موضوعات داغ

ماشین میتسوبیشی اوتلندر 2016

(3.3/5) 71,824 رای
190 km/h
حداکثر سرعت
9.3 liter/100km
مصرف سوخت
2360 cc
حجم موتور

مشخصات میتسوبیشی اوتلندر 2016

کلاس بدنه
کراس اوور
انتقال نیرو
دو دیفرانسیل
نوع جعبه دنده
گیربکس اتوماتیک جدید CVT با قابلیت تعویض دستی
حداکثر توان
166 اسب بخار
تنفس موتور
تنفس طبیعی
تعداد سیلندر
4 سیلندر

فیلم بررسی میتسوبیشی اوتلندر 2016

مزایا و معایب میتسوبیشی اوتلندر 2016

مزایا

معایب

مشخصات فنی میتسوبیشی اوتلندر 2016

نام خودرو
میتسوبیشی اوتلندر 2016
کشور سازنده
پرچم کشورژاپن
سال (طراحی)
2016
موتور
4 سیلندر 16 سوپاپه
حجم موتور
2360 سی سی
تنفس موتور
تنفس طبیعی
انتقال نیرو
دو دیفرانسیل
حداکثر قدرت
166 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور
220 نیوتن متر در 4200 دور در دقیقه
جعبه دنده
گیربکس اتوماتیک جدید CVT با قابلیت تعویض دستی
شتاب 0 تا 100
10.2 ثانیه

نتیجه تست شتاب در خودروبانک

این خودرو در خودروبانک تست شده و نتایج عملکرد آن را با دستگاه VBOX می توانید در زیر بخوانید:

شتاب 0 تا 100 کیلومتر 10.85 ثانیه
شتاب 0 تا 100 کیلومتر (VBOX) 11.28 ثانیه
شتاب 0 تا 60 کیلومتر (VBOX) 5.51 ثانیه
شتاب ثانویه 30 تا 70 کیلومتر (VBOX) 4.27 ثانیه
شتاب ثانویه 50 تا 70 کیلومتر (VBOX) 2.35 ثانیه
100 متر -
200 متر -
1/8 مایل 12.01 ثانیه
1/4 مایل 18.14 ثانیه
حداکثر سرعت
190 کیلومتر در ساعت
وزن
1585 کیلوگرم
اندازه (میلیمتر)
4694 طول - 1811 عرض - 1679 ارتفاع
فاصله بین دو محور
2670 میلیمتر

مصرف سوخت ماشین میتسوبیشی اوتلندر 2016

  • داخل شهر
  • خارج از شهر
  • ترکیبی
  • حجم باک
  • استاندارد آلایندگی
  • میزان تولید CO2
  • استاندارد امنیت
  • 11.3 لیتر در هر صد کیلومتر
  • 9.1 لیتر در هر صد کیلومتر
  • 9.3 لیتر در هر صد کیلومتر
  • 62 لیتر
  • -
  • 166 گرم در هر کیلومتر

امکانات میتسوبیشی اوتلندر 2016

کیسه هوا
مجهز به 7 ایربگ - 2 عدد جلو و سرنشین – 2 عدد ایربگ جانبی – 2 عدد ایربگ پرده ای و 1 عدد زانو
سیستم صوتی
سیستم صوتی حرفه ای 710 واتی Rockforod Fosgate با 9 بلندگو (4 باند، 4 تویتر و ساب ووفر) - نمایشگر 7 اینچی لمسی به همراه دوربین دنده عقب - دارای پورت USB - کارت MicroSD
ترمز و پایداری
ترمز عقب دیسکی و جلودیسکی خنک شونده - مجهز به سیستم ترمز ضد قفل ABS - سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD - کنترل فعال پایداری ACS و کنترل کشش TCL - ترمز کمکی در هنگام حرکت در سطوح شیب دار HAC - ترمز اضطراری کمکی
دیگر امکانات
رینگ 18 اینچی طرح جدید، لاستیک 225/55R18 - سیستم چهار چرخ متحرک 4WD با کلید 3 وضعیتی (اکو، نرمال، قفل) - قفل دیفرانسیل با کلید تغییر وضعیت بر روی داشبورد – مجهز به سیستم کروز کنترل - سیستم ورود و خروج بدون سوئیچ (keyless)- استارت خودرو دکمه ای (starter) - جدید‪‬ چراغ های جلو LED - شوینده چراغ ها بر روی سپر جلو - Day Light جلو - چراغ‌های عقب LED طیفی - جدید‪‬ فرمان با روکش چرمی با کنترل های سیستم صوتی بر روی آن با طرح جدید - دستگیره های کرومی داخلی و خارجی - سنسور پارک بر روی سپر عقب - سانروف 3 حالته - جدید‪‬ تریم داخلی طرح چوب - صندلی ها با ظرفیت هفت سرنشین (دارای 7 صندلی در 3 ردیف) - صندلی های تمام چرم به همراه تنظیم الکتریکی صندلی راننده در 4 جهت - گرم کن صندلی های جلو - صندلی تاشوی عقب با قابلیت تفکیک 60:40 مجهز به کنسول عقب، سیستم ایزوفیکس ISO Fix- پدال شیفترهای تعویض دنده از پشت فرمان - سیستم ارکاندینیشن دوگانه با قابلیت تنظیم متفاوت دما برای راننده و سرنشینDual Aircondination - دارای سیستم اتصال تلفن همراه از طریقه هندزفری بلوتوث و قابلیت کنترل آن روی فرمان - درب برقی صندوق عقب

قیمت و نمایندگی

  • قیمت
  • نمایندگی

نظرات کاربران

43 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/2/2
اقای محسن ال طه از این به بعد ماشین ژاپنی رو خودتون نقد کنید نه یه کره ای سوار بی تجربه به یک کانال هوا اضافه ایراد میگیره به سادگی داشبورد ایراد می گیره موتور سانتافه جون میکنه تا راه بره از بس که سنگینه اون ضعیف نیس اونوقت موتور میتسوبیشی ضعیفه دیگه اعصابمون رو خورد کردین
1395/11/23
زدی به هدف 2400 میتسوبیشی کجا 2400 سانتافه کجا شتاب سانتافه 12 ولی اوتلندر 9.5 خداییش اوتلندر بهتره
1395/2/4
فقط میتونم بگم آقا محسن اون رفیقت گند زد به این همه تلاش و سابقه ی خورو بانک
نویسنده های سختگیر مجله ماشینم ایقدر بد در مورد mvm نمینوشتن که این بابا در مورد این ماشین نوشته
بابا چرا این بدبختو با نمونه ی ۶ سیلند آخه مقایسه میکنی برادر من ، بعد مینویسی کنده
ِاخه هر چیزی جای خودش باید اینو با سانتافه یا رافور مقایسه کنی مردم بفهمن چی بخرن ؛ چرا در مورد نرمی اصلا مطلبی ننوشتی چرا؟؟؟؟؟ کوبش؟؟؟؟ افرود چی ؟؟؟؟ بابا داری از یه میتسو حرف میزنی اونوقت آفرود هیچی؟؟؟؟ برادر کوچیک پاجیرو بعد آفرود هیچ؟؟؟؟ البته نه در حد خفن !!! گیربکس سه وضعیتی cvt تیپ c که با همکاری نیسان و میتسو هست هیچی؟؟؟؟ اکو ، اتو ، لوک، که آبشن های افرودی و خاص گیربکس اوت هستن چی شدن؟؟؟؟ به نظرت بی دلیل تو امریکا اینبار جزو پر فروش ها بود ..؟؟؟؟ به نظرت چرا بهترین suv بازار کانادا که همش برفه شده؟؟؟ چرا تو روسیه انقدر محبوبه؟؟؟؟
این تستتون واقعا نامردی و افتضاح بود . خودتونو اصلاح کنید یا اینکه یه فیلم از اوتلندر بزارید. اگه میخواین حرفه ایی باشد مثل حرفه ایی ها رفتار کنید ؛ تو کشور حرفه ایی ها رئیس جمهور هم اگه دل افرادی رو درد بیاره میاد وسط و مثل مرد معذرت خواهی میکنه ، تمام
1395/2/7
چرا قصه به هم میبافی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟به هیچ عنوان نویسنده تخریب انجام نداده. هر انتقادی کرده دلیل فنی هم آوروده!!!! اگر تونستی یه مثال بیار که بدونه دلیل انتقاد کرده باشه؟؟؟
کی گفته در امریکا پر فروش بوده چرا رو هوا حرف می زنید آخه؟؟؟؟ اوتلندر فقط 7456 در کل سال 2015 فروش داشته خودت مقایسه کن با فروش مثلا 56421 سورنتو یا راو4 که 227922 فروش داشته!!!!!!!!!!! اونقدر تعصب بی جا دارید که صحبت های کارشناس های خودرو هم قبول ندارید. همین آقایی که این ماشینو تست کرده کلی تجربه در این زمینه داره بعد اون کاربر(محمد) میاد اینجوری توهین میکنه. واقعا متاسفم. مجله ماشین هم کلی ایراد از اوتلندر گرفته از جمله: تعادل کم، فرمان تنبل، ترمز نچندان قوی و بد بازار بودن و بقیه ایراداتی که خودروبانک هم به اونا اشاره کرده!! صحبت کارشناس های داخلی را قبول ندارید خوب یه نگاه به کانسومر ریپورتز بندازید که رتبه میتسوبیشی در قعر جدوله (رتبه 28) و حتی کیا رتبه 9 داره و تویوتا 8!!!!! اونا هم اشتباه می کنن!! فقط تعصب کور کورانه دارید! همچین میگه میتسو انگار داره راجع به چه برندی صحبت می کنه! کجاست رتبه میتسوبیشی در رتبه بندی برندهای برتر 2015؟؟؟؟؟؟؟؟؟ته جدول؟ امثال شما تو 20 سال پیش گیر کردید و واقعیت ها را نمی بینید!
واقعا با تمام وجود متوجه شدم چرا کشورمون جهان سومیه!!!!!
1395/2/10
آقا ایمان ، اولا زنده باد منتقد من
دوما، شما که گفتید مجله ماشین اوتلندر رو به باد انتقاد گرفته توجه کنید
من هم رفتم مجله ماشین رو هم برا بهمن 94 و هم برا فروردین 94خوندم و هیچ کدوم از مواردی که شما ذکر کردید اصلا در مجله ماشین وجود نداشت و فکر کنم خواستید یکم آش رو بیشتر شورش کنید.
فروردین 94 که اوتلندر 2015 رو مفصل تست کرده بود ، فقط تعریف کرده بود و اتفاقا سانتافه رو تو بند بند متنش کوبیده بود ، مثلا میگفت شتابش از سانتافه بهتره، یا نرمیش از سانتافه و رافور بیشتره و اصلا نمیکوبه ، مصرفش از سانتافه کمتره، ارگونومیش از سانتافه بهتره، قدرت ترمزش از سانتافه بهتره و...

بعد رفتم مجله ماشین برا بهمن 94 به شماره ی 397 که همین 2016 رو تست کرده بود خوندم
عین متن مجله ماشین بهمن 94 شماره ی 397 صفحه 98 ستون سوم خط 15 :::::::: میتسوبیشی اوتلندر یک خودروی کرایس اوور متوسط است که در بین رقبای هم کلاس خود، مانند هوندا CRV ،تویوتا rav4 مزدا CX5 ، کیا سورنتو ،هیوندای سانتافه، کیا سورنتو، سربلند بیرون خواهد آمد. امکانات ایمنی رفاهیی مناسب ،فضای بار جادار،موتور نسبتا قدرتمند،،هندلینگ مناسب، فرمان پذیری نسبتا خوب، و گیربکس نرم و مطلوب از مزایای این خودرو هستند . حتی مالکان قبلی آن اعتقاد دارندکه اوتلندر خودرویی است که در سفرهای طولانی و رانندگی ممتدنرم تر از خودرو های رقیبش عمل میکند و از حیث کیفی در بلند مدت ، افت بدنه و کابین آن نسبت به رقبای کره ایی اش وضعیت بهتری دارد :::::::::::.
اگر کسی خلاف اینو تو تست مجله ماشین خونده بیاد عین متنو بنویسه تا با توجه به در دسترس بودن مجله از خود متن جوابشو بدم
فکنم دوستان سانتافه سوار یا سورننتو سوار به کامنت های اینجا حمله کردن و دارن تخریب میکنن که البته با توجه به اینکه از سال2006 داره تو ایران هیوندای وارد میشه و تازه یک ساله اوتلندر به ایران اومده پس عقلا طبیعیه که هم تعداد اوتلندر تو خیابونا کمتر باشه و هم شناخت مردم و همچنین طرفدار های هیوندای 10 برابر اوتلندر تازه وارد باشه
اگر فقط کمی منطق داری تو رو خدا به سوال زیر پاسخ بدید
آیا اون متنی رو که از مجله ماشین عینا کپی کردم و واو به واو نوشتم رو تصدیق میکنید که در مجله ماشین عینا وجود داره؟؟؟؟
1395/2/12
ایرادتی که بنده در این کامنت گذاشتم دقیقا مواردی هست که در مجله ماشین شماره بهمن94 و صد البته اردیبهشت 1395 اورده شده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
این که جنابعالی بری فقط قسمت هایی که در اونجا نویسنده از اوتلندره تعریف کرده و از مزیت هاش گفته اینجا کپی و قسمت ایرادات و انتقادات را اینجا نیاری بسیار بسیار کار زشتیه!!!!!! بنده نگفته اصلا تعریف نکرده گفتم کلی انتقاد کرده اینم مصداقش:
بهمن 1394: 1- ردیف دوم فضای پای مناسبی فراهم کرده که البته برای افراد بلند قد امکان خوردن سر به سقف خودرو دور از ذهن نیست. ولی ردیف سوم به دلیل فضای کم زانو برای نشستن کودکان و نوجوانان مطلوبتر است!!!!
2- اوتلندر در آزمایش شتاب گیری از شتاب متوسطی برخوردار بود و در بهترین زمان به شتاب صفرتا صد 11 ثانیه دست یافتیم!!!
3- عملکرد تعلیق در عبور از چاله ها و دست اندازها کیفیت و سواری و هندلینگ را تحت تاثیر قرار می دهد و حتی گاهی به نظر می رسید که لاستیک عقب از زمین بلند می شود....
در کل هم در کنار مزیت هایی که براش گفته 3 تا ایراد کلی به نسبت رقباش مطرح کرده 1- عملکرد سیستم تعلیق 2- موتور ضعیف تر 3- فضای کمتر ردیف سوم و فضای بار.
ایراداتی در شماره اردیبهشت 95 از اوتلندر گرفته شده( در تستی که در اون سانتافه و راو4 هم بودن)
اردیبهشت 95: 1-تعادل کم، 2-فرمان تنبل، 3-ترمز نچندان قوی 4-بد بازار بودن 5- میدان دید کم به دلیل فرم ستون ها وهمینطور دید کم در نقاط انتهایی دو سر چپ وراست کاپوت
البته در این تست اوتلندر در کنار این ایرادات، مزیت هایی داشت که در انتها پایین تر از راو4 و بهتر از سانتافه mpi معرفی شده.
حالا شما به جای سر و صدای الکی و متعصب بودن به نوشته زیر که عینن برگردان نوشته کانسومر ریپوتز در رابته سورنتو جدید هست توجه کن:
این یک SUV عالی است که از نظرها پنهان شده است! اغلب کراساوورهای میدسایز احساسی شبیه به انجام یک مأموریت دارند و همین و بس! اما سورنتو ظرافتی فراتر از کلاس خود را پیشنهاد میدهد. سورنتو کمی کوچکتر از رقبای میدسایز خود است اما همین مورد به سورنتو اجازه میدهد که در شهر راحتتر باشد درحالیکه هنوز ویژگیهای یکی خودروی بزرگتر را نشان میدهد. سیستم فنربندی سورنتو بدترین دستاندازها را جذب میکند و حس اعتمادبه نفس را در پیچ ها به خوبی به شما تزریق میکند! طراحی داخلی زیباست و معجون قابلیت اطمینان متوسط به بالا با نتایج خوب تست تصادف، سورنتو را به پادشاه جدید این رده تبدیل کرده است.
به نظر بنده سورنتو GDI از هر لحاظ از اوتلندر بهتره. چون بسیاری از ایرادتی که مجله ماشین و خودرو بانک از اوتلندر گرفتند اصلا در سورنتو وجود نداره!!!!!
حالا شماها نمی خواهید قبول کنید نکنید ولی یه نگاهی به آمار فروش سورنتو واوتلندر در بازار آمریکا هم بکنید بد نیست!!!!!!!!!
1395/2/12
به خدا خیلی رو داری ، همین مجله ماشینی که سنگشو به سینه میزنی جوری در مورد سورنتو نوشته که آدم فکر میکنه با وجود MVM X33 چرا کسی میره سورنتو میخره ، مجله ماشین توسایتش بازتاب داده که ، شتاب کیا سورنتو در عمل 14.6 هست ، بعد ماشین رو برده جاده خاکی دیده داره هرز میچرخه و نوشته با تعجب مجبور به استفاده از قفل دیفرانسیل شدیم ، بعد ادامه میده ، جذب ضربات با سروصدا همراه بود.... بنده خدا با این شتاب برو با پراید سوار ها کل کل کن اینجا چه میکنی
لینک بررسی سورنتو در سایت مجله ماشین : http://www.khabarmachine.ir/News.aspx?ID=10226

اما در مورد عیب هایی که نوشتی ، خودتم خوب میدومی هر فردی که بخواد یه ماشین رو تست کنه باید یکسری مزایا و عیوب بنویسه و نمیتونه بگه یه ماشین مطلق بد یا کاملا OK و خوبه، پس نویسنده مجبور بود یسری عیب بنوسیه که اگه منصف باشی عیب و نقص بزرگی در مورد اوتلندر بیان نکرده و کل تست 85 درصد تعریف اوتلندر رو کرده. اون بی ادبی رو هم که کردی فکنم شاید بتونی بفهمی که من نمیتونم تمام تست مجله ماشینو اینجا بنویسم چون نه جا میشه و نه من حالشو دارم
حالا عیوب خنده داری که نوشتی
1) عین متن خودت و بعد جوابت """ ( ردیف دوم فضای پای مناسبی فراهم کرده که البته برای افراد بلند قد امکان خوردن سر به سقف خودرو دور از ذهن نیست. ولی ردیف سوم به دلیل فضای کم زانو برای نشستن کودکان و نوجوانان مطلوبتر است!!!!) جواب : خودت نوشتی که فضای پا که مهم ترین فاکتور در بحث فضای داخلی هست کاملا مناسب بوده خوب کجاش عیبه؟؟؟ بعد گفتی فرد بلند قد امممممممممکان خوردن سر به سقف دور از ذهن نیست ، بله فرد قد بلند در هر ماشینی بشینه امکان داره سرش به سقف بخوره این جور ماشین ها که صندلی هاش بلنده و جای خود داره
2)""""( اوتلندر در آزمایش شتاب گیری از شتاب متوسطی برخوردار بود و در بهترین زمان به شتاب صفرتا صد 11 ثانیه دست یافتیم!!!) جواب : شتاب سورنتو که خودتو برا موتور GDI کشتی تونسته در عمل و با بنزین وطنی 14.6 رو ثبت کنه پس بیشتر از این توضیح نمیدم و خودت میدونی که شتاب 11 کجا و 15 کجا""" پس اوتلندر فراری کلاس خودشه
3)""""""( عملکرد تعلیق در عبور از چاله ها و دست اندازها کیفیت و سواری و هندلینگ را تحت تاثیر قرار می دهد و حتی گاهی به نظر می رسید که لاستیک عقب از زمین بلند می شود....) جواب : عین متن مجله ماشین :::>>> هرچه بیشتر با اوتلندر2016 رانندگی کردم ، نقص هایی در سیستم تعلیق خودرو نسبت به نسل قبلی یعنی مدل 2014 حس کردم که البته در مقایسه با رقبای کره ایی قابل اغماض بود ، عملکرد تعلیق در عبور از چاله ها و دست اندازها کیفیت و سواری و هندلینگ را تحت تاثیر قرار می دهد و حتی گاهی به نظر می رسید که لاستیک عقب از زمین بلند می شود چرا که کمک فنر های نوی خودرو عملکرد سختی داشت و خودرو نیاز به کارکرد بیشتر برای تنطیم نرم تر کمک فنرها دارد.. خوب عزیزم چرا کار زشت منو 100 برابر بیشتر و زشت تر انجام دادی ؟؟؟؟ چرا از اول و آخر متن زدی و سرو ته متنو حذف کردی که به هدف شومت برسی ؟؟؟؟ بله نوشته عملکرد تعلیق در عبور از چاله ها و دست اندازها کیفیت و سواری و هندلینگ را تحت تاثیر قرار می دهد اما نه به صورت همیشگی بلکه به نسبت نسل قبل و در ادامه نوشته ماشین صفرکیلومتر بوده و نیاز داره کمی راه بره تا حس درستی از نرمی اون پیدا کرد و در ابتدا تاکید فراوان کرده که عملکرد سیستم تعلیق صد البته در مقایسه با رقبای کره ایی قابل اغماض بود . معنیش میدونی یعنی چی ؟؟؟؟؟ یعنی هرچقدر هم که سیستم تعلیق بد باشه به بدی سیستم تعلیق کره یی ها نیست . یعنی کره یی ها تو آفسایدن ؟؟؟ اصلا زشته که یه ژاپنی رو با یه کره ایی مقایسه کنی اونم در بحث سیستم تعلیق که همه میدونن که ژاپنی ها از همه نرم ترن
اگه من رو متهم میکنی که فقط مزایا رو اینجا بازتاب کردم و گفتی کار زشتی کردم ،،، خودتم می فهمی که در ابتدا گفته بودی مجله ماشین هم از اوتلندر عیب بسیار گرفته و من خواستم با روشن گری بفهمونم اتفاقا مجله ماشین حسن بسیار نوشته و شما داری سیاه نمایی میکنی، و این چیزایی که شما در جواب من به عنوان عیب ذکر کردی در خیلی از موارد حسن هست بله حسن هست که با موتور 170 اسب ا شتاب 10.2 و در عمل 11 ثبت کرده ولی سورنتو با موتور 188 مثل چینی ها 15 ثانیه ثبت میکنه .
لطفا دیگه بیش از این در قسمت ژاپنی ها سیاه نمایی ننویس و از این بیشتر آبروی نداشته ی سورنتو و سانتافه رو اینجا نبر برو تو همون قسمت کره یی ها برا چینی ها شاخ و شونه بکش
1395/2/15
اول این که هرچند برات خیلی سخته اما سعی کن مودب باشی
بنده گفتم مجله ماشین هم انتقادات زیادی از این اوتلندر کرده اما تو اومدی فقط قسمت مزیت ها رانوشتی! و بعد من فقط انتقادات را عینا اینجا نوشتم!!! این یعنی چی که میگی کار زشت تو رو تکرار کردم؟؟؟ خوب مزیت ها را که تو گفتی من فقط همونطور که گفتم ایرادات عینا اینجا نوشتم!!!!!!! به نظر نادانی چون تو ایراداتی چون ایراد در سیستم تعلیق، تعادل کم، فرمان تنبل، ترمز نچندان قوی، بد بازار بودن، میدان دید کم به دلیل فرم ستون ها، فضای کم ردیف سوم اونم برای ماشینی که ادای 7 نفره بودن داره و... ایرادات کمی هستن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اما در مورد تست سورنتو که اینجا لینک دادی. این تست توسط مجله ماشین در شماره شهریور 94 و توسط نویسنده ناشی بنام فرهاد هاشمی انجام شده.اوج سوتی نویسنده در جایی است که عنوان می کنه شتاب صفر تاصد خودرو را در هر سه حالت رانندگی اقتصادی، معمولی و اسپرت به ترتیب 14.6، 14.1 و 13.6 به دست می آید!!!! همون طور که دوستان عزیز آقای زارع و رسول عنوان کردن چطور امکان داره که شتاب صفر تا صد سانتافه mpi که از سورنتو نه تنها سنگین تره بلکه موتور ضعیف تری هم داره توسط همین مجله ماشین در شماره اردیبهشت95 در روز تست 13 ثانیه بدست بیاد اما سورنتو همچین شتابی داشته باشه؟؟؟؟؟؟ همچنین فیلم درگ سانتافه و سورنتو در همین سایت موجود هست و سورنتو پیروز می شه اونم در درگ با سانته gdi!!!!!!! صد البته که واضح است که تست آقای هاشمی ایراد داره!!!!! در رابطه با عملکرد سیستم تعلیق سورنتو هم خودرو بانک دقیقا این جمله را بکار برده: اتاق بسیار کم صدا و تعلیق های نرم!!!!!!! علاوه بر خودرو بانک در تست کانسومر ریپورتز هم در رابطه با سیستم تعلیق سورنتو عینا این جمله بکار رفته: سیستم فنربندی سورنتو بدترین دست اندازها را جذب می کند و حس اعتمادبه نفس را در پیچ ها به خوبی به شما تزریق می کند!!!!!!!! حتما کارشناسان کانسومر ریپورتز هم چیزی از ماشین نمیدونن!!! علاوه بر این در اتواکسپرس هم از آسایش رانندگی و عملکرد مطلوب سیستم تعلیق سورنتو در جذب ناهمواری ها تمجید کرده. اینم لینکش اگر یه مثقال سواد داری برو خودت بخون
http://www.autoexpress.co.uk/kia/sorento/64138/kia-sorento
در نتیجه پرت و پلاهایی که در مورد سیستم تعلیق و شتاب سورنتو اینجا آورودی چیزی نیست جز توهمی برخاسته از ذهن یک آدم ناشی!!
از آبروی نداشته سورنتو و سانتافه گفتی دوباره یادم افتاد به آمار فروش مضحک اوتلندر در مقابل سورنتو و سانتافه در بازار آمریکا!!!!!!!!!!! حتما امریکایی ها چیزی از کراس اوور نمیدونن که سورنتو را به اوتلندر ترجیح میدن!! یه نگاهی به آمار فروش 2015 اوتلندر در امریکا بنداز و با سانتافه و سورنتو مقایسه کن سورنتو 56421 فروخته در امریکا و اوتلندر فقط 7456!!!!!!!!( منبع: left-lane.com).
برای جاهلانی چون تو سخته که عینک تعصب را از چشمان خود برداشته و منصفانه به فاصله رتبه 9 برند کیا و رتبه 28 میتسوبیشی نگاه کنن!!! اگر به انالیزهای انجام شده توسط کانسومر ریپورتز نگاه کنی می بینی که میتسوبیشی در تمام زمینه ها از جمله قابلیت اطمینان و عملکرد قافیه را به کیا باخته!!!!!! متاسفانه امثال تو در 20سال پیش موندین!!!!!! واقعا متاسفم که با امثال تو در یک کشور زندگی می کنم!!
1395/2/5
سلام.بابت نقد اوتلندر 2016 توسط نویسنده محترم باید بگم که بیشتر به ظواهر فیس لیفت 2016 توجه کرده وبسیار کم در مورد تغییرات ایجاد شده در گیربکس CART وسه حالته بودن اون؛ سیستم تعلیق جدید وبروز شده؛فرمان پذیری وهند لینگ مدیفیه جدید؛شتاب گیری اولیه بهبود یافته؛ عایق کاری شیشه جلو با دوجداره شدن وعایق گیری درها و کم صدا شدن داخل خودرو و مشخصات افرودی اوتلندر2016 صحبتی نشده.انصاف نبودند حرفه ای بنویسی واز اینها صحبتی نکنی.ناراحت جون حق داری!!ضمنا هر کسی حق داره برند محبوب خودش را که معمولا ریشه در علایق و ایده های نوجوانی هم بیشتر بپسنده. ماها که ما دهه50هستیم هرکاری میکنیم ماشین های کارهای برامون دلچسب نیستن.من سانتافه2015دام ولی دلم پیش میتسو بیشی مونده و تصمیم گرفتم حتما با اوتلندر2016 عوضش کنم. دوستان اگه دراین مورد نظر خود شون رو بگن ممنون میشم.
1395/2/7
سورنتو 2016 با موتورGDI از هر لحاظ هم از سانتافه بهتره هم از اوتلندر.
فقط 36 کیلو از اوتلندر سنگین تره ولی در عوض 22 اسب قدرتمندتره! هماهنگی جعبه دنده و موتور بسیار خوبی داره. به لحاظ امکانات هم هیچ ماشینی در این رنج قیمتی به گردش نمیرسه. نتایج تست تصادفش در آمریکا بسیار عالیه بوده(خودتون چک کنید). به لحاظ شتاب هم از سانتافه خیلی بهتره و از اوتلندر اصلا عقب نمیمونه( تقریبا شتاب 0 تا 100 هردوشون 11 ثانیه است). فضای بار و سرنشین از اوتلندر بیشتره. به لحاظ کیفی هم بسیار بسیار کابین با کیفیتی داره خودتون حتما از نزدیک چک کنید.
موفق باشید
1395/2/12
آقا شهاب فکنم شما خودتو زدی به اون راهش ، بله شتاب اوتلندر شاید در روی کاغذ 10.2 باشه و در عمل 11 بشه و کاملا طبیعی هست که به خواتر کیفیت بنزین کمی افت داشته باشه ، اما کی گفته شتاب سورنتو در عمل 11 هست چرا دروغ مینویسی طبق تست مجله ماشین شتاب صفر تا صد سورنتو نزدیک 15 ثانیه یعنی 14.6 بود. خجالت نمیکشی میای این آشغالا رو که فقط زورشون روی کاغد هست رو با ژاپنی ها که تمام حرفشون تو میدان هست مقایسه میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟
دروغ گویی و جو سازی تو این سایت ممنوع هست ،، یکم شرم کن و دیگه این بحث رو تموم کن
دقیقا متن مجله ماشین : ( در آفرود سورنتو مانند دیگر محصولات این سازنده، جذب ضربات با سروصدا همراه بود که در سانتافه این امر کمتر احساس می ‏شود. پس از آن به مسیری مستقیم و هموار می ‏رسیم و شروع به آزمون شتاب می ‏کنیم. موتور این اتومبیل با حجم 2.4 لیتر و تکنولوژی تزریق مستقیم سوخت GDI که برای اولین بار در خودروهای کره ای عرضه شده، 188 اسب‏بخار قدرت در 6هزار rpm تولید می ‏کند که روی کاغذ از سانتافه 176 اسب‏ بخاری و با وزن تقریباً برابر، باید شتاب و کشش بهتری داشته باشد اما در واقعیت، داستان فرق می ‏کند.

شتاب صفر تا 100 خودرو را در هر سه حالت رانندگی اقتصادی، معمولی و اسپرت اندازه می‏ گیریم که به ترتیب اعداد 14.6، 14.4 و 13.6 به‏دست می ‏آید که واقعاً به دور از انتظار بود!

تعویض دنده توسط گیربکس 6 سرعته تیپ ترونیک به نرمی انجام می‏ گیرد. از دیگر نقاط ضعف خودرو، هرزگردی بود که در بالا رفتن از یک سراشیبی خاکی معمولی با آن رو به رو شدیم. با توجه به چهارچرخ محرک بودن خودرو، در کمال تعجب مجبور به استفاده از قفل دیفرانسیل شدیم. )
ماشینی که نه شتاب داره نه آفرود داره و خشک هست ومیکوبه وسرو صدا داره بعد میای در کنار اوتلندر قرار میدی برای مستند کردن حرفم لینک خبرو میزارم
http://www.khabarmachine.ir/News.aspx?ID=10226
1395/2/13
خخخخخ
آقا شهاب و ایمان شما فرمودید شتاب سورنتو GDI که 11 ثانیه هست؟؟؟؟ چی می زنید داداش ؟؟؟ فازتون چیه؟؟؟ شتاب سورنتو که 15 ثانیه از آب در اومد
خالی بندی تو روز روشن خخخخخخ بازم سانتافه ی خودم که الارغم اینکه موتورش ساده هست ولی شتابش دیگه 15 نیست.... از اول هم گفتم سورنتو مونده به سانتافه برسه و الکی گندش کردن ........... بخدا چند وقت دیگه هم قیافش تکراری میشه و مثل نسل های گذشته در برابر سانتافه شکست میخوره.......... سورنتو تو تاریخ هیچ وقت از سانتافه برتر نبوده.......... و همیشه فروشش کمتر بوده کافیه یه نگاه تو خیابون بندازید.......... کیا یکی از پر اصطحلاک ترین ماشین های دنیاست اما هیوندای خیلی کم اصطحلاکه........... هنوز کیا مونده به هیوندای برسه داداش.......... پس با این اوصاف باز هم مثل همیشه برنده میدان رقابت سانتافه هست
اما در مورد اوتلندر فقط کمی شتابش با سانتافه ی نیمه فول که وزنش کمتره اختلاف شتاب داره فکنم 0.6 ثانیه ، خوب سانتافه هم تو بحث زیبایی اونو جبران میکنه
بله شتاب اوتلندر 10.2 هست که در تست مجله ماشین 0.8 تغییرات داشته و شده 11 خوب سورنتو در عمل زده 10.2 که شده 15 ، یعنی نزدیک 5 ثانیه اختلاف داشته خخخخخخخ
من جاتون بودم از همه ی جمع معذرت خواهی میکردم و از همه ی میادین خداحافظی میکردم خخخخخخخخخخ اما چیزی از شایستگی هاتون کم نمیکنه خخخخخ سری بعد برید برا لیفان و جک و جونور کرررررررری بخون ...... خخخخخخخخخ موتور GDI انگار موتور لامبورگینی هست خخخخخخخخخخخخخ افتضاح خخخخخخخخخخخخخ
خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خخخخخخخخخخخخ

فکنم زمین کجه خخخخخخ
آره زمین کجه شما درست میگید....... خخخخخخخخخ
1395/2/13
آره آقا شهاب من با شما موافقم سورنتو تو تست ایمنی از همه برتر بوده اما نمیدونم چرا اوتلندر یکی از 10 SUV اول دنیا در ضمینه ی ایمنی میشه.... شتاب سورنتو و اوتلندر برابره اما نمیدونم چرا در پایان تست اوتلندر 10.2 هست و شتاب سورنتو نزدیک 15 ... تازه جفتشونم مجله ماشین منتشر کرده ... من به قضیه مشکوکم ، کار انگلیسه


http://www.khodrobank.ir/Reviews/2267/10-%D8%B4%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D8%A8%D9%84%D9%86%D8%AF-%D8%A7%DB%8C%D9%85%D9%86-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%A2%D9%85%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D8%A7

اوتلندر یکی از 10 SUV برتر دنیا
منبع خودرو بانک
1395/2/9
ببینید بچه ها این دعوا های همیشگی و بچگانه رو بین ژاپنی و کره ایی بزارید کنار هرکی که هر ماشینی داره مبارکش باشه و باید بخودش بگه این ماشین برا من بهترینه و من دوستش دارم حتی اگه کل شهر از قیافش خوشون نیاد. و هی تخریب همو نکنید . تو لحظه زندگی کنید و از آنچه داری لذت ببر ، و شاید نظر تو با کل دنیا فرق کنه و طبیعی هست چون خدا اثر انگشت همه ی ما رو متفاوت از هم ساخته و همه با هم فرق داریم. اما من انتقاداتی دلسوزانه در مورد تست ها ی اخیر خودرو بانک دارم که صادقانه بیان میکنم . اینم بگم نه ماشین شخصیم کره ایی هست نه ژاپنی اما خودرو های هر دو کشور رو به وفور ماه ها سوار شدم و هر کدوم مزایا و معایب خودشونو داشتن و سعی کردم از مزایا لذت ببرم و معایب اگه امنیتی نباشه خیلی خودمو اذیت نکنم. پس وسعت دیدتونو ببرید بالا و بحث های بچگانه رو تموم کنید.
اما خودرو بانک:
با توجه به تست های قبلیتون احساس کردم
یا یک شبه خیلی حرفه ایی و تغییر کردیید و خیلی تست سختگیرانه ایی و صد البته نیم جان گرفتید، و چشمتونو رو وضعیت فعلی کشور بستید و انگار نه انگار خودرو هایی که برای قشر متوسط کشور های پیشرفته هست، اینجا ماشین قشر بالای جامعه هست و مایه دارا سوار میشن . و ماشینایی مثل اوتلندر و یا رافور از دید عموم مردم عادی ایران ، خودروهای بسیار باکیفیت و رویایی هست وصادقانه بیان میکنن انگار سوار هواپیمایی. اما شما جوری این ماشینو تست کردید که انگار تاکسی های ما همه کرولا و خودرو های فقرا هیوندای ، کارمندا لکسوس و اینفینیتی و دست پول دار ها رویس رولز ، فراری و ... هست . بعد شما نوشتین اوتلندر اینجوری و اونجوری .
چرا بعضی تست ها حتی ماشین های چینی رو انقدر دست و دل باز مینویسید و بعضی تست ها رو انقدر سفت و سختگیرانه مینویسید
بیچاره اوتلندر که قرعه این مدل تست کردن به اسم این بدبخت خورد ،چون همین خودرو بانک تو تست سانتافه ، سانتافه ایی که متاسفانه با دیدی اشتباه ،تو کندی و تنبلی شهره ی شهر هست ، میگفت : آیا سانتافه اونجور که میگویند کنده؟؟؟ و بعد خودش پاسخ میداد به نسبت اتاق و موتورش خیلی کند نیست ونباید انتظار بیجایی از این ماشین داشت ، من هم کاملا با شما موافقم ،اما اینجا در مورد اوتلندر بدبخت نوشته : آیا از رانندگی پر از هیجان بیزار هستید؟ آیا به دنبال خودرویی هستید که با آن در خط وسط یا راست یک بزرگراه حرکت کنید؟ آیا علاقه ای به شتاب گرفتن سریع و ترمزهای ناگهانی ندارید؟ در این صورت اوتلندر بهترین پیشنهاد من به شماست ، بعد گفته شتاب این ماشین 10.2 هست ، و بعد ادامه میده هرچند شتاب اولیه زیادی را در حین رانندگی با این خودرو احساس نمی کنید، من از خودرو بانک سوال میکنم ، آیا شتاب 10.2 برا یه SUV با این ابعاد و این موتور کمه ؟؟؟؟ پس چرا میگید شتابش کمه ؟؟؟؟ کدوم یکی از رقبا شتابشون مثلا 7 ثانیه هست ؟؟؟ مگه نمیدونی داری در مورد یه SUV با موتور 2.4 تنفس طبیعی اونم تو ایران و این وضعیت بازار صحبت میکنی ؟؟؟من نمیدونم، بابا از یه موتور تنفس طبیعی 2.4 مگه بیش از این انتظار دارید؟؟؟ خوب آقای خودرو بانک من به رانندگی پرشتاب عادت دارم ، شما چه اس یو وی 7 نفره صفر کیلومتر با موتور تنفس طبیعی بهم پیشنهاد میکنید که شتابش 7 یا 8 ثانیه باشه؟؟؟ اگه نیست پس طرح این سوال کاملا اشتباه و غیر حرفه ایی هست، و فقط خواستید صفحه رو با متن بی حاصل به شکل مثلا حرفه ایی و سخت گیرانه پر کنید .. و هیچ کمکی به خریدار نمیکنید
خنده دار ترین جای این متن ، دقیقا قلب متن یعنی نتیجه گیری بود، که اوج بی منطقی نویسنده رو به همه نشون میداد، این عین متن خودرو بانکه ، نتیجه گیری : """"""""""خودروی مورد بحث ما با اینکه از نظر بنده همچنان از نظر طراحی و حرکتی با سطح اسطوره این برند یعنی لنسر Evolution فاصله دارد """""""""" آخه این چه نتیجه هست که شما گرفتید ؟؟؟؟ معلومه خوب آخه این کجا و لنسر EVO کجا؟؟؟؟ کلاس این بینوا کجا و کلاس لنسر EVO کجا؟؟؟؟ آخه مگه با عقل جور در میاد که یه SUV متوسط با این اتاق بلند وموتور تنفس طبیعی 2.4 رو با یه ماشین سدان تیپ مسابقه خیابونی ، با موتور 400 اسب بخاری مقایسه میکنی؟؟؟ مگه کسی که یه SUV هفت نفره خانوادگی رو میخره که با هاش دریفت و درگ لنسر EVO رو انجام بده؟؟؟ لنسر EVO رو با نیسان GT و فورد موستانگ و ... مقایسه میکنن نه مثلا با لکسوس RX ،،، مثل این میمونه که بگیم سانتافه هنوز از نظر شتاب و هندلینگ و تعادل سریچ ها ازنظر طراحی و حرکتی با جنسیس کوپه فاصله داره.... انصافا شما باشید خندتون نمیگیره؟؟؟ این نتیجه گیری رو اگه یکی از بچه های اینجا انجام میداد همتون بهش اعتراض نمیکردید؟؟؟
باز میخوام یک اشتباه بزرگ رو از متن خودرو بانک منتشر کنم ،، عین متن، خودرو بانک: """"" شاید اگر این خودرو از ابتدا به شکل و شمایل همین مدل فیس لیفت خود ارائه شده بود اوضاع خیلی بهتر بود و تجربه بدی که مدل ۲۰۱۳ برای ما داشت در دیدگاهمان به این خودرو تاثیری نمی گذاشت."""""" جواب ، دقیقا زمانی که اوتلندر 2015 وارد ایران شد تو بازه ایی که سانتافه پر بود تو خیابونا و هنوز کلاس خودشو داشت اوتلندر فیس لیفت قبل ، وارد شد و تونست فروش خیلی خوبی رو تجربه کنه و براساس گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران پر فروش ترین خودروی بالای 125 م در ایران بشه،، این لینکش http://1car.ir/ns-8324
این مستند یعنی رد کردن نظر خودرو بانک در خصوص فروش اوتلندر فیس قبل، این یعنی عدم اشراف و مطالعه و ... نویسنده خودرو بانک در مورد اوتلندر ونوشتن متن سلیقه ایی با نظر شخصی نویسنده و....البته طبق اعلام آرین موتور اوتلندر فیس قبل هنوز فروشش بیشتر ار نیو هست ، علت هم چراغ های سفید عینکی و..... که حس میتسوبیشی رو بیشتر القا میکنه بیان کردن و... البته من اصلا قصد ندارم به این موضوع وارد بشم چون هزار مطلب دیگه هست و باید بگذریم.
در این مثلا آزمایش فنی ، هیچ تست شتابی توسط خودرو بانک انجام نشد. نتیجه هیچ تست شتابی در واقعیت و با توجه به وضعیت آب و هوا و کیفیت بنزین ایران در اختیار خوانندگان گذاشته نشد.و فقط به عدد کاتالوگ که در اینترنت هم به وفور پیدا میشه بسنده کردن، تست و قدرت ترمز چی شد؟؟؟ مگه ترمز جزو ارکان اصلی نیست؟؟؟ همان قدر که قدرت رئ به جلوی خودرو مهم هست قدرت متوقف کردن خودرو هم مهم هست ، اما هیچ اشاره ایی نکردید که چند ماه قبل خودتون اشاره کردید که اوتلندر جزو 10 suv ایمن بازار امریکا شد http://www.khodrobank.ir/Reviews/2267/10-%D8%B4%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D8%A8%D9%84%D9%86%D8%AF-%D8%A7%DB%8C%D9%85%D9%86-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%A2%D9%85%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D8%A7
هیچ اطلاعاتی از حس اداراکی واقعی ازنرمی و یا خشکی ، کوبش و... در اختیار خوانندگان گذاشته نشد . هیچ مقایسه ایی از شتاب، نرمی ، مصرف سوخت ، عایق بندی، و .... بین اوتلندر و رقبا نداشتید. شکل و شمایل بیرونی که سلیقه ایی هم هست ، رو میشه تو خیابون خودمون بهش پی ببریم . شکل داشبرد رو هم میشه از عکس های موجود دراینترنت دید . ، و به نظر من شما خیلی صفحه رو با این چیزا بی مورد خیلی ناشیانه پر کردید و اما هیچ توضیحی در مورد وضعیت ادراکی و حس و حال اتاق ، دید به اطراف ، حس کنترول اتاق، در دسترس بودن دکمه های داشبورد، آیا داخلش گود بود یا نه تسلط به جاده دارد؟؟؟ و مثلا کاپوتش دیده میشه ؟؟؟ و... که خواننده یا خریدار بهش نیاز داره ، نه اینکه نویسنده بچگانه نوشته: دریچه کولر به چه شکلی هست ، یا داخلش کرم هست ، خوب الان داخل ماشین های چینی و یا 405 و سمند هم کرم هست خوب که چی؟؟؟؟ مثلا شما به چیز عجیبی اشاره کردید که نوشتید تمیز کردن رنگ کرم سخته؟؟؟؟ مردم الان دیگه مگه با رنگ کرم بیگانه هستن؟؟؟؟
یا اینکه نوشتن متن های عجیب و گنگ مثلا عین متن خودرو بانک :"""" شاید شتاب 10.2 کمی عجیب به نظر می رسد وقتی متوجه شوید که این خودرو برای رسیدن از سرعت ۸۰ به ۱۲۰ نیازمند ۷.۵ ثانیه می باشد و همچنین مصرف سوخت ترکیبی 8.7 را ثبت نموده.""" خوب این یعنی دقیقا چی؟؟؟ خواستید از شتاب اولیش انتقاد کنید یا از شتاب ثانویش تعریف کنید یا توضیحی در مورد مصرف سوختش بدید؟؟؟؟؟ نمیشود تک تک و به صورت شفاف و با حوصله موارد به این مهمی رو خودتون در دنیای واقعی تست میکردید مثلا مصرف سوخت رو با بنزین داخلی به خوانندگان اعلام میکردید نه اعداد و ارقام کارخانه رو از کاتالوگ کپی کنید
در پایان امیدوارم خودرو بانک رو به جلو بره و همواره پیشرفت کنه. و هر کسی هم اگه سانتافه یا سورنتو و یا هر خودروی کره ایی خریده بره از ماشینش لذت ببره چون حداقل خیلی از مردم ایران از چهره ی ماشین شما خوششون میاد پس بدون از دید مردم سرزمینت ماشین زیبایی خریدی پس به انتخاب خودتت احسنت بگو ::::::::::: هر کسی هم اوتلندر و یا هر ماشین ژاپنی خریده بدونه باز احداقل خیلی از مردم ایران به موتور و کیفیت و لذت رانندگی ماشین تو ایمان دارن و مردم سرزمینت تو جاده ها وقتی ماشین ژاپنی تو پشتشونه و از توی آینه آرم ماشینتو میبینن به احترام تو کنار میرن تا تو با وقار از کنارشون رد بشی و هیچکدون نمیگن چرا رفتی یه تویوتا ، مزدا، نیسان ، هوندا، سوبارو ، میتسوبیشی خریدی
1395/2/29
عالی بود احسنت به ادب شما و نظر شما و درود به نقد منصفانه شما
1395/8/21
با درود
احسنت به نقد منصفانه و حرفه ای تان.عالی بود
1396/1/31
آفرین به شما.

لذت بردم از خوندن نقد منصفانه و مودبانه شما. کلی هم استفاده کردم.
1395/2/27
خدای درسته سانتافه با موتورGDI اسب بخار بیشتری تولید میکنه ولی همه چیز اسب بخار نیست ولی قبول کنین که اوتلند توانای بیشتری با اسب بخار کمتری نسبت به سانتافه داره یک خودرو ژاپنی هرگز قابل مقایسه بایه کره ای نیست
1395/2/30
این که شما میگید یک خودرو ژاپنی هرگز قابل مقایسه بایه کره ای نیست!! کاملا اشتباه هست و ریشه این صحبت های متعصبانه متاسفانه در عدم داشتن مطالعه و تجربه بروز هست!!! این صحبت ها تا 10 یا نهایتا 15 سال پیش هم ایرادی نداشت. ولی امروز وضعیت کاملا فرق کرده و خودروهای جدید کره ای چیزی از هم قیمت های ژاپنی خود کم ندارند . خواهشا با مطالعه و تجربه نظر بدید نه رو هوا و بر اساس سلیقه و تعصب بی جا!!
1395/4/21
Koli baresi kardam va akhar beine in va opel mokka ke almani hasto gheimatesh 168 toman mokka ro entekhab kardam va emrooz kamelan raziam va be hame tosie mikonam sherkate tavan khodro jey namayandegie opele alman dar iran .
1395/5/4
اوتلندر برای کسی که ماشین رو برای سالیان سال بخواد ازش استفاده کنه بسیار مناسب هست..اپل موکا هم ماشین خوبی هست ولی نمایندگی ضعیفی داره ،توان خودروی جی باید خیلی بیشتر فعالیت کنه مخصوصا در زمینه تبلیغات واقعا ضعیف هست.
1395/5/21
هر چقدر که میتسو بیشی ماشین خوب وبی کیفیت و اصیلی هستش این شرکت ارین موتور دروغگو و بی مسئولیت هست اوتلندر 60 روز کاری ثبت نام میکنه ولی 120روزه که هنوز تحویل نداده. فقط وعده الکی ودروغ میدهد. آبروی میتسو بیشی را هم برده.هر کی بامن موافقه + بده وبا من تماس بگیره. یه کمپین علیه این شرکت دروغ گو راه بندازیم.
1395/5/24
سلام دوست عزیز احتمالا قرارداد شما یا پرداخت پول رو درست انجام ندادید چون ما پنجم خرداد ثبتنام کردیم و چهارشنبه هفته پیش زنگ زدن که ماشین رسیده و پنجشنبه قابل تحویله یعنی دقیقا شصت و یکمین روز کاری تحویل دادن ما از نمایندگی تبریز قرارداد بسته بودیم.در مورد ماشین اوتلندر هم بنده بعد از کلی تحقیق و پرسش از کسایی که سانتافه و راوفور دارن و همچنین دوتاشم تست کردیم و به این نتیجه رسیدیم که اوتلندر تو این سگمنت تو ایران با این قیمت و کیفیت بهترین انتخابه چه از لحاظ قیافه و شکل بصری و همچنین کیفیت کابین و داشبورد و کاملن نرم و روون بودن و ساکت بودن و همچنین توانایی افرودی بهتر...بهر حال پیشنهاد میکنم قبل از خرید ماشین بصورت عملی تست کنید و بخاطر حرف نمایشگاهدارا و دلالا یا واس اینکه مثلن سانتافه تو خیابوون بیشتر پس بهتره اینجوری تصمیم نگیرید برای همه کسایی که هر ماشینی خریدن اوتلندر راوفور سانتافه و سورنتو و... ارزوی بهترین هارو دارم
1395/5/28
دوست عزیز یا شما دروغ میگی یا فقط اون مورد شما اینجوری شده چون ما هم اوتلندر ۲۰۱۶ ثبت نام کردیم و تاخیر داشت ولی نه در اون حد بلکه ۴ روز!!
1395/6/16
انقدر دعوا و جدل نکنید هر دو اشغالند ماشین خوب اینجا نمیاد تو سرتون فرو کنید .....و بس
1395/6/18
کسی از دوستان هست که از شرکت آرین موتور ماشین گرفته باشه , دوست دارم ثبت نام کنم اوتلندر ۲۰۱۶ از نمایندگی آریان موتور در اصفهان ولی تعدادی از دوستان نسبت به بد قولی شرکت مبنی به تحویل خودرو با من صحبت کردند , کسی اطلاع دقیقی از این موضوع داره ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

1395/7/5
باسلام وارادت ، بنده يك دستگاه لنسر٢٠١٦ درنمايندگي تهران ثبت نام كردم ، تحويل سه ماهه ، به موقع تحويل دادند وسوددوران مشاركت رانيزدقيق حساب كردن ، باتشكر
1395/7/23
من خودم از همین نمایندگی اصفهان گرفتم سر موقع تحویل دادن....
1395/7/3
در زمینه تكنولوژی شركت میتسوبیشی از كره ای ها خیلی سرتره.فقط در زمینه طراحی تنبله كه جدیدا داره بهتره میشه. اوتلندر ٢٠١٧ از كیا و هیوندا بهتر و سرتره.دلیل فروش بیشتر محصولات كره ای در امریكا بدلیل اینه كه نیمی از سهام شركتهای كره ای متعلق به شركت امریكایی ست. پس تبلیغات این برندها در امریكا حرف اول رو میزنه
1395/9/29
سلام الان یکی یکدفعه میاد میگه جک s5 از همه ی اینها سرتره اگه ندیدید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1395/7/14
آخه این آشغال چیه، دویست و خورده ایی،پایین ترین برند ژاپنه این میتسوبیسی. ماشین بیست و خورده ایه هزار دلاری رو،دویست و خورده ایه میندازن به مردم،جالب عین پشکل ام میخرن،داره میشه عین خزتافه دقیقا
1398/3/28
سلام گرگین خان اولا تهمت نزن و چرت و پرت نگو ثانیا میتسوبیشی زمانی بدترین خودرو ژاپنی بود که به سمت ورشکستگی می رفت و وقتی همکاری اش رو با شرکت رنو-نیسان آغاز کرد بعد از تویوتا و نیسان و هوندا قرار گرفت
1395/8/29
چند مورد اشتباه بگم اولا سورنتو از کیاست کیا شرکت امریکایی با ساخت کره ایست دوما اینکه هر گردی گرد نیست هر ژاپنی که هوندا تویوتا نمیشه سوم اینکه موتور و هر چیزی یکسان باشه طراحی یک ماشینه که شتاب و قدرت و راحتیشو تعیین می کنه
من که در حال خریدم اول راو4 تویوتا بعدم سورنتو طراحی امریکاییو میخرم
1395/10/9
فروش مشارکتی یا علی الحساب یعنی چی ..یعنی 120میلیون بدی سه ماه بخابه میشه اوتلندر بده؟
1395/10/12
نظرات همه دوستان رو خوندم، بحث جالبی نبود ولی تقربیا به همه چی اشاره شد جز یک چیز. اونم قیمت.
در تاریخ 11دی ماه 95 که این رو مینویسم میتسوبیشی اوتلندر تو نمایندگی قیمت نقدیش 211 میلیون هست و کیاسورنتو 230 میلیون. البته قیمت میتسوبیشی تو بازار هم حدود 211 میلیون هست ولی قیمت سورنتو تو بازار حدود 253 میلیون هست. پس بطور میانگین سورنتو 30 میلیون از میتسوبیشی گرانتر هست.

حتی اگر فرض رو هم بر این بذاریم که سورنتو در بعضی چیزها مثل سیستم تعلیق یا فضای پا از میتسوبیشی بهتر باشه، باز هم اختلاف قیمت 20 الی 30 میلیونیش توجیه نداره. ضمن اینکه تجربه ثابت کرده ماشین های ژاپنی دوام بیشتری دارند که این بیانگر این هست که نه تنها قیمت بیشتر سورنتو در طول عمرش جبران نمیشه بلکه ممکنه هزینه نگهداری سورنتو از میتسوبیشی بیشتر هم باشه که باز هم به صرفه بودن میتسوبیشی از نظر اقتصادی نسبت به سورنتو رو نشون میده. این صرفه اقتصادی در حالی وجود داره که اگه جزییات کم اهمیت رو کنار بذاریم دو خودرو روی کاغذ شرایط مشابه ای دارند.

درنتیجه اگر شما فردی هستید که به اصطلاح ماشین باز نیستید و خودروی خودتون رو هر هفت، هشت و یا ده سال یکبار عوض میکنید، میتسوبیشی انتخاب بهتری از سورنتو هست. ولی اگر شما فردی هستید که هر دو یا سه سال ماشینتونو عوض میکنید سورنتو انتخاب بهتری برای شماست به دلیل بازار فروش بهتر و قیمت فروش بالاتر نسبت به نمایندگی.
1395/11/5
سلام همه نظرات وبحث ها رو خوندم زیاد جالب نبود
الان که چے ماشین کره ای رو با ماشین ژاپنی مقایسه میکنید
یه چیز بگم ختم کلام ماشین های کره ای ۱۰۰ دیگه ام به ماشین های ژاپنی نمیرسند
1396/1/31
سلام بر شما دوستان گرامی بنظر بنده اکثر این منتقدین حتی پراید هم سوار نشدن و مطمن هستم اگر یک خودروی دنده اتومات سوار بشن باید راهنمایی بگیرن تا بتونن حتی خودرو را روشن کنن چه رسد به درایو کردن البته بدور از هرگونه توهین و تمسخر این نظر را میدهم این دوستان عزیز فقط از وب سایتها و مجلات مطلب پیدا میکنند و منتشر میکند بنده این ماشین را استفاده میکنم تقریبا هر سه سال یا بیشتر ماشینم را عوض میکنم این خودرو فقط باید استفاده کنید ومسافرت بروید تا فرق واقعی خودروی ژاپنی و کره ای و چینی را درک کنید البته که به پای لکسس نمیرسد ولی از خودروهای کره ای و چینی بمراتب بالاتر و مطمن تر است با سپاس از همه
1396/3/19
سلام خدمت دوستان
این خودرو با توجه به قیمت آن باصرفه ترین خودرو در بازار ایران است. بحث خودروی چینی از نظر من منتفی است. چون اصلا به درد نمیخورد و مفت گران است .اما در قیاس با سانتافه صد در صد سرتره .من سانتافه داشتم بعداز 40000 کیلومتر واقعا کم میاره .
1396/5/31
سوزوکی ویتارا خیلی ازین بهتره
1396/6/13
دوستانی که واقعا مطلع هستن میشه لطفا راهنمایی کنن که بین cr-vهوندا و اوتلندر میتسوبیشی 2016 و تویوتا rav4 کدوم مزیت بهتری داره و بهتر جواب میده؟ بین انتخاب یکی از این سه تا گیر کردم؟ قضیه اینجاست که یسری موارد که تویوتا بعنوان آپشن مجزا ارائه میکنه دوتای دیگه رو ماشین دارن. ممنون میشم راهنمایی کنین.
1396/6/13
سلام دوستان من الان حدود ٢ ماهه كه اوتلندر ٢٠١٧ خريدم به نظر من كه تا اينجاش ماشين خيلي خوبي بوده همه امكانات مفيدو داره ماشين كم صداييه فوق العاده نرمه و ظاهرشم خيلي خوبه شايد بشه گفت تنها اشكالي كه داره يه مقدار كم در سربالايي ضعيفه اونم البته يه مقدار پر گاز بري مشكلي نداره منتها من انتظارم اين بود كه مثل اِف جي يه نوك پا بذاري روي پدال گاز بره بالا كه خب اينطور نيست ولي كم هم نمياره،،،كه البته به نظرم اصلا مهم نيست يه نكته مثبت ديگه كم مصرف بودنشه كه خاين به تظرم خيلي خوبه به هر حال در كل اگر قصد خريد اين رنج قيمتو دارين اولين انتخابتون اوتلندر باشه پشيمون نميشين
1396/11/3
اینجا ایران است قیمتها و سایتها چند سال یکبار ابدیت میشوند.
1397/9/23
-*--*--*- تفاوت کراس اوور با شاسی بلند از لحاظ فنی -*--*--*-
-A-مشخصات عمومی و فنی کراس اوورها (CUV)---
1- شاسی معمولی و یا شاسی تغییر یافته مشابه خودروی سواری دارن (مثل رنوداستر با ال نود - ویا توسان با النترا - اوتلندر با لنسر ) درنتیجه وزنشون کمتره ولی بعلت ضعف شاسی اتاقشون نسبت به شاسی بلندهای واقعی زودتر به صدا میفته
2- کراس اوورها چون شاسی معمولی دارن قابلیت یدکشی مجاز و بارشون کمتر از یک تن می باشد مثلا با سانتافه یا اوتلندر یا راوفور نمیتونین بیش از 750 کیلو(طبق کاتالوگ1500پوند) و یا کاروان بکسل کنین
3-در کراس اوورها موتور وگیربکس مشابه خودروی سواریست
مثلا موتور و گیربکس سانتافه و اسپورتیج با سوناتا یکیه ویا تویوتا راوفور با کمری یکیه و یا موتور داستر و مگان و اوتلندر و لنسر
4-در اغلب کراس اوورها موتور و گیربکس بصورت عرضی نصب میشه و بیشتر وزن خودرو روی محور جلو میباشد و همچنین از تسمه تایم لاستیکی استفاده میشه (البته موتورشون بیصداتره)
5-در سیستم دو دیفرانسیل کراس اوورها (4WD یا AWD ) اکثرا نیرو به محور جلو منتقل میشه (بین50الی100درصد)و در مواقع نیاز (برحسب تشخیص ECU) به عقب منتقل میشه و دیفر برای سرعت طراحی میشه درنتیجه فقط برای مسیرهای خاکی صاف و برفی مناسبه نه برای آفرود
6-بعضی از کراس اوورها فقط قفل دیف مرکزی الکترونیکی دارن که مناسب آفرود نیس
7-بعلت تشابه فنربندی و شاسی کراس با سواری هندلینگ و رانندگیشون شبیه سواریه
8-ارتفاع کف خودرو از زمین معمولا کمتر از 20 سانته و کف خودرو کاملا صاف نیس و زوایای ورود و خروج سپرها مناسب آفرود نیس و همچنین فنربندی قابلیت جابجایی زیادی نداره
-B- مشخصات عمومی و فنی شاسی بلندها (SUV) ---
1-شاسی معمولی روی شاسی نردبانی نصب میشه وتحمل فشار وبار ویدک کشی بیشتری دارن البته وزنشون هم بیشتره .
2-درSUVها موتور وگیربکس بصورت طولی نصب میشه و از تسمه تایم زنجیری استفاده میشه و چون برای شرایط سخت طراحی میشه دوام و استقامت بیشتری دارن
3-با توجه به شاسی و قرارگیری گیربکس و ترانسفر در مرکز خودرو توزیع وزن بین دو محور یکنواخت تر میباشد که در مسیرهای آفرودی و زمینهای نرم خیلی مهم است
4- در سیستم دو دیفرانسیلSUVها بیشتر نیرو به محور عقب منتقل میشه(بین50الی100درصد)و دیفرانسیل برای قدرت و انتقال گشتاور بیشتر طراحی میشه و مناسب مسیرهای آفرودی میباشه
5-اغلب SUVها دارای دنده سنگین کمکی 4L هستن و قفل دیف مرکزی و بعضا قفل محورعقب و یا جلو هستن مثلا ضریب کمکی سوزوکی 2 و هایوکس 2/7 گشتاور هست
6-بعلت طراحی فنربندی وشاسی برای مسیرهای آفرودی فنربندیشون محکم ونسبتا خشکه البته فنربندی قابلیت جابجایی زیادی داره
7-اغلبSUVها قابلیت عبور از رودخانه رو دارن ( بیش از 50 سانت آب)وقابلیت بکسل بیش از3500پوند(حدودا 2 تن)را دارن.
8-ارتفاع کف خودرو اززمین بیش از 20 سانته و کف خودرو کاملا صاف و بعضا دارای ورق محافظ وهمچنین زوایای ورود و خروج سپرها مناسب آفرود میباشد
9-بعلت فرم جعبه ای اتاق ضریب آیرودینامیکی ضعیفی دارن ودرنتیجه درسرعتهای بالا صدای باد زیادتر وهمچنین مصرف سوختشون بیشتره
10-چون هزینه طراحی و تولید SUVها برای کارخونه زیاده در نتیجه بندرت تغییرات اساسی و فیس لیفت میشن مثل لندکروز که از1998تولید میشه فقط چندبار فیس لیفت شده
خودروهایSUV مدل بالای موجود ایران :
گراندویتارا (کوچکترینSUVایران) - سانگ یانگ آکتیون رکستون- کیاموهاوی-هیوندایIX55-میتسوبیشی پاجرو-تویوتا پرادو ولندکروز Fj فوررانر هایلوکس–لکسوس LX570-بی ام و X5- پورشه کاین -نیسان پیکاپ رونیز سرانزا پتفایندر پاترول–ایسوزودیمکس-آمیکو–لندمارک– کاپرا–فوتون–پاژن هرور- وینگل
1398/5/1
سلام به تمام شما اساتید خود رو سوار شرمنده که تمام نظرات شما دوستان فقط و فقط شخصیه این یاداور بشم که شما دوستان بستگی به پولی که دارید ماشین می خرید نه بستگی به سلیقه ای که دارید قیمت ماشین وقتی صفر یه قیمتی داره ولی وقتی کا کرده میشه باید نصف بشه ولی خونه پورش کمی ارزان تر ایا بشه ایا نشه من شخصا عاشق میتسوبیشی اتلندر هستم ولی مجبورم mvm سوار شم مجبورم چون شرایط بازار بهم میگه چی سوار شم
1399/2/6
من با نظر اون دوستی که میگه ماشین خوب نمیاد موافقم رقابت شرکت های بزرگ ژاپنی آلمانی کره ای از یک طرف و رقابت وارد کننده های وطنی از طرف دیگه مزید بر علت است.ایراد خودروهای کره ای استهلاک زیاد،خودروهای ژاپنی طراحی گاها و آلمانی هزینه ی نگهداری و استهلاک بالا است.در کل ماشینهای تویوتا نه همه ژاپنی ها یک سروگردن بالاتر از تمام اینها است و دوباره ماشینهای لکسوس که همان لاکچری تویوتا میباشد یه سر وگردن بالاتر از تویوتا قرار میگیرد.البته ماشینهای دست ساز مثل اتو رضوانی و فراری شاسی بلند و غیره هم باز چند سروگردن بالاتر.بهترین گزینه ی خرید تویوتا هست و بدترین چینی ها.ولی متاسفانه در ایران بازه ی ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ میلیون به غیر راو ۴ هیچی وجود نداره.البته پرادوهای قدیمی هستن ولی دیگه دارن به یه تیکه آهن قراضه تبدیل میشن.اگر جمع بندی کنیم میتونیم این رو بگیم که تمام خودروها ایرادانی دارند ولی باز باید یکی رو انتخاب کرد دیگه.من از تعلیق و موتور و گیربکس اطاعاتی دارم.اگر روزی امکانش رو داشته باشم میتونم یه کراس اوور یا شاسی بلندی ایرانی بسازم که بتونه رقابت کنه.راحتی خودروهای آلمانی و سرسختی خودروهای ژاپنی که حداقل ۲۰ سال ایرانی بتونه بدون دغدقه یه شاسی بلند سوار شه و بهش افتخار کنه.
1399/6/14
به نظر شما این مدل بهتر یا مدل هیبریدیش
1400/11/20
ایمان ک.شر نگو سرمون درد گرفت بابا جان بتمرگ پایین اوس علی جان