موضوعات داغ

قیمت و شرایط فروش دی اس 7 کراس بک + جدول

عکس مطلب اول
شرکت "آرین موتور تابان" به عنوان نماینده عرضه و خدمات پس از فروش محصولات لوکس DS در بازار کشور، از قیمت و شرایط فروش جدید شاسی بلند DS 7 کراس‌بک در مدل‌های 2018 برای اردیبهشت ماه سال جاری خبر داده است که در ادامه مروری کوتاه بر روی این شرایط فروش و قیمت تعیین شده برای آن خواهیم داشت.
باتوجه به جدول ارائه شده از سوی "آرین موتور تابان"، می‌توان شاهد تعیین قیمت 452 میلیون تومانی برای مدل "Rivoli" و همچنین شاهد تعیین قیمت 459 میلیون تومانی برای مدل "Opera" بود که در شرایط فروش نقدی – علی حساب و یا در شرایط فروش مشارکتی – علی الحساب به مشتریان عرضه خواهد شد که جزییات بیشتر آن را می‌توانید در جدول زیر دنبال کنید.

شرایط فروش DS 7 کراس بک

شرایط فروش DS 7 کراس بک


در ادامه جهت اطلاع بد نیست بدانید که شرکت خودروسازی DS به عنوان بازوی لوکس سیتروئن در بازارهای جهانی فعالیت می‌کند که برای رقابت با خودروهای لوکس همرده در بازارهای جهانی، یک خودروی شاسی بلند جدید تحت عنوان DS 7 کراس بک راه اندازی کرده است که حالا به لطف شرکت "آرین موتور تابان"، شاهد واردات و عرضه این محصول به مشتریان داخل کشور هستیم.
گفتنی است که نسخه‌های عرضه شده از سوی شرکت "آرین موتور تابان" به مشتریان داخلی، مجهز به یک پیشرانه 1.6 لیتری چهار سیلندر بوده و با سود جستن از سیستم تزریق سوخت مستقیم، قادر به تولید نیروی 167 اسب بخاری و گشتاور 240 نیوتن متری خواهد بود که توسط یک جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک دریافت شده و به سمت چرخ‌های محرک جلو ارسال می‌شود که طبق ادعای شرکت سازنده، حداقل شتاب صفر تا صد 9.5 ثانیه و همچنین مصرف سوخت ترکیبی حدودا 7 لیتری بدست خواهد آمد.

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/2/8
nx نیست این لات شده میده 459 میلیون!
1397/2/8
459 میلیون تومن برای خودرویی که حتی 4 چرخ محرک هم نیست 459 میلیون تومن برای خودرویی که نصف توانایی های فنی bmw x3 و bmw x4 رو نداره واقعا چجوری شد که از بی ام و به دی اس 7 رسیدیم که این مخلوق عجیب الخلقه فرانسوی و باید لوکس بگیم بهش؟؟؟
1397/2/9
به نظر من خريد همچين ماشيني با بازار دسته دوم و خدمات نامعلوم و لوازم كمياب واقعا حماقته !! حالا هر چي ميخواد باشه
1397/2/9
حالا این که چیزی نیس تو مراسم معرفیش طرف گفت چرم صندلیاش از گاوایی درست شده که تو جایی که زندگی میکنن حصار نیس چرمشون یدسته گاوا زخمی نمیشن خخخ خدای من ملت و کشور من چیزی برای از دست دادن ندارن دیگه
1397/2/9
موعد تحویل 150 روووووز ؟!؟!؟!؟!؟
مگه ماشینو از یه سیاره دیگه میارین ؟؟؟؟؟
تازه 150 روز کاری در ایران تقریبا" میشه 200 روز !!!!!
1398/1/29
اقا این قیمت واسه ساله ۹۸؟؟؟