و نرم.
سيستم ترمز عاليه بدون تاخير و صدا واقعاً قابل اطمينانه ،حداقل تو دو تصادف قطعى با همين ترمزها خوب ماشين رو جمع كردم.
كم كارى ، خرابى، اتصالى قطعات برقى و كنترلى تا اين لحظه نداشتم.
بخارى و كولر عالى عمل ميكنه، و باتوجه به فصل گرما و روشن بودن هميشگى كولر حتى تو شيب و تردد زياد اثرى از جوش اوردن يا خرابى ديده نشده، البته با روشن بودن كولر شتاب ماشين كم ميشه و كمى سنگين تر حركت ميكنه كه از ديد من طبيعى هست.
هيچ تغييرى تو ماشين ندادم( كم كردن كمك ها، ارتفاع، رينگ و لاستيك، سيستم صوتى و...) و فقط به نمايندگى سفارش سينى زيرموتور، دودى كردن استاندارد شيشه ها، كف پوش، لوگو ماشين رو دادم.
تمامى سرويس ها رو سر وقتش انجام دادم و از خدمات نمايندگى هاش (٤ تا نمايندگى مختلف رو رفتم) واقعاً راضى هستم، هم نحوه ى سرويس هم نحوه ى برخورد پرسنل با مشترى
در كل از انتخاب خودم راضى هستم
موفق باشيد

1396/4/14
از اینکه وقت گذاشتید و این متن را نوشته اید متشکرم. مطالب کاملا صادقانه و عاقلانه بود. موفق باشی. انشااله بنز بخری
1396/5/10
سلام
مرسی که وقت گذاشتید
موفق باشید .
1396/3/27
سلام خدمت دوستان عزیز افرادی كه در خرید این ماشین دو دل هستند از تجربیات خودم بگم شاید مثمر به ثمر شد
من سال 94 یه 206 تیپ 5 صفر داشتم كه تا 50 هزار تا روندمش و الان هم یه 315 جدید مدل 94 گرفتم كه حدود 50 هزار تایی كار كرده فك میكنم نظرات بنده به خیلیا بتونه كمك كنه
مصرف سوخت هردو خودرو در یك حده ولی من شخصا فك میكنم 315 من كمتر از 206 تیپ 5 میسوزونه مصرف جادش حدود 5/5 لیتر بود .
315 فنربندی خیلی نرم تری نسبت به 206 داره دنده هاش خیلی نرم جا میره و سر پیچ ها كمتر پشت ماشین گیج میزنه.
ترمز 206 تیپ 5 از این حساس تر و قوی تر بود ولی اینم ترمز های خوبی داره
كیفیت داشبورد و قطعات داخلی حداقل از 206 من بهتره و نه فاحش
طراحیش به نظر من خیلی زیباست
وجود صدای زوزه خفیف باد از سرعت 100 به بالا مشكل ذاتی ماشین های چینی تو این رنجه
صدای موتور توی دورهای بالا بیشتر از 206
رنگ بدنش خیلی ضعیفه سریع خش ورمیداره
بدنه محكم و مقاومی داره به نظر من محكم تر از 206
موتورش شتاب متوسطی داره در حد 405 ولی مطمنا مثل 206 تیپ 5 نیست
نمونه دست دومش خیلی افت قیمت داره واسه منی كه دست دوم خریدم زیاد بد نشد من حدود 31 میلیون تومن مدل 94 شو خریدم تیپ 5 مدل 94 هم همین حدود قیمت میشد خرید
كولرش فوق العاده عالی عمل میكنه و خیلی بهتر از 206 ولی دستیه برا 206 اتوماتیكه
فضای داخل كابینش خیلی بزرگتر از 206
لوازم موجودش تو بازار همش اصلیه و حداقل هیشكی ادعای جنس ایساكویی یا فرانسوی یا چینی تحت لیسانس با قیمت های متفاوت نداره همش یكیه

1396/3/29
باسلام خدمت دوستان عزیز
بایدبگم من یه باراین ماشینوداشتم نزدیک به 2سال وبعدش فروختم دوباره یه صفرشوگرفتم، ماشین خوبیه بی سروصدا، کم مصرف، خودرو بروز، شتابش خوبه، سواریش نسبتانرمه، از206 تیپ 5 خیلی بهتره هم جادارتره هم کابین شیک تری داره، تواین سگمنت خودروهایی مثل ساندرو لیفان ایکس 50 برلیانس اچ 330 وپژو206 داریم خب همشونم میشه گفت نسبت به پولی که پرداخت میکنید خوبن گرچه ازنظرآپشن خیلی درسطح پایینی ازرقبای کره ای قرارمیگیرن کاردرستی هم نیست مقایسه کردن این خودروها با کره ای ها یا برندهای معروف دنیا...حال اگه دنبال خودرو صفرکیلومترهستین اگه بروز بودن خودرو براتون اهمیت داره انتخاب خوبیه اگه نه که همون 206 یا تیبا2 ارزون تر و به صرفه تربراتون هستش
1396/4/1
سلام منم یه پراید نقره‌ای مدل ۸۹ دارم و تا حالا هم همچین ماشینی سوار نشدم و نظری ندارم راجبش یاعلی
1396/4/10
خیلی باحالی تو من قانع شدم پرایدمو نگه دارم
1396/4/22
بنام خدا من یک مدل ۹۶ دارنم و صفر خریدم قبل از ان مدت ۸ سال ال۹۰ داشتم و قبل از ان پراید ،۲۰۶ ، سمند، ۴۰۵ و پرشیا داشتم بنظرم ماشین خوب و نرمی هستش فقط کمی شتاب و قدرتش نسبت به ال ۹۰ کمتره ولی خیلی شکیل تره و احساس خوبی به ادم دست میده فقط دو سه تا عیب کوچک داره اول اینکه با توجه به اینکه قدم کمی بلند است اکثر اوقات هنگام سوار شدن سرم به سقف میخوره دوم صندلی تنظیم ارتفاع نداره و بنظر کمی بالاست سوم اینکه ارتفاع و اندازه شیشه کمه ، دز مجموع ماشین خوبیه
1396/4/26
دوستان الان ۵روزه که این ماشین زیبا رو خریدم.اسپورت لاکچری.اولش خیلی برام ناراحت کننده بود صدای گیربکس ولی الان عادت کردم بهش.صدای وحشتناک نمیده ها....ولی کلا میشه شنید مخصوصا تو اب بندی اول ماشین که دورموتور پایین تر دنده عوض میکنم قابل شنیدنه.صفحه کلاچ هم ضعیفه ولی یخورده باهاش کار کردم الان دیگه مشکلی باهاش ندارم.مشکلش اینه که دورموتور بالا اگه دنده یک حرکت کنین خیلی به صفحه کلاچ فشار میاد .ولی خدابی از خودروهای ایران خودرو بهتره.مصرف سوخت که انگار به بنزین نگاه میکنه و حرکت میکنه.عاااالیه مصرفش.دوستانی که قصد خرید دارن من راضیم با شرایط خودروهایی که تو بازار هست ۳۱۵ اسپورت لاکچری عالیه.صفحه کلاچ رو میشه گفت مشکل تابلو واسه این ماشین.درضمن ترمزش کلا فوق العادست بخدا.نمیدونم قبلا چجوری بود ولی جدیداش که مدل لاکچریه عالیه و مثال زدنی.یعنی خیالتون راحت از این بابت....تو ۱۵ روز بعدی باز هم بهتون میگم چجوره و .....
1396/4/29
هرروز بیشتر از روز قبل این ماشین رو بهش علاقه پیدا میکنم.هیچ ماشینی تو رنج قیمت ۴۰ الی ۵۰ تومن بدون مشکل نیست.ولی مشکل این ماشین فقط با تعویض صفحه کلاچ با کیفیت کلا رفع میشه و دیگه اشکالی نداره.ماشینهای ایران خودرو هم رو برسی کنین بعدا بیاین بگین ماشین چینی مشکل داره یا نه.سگش میارزه به ۲۰۶ که خز شده کلا.چراغهای جلوش میارزه به کل طراحی ۲۰۶.
1396/4/30
سلام به همه دوستان اخر چه کنیم بخریم یا نخریم
1396/5/2
سرتونو درد نمیارم 315واقعا عااااالیه عالی
1396/5/3
سلام دوستان
میخواستم بدونم این زه مشکی که روی 315 نیو فیس هست اولا اسمش چیه و بعد اینکه برای 315 معمولی هم میشه گذاشت یا نه؟
1396/5/3
سلام دوستان من برای خانواده میخوام این ماشین رو بخرم یعنی هم خودم استفاده کنم هم خانواده خواستم ببینم خوبه؟ارزش خرید داره؟دنبال یه هاچ بک میگردم این رو انتخاب کردم شک دارم بگیرم یانه؟
1396/6/21
اگر ماشین خانوادگی می خواهید برید ام وی ام بگیرید اگر دنبال شتاب و سرعت باشید ۲۰۶بگیرید البته اینم در نظر بگیرید صدای موتور ۲۰۶خیلی زیاد تو کابین میاد
1396/5/5
اتفاقا خدمات و نمایندگیش خیلی عالیه.دومین روز بعد از خرید ماشین رفتم گفتم یخورده گیربکسش صدا میده.گفتن برو ۴۸۰۰ تا بیار اونو رفع میکنیم واست.صفحه کلاچ میگن ضعیفه والا من تا الان مشکلی ندیدم بعد ۸روز و ۸۰۰ تا کارکرد خودرو.اشکال این خودرو رو میشه گفت فقط شتاب کمش در دنده ۱مخصوصا.چون وزن ماشین زیاده نصبت به قدرت موتور.ولی دنده ۲ به بعد کلا جبران میکنه از نظر سرعت و قدرت.والا همه ماشینهای تو این رنج قیمت اشکالهای اساسی دارن.ایران خودرو برین ماشینهای صفرش رو برسی کنین.ببینین اونایی که خریدن چی میگن.همین گیربکس رو مشکلش رو ۲۰۶ جدید هم داره خیلی بدتر از ام وی ام.نظرات کاربرها رو خوندم دارم میگم.
1396/5/5
اقای سیدسجاد با خیال راحت بخرین ماشین رو.فقط شتاب ماشین یخورده تا حرکت کنه تو دنده ۱ کمه.دیگه هیچ مشکلی نداره ام وی ام ۳۱۵ لاچری.سیستمش عالیه صدای با کیفیت و بلند.تو دست اندازها هم خیلی خوبه و نرم کمکهاش.صدای ماشین هم فوق العادست بخدا.اصلا تو کابین ازاردهنده نیست
1396/5/6
اقا سامان خدایی درست نیست اینقدر الکی نظر دادن.والا هیچکدوم از این مشکلها رو من ندارم.فقط گیربکس رو موافقم یهورده زوزه میکشه.ترمزش مثال زدنیه.نه فقط خوب.روغن کم کردن و ....اینا دیگه فکر نکنم این ماشین همچین مشکلی داشته باشه.مگه ۲۰۶ که سیکشی رو کلا بعد از ۲سال باید عوض کرد!!!
1396/5/8
سلام ، من سال 93 این ماشینو خریدم تا حالا چندین مسافرت رفتم ، از لحاظ ظاهری ماشین با کلاس و خوشگلیه ، چند مورد داره تو سربالایی جاده کمی کم میاره خصوصا اگه کولر گرفته باشی ، شتابش تو جاده کفی خوبه ، زوزه خفیف در سرعت بالای 100 ، صدای نویز پخش (نمایندگی گفت باید پخش عوض بشه ؟) یه مورد هم داره نمیدونم مدلش اینه یا عیبه وقتی چراغها رو روشن میکنم نور چراغ پشت آمپر کم میشه ، این یه موردو تا حالا به نمایندگی نگفتم ، در مورد نمایندگیها هم من تا حالا به 2 تا از نمایندگیها ی کرج مراجعه کردم وضعیت ایده آل نبود ولی خوب بود ، متاسفانه از بس از جنس چینی تو ایران بد گفتن با شنیدن اسم ماشین چینی همه موضع میگیرند ولی ماشینهای ایران خودرو و سایپا ایرادات بیشتری دارند ، یه مورد هم اینه که قیمت نصب آپشن ها توسط نمایندگی خیلی بالاتتر از بازار است ، من خواستم چند تا آپشن توسط نمایندگی اضافه کنم با شنیدن قیمت پشیمون شدم اگه خودم اقدام کنم خیل پائین تر در میاد . ولی در کل از این ماشین راضیم و ایراد گیری و بد گویی دوستان و آشنایان را هم تحمل میکنم ، واقعیت من از لج ایران خودرو و سایپا این ماشینو خریدم .
1396/5/22
دوست من این آپشن تو همه ماشین هایی كه آمپر دیجیتالی دارند موجوده برای اینكه تو روز نور زیاد صفحه باید روشن تر باشه تا دیده شه و تو شب كه شما چراغ ها رو روشن میكنین این نور كم میشه تا چشتون اذیت نشه مثل صفحه موبایل كه تو جای تاریك نورش كم میشه
1396/7/9
وقتی که چراغ خاموش باشه نور پشت کیاومتر اتوماتیک حداکثره ، وقتی که چراغ ها رو روشن میکنی نور اتوماتیک حداقل میشه ولی قابلیت تنظیم هم داره
1396/5/9
با سلام خدمت دوستان من یک پراید داشتم فروختم الان نزدیک 30 تا 32 پول دارم واقعا بین این ماشین البته مدل 94 و ال 90 مدل 91 و 405 اس ال ایکس صفر که همه تو یک رنج قیمت هستند تقریبا، واقعا موندم کدوم رو انتخاب کنم هر کس یک چیزی میگه البته بحث هزینه هاش برام خیلی مهمه با توجه به مقرون به صرفه بودن و با کیفیت بودن و خرج نداشتن کدوم ماشین رو شما دوستان که تجربه دارید پیشنهاد میکنید . ممنون میشم کمکم کنید . با تشکر
1396/5/15
سلام به همه دوستان ارجمند و گرامى.
واقعاً ازتون سپاسگزارم كه خيلياتون نظرات شخصى و بى طرف خودتون و از روى تجربه رو اعلام كردين. واقعاً ممنونم.
اما هيچكس از قيمت قطعات مصرفى اين خودرو هيچ اطلاعاتى نداده.
لطفاً اين هم بگين كه ١.قيمت قطعاتش و ٢. استهلاكش نصبت به ٢٠٦ و تيبا و مابقى خودروهاى پر خريد داخلى چجوريه؟
و اينكه آيا ماشينى هستش كه بشه باهاش به قول معروف يه تِك و بى وقفه كار كرد يا نه؟؟؟
ممنون ميشم اگر راهنمايى كنين.
با سپاس از همه شما بزرگواران.
1396/5/16
سلامی دوباره خدمت دوستان من این ماشین رو درنظر دارم خیلی هم تحقیق کردم فقط یه چیزی منو اذییت میکنه:اول اینکه گیربکسش تو سربالایی کم نمیاره؟دوم اینکه لوازم جانبیش به حد قیمت206میرسه یا گرونتره؟ وسوم اینکه خدمات پس از فروشش خوبه؟نمایندگی ها پاسخ گو مشکلاتی که پیش بیاد هستن؟ممنون میشم راهنماییم کنید.
1396/5/18
سلام من یه صفرشو خریدم فوق‌العادست خدماتشونم واقعان خوبه
1396/5/19
با سلام من این ماشین 3 ماهه دارم از هر نظر عالیه فقط یکم صدای موتور عذیت میکرد که الان عادت کردم و یکم هم شتاب نداره ولی در کل خوبه ترمز ها هم خیلی عالی هستن و در هنگام ترمز کمی ماشین میکشه که باید قلق ماشین دستت باشه در کل خوبه لاستیک هم کلا چینی هستش و خیلی نرم الان عم برای فروش گذاشتم دیوار یا معاوضه با پراید مدل بالا
1396/7/29
الان خوبه یا بد؟😳
1396/5/21
من سه روزه این لاکچری این ماشینو خریدم در یه کلام عالیه و بسیار زیبا هست همه چیزشم عالیه
عاشقش شدم
1396/5/22
سلام خدمت همه عزیزان بزرگوار من الان یک ساله که ۳۱۵ دارم بسیار ماشین زیبا و راحتی هست سال گذشته من قصد خرید این خودرو رو نداشتم میخواستم پارس بگیرم ولی وقتی سوار پارس شدم متوجه شدم خیلی ایراد داره همینطور سمند و ۲۰۶ یکی از فامیلای نزدیک ۳۱۵ خریده بود که اونم یک سال بود سوار بود و نسبت به ماشین آدم بی رعایتی هست و خیلی اذیتش میکرد اما آخ نگفته بود ازش خوشم امد و فرداش یکی خریدم الان که یک ساله سوارم شتاب ۰ تا ۱۰۰ حدود ۱۱ ثانیه است سرعت هم تا ۱۹۵ باهاش رفتم فقط به روغنش برسین و تو دست اندازها رعایتش کنین فقط حواستون به تسمه تایمتون باشه هر ۳۰ هزارتا چکش کنین همینطور تسمه سفتکنش که براتون مشکل ساز نشه دیگه با خیال راحت رانندگی کنین و بگازونیدش تعادل و نرمی خوبی جلوبندی زیربندی خوبی داره ترمزش بد نیست خوب هم نیست معمولیه کولرش خوبه بخاریش خوبه گیربوکس یه کم زوزه داره ولی آزاردهنده نیست دنده ها خیلی نرم فرمانپذیری عالی من که دوستش دارم. موفق باشید
1396/5/26
سلام دوستان من چندروزه میخوام یدونه ۳۱۵ فروش اقساطی بخرم ولی مردد هستم که چیکارکنم واقعا برام تصمیم سخت شده چون افت قیمتش زیاده میترسم
1396/6/12
یه نفر اگه پیدا کردین بگه موتور این ماشین مشکل داره.مرگ نداره موتورس.دورموتور رو تا ۵ الی ۶ ببرین بالا و بعدش ببینین شتاب این ماشینو.مخصوصا دنده ۲به بعد.فوق العادست بخدا.بدون صدای اضافی.موتورش الان تابستونه وقتی گرم میشه ۱دقیقه فقط فنش روشن میشه و خنک میشه.پرشیا دوبار گرم بشه واشر میسوزونه.
1396/6/18
سلام دوستان خودرو mvm 315new آیا تو سربالایی ها کم میاره؟من از این بابت میترسم که مشکل صفحه کلاچ پیدا نکنه درضمن صندوق دار بهتره یا هاچ بک؟ آیا بخرم پشیمون نمیشم یا برم سراغ ماشینی درسطح همین؟!
1396/7/1
خواستم بدونم new خوبه؟؟ يا قديميش ؟؟
قيمت دوتاشو الان بهم بديد
شرايطي خيلي برام واي ميسه؟؟؟
1396/7/2
باسلام خدمت دوستان من تقریبا 4 ماهه که 315 خریدم قبلش هم مدل قدیمیش روداشتم واقعا از همه نظر عالیه حرف نداره تو مدل قدیمیش یکم گیربکس روی دنده یک با دو زوزه داشت که تواین مدل جدید اصلا نداره کمک هاشم فوق العاده شده نسبت به اون قبلیه ولی به هرحال هردومدل خوب بوده تاحالاو اینم بگم درجواب اون دوستمون که پرسیدن توکارمداوم خوبه یا نه من خودم یکصره تو شهر تهران در رفتو امدم با ماشین باید بگم به هیچ وجح نه داغ میکنه نه به این راحتیا خسته میشه وچون کلاجش روغنی هست اصلا کلاج خودشو نمیگیره و صفت نمیشه مثل خودروهایی شبیه به پژو پارس فقط از دوستانی که این ماشینو دارن دوتا سوال داشتم یکی که من تاحالا نزدیک به 10000کیلومتر باماشین راه رفتم یکم داخل اتاق صدا میاد که احساس میکنم از دراش باشه میخواستم ببینم این صداروچیکار باید بکنم یا شما هم همین مشکل روداشتین ودومین سوال که چه راه حلی وجود داره که مشکل لرزش ماشین تو دنده عقب حل بشه ممنون میشم که کسانی که میدونن جواب بدن
1396/7/16
من الان سه ماهه خرید ، تو سایتا مصرف بنزینشو ۶/۵ زدن ولی قشنگ تو هر ۱۰۰ کیلومتر ده لیتره، فنر بندی خشک، اتاق زود ب صدا افتاده(صداها از تو درا هست بیشتر) موتورش ضعیفه تو سر بالایی، صدای گیربکسش زیاد میاد تو اتاق و بالاس صداش، ظاهرش خوبه ، سنسور عقب و نویگیشن داره، چیزیش ک تو ذوق میزنه اگه مثلا تو دست انداز نگیریش خیلی خشک میاد پایین جوری ک احساس میکنی موتور الان کنده مبشه، ۱۷۰ باش رفتم، مصرف بنزینش نسبت به حجم موتور واقعا بالاستح
1396/7/19
خاک بر سر ام وی ام با ماشینای آشغال چینیش کارمندای احمق بیسوادشون بلد نیستن مثل آدم پیام تبلیغاتی بفرستن شماره خونه مردم و اشتباه دادن مدیرای بی لیاقتشونم بی عرضه تر از کارمنداشون جربزه اصلاح کردن اشتباهشون مداشتن
ایشالا ماشینای قلابیتون رو دستتون باد کنه
1396/7/22
سلام دوستان من حدود ٦ ماه هستش ك مدل جديد MVM خريدم ماشينه خوبيه هم خوشگله هم امكاناتش نسبت ب ماشيناي هم رده ي خودش بد نيست نميگم عاليه ولي بدم نيست ن صداي اضافيه موتور داره ن تو دست اندازا خشكه براي دوستاني ك مردد هستن بخرن يا ن من ك پيشنهاد ميكنم بخرن چون ماشينه خوبيه در مورد موتورشم بگم ك برعكس بعضي از دوستان ك ميگن ضعيفه اين طور نيست ولي موتورش قوي ام نيست ب نظر من ي موتور معموليه و ي خوبي ك داره اين ماشين اينه ك نسبت ب تيپ پژو ك روي اب رادياتور حساسه اين ماشين اصلا اينطور نيست بعدشم قابل توجه دوستاني ك ميگن ماشين چيني ب درد نميخوره عرض كنم ك بهتره كاپوت ماشيناي ديگرو بالا بزنن مثلا تيپ پژو هاي خودمونو ميبينن ك اكثر قطعات استفاده شده داخل همشون چيني هستش من پدرم ال نود صفر خريده بيشترش چينيه قطعاتش.هم قيمت اين ماشينم هست ولي يك دهم امكانات اين ماشينو نداره فقط اسم دركرده فرانسويه..باتشكر
1396/7/27
سلام خدمت همه ي دوستان؟من تقريبأ يك هفته هست كه ٣١٥رو تحويل گرفتم،راضيم خداروشكر
منتها مصرف بنزينش بالاست تقريبأ هرصدكيلوتر ١٠ليتر
خواستم بدونم طبيعيه يا مشكلي هست؟
1396/8/3
داداش منم مثل شما نگران مصرف بودم اول تحویل گرفتم .مطمین باش بعد از اب بندی مصرفش کم میشه.بزار ۲۰۰۰تا رفتی بعدا مصرف رو ببین
1396/8/28
سلام دوست عزیز اتفاقا من که مصرف ماشینم تو ترافیک ها بیشتر از هفت و یک دهم بالاتر نرفت و از پرایدم به مراتب کم مصرف تره
1396/8/2
با سلام خدمت همه دوستان عزیز و مدیریت محترم سایت
سعی می کنم به صورت مختصر مطالبی رو در رابطه با ام وی ام 315 نیو عرض کنم
بنده مدل 95 صندوقدارش رو اقساطی خریداری کردم
تقریبا اکثر مدل های خودروی ایرانی رو داشتم و در کل مقداری علاقه به ماشین بازی دارم اما در حد توان مالی خودم
با توجه به بررسی های شخصی خود و همچنین کسب اطلاعات از مصرف کنندگان مایل به خرید شدم
تا کنون 11000 کارکرد داشته و بدون تعصب مزایا و معایبش رو عرض می کنم
از محاسن این خودرو مصرف فوق العاده پایین ماشین هست که البته بایستی هر ماه در نمایندگی برنامه آپدیت رو نصب کنند و مرتبا بهتر میشه
دوم با دستکاری دریچه گاز شتاب فوق العاده بهتر میشه
سیستم تعلیق بسیار بسیار نرم و مناسبی داره
لازم به ذکر است بنده اهل کردستانم و جاده های اینجا پیچ و خم های زیادی داره
افت توان موتور در حالت کولر روشن بسیار منطقیه و سرمایش بسیار خوبی داره
کثرت نمایندگی ها یکی از نقاط قوت محسوب میشه
صدای موتور در داخل کابین اسپورته و به هیچ وجه بالا نیست. بنده چند روز پیش پارس مدل 95 سوار شدم و اصلا باور کردنی نبود برام که اینهمه صدای موتور اذیت کننده نیست.
ماشین مطلقا گرم نمی کنه و در اوج گرما فن ماشین خیلی کوتاه روشن میشه
از معایب این خودرو :
مقدار کمی بالابودن قیمت خودرو و قیمت قطعات که اون هم به دلیل بالا بودن قیمت دلار هست
افت قیمت در بازار دست دوم که اصلا منطقی نیست و سودجویانه هست و مقصر اصلی شخص دارندگان این خودرو و کلا خودروهای چینی هست که حاضرند با افت های شدید فروشنده باشند در حالی که نه قیمت دلار پایین اومده و نه ماشین هاشون مشکلی داره.
ممنونم از لطف همگی
1396/8/2
من دیروز ماشینو تحویل گرفتم.۲تا ایراد داره
۱_زوزه گیربکس در دنده ۲
۲_دور موتور که از ۳۰۰۰بالا میره خیلی دیر پایین میاد
کسی میدونه چطور رفع میشه؟
1396/8/3
سوال اولت بهت پیشنهاد میکنم واسکازین رو عوض کن و ادینول یا آیسین ۷۵ ۹۰ بریز کلا قطع میشه.همین تو اب بندی عوض کن.واسه من کلا قطع شده صدا...سوال دومت اره دور موتور یخورده دیر میاد پایین همینجوره
1396/9/4
سلام روی ماشین یه چیزی هست دقیق اسمشو نمیدونم فک کنم ریتاردر اسمشه که دور موتور رو بالا نگه میداره که واسه دنده بعدی بهترین شتاب رو داشته باشی.
1396/9/14
سلام .دوست عزیز منم ام وی ام مدل 96گرفتم همه جیش خوبه فقط دنده دو زوزه می کشه اگه کسی این مشکل رو داشته و رفع کرده منم راهنمایی کنه خواهش میکنم.ممنونم
1396/8/4
سلام
من یک سال این خودرو رو خریداری کردم و عیبش توی دنده عقب هست که در این‌حالت به شدت خودرو رو به لرزه درمیاره و نای حرکت نداره
ایا این مشکل راه حلی دارد؟
1396/8/15
سلام
مال منم داره امروز بردم نمایندگی صفحه کلاج و صحفه دیسک عوض کنه و گفتن دنده فلایودش باید بره تراشکاری که هزینه اینکار بر عهده خودتون ولی کامل رفع می شه
1396/8/6
فقط با چک میشه خرید اینو؟؟؟؟
1396/8/12
با سلام
۱.در هنگامی که تا اخر فرمان رو میچرخونی یه صدای جیغ کشیدن از موتور میاد دلیلش از چیست؟
۲. دی لایت و اینه برقی رو کسی میدونه کجا میشه انجام داد و چه قیمتی داره .
ممنون میشم اطلاعاتی دارین بگین مرسی
1396/8/14
دوست عزیز در مورد سوال 1 : صدای جیغ رو منم تجربه داشتم . بردم نمایندگی دوتا پیچ رو از قسمت جلوی ماشین سفت کرد بدون هیچ هزینه ای درست شد .
1396/9/15
دوست عزیز سلام چراغهای جلو رو نمیشه دیلایت انداخت چون پشتش کانل بسته نمیشه وبعداز مدتی کاسه چراغات کدر میشه فقط زنون باید بندازی ولی تو پرژکتور میشه هدلایت بندازی
1396/8/13
میگن مصرف سوخت 6 یا 7 درسورتی که برچسب روی شیشه زدن 7.9 بعد گفتن یورو 4 درصورتی زدن یورو 3 جریان چیه
1396/8/16
سلام سوال داشتم هرکسی میتونه راهنمائیم کنه ممنونم
راستش میخوام ماشین بگیرم اما نظرها خیلی متفاوته
بین ۲۰۶ تیپ ۲ ولیفان ۵۲۰و ۳۱۵ و تیبا۲ موندم
هرکس ۱چیزی میگه
به عنوان ماشین دوم و دم دستی تر کدومشون بهتره
کم خرجتر و کم مصرف تر
۳۱۵ خیلی قشنگه اما انگار فنیش زیاد جالب نیست
درضمن دررنج ۲۰تومن میخوام خرج کنم
ممنون میشم بگید کدومش بهتره
چندساله ال ۹۰ دارم بی نهاااایت راضیم
بااین تجربه کدومشون بهتره
1396/8/16
سلام / خدمت دوستان مخصوصا آزاده عرض کنم خیلی وقت بود دنبال 206 بودم تا اینکه یکی از دوستان MVM 315 هاچ بک را پیشنهاد داد برا همین روز جمعه راهی تهران شدم و بعد از کلی گشتن مدل 93بی رنگ تمیز گیرم افتاد و بعد از خرید راهی تبریز شدم و فاصله 600 کیلومتری را بسیار بسیار راحت اومدم / ماشین بسیار عالی بخصوص با آپشن هاش که در هیچ ماشینی با این قیمت پیدا نمیشه
1396/8/18
سلام دوستان
بنده عید امسال خودرو صفر خریدم الان پانزده هزار باهاش فقط تو جاده تردد کردم تجربه شخصی اینجانب را بشنوید:

معایب:
صدای گوش خراش زوزه گیربکس
شتاب ضعیف
کم اوردن در سربالایی که توی مسافرت به شهرهای کوهستانی محسوسه
ترمز ضعیف
بوی بد از دیسک و صحفه در ترافیک یا سربالایی
صدای زوزه باد از لای در و پنجره
لرزش ماشین در دنده عقب
یکبار مصرف بودن اپشنهای خودرو
صدای درب صندوق عقب و طاقچه
صدا افتادن توی داشتبورد و درها
کوبش شدید کمک فنرها و خشکی و صدا دادن کمکها
ضعف شدید جلوبندی
صدا افتادن از کالیپر و جلوبندی
جیر جیر صدای صندلیها
افت قیمت شدید الان ۲ ماهه گذاشتم فروش ۲ نفرم مشتری زنگ نزده
افت قیمت قطعی بالای ۱۰ تومن
نبودن قطعات ریز مثلا یه خار بشکنه هیچ جای ایران ندارتش
قطعات گران
نداشتن مکانیک بجز نمایندگیها که اونام هیچی بلد نیستن

مزایا:
فرمان نرم
رخ و طراحی زیبا

جمع بندی:
بزرگترین اشتباه و تجربه زندگیم خرید چینی بود
گول ظاهرشو خورد میفهمید گوللل
پولی که با حقوق کارمندی از شکم زن و بچم زدم ریختم تو حلقوم چینیها
واسه خودم اقساطی سه ساله نزدیک ۶۳ میلیون در اومد الان در بازار در بهترین حالت ازم ۳۷ میلیون میخرنش
گول اینایی که میان میگن خوبه رو نخورید تورو خدا
منم گول همین کامنتهای دوستانی رو خوردم که اینجا تبلیغ الکی مثبت میکنن اینا ماشینو دارن رو دستشون باد کرده میخاند از شرش خلاص بشند
1396/8/21
ندوست عزیز مالباخته بنده هم دقیقا مشکلات شمارو دارم و به هیچ عنوان از ماشینم راضی نیستم.انشالله پولی که ازم گرفتن خیری ازش نبرن.خجالت داره ماشینی که بنیانی نداشته باشه ولی بیاد طرح لاکچری بزنه.واقعا خنده داره.
از طرفی از چشمام افتاده از طرفی هم خریدار نیست بفروشم
مثل یع زن بیوه مونده دستم
اگه اطلاعات کافی ندارید ازش خواهش میکنم نخرید
من نقدش رو خریدمو پشیمونم
1396/8/28
سلام دوست عزیز فقط میخواستم بگم من هم که کارمندم با خرید صفر این ماشین موافق نیستم و به نظر من یک دست دوم در حد صفر کم کار که امتحانش رو پس داده بخری خیلی بهتره که از همه مهمتر افت قیمتش رو هم کرده چون اینا افت قیمت اولیه زیادی داره من خودم همین کار رو کردم و یک مدل ۹۴ کم کار با مبلغ ۳۲ تومن خریدم به قیمت یک ۲۰۶ تیپ ۲ اما از اون خیلی سر تره و راضی هم هستم پس بهتره سیاه نمایی نکنید و حالا چون شما به مشکل خوردید و سرتون کلاه رفته همه چیز و همه کس رو زیر سوال نبرید !
1396/9/14
واقعا خجالت داره من الان 1 سال و نیم این ماشینو دارم فوق العادست اصلا هم باد نکرده شما فکر نکنم اصلا این ماشین رو داشته باشی
1396/9/16
همه ماشينا ايراد دارن من خودم دنا ۹۴ صفر خریدم پدرم در اومد تو ۲ سال بنظر من ماشین های چینی بهتر از ماشین ایرانیه
1396/10/4
دوست عزیز اینها که نوشتی خداییش واقعیه ؟ اینطور باشه که اینقدر زیاد توو خیابونها دست ملت دیده نمیشه که ؟
ممنون میشم جواب بدی
1400/4/21
منکه بسیار ا این ماشین ام وی ام نیو دارم و راضیم و اصلا ایراداتی که شما گرفتید رو درک نمیکنم!!!
1396/8/18
سلام با تشکر از حسین اقا بابت راهنمایی، کدوم یکی از نمایندگیهای خدمات پس از فروش خوب کار میکنن ؟مرکزی خوب هست ؟ من خودم کرجم .چون چند مورد هست که باید رفع شه میخواستم ببینم کجا خوبه
ممنون
1396/8/19
سلام دوستان
من این ماشین خیلی توی دلم رفته و من نمیدونم قیمت این ماشین دقیق چنده اگه من اگه به جای ۱۰ میلیون پیش پرداخت ۱۵ بدم قسط هاش کم تر نمیشه؟
1396/8/22
سلام خدمت دوستان.من این خودرو رو5ماه هست خریدم بعداز آب بندی واینامصرفش خوب بود ولی چند وقته مصرفش رفته بالا صدی10میسوزونه کسی ازبچه هاهست که بتونه راهنمایی کنه که مشکلش چیه؟ممنون میشم ازتون
1396/8/25
سلام
اگر زحمت بررسی h230 اتومات رو هم بکشید ممنون میشم چون هم رده قیمتی هستن و هم چینی
1396/9/9
هرکس داره راضیه.اینا که تا حالا نداشتن نمیدونم چرا میکوبن🤔
1396/9/13
سلام
بچه ها ماشین من مدل 315 نیو سال 96 ولی از عقب ماشین صدای جیر حیر میاد کسی می دونه چه اش 0
1396/9/14
از طاقچه صداگیری کن
1396/9/15
سلام داداش منم همین مدلو داشتم و همین مشکل مال من از درب صندوق عقب بود که خوب بسته نمیشد بعداز رگلاچ رفع شد شما هم یه چک بکن
1396/10/9
سلام منم این ماشین ولین مشک رو دارم عقبش به خاطر بازو بسته شدن طاقمه با صندق صدا میده هیچ کارشم نمیشه کرد ولی به غیر از خدمات ضعیف نمایندگی ها مشکل دیگه ای نداره
1396/9/14
من آذر 95 ماشین رو خریدم تا الان به غیر از قطعات مصرفی مثل فیلتر ها و صافی بنزین و .... هیچ هزینه ای برام نداشته کارمند شرکتای دیگه هم نیستم که بخوام بازار گرمی کنم نه مدیران برای منه نه ایران خودرو نه سایپا اما این ماشین واقعا از هم رده های خودش بالاتره از نظر موتوری با 1500 سیسی 107 اسب قدرت می ده من تعجب می کنم می گن ضعیفه (درووووغ)من با خانواده 4 نفر با بار گردنه حیران رو مثل آب خوردن رفتیم بالا هیچ مشکلی هم پیش نیومد من قبلا 206 داشتم که مثل سرطان چسبیده بود به جیبم
1396/11/6
Kamelan dorost migi man ham daram kheyli raziyam az mashinhaye sakhte dakhel kheyli behtare aslan ghabele ghiyas niist
1396/9/14
سلام دوستان .من بتازگی 315مدل 96رو صفر از کارخانه گرفتم .همه جیش نسبت ب تولیدات داخلی عالیه تنها ایرادی ک داره تو دنده 2زوزه می کشه .اگه کسی این مشکل رو داشته و حلش کرده منم راهنمایی کنه لطفا.ممنونم
1396/10/7
روغن گریبکس رو عوض کنید و ادینول بریزید
1396/11/1
سلام ام وی ام ۳۱۵ دنده که عوض میکنی خودبخود گاز اضافه میخوره که مهم نیس اگر پژو۴۰۵ بود مشکل داشت فقط تنها بدی ۳۱۵ پشت سر دیده نمیشه
1396/9/15
سلام دوستان من قصدخرید این ماشین رو دارم البته دست دوم بعدش میخوام تو اسنپ کارکنم به نظرتون میصرفه بگیرم؟بعداین ماشین تو سربالایی ها کم نمیاره؟قطعاتش یدکی گرونه؟
1396/11/15
آقا من عاشق این ماشینم .ولی توصیه میکنم اگه برای کارکردن میخوای بگیری سمند برات بهتره چون:کف ام وی ام خیلی پائینه.قدرتش تو سربالائی کمتره.یدکیش گرون تره.فضای عقبش کوچکتره.درضمن صافکارها و جلوبندی سازها چشمشون بهش بیافته اذیتت میکنن.ولی برای زیرپا واستفاده غیرکاری خوبه.
1396/9/15
سلام . به دوستان توصیه میکنم مطلبی را که در همین سایت با عنوان " تست ومسابقه پژو 207 در برابر MVM315 " نوشته شده بخوانند /
1396/9/16
سلام خدمت تمام دوستان عزیز ، با خواندن نظرات پر از منفی و مثبت شک داشتم بخرم یا نخرم ولی بالاخره تصمیم خودمو گرفتم و الان از انتخابم خیلی خیلی راضی هستم ، دوستانی که در مورد شتاب و ایمنی و کیفیت کم یا از این دست موارد صحبت میکنند ، قطعا یا سوار این ماشین نشده اند و یا ماشین بسیار با کیفیت و گران قیمتی سوار بودند و قصد مقایسه دارند ، بنده 3 سال پراید داشتم ، 206 ، تیبا 2 ، پارس و دنا و سمند را هم تست کرده ام ، این ماشین نسبت به تمام ماشین های ایرانی کیفیتی صد برابر بهتر و آپشن هایی بیشتر را داراست

اگه قصد فروش زود هنگام ندارید و تنوع طلب و اهل ماشین عوض کردن پی در پی نیستید این ماشین رو بهتون توصیه میکنم
1396/9/29
دوستان سلام من 315نیو صندوقدارشو دارم مدل 95 شرایطی هستش کسی بخواد در خدمتم09382307515
1396/10/6
بنده صفر خریدم یکساله دارمش.ماشین فوق العاده خوبیه.تو رنج قیمتش اپشناش عالیه.گوله این دوستانم نخورید که میگن بده،اینا دودسته ان یا قبلا ماشینه صد میلیونی داشتن یا ۲۰۶ و پارس دارن فقط میخان چینی و بکوبن
1396/10/8
سلام خدمت دوستان والا من 2ساله دارمش خدااايييش ماشين قابل قبوليه البته نسبت به ماشينهاى ايرانى تاحالاهم خرجى دستم نذاشته بغير از چيزاى مصرفى زير پاش از پارس خيلى بهتره با وجوده ابن كه گپش كردم همم كم مصرف تره ابناييم كه مبگن لوازماش گير نمياد هميچيش هس تا اونجايي كه من سوال كردم از لوازم فروشيا موجود ماشين خوبيه راضيم ازش قبلش پارس94داشتم كه واقعا اشغاله هرروز ي مرگش بود،اگر از اون دسته ادمهايي هستين كه ي ماشين 3/4سال سوارن ماشين خوبيه ايناييم كه ميگن ضررش زياده شما هر ماشين صفرى كه بخرى اخرش ضررو داره
من كه راضيش ازش روغنشم7000هزارتا عوض ميكنم صدا موتورشم خوبه شتابشم بدى نيس خوبه فقط كولر ازش بگيرى خيلى فشارش بهش ميادو راه نميره اليته اگه ماشين پر باشه 🙏🏼
1396/10/14
سلام،بنده سه ماهه که این ماشین وخریدم،من جای شما باشم دورازجون همچین غلطی نمیکنم،بنده خدا آقای مالباخته راست میگه دنده عقبش میکوبه،به طوری که اون لحظه میخوای خودت وجر بدی،ازاینکه این وخریدی،من که رفتم وزارت صنایع شکایت کردم،چون نمایندگی بهم گفت همشون این ایراد ودارن،واقعا خدا روخوش میاد،50میلیون بدی،بعدبگن،ایرادنرم افزاری دارن،آقا نخرید،الانم که رفته جز 20 تاماشینی که استانداردنگرفته،هیچ کس اندازه من شیفته این ماشین نبود،که اینطوری توذوقم خورد،من درجوابگویی سوالاتتون درخدمتم،
1396/10/23
be nazare man aliye moshkel nadarte kheyli khoshsavare
1397/1/31
من الان نه ماهه315 اسپورت رو دارم کوبش دنده عقب بهدخاطر استفاده از پدال گاز به هنگام دنده عقب درصورتی این مدل خودرو هنگام دنده عقب نیاز به فشرون پدال گاز نداره فقط باید کلاج رو نسبت سطح شیب به موقع ازاد کنیم اون وقت شاهد حرکت اروم ونرم در دنده عقب وبدون کوبش هستیم
1396/10/16
سلام به همه دوستان خواهشمندم راهنمایی فرمائید که در315 جدید نحوه دیدن میزان مصرف بنزین چگونه است اصلا امکان دیدن دارد و مورد بعدی اینکه چرا صندلی جلو تنظیم ارتفاع ندارد.
1396/10/21
سلام . آقا محراب درست میگی این ماشین مشکلی ندارد . من ۳۱۵ اتومات داشتم مدل۹۵ بود . فروختم ی ۹۶ صفر خریدم دنده ای . خیلی بهتر از اتوماته . قدرتش بیشتره . زمین تا آسمون فرق میکنند . منم کورد بیجارم گردنه حیران رفتم . دنده ای بهتر از اتومات جواب داده . هم تست شتاب ۰تا۱۰۰ هم قدرت سربالایی ، سرپایینی . ۱۰۰/۱۰۰ دنده از اتومات بهتره . تضمین میدم . هرکی میخواد بخره دنده ای بخره ... با تشکر از خودرو بانک و مدیران خودرو
1396/12/16
چی داشتی؟؟ اتومات؟ این ماشین اصلا اتومات نداره ‌ک
1396/12/25
۸ماهه مدل لاکچری صفر خریدم.خدایی ماشین خیلی خوبیه.بخدا هیچ قسمت از ماشین نیست ناراضی باشم.البته یخورده فقط کمک های عقبش میکوبه که اونم با تعویض مدل روغنی گازی رفع میشه.ال۹۰ و جی ال ایکس و ...تو رده قیمتی ۳۱۵ هرماشینی رو باهاش درگ گذاشتم و گرفتمش.شتابش عالیه دنده ۳ ۴ مخصوصا.دور موتور ۴.۵ به بعد تازه موتور نفس میکشه انگار و گرد و خاک میکنه.سایت معتبر اسب بخار نظرسنجیش رو ببینین.تو روه ۴۰تا ۷۰ میلیون ۳۱۵ بدون رقیب اول شده.کسایی که خریدن و ناراضی باشن از ماشین که رای نمیدن بهش!
1397/1/19
سلام.۳۱۵که اتومات نداره.چراالکی حرف درمیارین
1396/10/25
سلام
یک هفته هست سوارم
دسته دو مدل ۹۳ صندوقدار نیو
۴۳ هزارتا کار کرده بود، دسته موتورشو عوض کردم
الان خیلی خوبه، حداقل بهتر از انواع پژو به جز ۲۰۷ که تاحالا سوار نشدم هست.
خیلی نرمه
1396/10/26
سلام بر دوستان mvm سوار
دوستان من تازه گیا بیکار شدم قبل از اینکه بیکار بشم پرایدمو فروختم، حالا میخوام یه ماشین بخرم بزنم تو کار اسنپ و تپسی، چون آخرساله و هیچ جا استخدامی نداره.نهایتش میخوام 30 تومن هزینه کنم. 315 جواب کار تو تپسی و اسنپو میده؟ یا برم سراغ مدل پایینای دوگانه سوز مثل 405 و 206 و سمند و ریو؟ لطفا راهنمایی کنید، استهلاک و راحتی ماشین برای 10 ساعت کار در روز برام خیلی مهمه. سپاس فراوان
1396/11/15
آقا.این یه ماشین خوشگل مامانی هستش.برای کارکردن تو اسنپو...نیست.هرکسی رابهرکاری ساخته اند.سمند بگیر برای کار
1397/2/19
سلام.من قبلاً با پراید تو اسنپ کار میکردم ولی خیلی خستم میکرد.چند ساعت تو پرایدمیشستم کمردرد میگرفتم یه ۳۱۵ گرفتم خیلی نرم و راحته ولی چون کرایه ها فرقی نمیکنه پراید به صرفه تره .. پیشنهاد میکنم با پراید کار کنی اگه راحتی خیلی برات مهمه ۳۱۵ بگیر
1396/10/30
من مدل ۹۴ صندوقدارشو دارم، ۶۰۰۰۰تا باهاش رفتم، بیشترم بین اصفهان و شمال در رفت و امدم، چند بار فقط روغن عوض کردم، من ازین ماشین مشکلی ندیدم، فامیل و دوست و اشنامم چندتاشون دیدن خوبه اونام خریدن همشونم راضین،از کسایی که واسه سایپا و بیشتر اون ایران خودرو کار میکنن خواهش می کنم بیشتر از این جان هموطنامونو به بازی نگیرید، اینهمه کشته بخاطر تولیدات آشغالتون بس نبود، اون پولی که داری میگیری واسه بازی با جون هموطناته،یادت باشه...
1396/11/5
احمقانه ترین اشتباه زندگیم بود....
ماشین هنوز به ۴۰۰۰ تا نرسیده که تمام وجوهش صدا میده.....
قدرت موتور بسیار پایینه شما در اصل هر دنده ای عوض میکنی یک دنده همراه بقیه ماشین ها عقبی.......
یه مشت خالی بندم گذاشتن تو نمایندگی های تحویل در حد لکسوز تعریف میکنن.....
در کوچیکترین دست اندازی طلق طولوق .....
وای باورم نمیشه همچین خریتی کردم
حیف اقساطیه قابل فروش نیست وگرنه همین اان ۱۰ زیر قیمت میدادم ......
واقعا باورم نمیشه این لگنتورررررز رو باید ۲ سال تحمل کنم......
1396/11/20
شما مواجب بگیر خودروسازای داخلی هستین؟
1396/11/27
بیا من همین الان ۱۰زیر قیمت ازت میخرمش
1396/12/13
سلام اقا امیر داداش راننده نیستی گردن ماشین ننداز من یکساله دارم ۱۴هزارتا باش رفتم بقران هیچ مشکلی نداره
1396/12/23
داداش شما راننده نیستی مشکل از ماشین نیست... من با تندر ۹۰ و ۲۰۶ کورس گذاشتم تازه با ۳۱۵ ساده قدیمیا خوردمشون... رانندگیتو بهتر کن...
1397/1/5
والله اینا هر چی هست رو راست هستن.از سایپا و اون ایران خودرو که بهتره همش تو کارشون دروغه😁😁
1397/1/17
من خریدارم ادرس بدید من با اقساطی میگیرمش ن ده تومن زیر قیمت پنج تومن زیر قیمت.خوبه.
1397/2/3
عزیزم ریش این کارا و تخریبهای بیخودی جنابعالی و امثال شما دیگه در اومده اگه یخورده وجدان داشته باشین با این حرفهای سخیف و تخریب تا به این حد مضحک مردمو از خرید یه خودرو عالی منصرف نمیکنی و تو دام قاتلهای متحرک سایپا و ایران خودرو نمیندازی! بدون شک یکی از بهترین برندهای خودروهای چینی چریه و باز هم بدون شک یکی از بهترین و بی دردسرترین مدلها همین ۳۱۵ جدید هست
1397/6/25
شما مشخصه راننده نیستی عزیزم . اگه راست گفته باشی ، مشخصه اصلا با آب بندی خودرو بیگانه هستی . اگه بنز هم میدادن دستت تو همون 4000 تای اول میزدی موتورش رو نابود میکردی . قدرت موتور و شتابش عالیه . من همیشه تو جاده های شمال کشور در رفت و آمد هستم با همین ماشین . خدایی هیچ ماشینی تو جاده به گردش نرسیده تا همین امروز .
1396/11/12
سلام دوستان لطفا اشخاصی که دارن این ماشینو نظر بدن من نیو دارم ور میدارم دو دل موندم بردارم یا نه اگه کمک کنید ممنون میشم.
1396/11/29
سلام دوستان من خودم کاسب ماشینم
تاحالا 315 نخریده بودم هر ماشین ایرانی
بگی داشتم این سری 315خریدم الان سه
ماه خدای برای زیر پا نگرداشتم خدای ماشین
خوبی من که راضیم مدل ماشینم 91 سفید بیرنگ تو این سه ماه خیلی جا باهاش رفتم
تو از ایرانی بهتره الانم دارم 315خریدو فروش
میکنم کسی هم خواست در خدمتم
1397/1/14
اقا امیر ۳۱۵ قدیم و جدید دارن فرقشون چیه ؟ مدل ۹۳ قیمت چند؟ ممنون
1397/2/7
سلام ۹۱.۹۲ خوب چی داری
1397/3/3
من یه ام وی ام دارم مدل ۹۶ اسپرت هست ماشینه خوبیه بدهی اوردم میخوام بفروشم کی میخره
1397/3/21
سلام من دنباله ام وی ام۹۱تا۹۳قیمت مناسب چند لکه رنگ مشکل نداره سفید باشه میگردم عقبو جلوش سالم و فنیش عالی اگه کمکم کنید ممنون میشم
1396/12/9
من نزدیک ۱ ساله این ماشین رو دارم ، نزدیک ۲۰ هزار تا کار کرده ، هیچ مشکلی هم تا الان براش پیش نیومده ، تعجب میکنم در مورد نقد منفی بعضی از دوستان که قشتگ معلومه قصد تخریب این ماشین رو دارن، ماشین نرمال و خوبیه ، تو رنج زیر ۵۰ تومان از ماشین های ساخت داخل بهتره ، ی موضوع دیگه ای رو هم بگم خیلی از ماشین های ایرانی هم قطعاتش از چین وارد میشه
1396/12/13
همینو ایران خودرو سایپا میفروخت مردم از ۶ ماه قبل پول میدادن میخریدن بیچاره مردم باید این ماشینایه بی کیفت ایرانی و چینی بخرن
1396/12/21
سلام من بخاطر شرایط کارم مجبورم که ماشین هامو زود به زود عوض کنم.ماشین هم زیاد داشتم علیرغم سن پایینم ۱۱۱ دوتا ۲۰۶ تیپ ۶ و ۲ ماکسیما mg3 و ۳۱۵
باید بگم شتابش نسبتا کمه اونم بخاطر وزن اتاقش که نسبت به موتورش سنگین تره
اما به نسبت ماشینای داخلی و اشغال خیلی بهتره
فرمانش برقی و نرمه من که ازش راضی بودم مدل ۹۴ مشکی داشتم
رخ خیلی خوبی داره و واقعا به نسبت قیمتش زیباییش خوبه مخصوصا تو قسمت صفحه کیلومترش
من با ۱۶۰ تا سرعت تو ازادگان میرفتم ماشین منحرف شد ولی به لطف وزنش چپ نکرد و خوردم به دیوار پل با اون سرعت واقعا شگفت انگیز بود برام ماشین تا کاپوت جمع شد ولی شیشه جلو ترک برنداشت و عملکرد کیسه هواش هم عالی بود.جونمو نجات داد یه درصد فک کنید اگه با همین ۲۰۶ که الان زیر پامه این اتفاق افتاده بود من الان از اون دنیا داشتم واستون این متنو مینوشتم.اگه قصد خریدشو دارید ماشین خوبیه
یا علی
1396/12/21
دوستان تفاوت مدل لاکچری با اکسلنت چیه دقیقا؟
1396/12/25
ساب ووفر .روف ریل با همون باربند.چراغ خوش امدگویی زیر دربهای جلوی ماشین...همین
1397/1/2
من یک سال و نیمه دارم، خیلی راضی هستم
1397/1/26
سلام و خسته نباشيد
دوستان من انتظاري كه از اين ماشين داشتم واقعا نبود
و دلمو زد
چرا اين ماشين صداي موتورش انقد زياده و داخل كابين ميپيچه؟
راه حلي داره؟
اگه اگزوزشو عوض كنيم يا هوارد بندازيم درست ميشه؟
1397/3/22
صدای ضبط ماشینو بلند کن دیگه صدای موتور اذیتت نمیکنه...خخخخح
1397/2/9
سلام و عرض ادب....
من mvm 315 new مدل ۹۵ دارم... منتها ضبطش نه کابل aux میخوره نه بلوتوث... عذابههههههه اخه چیش جدیده وقتی ضبطش قرن عتیقه....😡😬😠
1397/3/29
براي من ٩٣ ولي هم سي دي هم كابل هم فلش هم aux همرو داره 🤭
1397/2/10
سلام دوستان.
من ۴۰۵.۲۰۶.پارس.داشتم همین ی ماه پیش ۴۰۵مو فروختم
الان ی ۳۱۵ اسپرت اکسلنت گرفتم باید بگم ک بجز افت قیمتش ک اونم بخاطر اینکه هنوز جا نیفتادن تو بازار هیچ گونه مشگلی نداره خداوکیل
هم سوختش.هم تیپش و..... خیلی عالی هستش. منکه ازش راضیم
لطفا دوستانی ک ندارن این ماشینو یا حتی پشت فرمون این ماشین ننشستن نظر ندن ممنون .و هر کی این ماشینو بخره هیچ وقت پشیمون نخواهد شد قول میدم.و راجب پژو ک همش میگن فرانسویه پژو از سال ۹۱ به بعد ک تحریما سخت شدن کاملا قطعاتش چینی و ایرانی شد و از ۹۱ ب بعد پس رفت داشتن تا پیش رفت.
1397/3/30
سلام مبارکتون باشه مدل چند خریدین؟راضی هستین ازش؟
1397/5/11
سلام
من حدود ۹ ماهه یک دستگاه ۳۱۵ اکسلنت خریدم و حدود ۲۰ ساله انواع و اقسام خودرو ها رو داشتم و همه جوره امتحان کردم .
تجربیات من از این ماشین :
مزایا :
مصرف سوخت قابل قبول
طراحی داخلی و داشبرد به روز و زیبا
دید نسبتا خوب به جلو
کیفیت مناسب سیستم پخش موزیک
کم صدا بودن اتاق
جا دار بودن صندوق عقب با در نظر گرفتن هاچ بک بودن خودرو
نور مناسب چراغهای جلو در جاده ها در شب

معایب :

هندلینگ ماشین ضعیف
قطعات داخلی بی کیفیت
دوربین عقب همون ماه اول خراب شد و دید عقب بسیار ضعیف
خودرو برای ۴ سرنشین طراحی شده و ۳ نفر در عقب با زحمت باید جای داد . در ترافیک های شهری به سرعت بوی دیسک و صفحه کلاج در میاد .
ترمز نسبتا ضعیف و غیر قابل اطمینان . نفوذ صدای موتور به داخل اتاق در سرعت ۱۰۰ به بالا . وزن سنگین خودرو مخصوصا با سرنشین در جاده های پر شیب تقریبا امیدی برای سبقت ندارید . کیفیت رنگ پائین بدنه خودرو
جدا شدن گارد های پلاستیک بی کیفیت دور رکاب و جدا شدن چسبهای دو طرفه آنها . جدا شدن کاور رنگ استیل دور چراغ مه شکن به جهت کیفیت پایین چسب آنها . بی کیفیت بودن چرم صندلی ها و تعریق شدید سرنشین ها در تابستان حتی در صورت روشن بودن کولر . کولر نسبتا ضعیف . گیج بودن فرمان در سرعت بالا و احساس واژگونی به راننده

در هر صورت معایب زیاد و عدم دسترسی سریع به قطعات یدکی باعث شده من از خرید خودرو فوق به شدت پشیمان و ناراحت هستم .
1397/2/22
من میخواستم 315 بگیرم. شانس آوردم ماشین یکی از دوستامو که 315 بود سوار شدم. اینقدر صدای موتورش زیاد بود که منصرف شدم. خدارو شکر که نخریدم
1397/2/28
منم موافقم یه پرایدسفید یا ۴۰۵ نقره ای بگیر که صدای موتورش تو اتاق نیاد
1397/3/22
کار خوبی کردید الان پراید شده ۲۳تومن سگش شرف داره ب ام وی ام شما همونو سوار شو هر کی هم پرسید بگو فقط زهه کناریشو برداشتن وگرنه عالی و راضی هستی
1397/6/25
دوست عزیز شما همون پراید سوار شید بهتره !! احتمالاً دوست تون هم مثل شما اینکاره نبوده و زده پدر موتور 315 رو درآورده !
1397/2/30
سلام
من از سایپا و ایران خودرو ماشین داشتم .
سورن . دنا . پراید . تیبا . ۲۰۶.۴۰۵ و ...
هر دو شرکت دزد و خدمات و گارانتی تعطیله .
خودروهایی که خریدم همش صفر بود و همه زیر ۵۰۰۰ تا مشکل داشتن .
بی خیال این دزدها باشید .
به خدا حقه .
من تا حالا خودرو چینی نداشتم .
ولی ایران خودرو و سایپا یاغیان.
1397/3/10
ماشین خوبیه اما قیمت قطعات بدکیش بالاس خیلی
1397/3/7
سلام من تازه 315اکسلت خشک خریدم خیلی راضی هستم قبلش پژو داشتم ولی الان فهمیدم که تاحالا داشتم به خودم وخانوادم ظلم میکردم ماشین چینی سوار نمیشدم.واقعا بدنه وستونهای محکمی داره عکسای تصادفاتش رو ببینید درمقایسه با پارس که تیکه تیکه میشن این خیلی مقاومه
امکانات وآپشنای خوبی دارن هم خیلی نرم وکم مصرفه هم ظاهر خوشگلی دارن.من از همه خواهش میکنم تعصب بیجایی که به پژو ها دارین رو کنار بزارین و یکبار ریسک کنین و ماشین چینی بخرین تا واقعا لذت سواری و امکانات رو متوجه بشین
1397/3/12
سلام
تورو خدا راستشو بگين اين ماشين چطوره؟
درسته كه ظاهر خوبي داره ولي نميدونم چرا همه دارن دلمو ميزنن و ميگن افت قيمت خيلي زيادي داره و خريدار هم نداره
ميگن اگه بخري همش ضرره مخصوصا كه الانزبا سرايط قسطي مديران خودرو حدود ١٤ تومن روش اضافه ميشه
چيكار كنم
بخرم يا نه
1397/3/20
دقیقا منم همین سوالای شما رو دارم.خواهش میکنم دوستان جواب بدن.بد جور بر سر دوراهی موندم
1397/3/22
داداش افت قیمت داره زیادی هم داره البته ی سری میخرن چون ماشین حداقل پنچ شش سال سوار میشن ...شما بهتره بالای سی تومن هزینه کنی نیو کار کرده بخر ک افت هم کرده
1397/4/30
مشکلات این ماشین .دیسک و صفحه بسیار ظعیف .ظعیف که میگم یعنی پراید مدل 80بهترشه من داشتم تو یک سال 4بار عوض کردم خوب نشد زود داغ میکنه بو میاد ازش ماشین را نمیره .بعد یه مدت صدای جیر جیر از شیشه هاش میاد خیلی میکوبه مخصوصا اگه ماشین پر باشه .افتضاحه.فقط قیافس
1397/6/4
من یک ساله ۳۱۵ new سوارم
عااااااالیه...
اونقدر ک ۲۰۶ منو اذیت کرد
اونقدر ک سمند پدر منو در آورد
اونقدر ک پراید مضخرف بود

الان فهمیدم ماشین چینی چقدر آپشن داره در برابر این ماشینهای ایران خودرو و سایپا...

تا الان خدا را شکر فقط پول بنزین دادم و هیچ خرجی نداشته
حتی تعویض روغن و خدمات رایگان میده...
گارانتی واقعی تا ۱۵۰۰۰۰ کیلومتر

چیزی ک ندیدم تو ایران کارخانه ها گارانتی واقعی بدند ...
1397/3/13
سلام علیکم.اینجانب سلمان عامر متولد تهران کبیر میباشم.اینجانب ماشین خود را خرید کرده و لذت از آن بسیار است.فریب فریبکاران را نخورید که اوستاد فریبکاری هستن.ماشین قشنگی اختیار کردم شیشه ها بالا میروند بصورت برقی و دیگر اهرمی نیاز دارد.باد زن سرد است.صورت ماشین فریبنده است و در تمام اقوام ما تعاریف میکنند.خریداری کنید با خیال راحت
1397/3/21
فروشی چری تبو۵اتوماتیک مدل ۹۵کارکرد۵۰ قیمت ۹۵
1397/3/28
315 واقعا حرف نداره چهارساله دارمش
1397/3/29
315 مدل94دارم 50هزارتا کارکرده خداییش راضیم بنده خودم 40 سال کارم مکانیکی است هیچ نقصی ازنظر فنی نداره باتشکر از مدیران خودرو
1397/3/29
سلام من مدل ٩٣دارم . والا هم فلش cd Aux و كابل مي خوره از لحاظ شتاب كمي پايين تر از ٢٠٦البته ٢٠٦ كه من داشتم براي فرانسه بود ولي به پولي كه ميدين هم فرمون اپشن و رخزهوب و ماشين كه خيلي بهتر از داخلي سوار ميشين لپ كلام من از ناز پري خيلي راضيم 😁 مادر من پژو پارس داره بدنه ضعيف و رنگش خود به خود ميپره اپشن هم كه ديه نگم برات 😒
1397/4/2
سلام وقت بخیر
برادر و خواهرای عزیزم، واقعا این ماشین فوق العادس، چن ماه بیشتر نیست من اکسلنتش رو خریدم ولی توی این چند ماه همه جوره روندمش و دو بار هم برای سرویس و این جور چیزا بردمش نمایندگی، اصلا برخورد و منش کسایی که توی نمایندگی این شرکت هستند با نمایندگی های ماشین های داخلی زمین تا آسمون فرق میکنه دیگه خدماتشون جای خود دارد و واقعا عالیه
مصرف سوخت فوق العاده کمی داره، فوق العاده نرم و سواریش حرف نداره، خیلی بهتر از ماشینای داخلیه تو رنج قیمت خودش البته
حس رانندگی اسپورت رو کاملا تداعی میکنه و ازش کاملا راضی ام
دو دل نباشید و تردید نکنید
1397/4/11
سلام دوستان من ۳۱۵ اکسلنت خریدم از نمایندگی که اصلا از گیربکسش راضی نیستم چون صدای برگشتش خیلی زیاده.کسی با این مشکل مواجه شده؟
1397/4/12
سلام - من دو ساله نیو دارم راضییم ازش ، از لحاظ فنی هیچ مشکلی تا الان براش پیش نیومده - تنها ایرادی که میتونم بگیرم لش بودنش هست -بعد از 7 8 ماه اگه رعایت نکنید اتاقش به صدا میفته . زیاد به حرف اینایی که میگن بدرد نمیخوره و از این حرفا توجه نکنید نسبت به ماشین های ایرانی واقعا بهتره-- در آخر از اونایی که دارن بپرسین
1397/4/14
مدل ۹۵ رو صفر خریدم. تا الان ۷۵ تا باهاش همه جا رفتم. به جز کمک هاش . که کاملا طبیعیه تو شهر ما مشکلی ندیدم. فقط افت قیمت کاذب که بازار دیگه. با اطمینان بخرید. اگه قیمت هم مهمه یه کارکردشو بگیرید. ضرر نمی کنید.
1397/4/15
سلام،کلا سیاست شرکتهای خودروساز چینی اینه که سودشون رو تو تامین قطعات مصرفی میبرم به همین خاطر کارکرده ماشین های چینی افت قیمت فاحشی داره
1397/4/27
سلام بنده اواخر سال 94 صفر این ماشین گرفتم تا حالا 30000 تا هم روندمش . نسبت به قیمتش ماشین عالیه . سواری و فرمان بسیار نرم . شتابش هم خوبه . تا حالا هم هیچگونه مشکل فنی نداشته . اونایی که میگن شتابش پایینه نترسن گاز بدن اونوقت میفهمن که شتابش هم قابل قبوله . در کل راضی هستم.
1397/5/20
سلام ۳۱۵اقساطی میخام موجوده ۱۰تومنشوچک سه ماهه ۱۰تومنشم چهارماه بعدمابقی اقساط امکانش هست؟
1397/5/22
سلام دوستان والا من دوساله ۳۱۵ دارم مدل ۹۵ خدایی بدون تعصب هیچکدوم از عیب هایی که دوستان میگن رو بنده ندیدم از این ماشین حتی تصادف کردم شدید با سرعت ۱۲۰ با گارد ریل برخورد داشتم و کوچکترین جراحتی نداستم خداییش ایمنیش خوبه
1397/6/5
این ماشین عالی من نزدیک یکساله یک 315اکسلنت خشک خریدم واقعا از امکاناتش ونرمی ومصرف پایین سوختش خیلی راضی ام.ایمنی و هندلینگ خیلی بالایب داره نن چندتا تصادف دیدم که عملکرد خوبی داشته .هیچ مشکلی هم تاحالا نداشتم تاالان بجز یکبار اونم برا سرویس اولیه 5هزار کیلومتر دیگه نمایندگی یا تعمیرگاه نرفتم.اینام که میان ازماشینای چینی بد میگن و از پژو پراید تعریف میکنن مشخصه همونایی هستن که از خریدفروش محصولات ایران خودرو دارن سود میبرن.
ازهمه مهمتر خدمات نمایندگی که خیلی هوای مشتری رو دارن بعدم تو این شرایط که ایران خودرو و سایپا برای یکسال دیگه ماشین میدن و اونم فقط نقدی میدن شرکت مدیران خودرو شرایط اقساط خیلی خوبی داره و تحویل فوری میده که این خیلی ارزش داره یعنی رانت توش نیست
1397/6/5
سلام آقای میثم ریاضت منم ام وی ام ۳۱۵ دارم واقعا عالیه ودی می خوام بدونم کجا تعوض روغنی رایگانه؟؟؟؟ من بردم شرکت گارانتی اش از من ۱۳۰ت گرفتن
1397/6/7
من یه اسپرت جدیدش را خریدم والان پنجاه هزارتا کار کرده همه یران را با اون گشتم و آخ نکرده، قبلا هم پژو پارس تیو فایو داشتم، اینا که از ماشینهای چینی بد میگن از ماشین هیچی سرشون نمیشه، بابا قطعات ماشینهای ایران خودرو همه از چین میاد😃😃
1397/6/25
طرف صحبت من اون دوستانی هستن که هی میگن ماشین چینی بده و داخلی خوبه . ازتون یک سئوال بپرسم ؟ اگه یک خانواده چینی رو ببینید و فرزندشون که زرد پوست و چشم بادامی هست ، آیا حس بدی بهتون دست میده ؟ حالا تصور بکنید زن و شوهر سیاه پوستی که صاحب بچه بشن . اون بچه بخشی از پوستش سیاهه و بخشی سفید و بخشی هم زرد . بجای موهای فرفری که معمولا سیاه پوستا دارن ، موهای صاف و طلایی داشته باشه . یه چشمش بادامی و یکی دیگه گرد باشه !! به نظرتون اصالت کدوم یکی بیشتره ؟! ماشین های که به اسم پژو داره تو ایران تولید میشه دقیقاً مصداق همین مثال هست . اون ماکتی که به اسم 206 تو ایران تولید میشه ، چند درصد قطعه اصلی فرانسه روشه ؟ چند درصد قطعه ایرانی و چند درصد قطعات چینی روش داره ؟ اینکه صاحبان خودرو های داخلی ادعا میکنن ماشین های چینی خوب نیستن ، جوک بامزه ای بیش نیست . شما هم سوار ماشین چینی هستید دوستان عزیز ولی از نوع نامرغوب و غیر استاندارد . حداقل اینکه روی تمام لوازم 315 ، کلمه چری حک شده و همه اصل خودروساز مادر هستن . همین 206 و پرشیا رو لطفاً تحقیق کنید ببینید ایران خودرو برای صرفه جویی چقدر از قطعات چینی ( اون هم از نوع ارزان و نامرغوب ) استفاده کرده ؟
1397/7/23
با سلام ،و تشکر از استدلال و گفتار صحیح جنابعالی،امیدوارم عزیزانی که نشر اکاذیب میکنند در این محیط و هدفشان گمراهی خریداران است ،دست از این کار بردارند .
1397/8/10
سلام من هم نمونه قبلی این خودرو را داشتم و هم نمونه جدیدش رو که نمونه جدید دید جلو و اطراف بهنری داره به خاطر تغییر داشبورد و هم چنین ضریب گیربکس بهتر شده و دیسک و صفحه با فشار های زیاد هم داغ نمیکنه شتاب در نمونه جدید بهتر شده از لحاظ نرمی سواری تغییر چندانی نداشته در نمونه جدید پاور ویندو نداره ولی از لحاظ فنی خیلی بهتر شده و مثل نمونه قبل کم خرج و کم مصرفه من تو این رنج اکثر خودرئ هارئ داشتم که ام وی ام نیو از همشون بهتر بوده
1397/9/17
سلام دوستان من بدون تعصب و هیچ نفعی نظرمو در این مورد ماشین میگم.من یه مدل 91 داشتم تا همین چند ماه پیش یعنی حدود 6 سال.ماشین فوق العاده نرم بی صدا کم هزینه و بی صدا و جالبه کیفیت داشبورد میگن هر کی خواست من عکسشو هنوز دارم.مردم ایران ماشین فرانسوی پسند هستن که خب خدمات شایانی مثل چپ کردن 206 و ال نود به لطفشون و تست زانتیا که مشخصه.خدایی یکی بگه سواری یکی از اینها نرم هست فقط سگ جون هستن پس لذت و ایمنی چی میشه؟
1397/10/14
سلام دوستان یه توضیح مختصر واسه کسایی ک قصد خرید دارن این ماشین از نظر طراحی خب بروز تره (حداقل زه بهش نچسبوندن) ماشین تو نسل قبلی مشکل صفحه کلاچ داشت ک الان نداره تو رنج قیمتی و رقباش موتورش ۱۰۷ اسب تولید می‌کنه ک از 206,207,x50,h220 بیشتره شتاب خوبی داره ولی تو سربالایی تنبله از نظر ایمنی بدنه تقویت شدست و به همین خاطر وزنش یکمی بالاس ایمنی بالاتر و برتری نسبت به کل ماشینای ایرانی امکانات رفاهی خوب ماشین رو دارم و دارم نظر میدم الکی حرف نمی‌زنم نسل قبلی مشکل ترمز هم داشت یه مقداری خلاصی داشت پدال تا بگیره ک باید عادت میکردی صفر تا صد هم کلیپ رسمی بین ۱۰.۸ تا ۱۱ بوده خدمات پس از فروش هم تمامی نمایندگی های مدیران خودرو سراسر ایران دارن و خیلی خوبه صدای زیادی وارد کابینش هم نمیشه
باتشکر از سایت محشر خودرو بانک
1397/11/23
اسفند ۹۴ تحویل گرفتم الان نزدیک سه ساله که ازش سواری میگیرم . ماشالاه ۷۸۰۰۰ کیلومتر کار کرده و فقط تسمه تایم و واتر پمپش عوض شده ، تنها اشکالش زوزه مادرزادی گیربکسه که صداش عادت میشه . ماشینی که تعمیرگاه نره "حتما خوبه " . من اولش از ناچاری خریدم ولی،الان از خرید خودم راضی هستم .
1398/1/3
سلام دوستان
مدل ۹۳ ام وی ام الان قیمتش چنده
1398/1/28
به نظر من ام وی ام ظاهرش اسپرت وجوان پسند هست پژو206 یک لگن از رده خارج وقدیمیه بیشتر ماشینای که ایران خودرو تولید میکنه پر خرج وپر اصطحلاک هستند بازم ماشینای سایپا ارزش خرید بیشتری داره
1398/5/12
خر جان ماشین سوار نشدی که به این گاری چهار چرخ میگی ماشین ، در ضمن متر اشتباهه ، موتور درسته ، حقا که شتر سواری متر !! جان
1398/8/7
من انواع چینی داشتم ودارم چ ام وی ام ۱۱۰تا جک اس۷ ازهمشون راضی ام چ امکانات چ طراحی خارجی وداخلی وچ اون پولیکه داری خرج میکنی تا ازش استفاده کنی وخدمات پس ازفروشش خوبه این ماشینهارولایدچینی سوارباشی اگه چینی باز وچینی سوارباشی هیچ مشکلی باهاشون پیدانمیکنی ونسبت به گدوه خودروسازای کشورمون ایرانخودرووسایپا بایدقبول کنیم حداقل ۲۰پله بالاترن
1398/8/12
شاید مقایسه این ماشین با ماشینای ژاپنی منصفانه نباشه ولی اونایی که میگن چین خیلی پیشرفت کرده باید خدمتشون عرض کنم که تو ژیگول بازی( امکانات و تا حدی خوشکلی ) پیشرفت کردن مرد میدان نیستند . ۳ ماه پیش با ماشین ۳۰ سال پیش ژاپن ( میتسوبیشی گالانت عینکی ) شاخ به شاخ زدم ...اصلا باور کردنی نبود ! ماشین من کاپوتش یه ذره اومد بالا و چراغام شکست ولی ام وی ام ستوناش هیچی نشده بود ولی باور کنید تا شیشه جمع شد انگار که از اول کاپوت نداشت . کسایی که این ماشینو دارن خواهشا متعصبانه نظر ندن سوار یه ماشین دیگه هم بشن و تجربه کنن خب هر ماشینی هم معایبی داره هم محاسن هر کسی نسبت به سلایق و انتظارات خودش ماشین برا خودش انتخاب میکنه کره هم یه زمانی چین بود ژاپن هم یه زمانی کره بود ....منظورم کیفیت و پیشرفت در صنعت خودرو سازیه ... بنده مکانیک خودرو های ژاپنی در جاده کرج هستم و لذت میبرم از اینکه با این ماشینا کار میکنم مخصوصا لندکروز ... این ماشینم سوار شدم با تمام معایبی که داره فکر میکنم تو این رنج (البته کلاس هاچبک) انتخاب مناسبی باشه بقیه ماشینا مشکلاتشون سر به فلک کشیده ...
1398/9/24
سلام
من نمیدونم اینایی که در موردش نظرای چِرت میدن آیا حتی از کنارش رد شدن یا نه؟؟
من تجربه 30هزار کیلومتر رانندگی باهاش دارم. بدون جانبداری مطالب زیر رو مینویسم امیدوارم مفید باشه.
ضمنا بنده قبلا 206 صندوقدار وی 8 داشتم و قبل از اون 206 تیپ5 و قبل ترش 206تیپ2
اول- شتابش اگه از تیپ5 بیشتر نباشه کمتر نیست یا حداقل اختلاف خیلی جزیی دارن با اینکه 200کیلو سنگینتره و موتورش 100cc حجم کمتری داره و راندمان موتور عالیه و تکنولوژی به روزی داره.
دوم- آپشن هاش قابل مقایسه با هیچ کدوم از لگن های ایرانی نیست.
سوم- من قبلا 206 وی8 داشتم خدایی خیلی بی سر و صداتر و خیلی با کیفیت تر از اونه.
چهارم- مصرفش به اندازه تیپ2 هست ولی قدرتش به اندازه تیپ5.
پنجم- صندوق عقبش با اینکه هاچبکه ولی فقط یه کمی از وی8 کوچیکتره و واقعا جا داره. ضمنا تو صندوق عقبش ساب داره.
ششم- چراغای جلوش لنز داره و راننده جلویی رو تو شب اذیت نمیکنه(چراغاش مثل ماشینای کره ای خطی هست).
هفتم- اتاقش بسیار بزرگتر از 206 هست و صندلی هاش خیلی راحت تره.
هشتم- مانیتورش باکیفیته و تاچ حساس و زیبایی داره و به راحتی با گوشی مچ میشه.
نهم- سیستم صوتی با کیفیت و باس بسیار عالی و گوش نوازی داره.
دهم- در ساخت بدنه از ورق با قطر مناسب استفاده شده وقتی کاپوت رو باز میکنید یا به بدنه با دست فشار میارید متوجه
ضخامت ورق به کار رفته در بدنه میشید که باعث میشه ایمنی خوبی داشته باشه. 4ستاره ایمنی از 5 ستاره.
یازدهم- در تعویض دنده 2به3 متوجه کشش بسیار عالی موتورش میشید.
دوازدهم- یکی از نقات قوتش کولر و بخاریشه که در حد ماشینهای کره ایه شایدم بهتر.
سیزدهم- با توجه به امکاناتش قیمت مناسبی داره البته دست دومش خرید بسیار منطقی ایی است چون افت قیمت خودشو
کرده.
چهاردهم- اگه قبلا ماشین ایرانی داشتید مطمئن باشید انتخاب بسیار خوبیه. من که خیلی از انتخابم راضیم.
در آخر باید بگم که گول حرفای مافیای خونخوار خودرو سازای داخلی رو نخورید اول برید تست دِرایو رو توی نمایندگی مدیران خودرو انجام بدید بعد تصمیم بگیرید.
یاحق
1398/9/30
بر خلاف نظر عده ای که قول میدم اصلا از کنار این ماشین هم رد نشدن ماشین بسیار خوبیه. البته تو رنج قیمتی خودش. خیلی روون و راحته و تو این مدتی که داشتم واقعا از انتخاب خودم راضیم. اول سوار بشید بعد در موردش نظر بدید.
1398/11/19
سلام به همه دوستان
من به دلایلی به اجبار رفتم سراغ ۳۱۵.نمی خوام قضاوت نابجا کرده باشم.تعصبی هم روی هیچ خودرویی ندارم.خودروهای ایرانی و خارجیِ زیادی هم داشتم.قطعا نمی تونم بگم ۳۱۵ در حد خودروهای ژاپنی یا کره ایِ.ولی خداییش نسبت به کلیه محصولات ایرانی و هم رده خودش ماشین بسیار خوبیه.دوستانی هم که میگن موتورش ضعیفِ کمی بی انصافی می کنن.من موتورش رو ریمپ کردم و تو جاده تا ۲۰۰ کیلومتر هم پُر کردم.البته معایبی هم داره که نسبت به محاسنش کمتره.در کل بنده راضی هستم.درود بر دوستان
1398/11/22
سلام یک مدل ۹۲ بسیار تمیز پیدا کردم به نظرتون مدل ۹۲ خوبه
1398/11/26
سلام
به نظرم در کُل ۳۱۵ ماشینِ خوبیه.من اگر بخوام به جنابعالی توصیه کنم قطعا با نظرِ مثبت عرض می کنم.درود بر شما
1398/12/12
سلام، 25 بهمن 98 ثبت نام کردم و بعد 20 روز سر موقع تحویل دادن، سینی زیر موتور نداشت داخل نمایندگی 270تومن دادم نصب کردن، خدمات مناسب نمایندگی و حوصله بخرج دادن موقع تحویل خودرو، تا الان 300کیلومتر رفته، دنده ها بدون صدا و نرم جامیره، پدال کلاج نرم، فرمان نرم و بدون صدا و ایراد خاصی موقع درجا دور زدن، بازوبست درب ها راحت، صدای موتور به اتاق مناسب ، صندلی ها تنظیم دستی و مناسب ، هر چهار شیشه سیستم اتوماتیک پایین میاد، دریچه هوا و پدال گاز برقی هست، کولر گیری بدون افت قدرت، تمام سنسور های موتور بوش هست
تا قبل از سوار شدن نظر دیگه داشتم و ب امید خدا بعد از این حتما ماشین چینی خرید میکنم چون دزدی توش حداقل...
چند سال گذشته اشتباه کردم ایران خودرو و سایپا خرید میکردم و کلاه گشادی هم سر همه ما رفته...
1399/1/10
اضافه کنم به حرفای شما تعویض دنده کابلی هست که خیلی جابجایی راحت تر و نرم تره
1398/12/13
سلام دوستان من مدل ۹۴ new هاچبک دارم. از صفر دست خودم بوده و ۱۴۰۰۰۰ کارکرده در این مدل مشکل ضعیف بودن صفحه کلاچ را حل کردن و اصلا اصلا قابل مقایسه با ماشین ایرانی نیست. وقتی گیربکس سرد هست برای دنده عقب رفتن اول باید بروید دنده ۲ و سپس عقب . از نظر شتاب عالیه حدودا ۹ و مصرف سوخت ۶.۵ ، آپشنهاش هم واقعا کارا و زیاد و عالی هستن .در مجموع ماشین بسیار خوب و کم خرجیه
1398/12/26
من از سال نود و شش این ماشینو دارم مدل اسپرت لاکچریشو، چنتا نکته خدمت هموطنان عزیز میگم که بدردشون بخوره و سعی میکنم بدور از تعصب باشه، من اکثر خودروهای داخلی رو داشتم،کسایی که این ماشینو میکوبن شرط میبندم تاحالا سوارش نشدن چون هیچ چیزی سفید سفید یا سیاه سیاه نیست، کیفیت ساخت بالایی داره نسبت به محصولات پژو و سمند و.. دلیلشم سه سال گارانتیشه، تو این مدت بجز مصرفی خرج دیگه ای نداشته خداروشکر، امکانات خوبی داره، فرمون برقی، موتور کم استهلاک و کم مصرف، بخاطر وزن 1200 کیلوییش و سیستم تعلیق خوبش تو جاده و سرعت بالا پایداری خوبی داره، سیستم برقش بروزتره، صندوقش نسبت به بقیه جادارتر بیشتر لیفت بکه تا هچ بک، چون حداکثر گشتاورش تو دور چهارو پونصده بهتره موقع کولر گرفتن با دور موتور بالاتر رانندگی کنین، دیسک و صفحش تو دنده عقب میلرزوند و اذیت میکرد ولی بعد تموم شدن که تعویض کردم کاملا رفع شد، با توجه به وزنش شتاب آنچنانی نداره ولی راحت تیپ پنج و... رو میگیره، البته تیپ پنج الان نه فرانسوی زیر سال 88،داخلش کاملا بیصداس فقط تو دست اندازا بعضی وقتا از تاقچه عقب صدا میاد، عقبش برخلاف ظاهرش سه نفر آدم معمولی راحت میشینن نه به راحتی سمند یا پارس، ظاهرش اسپرت و جذابه و خز نیست، هزینه نگهداریش درحد پارس و دویست و شش مثلا دیسک و صفحه کامل تازه 750 گرفتم جنس خوب، گیربکسش مشکل نسل قبلو نداره، از کسایی که دارن بپرسین و از نمایندگیهام بپرسین اکثرا راضی هستن خریداراش، سانروف و کروز داشت عالی میشد ولی خب میشه با سه چهار تومن روش نصب کرد، صندلیاش راحت و خوبن ولی تنظیم گودی کمر نداره و برقی نیستن، علت وزن بالاترش نسبت به اندازش، ستونای فولادیه که داخل دربها و جلوی داشبورد تعبیه شده واسه افزایش ایمنی قطعاتش راحت پیدا میشه چون مدیران خودرو تولیدش هنوزم خوبه و وارد کننده ها قطعاتشو میارن، اگه خانواده چهار نفره هستین راحت جواب میده ولی برای بالاتر بهتر ماشین سدان یا همون صندوقدار بگیرین،به دوستانی که روی پژو تعصب دارن عرض میکنم که نه مدیران خودرو مال بابای منه نه پژو مال بابای شما، بریم سراغ چیزی که به نفعمونه، مدیران خودرو شرایط فروش خوب داره سریع ماشینتو تحویل میده، خدماتشم واقعا خوبه چون میخواد خودشو جا بندازه خب ازین فرصت باید استفاده کرد،الانم اگه معیارمون چینی بودن ماشینه خب مگه ماشین فرانسوی داریم الان، تمام سنسورای ایران خودرو و سایپارو از هند میخرن چین که صنعتش ده برابر هنده در آخر صلاح مملکت خویش خسروان دانند
1399/2/19
سلام
مشکل اینجاست که الان اصلا فروش این ماشین بست
اگر شرکت یا نمایندگی سراغ دارید که شرایط فروش داره ممنون میشم اطلاع بدید
1399/1/25
من یک mvm315مدل ۹۴ دارم چ جوری برای ایوکس درست کنم
1399/2/13
یک عدد گیرنده USB بلوتوث بخر بزن به USB پخش تمام ....
1399/3/6
ماشین خوبیه، استاندارد طراحی شده و سیستم برقی ماشین به روز هست
یک سال هست که خریدم و الان راضی ام چون هم کم استهلاک هست و هم ظاهر زیبایی داره
پشت فرمون راننده رو اصلا خسته نمی کنه
1399/4/11
سلام
من هم ۲۰۶ تیپ پنج دارم مدل ۹۶ به تازگی هم یه ۳۱۵ هم مدل ۹۴ خریدم . راحتی ۳۱۵ بیشتر از ۲۰۶ هست . سواری نرم و شتاب خوبی داره من که راضی ام . ملت ما یاد گرفتن بی دلیل ایراد بزارن رو چیزی که اصلا هیچی نمی دونن در موردش . کیفت ساختش ب جرات می تونم بگم از خودرو های داخلی بهتره . از نظر من ارزش خرید داره . از لحاظ فنی خیلی سگ جون هست . یه ماه هست گرفتم تا کات آف نده دنده عوض نمی کنم . این چرت و پرت هایی هم که ملت در موردش میگن نمی دونم صدای گربکس و ... چرت و پرت هست .
خرجش از ۲۰۶ تیپ ۵ خیلی خیلی کمتره . تنها ایرادش اینه لوازم بدنه و اتاق ام وی ام گرونه . ولی لوزم مصرفی و فنی قیمتش از داخلی ها کمتره .بازم میگم نسبت به پولش واقعا ارزش خرید داره
1399/5/5
سلام دوستان من داشتم واقعا چرته بخدا پولمو گذاشتم سطل انقدر شتاب و قدرت پایینی داره و کیفیتش پایینه حتی پولش نسبت به کیفیت خیلی بالاست
1399/7/2

من ۹۴ داشتم و الان پلاسشو دارم
تا دلتم بخواد ماشین عوض کردم
والا کم مصرف قدرت در حد ی هاچبک با موتور۱.۵ عالیه توی این رنج قیمت ی ماشی صفر معرفی که کن که اتاقش به این بی صدایی‌باشه
حالا شما خواب دیدید که ۳۱۵ دارید نباید بیاید برای همه تعریفش کنید
1399/11/12
سلام لطفا ام وی ام ۳۱۵ پلاس رو هم تست کنید
1399/11/17
سلام
اون جوری که من فهمیدم موتور خودرو ۸ سوپاپه و قدرتش هم پاینه حدود ۸۰ الی ۹۰ اسب بخار و به احتمال زیاد مشخصات گفته شده در گاتالوگ و مجله ها اونی نیست که به ایران اومده. البته خودم مدل h روش رو داشتم.
1400/3/4
مشخصات این ماشین رو تو سایتای کشورهای دیگه هست انگلیسی بنویسین اسم اصلی این ماشین رو میاد مشخصاتش اسمش chery fulwin2 هست که معلومه دستت به دستگیره در این ماشین هم نخورده
۱۶ سوپاپ و ۸۰ کیلو وات که معادل ۱۰۷ اسب هست
1400/4/31
خیر دوست عزیز اینجور نیس این ماشین ۱۶ سوپاپه ولی تک میل سوپاپه مشخصات فنیش درسته
1400/5/29
من نزدیک به یک ماه میشه ۳۱۵ اسپرت اکسلنت مدل ۹۷ به قیمت ۱۹۵تومن خریدم.و تا قبل از اون پراید بعدش ۴۰۵ بعدش ۲۰۶اس دی بعدش تیبا و سمند داشتم و الان ۳۱۵ گرفتم خداییش نسبت به ماشینهایی که قبلا داشتم بهتره هم ظاهرش خوبه هم امکاناتش و من اتفاقا به خاطر شغلم جاده زیاد میرم و تو جاده هم مشکلی ندارم باهاش سواری خیلی خوبی داره.کولر و بخاریش خوبه.بعضیا میگن صدا داره و ترمزاش مشکل داره و گیربکسش صدا میده خداروشکر مال من اینجوری نیست.البته کند و شتابش نسبت به ۲۰۶ اس دی کمتره ولی نسبت به اون مزایایی داره که انتخابش بهتر از ۲۰۶ هست و اونم جادار بودنشه در کل من خیلی از انتخابم راضی هستم تا الان تنها عیبی که دیدم یکم صدای در سمت شاگرد هست که باید ببینم کجاش صدا میده و رفعش کنم.و اگر کسی دو دل هست که بگیره یا نه بهش پیشنهاد میکنم حتما بگیره در مقایسه با خودروهای تو این رنج قیمت از همشون سر تره.راستی اینو هم بگم خیلی بدنه محکمی داره و اینو میتونید از صافکارها بپرسید.
1401/6/25
سلام محمد خان. میخواستم بپرسم واسه شما سیستم صوتیش فابریکه؟ ساب ووفر فابریک داره؟ کیفیت پخشش شنیدم خوبه میخواستم از شما بپرسم بازم. ممنون
1400/7/9
در حال حاضر مديران خودرو مدل 315اتومات رو توليد ميکنه که در بازه قيمتى خودش ماشين خوبيه ...لطفا اطلاعات سايت رو بروزرسانى کنيد.
1400/8/2
سلام و عرض ادب. دوستانی که این ماشینو داشتن و دارن ممنون میشم منو راهنمایی کنن. من خیلی وقته 206 مدل 84 تمیز دارم و خرج انچنانی نداره. دیگه از خشکی تعلیق و صدای موتورش خسته شدم و میخوام تنوع بدم. به نظرتون ام وی ام 315 با حدود 120 تا کار مناسب خرید هست یا نه؟ این ماشین حدودا از چه کارکردی به بعد هزینه های موتوریش شروع میشه و هزینه هاش نسبت به پژو تیپ 2 چطوره؟ میدونم دقیق نمیشه پاسخ داد ولی ممنون میشم یه سری توضیحات لازم را بدید
1400/8/26
با سلام خدمت تمام دوستان .
من موندم ک چرا همش حرف و حدیث داریم ما درمورد ماشین داخل کشور بابا هر کسی ی سلیقه‌ای داره و هر کسی دوست داره یه وسیله‌ای بخره ک ازش خوشش میاد و ازش راضیه و مورد بعد اینکه کی میخوایم ب هم احترام بذاریم چون من از ی چینی خوشم میاد یا از ی تولید داخل بایدبخاطر عقاید دیگران بندازمش دور . الان در آمریکا ماشینای دیگه‌ای هم هست حالا طرف بیاد بگه نه چون ماشین امریکایی در دنیا حرف اول رو میزنه نباید سوار ماشین دیگه‌ای شد الان ما خودمون همین ماشینای داخل دیگه همه داخل کابین شدن پلاستیک چرا چون دلیل داره یکیش ایربگ نمیشه روی داشبورد قدیم ایربگ نسب کرد چرا همش حرف‌های الکی و پیش‌دبستانی میزنید بابا سطح معلومات رو بالا ببرید نه فقط با هم درگیر بشید.این ب اون میگه چینی الیه اون ب این میگه پژو آشغاله بابا دنیا رو داره تکنولوژی تسخیر میکنه ما هنوز اندر خم ی پیچ موندیم . خدایا بدادمون برس. هر کسی هر چی داره مبارکش باشه و حالشو ببره
1400/9/20
من ۶ ساله این ماشینو دارم خیلی ازش راضیم ،هیچ مشکلی نداره وهزلر بار بهتراز ماشینای فرانسویه
1401/12/2
سلام من شماره موتور ماشین MVM لاکچری اسپورت کجای ماشین قرارداره شماره شاسی نمیخوام شماره موتور منظورم هست ؟
1401/2/6
اگه تست تصادفش و میذاشتید، دیگه یا هیچ خودروی داخلی مقایسه اش نمی کردید! اگه لوازمش یکم گرونه، به جاش ردپای دزدهایی مثل سایپا ایران فرغون توش نیست ! دکور داخلیش می ارزه به کل محصولات به اصطلاح داخلی ! آبروی تولید ملی رو هم بردن!
1401/2/15
من 4 ساله این ماشینو دارم بجز روغن و بنزین هیچ خرج دیگه ای برام نداشته فقط تو سال اول دینامش به مشکل خورد که با گارانتی رایگان عوضش کردن. بنظرم تو رنج قیمتی خودش از همه محصولات آشغال ایران خودرو و سایپا بهتره من سمند صفر دیدم که بعد از تحویل از کارخونه گیربکسش خشک خشک بود و اصلا واسگازین نداشت و تو تعمیرگاه خوابید واسه تعویض گیربکس!!!! خودروسازای چینی حداقل یه کنترل کیفیت قابل قبولی دارن. تو این 4 سال نه یه قطره آب کم کرده نه یه قطره روغن و واسگازین. تو خرید این مدل اصلا شک نکنید که عالی عالیه.
موفق باشید
1401/10/3
سلام دوستان ،من این ماشین رو یک ماه هست خریدم و ماشینم مدل ۹۴ هست ک ۱۷۰ کارکرد داره،فقط برام چندتا جای سوال هست ک ممنون میشم راهنمایی کنید من رو ،اول اینکه ماشینم تو دور پایین گیربکس میخونه و کاملا صداش بگوش میرسه و نمیتونم ک ایراد هست یا طبیعیه
دوم اینکه مصرف سوخت ماشینم صدی ۱۰ لیتر هست و نمیدونم ایراد کار کجاست
سوم اینکه ماشینم تو دور بالای ۳۵۰۰ یا ۴۰۰۰ واقعا صدای موتور داخل کابین میاد و اذیت کننده هست ،در حالی ک اگه دنده ۳ بخوای ۹۰ کیلومتر بری این صدارو حس میکنی ،
ممنون میشم اگر راهنمایی هست کمک کنید تا برطرف کنم
1401/11/26
سلام دوست عزیز. منم مرداد امسال یه مدل ۹۴ خریدم با ۱۰۸ کارکرد که الان رسیده به ۱۳۰. مشکل مصرف سوختش بخاطر تعویض دنده تو دور موتور بالاست. منم اوایل مثل پراید دنده ۳ به ۴ رو توی ۸۰ یا ۸۵ کیلومتر عوض میکردم که یاعث میشد دور موتور به ۴۵۰۰ یا بالاتر برسه، اما از وقتی بین دور موتور ۳۰۰۰تا۳۵۰۰ دنده عوض میکنم مصرف سوخت جاده‌ایم رسیده به ۷.۵ و ترکیبی شهر و جاده حداکثر ۸.۳. هنوز بالاست که ممکنه بخاطر مستهلک شدن صفحه کلاچ یا ضعیف شدن رینگ پیستون بخاطر سن ماشین باشه.
در کل صدای موتورش زیاد میاد داخل کابین که به توصیه یکی از آشناها با نصب یک نمد اضافه داخل کابین حل میشه، اما باید داشبور رو باز کنین که هزینه زیادی داره، به تظرم به صرفه نیست و من انجام ندادم، بجاش با دور موتور ‌‌پایینتر رانندگی میکنم و با این حال سرعت ۱۴۰ رو توی جاده بهم میده راحت.
در مورد صدای گیربکس نظری ندارم، شاید واقعا مشکلی داشته باشه. اما صدای موتور معمولا وقتی اوایل رانندگیه و موتور هنوز سرده صداش بیشتره
من الان مشکلم هنوز مصرف سوختشه. اگر سرعت ثابت برونم، جاده کفی، سرعت بین ۱۰۰ تا ۱۱۰، دنده ۵، مصرف سوخت رو ۶ نشون میده، ولی با محاسباتم جور در نمیاد.
1401/12/9
سلام ببخشید من یک پراید 111 دارم خیلی تمیزه بی خط و خشه مدل 96 30000 هزار تا کار کرده حالا یک دونه ام وی ام 315 دیدم اکسلنت اسپورت اونم مدل 96 اون 90000 تا کار کرده بی خط و خشه موندم اونو بگیرم یا 111 نگهدارم
1402/1/11
شک نکن ۳۱۵ بگیر عزیز ،حتی با خودرو ایران خودرو هم مقایسش نکن
1402/1/3
فقط اونایی که ام وی ام ۳۱۵ نیو دارن نیدونن که چقدر بهتره اما اونایی که این ماشین رو هنوز سوار نشدن شِر نبافن
1402/4/31
مدل ماشین من 97 و دست دوم با 60 هزار تا کارکرد خریدم یکساله زیر پامه ازش راضی هستم - قبلا ریو داشتم - اذیتم نکرده - سرو صدا اصلا نداره- سرعت و ترمزش هم خوبه - هرچی میخوام بفروشم یه ساندرو بخرم دلم نمیاد چون باهاش راحتم. قبلا هم همسرم از این مدل داشت راضی بود .
1402/11/1
من سال ۹۴ یه اتاق جدیدش رو خریدم تا سال ۹۹ هم داشتمش.. همه چیزش خوب بود..بدون هیچ ایراد و درد سری. برای من که چند تا ماشین ایرانی مثل پارس و سمند داشتم ۳۱۵ یه تجربه جدید از راحتی و کم خرجی بود.. امروز هم یه مدل ۹۷ کم کارکردش رو خریدم..از ماشین ایرانی متنفرم
1402/11/16
یه ۳۱۵ نیو مدل آخر ۹۳ دارم قبلش‌۲۰۶ ۸۹ تیپ ۵ و یه تیبا مدل ۹۲ داشتم اول که اگه به این ماشین برسین ۲۰۶ رو‌می‌خوره
روغن خوب بریزید تعویضی ها به موقع عوض بشه و جنس خوب بگیرید من از همدان تا تهران رو با این ماشین دوساعته اومدم دور موتور روی ۵۰۰۰ سرعت فیکس ۱۸۰ گاهی هم ۱۹۰ ماشین کف زمین میچسبه و فرمان پذیری عالیی داره برای لنز چراغ جلوش هم حتما یه هدلایت خوب بالای ۲ تومن بندازین که هم جاده توشب بشه روز هم خط کات دقیق بندازه بلندگوهای فایریکشم که ۱۰۰ هیچ ماشین ایرانی هارو میزنه فقط یه مانیتور خوب بندازین تنها ضعفش بنظر من اول صدای موتوره که کمتر از تیبا اما بازم تو‌کابین میاد البته صدای محیط هم همین طور
دوم این که داخل کابین یکم صدا میافته که اونم نیاز به صدا گیری جزیی داره رنگ بدنه هم ضعیفه یعنی اگه نشویید و یا واکس نزنید زود خراب میشه ولی در کل این ماشین تو این رنج قیمت بنظرم یکی از بهترین هاس تمام لوازمش هم اصلی و فرعی تو بازار پره مخصوصا خیابون ملت