موضوعات داغ

بی ام و نسخه کاملا الکتریکی X3 را در چین مونتاژ خواهد کرد

عکس مطلب اول
نسخه نهایی و تولید سری اولین SUV کاملا الکتریکی بی ام و یعنی iX3 در سال 2020 معرفی خواهد شد و بر اساس یک گزارش جدید این خودرو در چین تولید شده و به سرتاسر جهان صادر می شود.
با وجود تیرگی روابط تجاری بین چین و امریکا، بی ام و قصد دارد این خودروی الکتریکی را در کارخانه خود در شهر شمالی شنیانگ چین مونتاژ کند و به کشورهای اطراف جهان از جمله ایالات متحده و اروپا صادر کند.
یکی از تحلیلگران در زمینه خودرو به نشریه Motor1 گفت:
« تا وقتی که این خودرو به درستی و بدون مشکل تولید شود و بی ام و نیز از این موضوع مطمئن باشد، برای مشتریان زیاد فرقی نمی کند که خودروی آنها در کدام کشور ساخته شده است. این خودرو در مقیاس پایین در یک کارخانه با هزینه پایین ساخته می شود. »
از نظر متخصصین این تصمیم بی ام و اقدامی است برای اینکه راحت تر بتواند از استانداردهای آلایندگی سرسخت چین پیروی کند زیرا این کشور هم اکنون بزرگترین بازار خودروهای الکتریکی در جهان است. اوایل این ماه مقامات محلی چین تصمیم گرفتند محدودیت های اعمال شده بر شرکت های خارجی را کاهش دهند تا آنها راحت تر بتوانند سهام شرکای چینی خود را خریداری کنند و این موضوع راه خرید سهام شریک چینی خود یعنی برلیانس را برای بی ام و هموار می کند.

بی ام و در حال آزمایش نسخه الکتریکی X3

بی ام و در حال آزمایش نسخه الکتریکی X3


بی ام و در حال آزمایش نسخه الکتریکی X3

بی ام و در حال آزمایش نسخه الکتریکی X3

بی ام و iX3 که هم اکنون در نمایشگاه خودروی پکن در معرض دید عموم است، در واقع یک نسخه تمام الکتریکی بر اساس مدل محبوب X3 است که از سیستم الکتریکی نسل پنجم بی ام و با 270 اسب بخار قدرت برخوردار است. رقبای این خودرو یعنی جگوار I-Pace و آئودی Q6 E-Tron از مجموعه باتری های بزرگ استفاده می کنند و با یک بار شارژ می توانند 400 کیلومتر مسافت را طی کنند. باتری این خودرو که ولتاژ بالایی دارد را می توان در ایستگاه شارژ سریع تنها در عرض 30 دقیقه شارژ کرد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد