موضوعات داغ

احتمال معرفی مدل های G63 S و می باخ در مرسدس G کلاس جدید

عکس مطلب اول
با اینکه نسل جدید مرسدس G کلاس هنوز وارد نمایندگی های اکثر کشورها در سرتاسر جهان نشده است، تیم مهندسی مرسدس به آینده این خودرو فکر می کنند. مدل های مختلفی از این پلتفرم به وجود خواهند آمد مانند مدل هایی با عملکرد بالا و احتمالا یک مدل فوق لوکس می باخ.
دکتر گونار گوتنکه سرپرست پروژه G کلاس به نشریه اتو اکسپرس گفت که احتمال دارد یک نسخه اسپرت S از G63 AMG در راه باشد. او در این زمینه گفت:
« قبلا به هیچ وجه نمی توانستید فرمان پذیری و قابلیت های دینامیکی یک مدل S را در G کلاس تجربه کنید. من از تقویت هایی که در آینده روی این خودرو انجام خواهد شد بسیار هیجان زده هستم. »
مرسدس G63 جدید از موتور V8 توئین توربوی 4.0 لیتری نیرو می گیرد که 577 اسب بخار قدرت و 850 نیوتن متر گشتاور دارد. این موتور می تواند این SUV بزرگ را در عرض 4.4 ثانیه به 100 کیلومتر در ساعت برساند که 1 ثانیه سریعتر از مدل قبلی است. احتمالا قدرت این موتور در نسخه S باز هم فراتر خواهد رفت.
مرسدس هم اکنون درخواست ثبت نام تجاری G73 را نیز داده است. طبق گزارش در این مدل یک پیشرانه پلاگین هایبرید به این موتور 4.0 لیتری اضافه می شود تا قدرت و گشتاور آن را به بیش از 800 اسب بخار و 1000 نیوتن متر برساند.
دکتر گوتنکه به یک مدل جدید می باخ از G کلاس نیز اشاره کرد و به نشریه اتو اکسپرس گفت:
« ما نسخه می باخ را در مدل Landaulet نسل قبلی کلاس G معرفی کردیم و قصد داریم این سنت را ادامه دهیم. »

مرسدس G63 AMG

مرسدس G63 AMG


مرسدس G63 AMG

مرسدس G63 AMG

مرسدس نیمه کانورتیبل G650 Landaulet در آخرین دوره تولید نسل قبلی G کلاس به وجود آمد. مرسدس تنها 99 دستگاه از آن تولید کرد و قیمت آن در انگلیس 630 هزار پوند بود. نیروی محرکه این خودرو یک موتور V12 توئین توربو با حجم 6.0 لیتر بود که 621 اسب بخار قدرت و 1000 نیوتن متر گشتاور تولید می کرد.
تا زمانی که نسخه های جدید G کلاس از راه برسند، مرسدس آپشن های فراوانی برای ایجاد تغییرات بنابر سفارش مشتریان در این SUV جدید ارائه می دهد. به عنوان مثال در صورت انتخاب پکیج فولاد ضد زنگ، این خودرو به انبوهی از تزئینات فلزی مجهز خواهد شد یا با انتخاب پکیج شب، کابین این خودرو به رنگ تیره در می آید. در پکیج AMG Line قطعات متفاوتی به نمای جلو و عقب این خودرو اضافه می شوند تا ظاهر اسپرت تری داشته باشد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد