موضوعات داغ

ماشین جی ای سی امکو GAC Emkoo

راسا موتور خاورمیانه یکی از شرکت های واردکننده تازه تاسیس است که در مدت زمان کوتاه عملکرد قابل قبولی از خود نشان داده است. این شرکت با دو نشان تجاری سوزوکی و GAC پا به بازار خودروهای وارداتی گذاشته و سبد کاملی از محصولات را برای مشتریانش درنظر گرفته است. برند جی ای سی یا همان GAC یکی از برندهای مطرح در صنعت خودروی چین است که به واسطه فعالیت های غیر حرفه ای برخی از شرکت‌ها در ایران، هرگز نتوانست به برندی مطرح در بازار خودروهای چینی ایران تبدیل شود. اما اکنون راسا موتور در نظر دارد تا با عرضه محصولات پرطرفدار این برند چینی به بازار ایران، سهم قابل توجهی از بازار خودروهای وارداتی چینی را به خود اختصاص دهد. این شرکت تاکنون سه محصول از برند جی ای سی را به بازار ایران معرفی کرده که شامل جی ای سی امکو، جی ای سی امپو و جی ای سی GS3 می شود. GAC EMKOO کراس اوور سایز متوسط شهری است که به تازگی به صورت وارداتی توسط شرکت راسا موتور خاورمیانه پا به خیابان های کشور گذاشته است. طراحی خاص و منحصربفرد این خودرو یکی از نکات قابل توجهی است که نظر هر بیننده ای را در خیابان به خود جلب می کند.

190 km/h
حداکثر سرعت
7.3 liter/100km
مصرف سوخت
1497 cc
حجم موتور

مشخصات جی ای سی امکو GAC Emkoo

کلاس بدنه
کراس اوور
انتقال نیرو
دیفرانسیل جلو
نوع جعبه دنده
7 سرعته دوکلاچه
حداکثر توان
177 اسب بخار
تنفس موتور
توربوشارژ
تعداد سیلندر
4 سیلندر

فیلم بررسی جی ای سی امکو GAC Emkoo

مزایا و معایب جی ای سی امکو GAC Emkoo

مزایا

طراحی بروز، امکانات خوب، کیفیت ساخت

معایب

کم بودن خدمات پس از فروش، بالا بودن قیمت نسبت به رقبا

بررسی جی ای سی امکو GAC Emkoo

جی ای سی امکو در قامت یک کراس اوور لوکس چینی برای نخستین بار در سال2022 به صورت رسمی به بازار داخلی چین معرفی و عرضه شد. بد نیست بدانید که خودروسازی گوانگژو (Guangzhou Automobile Group Company) با نام اختصاری GAC از شرکای اصلی تویوتا در چین است که به واسطه این همکاری مشترک، تولید و مونتاژ بسیاری از مدل های تویوتا در چین در شرکت سرمایه‌گذاری مشترک GAC-Toyota انجام می پذیرد. همین همکاری مشترک نیز سبب شده تا جی ای سی از دانش و فناوری تویوتا در توسعه محصولات خود نیز استفاده کند. بنابراین می توان گفت این خودروساز چینی با تکیه بر دانش فنی شریک تجاری ژاپنی خود یعنی تویوتا، توانسته ظرف مدتی اندک، به محصولاتی توانمند و قابل رقابت با محصولات جهانی، دست یابد. گفتنی است جی ای سی امکو بر مبنای پلتفرم ماژولار GMPA توسعه یافته و در دو نسخه بنزینی و هیبریدی راهی بازارهای مختلف شده است. این کراس اوور کامپکت در بازار چین با هشت نسخه متنوع عرضه می شود.

جی ای سی امکو GAC Emkoo

نخستین بار در نیمه دوم دی ماه 1402 نام جی ای سی امکو به لیست خودروهای تازه وارد در سامانه یکپاچه اضافه شد و اطلاعات رسمی آن منتشر شد. پیش از این نیز سدان جی ای سی امپو و کراس اوور ساب کامپکت جی ای سی GS3 در لیست خودروهای وارداتی جدید قرار گرفته بودند. لازم به ذکر است که نشان تجاری GAC پیش از این نیز در سال 1394 با سه مدل GA3S ، GS5 و GS3 وارد بازار ایران شد که به دلیل تیراژ بسیار محدود و همچنین عدم توانایی شرکت عرضه کننده، چندان شناخته نشدند و به عنوان برندی شکست خورده در بازار شناخته شد. هرچند که در آن زمان هم کیفیت قابل قبول محصولات جی ای سی یکی از نکات مثبتی بود که از سوی خریداران و دارندگان این خودروها به گوش می رسید.

داخل جی ای سی امکو GAC Emkoo

همانطور که انتظار می رود، در داخل کابین جی ای سی امکو نیز رویکردی نوآورانه و متفاوت را در بخش طراحی شاهد هستیم.طراحی داخلی این خودرو، تلفیقی از فناوری‌های روز دنیا، متریال باکیفیت و طراحی ساده است که تجربه‌ای لوکس و مدرن را برای سرنشینان فراهم می‌کند. یکی از ویژگی‌های بارز طراحی داخلی جی ای سی امکو داشبورد مینیمالیستی و مدرن آن است. خطوط افقی و روان، به همراه استفاده از مواد نرم و باکیفیت، به کابین ظاهری لوکس و آرام بخشیده است. نمایشگر لمسی بزرگ سیستم اطلاعات و سرگرمی در مرکز داشبورد قرار گرفته و تمامی اطلاعات مورد نیاز راننده را در اختیار او قرار می‌دهد. علاوه بر نمایشگر لمسی، جی ای سی امکو از برخی کنترل‌های فیزیکی نیز برای دسترسی سریع به برخی از عملکردهای مهم خودرو استفاده کرده است. طراحی دریچه های ورودی هوا به کابین در این خودرو به گونه ای خاص و منحصربفرد است که به صورت استوانه ای در قسمت زیرین نمایشگر تعبیه شده اند. نکته جالب در خصوص این طرح، وجود سیستم صوتی در طرفین استوانه‌ مذکور است.

جی ای سی امکو GAC Emkoo

با توجه به ابعاد بدنه و فاصله بین دو محور 2750 میلی متری که در جی ای سی امکو وجود دارد، فضای پای کافی برای سرنشینان جلو و عقب، به ویژه در ردیف دوم صندلی‌ها، راحتی بیشتری را فراهم می‌کند. صندلی‌های عقب نیز به صورت تاشو طراحی شده‌اند که به افزایش فضای بار کمک می‌کند و امکان حمل بارهای بزرگتر را فراهم می‌سازد. حجم صندوق عقب این کراس اوور شهری چینی ۴۲۰ لیتر است که نسبت به بعضی رقبا فضای کمتری ارائه می‌دهد. اما در مجموع این حجم از فضای صندوق عقب می‌تواند نیازهای مسافرتی یک خانواده ۴ تا ۵ نفره را به‌نحو قابل قبولی برطرف کند. همچنین در سراسر کابین، فضاهای ذخیره‌سازی متعدد و کاربردی در نظر گرفته شده است. این فضاها برای قرارگیری وسایل روزمره مورد استفاده قرار می گیرند.

طراحی جی ای سی امکو GAC Emkoo

جی ای سی امکو، خودرویی که با طراحی جسورانه و آینده‌نگرانه خود، توجه بسیاری از علاقه‌مندان به خودرو را به خود جلب کرده است. این کراس اوور تازه وارد چینی با خطوط تیز، سطوح پیچیده و المان‌های طراحی غیرمعمول، یک رویکرد تازه و متفاوت را در طراحی خودروهای کراس‌اوور ارائه می‌دهد. کمپانی جی ای سی در طراحی EMKOO، از سبک طراحی موسوم به “Hi-tech Industrial Aesthetics” استفاده کرده است که نتیجه آن ظاهری خاص و منحصر بفرد را برای جی ای سی امکو رقم زده است. اولین چیزی که در نگاه اول به جی ای سی امکو توجه شما را جلب می‌کند، نمای روبرو بسیار جسورانه و آینده‌نگرانه آن است. جلوپنجره بزرگ و مشبک با الگوی هندسی پیچیده، به خودرو ظاهری تهاجمی و پویا بخشیده است. لوگوی GAC در مرکز جلوپنجره قرار گرفته و با خطوط کرومی احاطه شده که به افزایش جلوه لوکس خودرو کمک می‌کند. چراغ‌های LED باریک و کشیده که تا گلگیرها امتداد یافته‌اند، به همراه ورودی‌های هوای بزرگ در سپر، به این خودرو ظاهری اسپرت و عضلانی بخشیده‌اند.

جی ای سی امکو GAC Emkoo

در بخش جانبی، جی ای سی امکو از خطوط برجسته و تیز استفاده کرده که دینامیک و جذابیت بصری خودرو را افزایش می‌دهد. این خطوط از جلو تا عقب خودرو ادامه دارند و حس حرکت و سرعت را به بیننده القا می‌کنند. خطوط در هم تنیده روی بدنه در این بخش ما را به یاد لکسوس NX می اندازد. هرچند که جی ای سی امکو در بعضی قسمتا نیز بی شباهت با نسل جدید هیوندای توسان نیست. دستگیره‌های درب در GAC EMKOO با طراحی مخفی و هم‌سطح با بدنه قرار گرفته‌اند. این ویژگی نه تنها به بهبود آیرودینامیک خودرو کمک می‌کند، بلکه ظاهر خودرو را صاف و یکپارچه نشان می‌دهد. نمای عقب GAC EMKOO، با طراحی جسورانه و متفاوت خود، از دیگر خودروهای موجود در بازار متمایز می‌شود. چراغ‌های LED عمودی و باریک، به همراه اسپویلر بزرگ روی سقف، به خودرو ظاهری اسپرت و پویا بخشیده‌اند. سپر عقب با دیفیوزر و خروجی‌های اگزوز دوگانه، به خودرو ظاهری عضلانی و قدرتمند بخشیده است.

مشخصات جی ای سی امکو GAC Emkoo

جی ای سی امکو مانند دو محصول دیگر این برند که به بازار ایران راه پیدا کرده اند، برای تامین نیروی پیشران خود از یک موتور 1.5 لیتری چهار سیلندر توربوشارژر بهره می گیرد. موتور به کار رفته در این خودرو از تکنولوژی تزریق مستقیم سوخت (GDI) پشتیبانی می کند. همچنین یکی دیگر از ویژگی های این پیشرانه، فناوری Air To Water است که عملکرد بهتری در خنک کاری سیستم فنی این خودرو دارد. این پیشرانه قادر به تولید نیرویی معادل 177 اسب بخار و حداکثر گشتاور 270 نیوتن متر است. شایان ذکر است جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه تر وظیفه انتقال نیروی تولید شده توسط موتور را به چرخ های جلو برعهده دارد. شتاب صفر تا ۱۰۰ جی ای سی امکو کمتر از ۷ ثانیه اعلام شده است و میانگین مصرف سوخت آن نیز ۷.۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر ارزیابی می‌شود. این کراس‌ اوور وارداتی چینی می‌تواند تا ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت سرعت بگیرد و به یک باک سوخت ۵۵ لیتری مجهز است.

جی ای سی امکو GAC Emkoo

سیستم تعلیق جی ای سی امکو در محور جلو از نوع مک فرسون و در محور عقب از نوع مستقل مولتی لینک است که سواری قابل قبولی را برای این کراس اوور 1540 کیلوگرمی فراهم می سازد. گفتنی است جی ای سی امکو علاوه بر مشخصات فنی یاد شده، دارای تیپ قوی تری هم هست که از یک موتور لیتری توربوشارژ بنزینی بهره می گیرد. این نسخه با قدرت ۲۵۲ اسب بخار و گشتاور ۴۰۰ نیوتن‌متر، در زمان ۶ تا ۷ ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت می‌رسد. میانگین مصرف سوخت امکو موتور ۲ لیتر، ۹ لیتر در صد کیلومتر است و گیربکس اتوماتیک ۸ سرعته دارد.

مشخصات فنی جی ای سی امکو GAC Emkoo

نام خودرو
جی ای سی امکو GAC Emkoo
کشور سازنده
پرچم کشورچین
سال (طراحی)
2022
موتور
4 سیلندر 16 سوپاپه
حجم موتور
1497 سی سی
تنفس موتور
توربوشارژ
انتقال نیرو
دیفرانسیل جلو
حداکثر قدرت
177 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور
270 نیوتن متر در 1400 دور در دقیقه
جعبه دنده
7 سرعته دوکلاچه
شتاب 0 تا 100
6.95 ثانیه
حداکثر سرعت
190 کیلومتر در ساعت
وزن
1540 کیلوگرم
اندازه (میلیمتر)
4680 طول - 1901 عرض - 1670 ارتفاع
فاصله بین دو محور
2750 میلیمتر

مصرف سوخت ماشین جی ای سی امکو GAC Emkoo

  • داخل شهر
  • خارج از شهر
  • ترکیبی
  • حجم باک
  • استاندارد آلایندگی
  • میزان تولید CO2
  • استاندارد امنیت
  • -
  • -
  • 7.3 لیتر در هر صد کیلومتر
  • 55 لیتر
  • یورو 6
  • -

امکانات و تجهیزات جی ای سی امکو GAC Emkoo

جی ای سی امکو یکی از معدود خودروهای وارداتی جدید به بازار ایران است که علاوه بر ظاهر مدرن و به روزی که دارد، امکانات رفاهی و ایمنی متعددی را به همراه دارد. این در حالی است که در دور جدید واردات خودرو شاهد ورود خودروهای جدید با کمترین امکانات و آپشن‌ها هستیم. بنابراین این موضوع می تواند به برگ برنده ای برای آن تبدیل شود. از جمله امکانات و تجهیزات ایمنی این خودرو می توان به مواردی از قبیل شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، سیستم کنترل پایداری الکتریکی، سیستم کنترل حرکت در سربالایی، ترمز اضطراری اتوماتیک، دوربین ۳۶۰ درجه، کروز کنترل تطبیقی، رادار هشدار تصادف از جلو (FCW)، رادار علایم راهنمایی و رانندگی یا تابلوخوان، نوربالای خودکار، رادار هشدار ترافیک (TJA)، رادار حرکت بین خطوط، سیستم پارک خودکار، ترمز اضطراری خودکار اشاره کرد.

جی ای سی امکو GAC Emkoo

همچنین سقف شیشه ای به همراه سایه بان برقی، چراغ های LED، سنسور نور، سنسور باران، ترمز پارک برقی، اتوهلد، فرمان کمکی برقی، کروز کنترل تطبیقی، رانندگی خودکار در ترافیک، اهرم تعویض دنده الکتریکی، استارت دکمه ای، در صندوق عقب برقی، صندلی های برقی جلو، روشن شدن خودرو از روی ریموت، دستگیره های الکتریکی، نور پردازی کابین، کلاستر دیجیتال، شارژر وایرلس تلفن همراه، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، پاکسازی هوای کابین و سردکن صندلی های جلو در لیست امکات و آپشن های رفاهی این خودرو دیده می شود.

امکانات جی ای سی امکو GAC Emkoo

کیسه هوا
کیسه هوای جلو، جانبی و پرده ای (مجموعاً 6 کیسه هوا)
سیستم صوتی
صفحه نمایش 10 اینچی لمسی، 6 بلندگو
ترمز و پایداری
ABS - EBD - BA - TCS - HHC - HDC
دیگر امکانات
دوربین عقب، سنسور پارک جلو و عقب، سنسور باران و نور، کروز کنترل تطبیقی، سیستم هشدار برخورد از جلو، رادار کمکی رانندگی TJA، سقف پانوراما، روکش چرمی صندلی ها، ترمز پارک برقی، کنترل فشار باد لاستیک ها TPMS، سیستم ورود بدون کلید و دکمه استارت

رقبای جی ای سی امکو GAC Emkoo در بازار

جی ای سی امکو به عنوان یک کراس اوور چینی پر زرق و برق در بازار ایران، رقبای زیادی را پیش روی خود دارد که به لحاظ فنی و امکانات می توانند آن را به چالش بکشند. همچنین از آنجایی که این خودرو در رده کراس اوورهای سایز متوسط شهری جای می گیرد، گزینه های وارداتی غیر چینی متعددی هم می توانند با آن به رقابت بپردازند. به طور مثال از جمله مهم ترین رقبای غیر چینی این خودرو در بازار ایران، هیوندای توسان و کیا اسپورتیج هستند که هر دو از برندهای کره ای و شناخته شده در بازار ایران هستند. همچنین سابقه حضور طولانی مدت این دو محصول در بازار ایران، می تواند یک تهدید جدی برای جی ام سی امکو ناشناخته باشد. اما از رقبای چینی جی ای سی امکو در بازار ایران می توان فونیکس تیگو 7 پرو، لاماری ایما، چانگان CS35 و کی ام سی ایکس 5 اشاره کرد که تمامی آن ها مجهز به پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژر هستند و از لیست امکانات رفاهی و ایمنی قابل قبولی برخوردار هستند. به همین خاطر جی ای سی امکو برای موفقیت در بازار ایران راه پیچیده و دشواری را پیش روی خود دارد.

قیمت و نمایندگی

  • قیمت
  • نمایندگی

تمایز جی ای سی امکو GAC Emkoo نسبت به رقبا

همان طور که پیش تر گفته شد، جی ای سی امکو رقبای زیادی را در ایران پیش روی خود دارد که عموما خودروهای شناخته شده و با سابقه ای در بازار هستند. همین امر رقابت را برای این کراس اوور تازه وارد کمی دشوار خواهد کرد. از جمله مهم ترین ویژگی ها و وجوه تمایز جی ای سی امکو نسبت به سایر رقبای خود، طراحی خاص و منحصربفردی است که تاکنون در کمتر برند خودرویی در بازار ایران مشاهده شده است. همچنین بهره گیری از دانش فنی تویوتا به واسطه شراکت تجاری میان دو برند GAC و تویوتا سبب شده تا محصولی با کیفیت را در بازار ایران داشته باشیم. اما از سوی دیگر رقبای مطرح و نام آشنا از جمله فونیکس تیگو 7 پرو که چند سالی است سهم عمده ای از بازار کراس اوورهای چینی را به خود اختصاص داده، شانس بیشتری برای جلب نظر مخاطبان و علاقه مندان دارد.

جی ای سی امکو GAC Emkoo

همچنین از دیگر رقبای چینی این خودرو از جمله لاماری ایما و کی ام سی ایکس 5 نیز از شرایط نسبتا مشابهی برخوردار هستند و به واسطه شبکه نمایندگی های گسترده تری که نسبت به شرکت راسا موتور خاورمیانه دارند، در جلب اعتماد مشتریان می توانند موفق تر عمل کنند. از سوی دیگر گزینه های غیر چینی بازار نظیر هیوندای توسان و کیا اسپورتیج هم به دلیل سابقه برند و حضور طولانی طی سال های گذشته در بازار ایران، مخاطبان خاص خود را دارند. هرچند که در دور جدید واردات خودرو به کشور این خودروها به صورت لو آشپن و در تیپ پایه به بازار راه پیدا کرده اند.

شرایط استفاده از جی ای سی امکو GAC Emkoo

جی ای سی امکو به‌عنوان یک خودروی جدید و نسبتا لوکس در بازار ایران، نیازمند مراقبت و نگهداری ویژه‌ای است. شرایط آب و هوایی متنوع ایران، کیفیت سوخت و جاده‌های کشور، همگی عواملی هستند که بر طول عمر و عملکرد این خودرو تاثیرگذارند. سرویس‌های دوره‌ای برای حفظ عملکرد بهینه و جلوگیری از خرابی‌های ناگهانی ضروری هستند. تعویض روغن موتور، فیلترها، و بررسی سیستم‌های مختلف خودرو باید به صورت منظم و بر اساس کیلومتر کارکرد یا زمان مشخص شده از سوی کمپانی مادر انجام شوند. همچنین با توجه به حساسیت بالای موتور توربوشارژر به کار رفته در این خودرو به نوع و کیفیت سوخت، توصیه می شود همواره از سوخت با عدد اکتان بالا استفاده شود. در غیر این صورت استفاده منظم از مکمل های سوخت افزاینده عدد اکتان می تواند به افزایش عمر مفید قطعات داخلی موتور کمک کند. همچنین با توجه به میزان آلودگی هوا در شهرهای بزرگ و صنعتی کشور از جمله شهر تهران، توصیه می شود که فیلتر هوای موتور و فیلتر کابین به صورت مرتب تعویض و بازرسی شود. چرا که پیشرلانه های توربوشارژر علاوه بر حساسیتی که نسبت به نوع سوخت دارند، نسبت به پاک بودن هوای ورودی به درون موتور نیز هستند. از سوی دیگر باید منتظر ماند و دید که شرکت راسا موتور چه تمهیداتی را برای تامین قطعات یدکی موردنیاز خودروهای GAC در ایران اندیشیده و روند توسعه شبکه نمایندگی های این شرکت در سراسر کشور به چه صورتی پیش خواهد رفت. چرا که ارائه خدمات استاندارد و استفاده از قطعات اصلی و استاندارد برند مادر، از مهم ترین اقداماتنی است که باید دارندگان خودرو جی ای سی در ایران به آن توجه ویژه ای داشته باشند.

تغییرات جی ای سی امکو GAC Emkoo نسبت به مدل قبلی

جی ای سی امکو از آن جایی که محصولی تازه نفس و جدید به شمار می رود، در حال حاضر نخستین نسل از آن به بازار داخلی چین و کشورهای هدف در حال عرضه است. بنابراین نمی توان گفت که این خودرو نسبت به گذشته و نسل های قبلی خود چه تغییراتی داشته است. اما به طور کلی در روند پیشرفت محصولات این برند می توان به جرات اذعان داشت که کمپانی GAC سرعت قابل توجهی در پیمودن مسیرهای رو به جلو را در پیش گرفته است و محصولات جدید این برند نسبت به سال های قبل تغییرات چشمگیری چه در زمینه طراحی و چه در مجموعه های فنی تجربه کرده اند.

جی ای سی امکو GAC Emkoo

گفتنی است جی ای سی امکو بر مبنای پلتفرم ماژولار GMPA توسعه یافته و در دو نسخه بنزینی و هیبریدی راهی بازارهای مختلف شده است. این کراس اوور کامپکت در بازار چین با هشت نسخه متنوع عرضه می شود. همچنین کمپانی جی ای سی در طراحی امکو، از سبک طراحی موسوم به “Hi-tech Industrial Aesthetics” استفاده کرده است که همین امر، ظاهری خاص و منحصر بفرد را برای جی ای سی امکو رقم زده است. اولین چیزی که در نگاه اول به جی ای سی امکو توجه شما را جلب می‌کند، نمای روبرو بسیار جسورانه و آینده‌نگرانه آن است.

سوالات متداول

جی ای سی امکو چه موتوری دارد؟

جی ای سی امکو مجهز به موتور توربوشارژر چهار سیلندر 1.5 لیتری است که توان تولید 177 اسب بخار و گشتاور 270 نیوتن متر را دارد. قدرت تولید شده توسط این موتور از طریق گیربکس هفت دنده دوکلاچه به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

جی ای سی امکو چه امکاناتی دارد؟

از جمله امکانات و تجهیزات ایمنی این خودرو می توان به شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، سیستم کنترل پایداری الکتریکی، سیستم کنترل حرکت در سربالایی، ترمز اضطراری اتوماتیک، دوربین ۳۶۰ درجه، کروز کنترل تطبیقی، رادار هشدار تصادف از جلو (FCW)، رادار علایم راهنمایی و رانندگی یا تابلوخوان، نوربالای خودکار، رادار هشدار ترافیک (TJA)، رادار حرکت بین خطوط، سیستم پارک خودکار، ترمز اضطراری خودکار اشاره کرد.

تفاوت جی ای سی امکو نسبت به مدل قبلی چیست؟

جی ای سی امکو از آن جایی که محصولی تازه نفس و جدید به شمار می رود، در حال حاضر نخستین نسل از آن به بازار داخلی چین و کشورهای هدف در حال عرضه است. بنابراین نمی توان گفت که این خودرو نسبت به گذشته و نسل های قبلی خود چه تغییراتی داشته است.

جی ای سی امکو را چه شرکتی در ایران عرضه می کند؟

شرکت راسا موتور خاورمیانه در دور جدید واردات خودرو به کشور، عرضه محصولات GAC و سوزوکی را برعهده دارد.

نظرات کاربران

0 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد