موضوعات داغ

طوفان ۱۲ هزار درخواستی هاوال با بهمن به ایران رسید؛ ۵ دقیقه سرنوشت‌ساز

عکس مطلب اول
پرشدن ظرفیت محدود و در کمتر از حدود ۵ دقیقه و‌ به سرعت پیدا شدن سروکله آگهی‌های فروش حواله سرسام آور! این‌ها اتفاقاتی بود که امروز صبح هنگام باز شدن سایت بهمن برای ثبت نام خودرو هاوال H2 افتاد. با شرکت گروه بهمن تماس گرفتیم تا علت و مسائل پیرامون این پیش فروش شلوغ را جویا شویم اینطور توضیح دادند:
“بهمن با در نظر گرفتن ظرفیت تولید چند ماه اول اقدام به ثبت نام فروش اینترنتی نمود. اصل فروش اینترنتی بر پایه رعایت حق تساوی بین مصرف‌کنندگان است تا همه بتوانند بدون در نظر گرفتن زمان و مکان، ثبت نام کنند. این روشی است که بهمن صرفاً به خاطر رعایت حقوق مشتری از آن استفاده کرد. ظرفیتی متناسب با تولید که حق مشتری در تحویل ضایع نگردد. اما در چند دقیقه اول ۱۲ هزار نفر اطلاعات خود را ثبت می‌کنند. عدد چشمگیری است قاعدتاً بهمن نمی‌توانست پاسخگوی نیاز هر ۱۲ هزار نفر در فاز اول باشد. عده‌ی زیادی از مردم عادی توانستند خرید کنند و بلافاصله بعضی از همین مردم عادی آگهی خود را روانه سایت‌ها کردند ولی با قیمت‌های فضایی! البته باید اضافه کنیم که ما با هر روشی بخواهیم تعداد محدودی خودرو را به فروش برسانیم، عده‌ای خوشحال و عده‌ای ناراحت خواهند بود. این خودرو با در نظر گرفتن قیمت‌های جانبی مانند بیمه، شماره‌گذاری (حدود 15 میلیون تومان) و پرداخت گمرک بیش از ۳۰ درصد از قیمت خودرو مشابه در چین و دبی با در نظر گرفتن تعرفه صفر برای واردات CBU نیز ارزان‌تر است. این اتفاق تقریباً برای هیچ خودروی داخلی و خارجی داخل ایران نمیافتد، مخصوصاً خودرویی با این کیفیت و فروش تیراژ بالا”
متاسفانه هجوم تعداد تقاضای بسیار بالا برای ثبت‌نام هاوال H2 باعث شد تا سایت ثبت‌نام با مشکلاتی مواجه شود و تعداد زیادی نیز از ثبت‌نام باز ماندند. حال حواله‌هایی که با قیمت ۳۵ و ۵۰ میلیون تومان خریداری شده بود، در ساعات بعدی با قیمت‌هایی در حدود ۴۰ و ۵۵ میلیون تومان به فروش گذاشته شده‌اند. اتفاقی که اصلاً با آن بیگانه نیستیم و همواره داستان تکراری پیش‌فروش‌های خودروهای محبوب بازار بوده است. اسم این فرهنگ و یا دلالی را هر آنچه بگذاریم، این روند همیشه باعث سود بالای عده‌ای و در مقابل کوتاه ماندن دست ناتوان خریداران واقعی شده است.

نظرات کاربران

54 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/2/8
آقا کلا خالی بند هستند ما از ساعت 10 صبح موقع ثبت نام تا قطع و وصل شدن سایت و اتمام ظرفیت عکس داریم که دروغ میگن
1397/2/8
واقعا نمیدونم چی بگم
مادر من یه فرهنگیه
پولاشو جمع کرد دوست داشت این ماشینو بخره
از همون ساعتو دقیقه ای که گفته بودن هم ما پای سیستم بودیم
و آخر هم نتونستیم واریز کنیم
هر چقدر هم بقیه دفاع کنن من میگم اینجور ثبت نام کردن بهمن موتور افتضاح بود و این موضوع هم ناشی از بی کفایتی مدیریت این شرکته که تمام حواله های این ماشینو دلال ها خریدن تا مصرف کننده و دارن همجا میفروشن
بسیار ناراضی هستیم و دیگه به هیچ وجه ازین شرکت محصولی خریداری نمیکنیم
با تشکر از خودرو بانک
1397/2/8
سلام تنها راه برای کوتاه کردن دست دلالها در این موارد فدوش محدود .ثبت نام و اخذ وجه از همه و اختصاص یک شماره اتفاقی در زمان ثبت نام و پس از دریافت وجه ،به ان کد ثبت نامی است.و سپس از اول سری شماره ها به ترتیب تحویل اغاز شود. این پولها هم ب ای پس گرفتن حتما باید چند ماه بلوکه باشد.
در این صورت دست دلالها کوتاه میشود
1397/2/8
بهمن موتور نشون داد همون مسیر کثیف ایران خودرو و سایپا رو میره
1397/2/8
انقدر که همه مینالن از مشکلات اقتصادی جالبه هم مزدا هم هاوال چند دقیقه ای تمام شد!! به هرحال من به عنوان مصرف کننده با ثبت چندین خرید نا موفق توانستم ثبت نام کنم ولی اصلا راضی نیستم قیمت ماشین بیرویه بالا بره ایشالا مردم هم گول دلالهارو نخورن تا جلوی این حواله بازی ها گرفته بشه.
1397/2/8
درود بر همگی .
یک جنتلمن موقری -که البته خودش فرد مرموز و پس پرده ای است اما قلم بسیار خوش دارد- به دولت مستقر حاضر است ، سریع القلم نام . نوشته ای دارد فرض بفرمایید در وصف شخص بنده . عبارت "یک ملت دلال مسلک" را در گوگل جستجو بفرمایید نشان می دهد . پیشنهاد می کنم همه دوستان لااقل دو بار مقاله را مطالعه و مداقه مکفی مبذول فرمایند تا مرا و اشخاص مثل من که کنار شما در سایت و کوچه و خیابان راه می رویم و می رانیم را بشناسید . تا با دینامیسم و الگوریتم رفتار من و چون من خوب آشنا بشوید ، مفید است . راه حل بماند برای نسل بعد ، کار ما نبود و نیست .
1397/2/8
این دروغی بیش نیست چند نفر تو گروه تلگرامی هاوال مطرح کردن که حدود 500 دستگاه بیشتر جهت ارزیابی بازار تو طرح اول ارائه ندادن 12000 دستگاه دروغ محض من از اولین کسایی بودم که شروع به ثبت نام کردم و تا ساعت 13 سرکار بودم و تا الان هم اعصابم خورده
1397/2/8
خدا شاهده از ساعت 9/45 داشتم سایت رو refresh میکردم. پول رو از یک حساب که سود سالانه میداد اوردم بیرون امروز صبح و 760 هزار تومن زیان دادم بابت بیرون کشیدن زودتر از موعد پولم. ساعت 10 سایتشون ارور داد گفتن ساعت 11 . دقیقا ساعت 11 اعلام کردن نمیشه فعلا. یعنی حتما تا 11 باید صبر میکردید بعد میگفتید هنوز نمیشه. بعد هم گفت متعاقبا اعلام میشه!!!!!! رفتم اومدم دیدم زده ظرفیت تکمیل. تازه یک طرح 35 میلیونی هم اضافه کرده بودند با قیمت روز!!!!!! یعنی مردم رو خدائیش چی فرض کردید. دیدید استقبال خوبه گفتید سریع یک طرح دیگه اضافه بکنیم (تو 2ساعت) بیشتر از مردم پول بگیریم اونم به قیمت روز!!!!!!!! قبلی همون 50 میلیونی رو هم دیگه چند بار اعلام کرده بودید که قیمتش قطعیه و 95 تومنه روتون نشد تغییر بدید. آخه خیر سرتون خودروسازید. مثلا راننده تاکسی که نیستید که مثلا وقتی بارون میاد قیمت کرایه رو میبرن بالا ( با نهایت احترام برای تاکسی داران محترم، منظورم بعضی هاشون بود) آخه خودروساز انقدر چیپ!!!!!!!!!! تو 2 ساعت استقبال دیدید طرح اضافه کردید!!!!!!!! بعد از هجوم ناگهانی شوکه شدید؟؟؟!!!!!! غیر از اینه همیشه موقع فروش محصولات جدیدتون سیاستتون همینه؟؟؟؟؟ وقتی از 1 ماه پیش تو بوق و کرنا کردید که بشتابید پرفروش ترین خودروی شاسی بلند آمد و .... توقع نداشتید؟؟؟؟ مردم مارو نمیشناسید؟؟؟؟؟؟ دیجیکالا روزی N نفر ازش خرید میکنه هیچ وقت سایتش ارور نداره . شما شوکه شدید؟؟؟؟؟!!!!! فکر کرده بودید هر 5 دقیقه یکی خرید میکنه؟؟؟؟؟ یعنی اون IT شرکتتون رو گل بگیرن. میدونم که الان مدیران مسخرتون میان این پیامهارو میخونن و هر کدوم هم برای خودشون 5 تا برداشتن قبل ثبت نام و از این بلبشو بسیار خوشحالن. ولی دیگه مردم رو خر تصور نکنید که شوکه شدیم غیر از اینه که همیشه سر مثلا مزدا 3 مثلا نیو !!!!!!!! هم همیشه همین اتفاق میفته؟؟؟؟؟؟؟واسه همینه هیج وقت هیچی نمیشید و نمیشیم. اونی که شده بنز و bmw و تویوتا و میتسوبیشی و ... سودش تو دلالی نیست دوستان سودش تو ... بگذریم. اونائی که خریدن مبارکشون. چه کاری بهتر از این تو 9 ساعت 10 میلیون سود کنی؟؟؟؟ تازه حمایت از تولید داخلی هم هست. احتمالا چاپ نمیشه ولی دلم خنک شد یک کم
1397/2/9
..آخخخخخخخخخخخ...پدرطمع بسوزه ..جناب دلال باشی
1397/2/9
جناب بگوری عزیز، بنده اگر دلال بودم پولم تو حساب بلند مدت بانک نبود و بابت برداشتش 760 از سودی که بهم داده بودند جریمه بهم تعلق نمیگرفت. این پول نزدیک 1 سال بود تقریبا تو اون حساب بود و داشت یکسالش پر میشد. شاید 80% افراد خریدند که بفروشند ولی حداقل بنده استثنائا به خاطر تبلیغات بهمن موتور و تحقیقی که کرده بودم دیده بودم ظاهرا ماشین خوبیه، میخواستم توی ارزونیش بخرم که بعدا مجبور نشم 120 یا 130 بخرم.
حالا کل اینها به کنار شما بین این همه اتفاق اینی که من پولم رو کشیدم از بانک بیرون و ضرر کردم برات جذاب بود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!خوب خدا همیشه دل شادی بهت بده که البته فکر کنم چون تو جائی داریم زندگی میکنیم که مثلا موسسات مالی اعتباری هر 2 روز یکبار پول مردم رو میخورن و خبرش همه جا پخش میشه شما هم قطعا اونهارو میخونی پس با توجه به روحیت خیلی خوش و خوشحالی. خدا همیشه به اندازه دل آدمها بهشون میده. بعضیها از موفقیت خودشون خوشحال میشن بعضی ها هم از وقتی خودشون هیچی نمیتونن بشن از بدبختی دیگران خوشحال میشن... موفق باشی رفیق.
1397/2/8
نمایندگی گفت ماه آینده بیا ماشین بگیر با ۱۰ تومن اضافه تحویل فوری !
ظاهرا ظرفیت خرداد بین نمایندگیها تقسیم شده
1397/2/8
اگر برگردیم به تاریخ ایران فکر نکنم مردمی فرصت طلب تر وسودجوتر از ماها بوده باشه،جالبه همشم میگیم ماازهمه بهتریم ماآریائی هستیم ما تاریخ۲۵۰۰ ساله داریم وغیره ... اما هیچ گاه به فکرتغییر خودمون نیستیم و فقط به فکرجیب خودمونیم. ممکنه کسی بیادبگه دولت مقصره وفلان وبیسار! آقا درسته ولی همون دولتم ازماست ودرنهایت ((( ازماست که برماست))) م.ر
1397/2/9
سلام لطفا یکی پیگیری کنه این چه وضعیه. زمان فروش که سایت مشکل داره. بعد یهو اعلام میکنن اتمام ظرفیت. ربع ساعت بعدش هم دلال ها شروع میکنن. حداقل سایت های فروش و اپلیکیشن ها که راه فروش این دلال ها هستن رو باید کنترل کنن. با این وضع که شرکت همچین استقبالی ببینه و بخواد افزایش قیمت بده و دلال ها هم هی بخوان بیشتر از اونا بفروشن که سنگ رو سنگ بند نمیشه. مردم هم باید غیرت نشون بدن نخرن واقعا . چرا تو مملکت ما هر چی گرون میشه مردم بیشتر میخرن که بدتر بشه. چرا یاد نگرفتیم نخریم آخه. یعنی مردم دارن از بی ماشینی میمیرن . خب یه مدت نخرن تا بازار کنترل بشه. دیگه نمایندگی معنی نداره واقعا . هر چی میخوای بخری دست دلاله با قیمتای نجومی. کی واقعا باید جلوی اینارو بگیره. حداقل مردم نباید بخرن تا وضعیت متعادل تر بشه.
1397/2/9
والا امروز از ساعت 10 اعصابم خورده تا الان. دیوار هم الان چک کردم و واقعا بدتر شدم
1397/2/9
اگر راست می گید که نمی تونید دلال ها را از مصرف کننده واقعی جدا کنید از همین الان تا زمان تحویل اونایی که گذاشتن واسه فروش را شناسایی و حواله شان را کنسل کنید کاری نداره که ....
چون مصرف کننده واقعی که می خواد ماشین را سوار بشه هیچ وقت نمی فروشه ...
1397/2/9
سلام دوستان
دیروز من از ساعت ۱۰ صبح تا ۱ بعدازظهر درگیر این موضوع بودم تا موافق شدم طرح پیش فروش ۳۵ م ثبت کنم.بعد از دریافت پسورد انتخاب نمایندگی متوجه شدم تمام سفارشات ۵۰ و ۳۵ من که تا مرحله پرداخت بانکی رفته ثبت شده است.دیروز هم کامنت برای سایت خودرو بان گذاشتم تا این موضوع از طرف این سایت رایز بشه ولی متاسفانه این سایت هم پیام بنده رو قرار نداد.خلاصه کلام تو یه کشور با تمدن داریم زندگی میکنیم!! خدا رو شکر
1397/2/9
وقتی میگی "تمام سفارشات ۵۰ و ۳۵ من"
یعنی خودت جزو دلال های بازاری که از این آب گل‌آلود می‌خوای ماهی بگیری؟
لعنت به بازار خراب کن ها
1397/2/9
همه اش یه بازی بود. ما که میخواستیم بخریم برای مصرف خودمون و از ساعت ۹:۳۰ هم آنلاین بودیم نتونستیم بخریم، درست همانطور که آقا احسان میگن شده بود. تازه من ساعت ۱۰ مشخصاتم رو وارد کرده بودم و userو password برام مسیج شد اما به هیچ وجه نمیشد پرداخت کرد. یه سناریو تکراری برای گرون کردن ماشین و همچنین دلال بازی!
1397/2/9
شرم باد بر گروه بهمن. از اول قیمت رو گرون میکردن .این سیرک رو هم اجرا نمیکردن. دلال های خودشون این ماشینو 115 میلیون میفروشن.
1397/2/9
یعنی شما از ایران برو بیرون. میبینی ماشین جلوی درب نمایشگاهاشون هست و برای خرید بری هرجوری که بخوای بهت میدن و باهات راه میان. اونوقت توی مملکت ما ببین چطوریه. واقعا چه فرهنگیه ما داریم و چه روش فروش مزخرفیه که شرکت های ما دارن.
اینم اضافه کنم همین مردمی که میگن خودروی صفر نخرین فقط شعار میدن و تا ثبت نام بشه ( از فرغون بگیر تا چهارچرخه های به اصطلاح خودرو) در کسری از ثانیه ثبت نام میکنند) پس هر چی سرتون و سرمون بیاد حقمونه. بخورید و دم نزنید
1397/2/9
نمايش عروسكي قشنگي بود، اول كه قرار بود ساعت ١٠ صبح ثبت نام شروع بشه ، بعد فقط ثبت مشخصات فردي انجام شد و پرداخت وجه رو قطع كردن بعدش اعلام شد ساعت ١١ سايت باز ميشه ، بعدش گفتن ١١:٤٥ باز ميشه ، جالب اينجاست كه بعدش پيش فروش با قيمت روز و غير قطعي به اون اضافه كردن ، بعدش هم سيستم پيغام ميداد گزينه ديگري رو انتخاب كنيد يعني پيش فروش با قيمت روز رو ، اين سيرك رو فقط تو ايران ميشه ديد.. از ماست كه بر ماست
1397/2/9
از ماست که بر ماست. لیاقتمان بیش از این نیست.
1397/2/9
همین شماها اینها را لوس میکنید مگر 95 برای یک ماشین چینی اکازیون هستش؟؟؟؟؟
1397/2/9
عده‌ی زیادی از مردم عادی توانستند خرید کنند!!!!!!!! و بلافاصله بعضی از همین مردم عادی آگهی خود را روانه سایت‌ها کردند!!!!!!!
خر خودتی آقای بهمن موتور!
1397/2/10
الکی به نفع خودشون تمام کردن انگار ما نفهمیدیم ۱ز ۸ صبح پاش بودم یه بار سامانه بانکی خراب بود گفتن ۱۱ بعد دوباره ۱۱ گفت خرابه اعلام میکنیم بعد ۵ دقیقه همه حواله ها رفت
1397/2/9
مدیران خودرو به این راحتی با اقساط و تحویل فوری ماشین میفروشه اونوقت ملت رو ماشینی که تا حالا ندیدن اینقدر سرو دست میشکونن حق ماست که همیشه تو پاچمون کنن گرچه مدیران خودرو هم همچین ارزون نمیده ولی به هر حال ماشین رو به دست مصرف کننده واقعی میده نه یک مشت دلال که برای یک حواله 5 میلیون خون ملتو بمکن .من خودم ایکس 33 خریدم از مدیران و 15 روزه بهم تحویل داده و بعد از یکسال و اندی که میگزره واقعا راضیم ازش .گول تبلیغات رو نخورید .
1397/2/14
من یکشنبه صبح به یه آگهی زنگ زدم برای حواله هاوال ، طرف قیمت داد ۶۱ میلیون تومان...!!! یعنی یازده میلیون سود آن هم با وکالت.
منم گفتم آقا ما اصلا احتیاج به دشمن نداریم ملت ما تو شرایط خاص خودشونو نابود میکنند، چه خبره مگه ؟؟!!! مگه قحطیه ماشینه؟؟؟
1397/2/9
اتفاقی که افتاد این بود که اومدن فقط دو درگاه بانک معرفی کردن یکی برای ملت که ۱۲۰۰۰ نفر بریزن و هنگ کنه و اما دیگری یه انک ناشناخته متصل به حساب تجارت خوب معلومه که کسی حساب تجارت نداره غیر خوداشون که از قبل حسابای تجارتشون رو پر کردن و آمادن این شد که ما سه نفری با شش تا سیستم نتونستیم خرید کنیم بعدشم شرکت بهمن با وقاحت میاد به مردم دروغ میگه انگار الان عصر حجره
1397/2/14
دقيقا مثل من، من هم با دو تا سيستم جزو اىلين نفراتي بودم كه ثبت نام كردم ولي ميزد كه ظرفبت پر شده ! در حد همون ٣،٤ دقيقه !
1397/2/9
واقعا متاسفم واسه مملکت دلالی ...هیچ دل خوشی از مدیران خودرو ندارم ولی کمترین افزایش قیمت و بهترین شرایط خرید را در کشور ایجاد کرده واسه همینم بازار دلالی را توی ماشین صفر کیلومترش کساد کرده و دلال جماعت از ماشینهاش متنفره ...ولی واسه کسی که مصرف کننده واقعی باشه این هاوال آخه چقدر سرتر از اون تیگو 5 هست که مردم اینجوری واسه ماشینی که هنوز نیومده تو بازار سر و دست میشکنند با اینکه حداقل یه تجربه مشابه واسه h30 کراس دنگ فنگ را همه دیدند وقتی ماشین وارد بازار شد چی از آب در اومد و قبلش چقدر تبلیغات کردند تا بازار دلالی واسش درست کنند....
1397/2/9
در عمل روش مدیران خودرو درستتره برا همینم اولین فروشنده خودروهای مونتاژی و وارداتی شده
1397/2/9
مشکل از مدیریت بهمن بود
کاملا مشخص بود که دارن بازارگرمی میکنن
فقط دنبال قالب کردن به مردمن
همه با همن و ما تنها
1397/2/9
تا زمانی که خودروسازها قبل از تولید خودرو بساط پیش فروش راه میندازن تا با سرمایه مردم کارشون رو انجام بدن همین آش و همین کاسه هست. باید این روش ممنوع بشه تا هر وقت تولید کردن به بازار عرضه کنن و مصرف کننده راحت خرید کنه...
1397/2/9
وقتی نیمی از مردم بیکار و فاقد شغل و اینده باشند
طبیعی است که در صف خرید و فروش ارز و خودرو و...باشند!!
1397/2/9
عمرا تا اخر عمرم از گروه بهمن وقیح خرید کنم و بزارم کسی راغب به محصولاتش بشه
1397/2/9
دست دلال رو فقط با قوانين ثابت و پايدار و ارائه متناوب يا هميشگي خودرو از سوي كمپاني ميشه كوتاه كرد. الان كه كدخدا و داروغه خودشون دلال هستن، مردم هم دلال درجه ٢! اصن مصرف كننده تو ايران معني نداره.
1397/2/9
اگه از دلال خرید نکنین اینا اینقد وقیح نمیشن که نیم ساعت بعد ثبت نام حواله رو ۶۵م بزاره واسه فروش.
خود شرکت هم بدش نمیاد با این سرعت پول بیاد توی حسابش ، حالا میخواد دلال باشه یا مصرف کننده و در نهایت که این خودرو مصرف میشه…
اگه شرکت انتقال حواله رو منع کنه که واقعا به دست مصرف کننده واقعی برسه که توی 5 دقیقه ۱۲۰۰۰ تا خودرو نمیفروشه…پول از همه این تحلیل های ما و رضایت و حقوق مشتری برای شرکت ها مهم تره… گروه بهمن هم یه طمعکار مثل بقیه شده…
1397/2/9
ببین کارمون به کجا کشیده، که برای ماشین های چینی هم بازار سیاه درست شده! خاک بر سر من که نتونستم وظایفم رو درست انجام بدم، ایران‌خودرو و سایپا هیچ گناهی ندارند!
1397/2/10
یکی از دوستان به نکته ی خوبی اشاره کرد علت اینکه با وجودی که کیفیت محصولات mvmاز بقیه چینیهای تو بازار اگه بیشتر نباشه کمتر نیست ولی دلالها از مدیران خودرو بد میگن همینه که دستشون رو بسته و خودش به مشتری عرضه میکنه.
1397/2/10
کیفیت mvm با بقیه یکیه؟ نه زیاد...
1397/2/10
بچه های این مجموعه هم دستشون انگار تو کاره که نظرات و یه خط دزمیان میزارن
بهمن خودرو کلا شرکت ضعیف و نظامی هست وسلام
1397/2/10
به نظرم بازیه
ایرانخودرو فروش محصولاتش رو چند تا چند تا می ذاره که بهمن اینقدر زیرساخت داشته باشه توی 5 دقیقه 12000 خودرو ثبت نام کنه ....
کلا 300 تا دونه خودرو اومده و قرار بوده فروخته بشه و....
اینها همه اش جوه
کارشون بچه ها خوب بلندند که چجوری بازار و تشنه نگهدارند ....
به مطلب بی اساس به نقل از یه نفر از بهمن
بهمن مسئول روابط عمومی یا فروش نداره ؟
که یه مطلب سرتاسر دروغ رو به خورد مردم می دید...
همه جا مافیا هست این هم از خودرو بانک و ...
باید از این به بعد به مقایسه و تحلیل هاتون هم شک کرد از کجا که جهت گیری شده نباشه ...
کاش یه رپرتاژ آگهی اون بالا اضافه می کردید ...
کاش ...
راستی بهمن در سال کلا چندتا خودرو سواری تولید می کنه که ظرفیت 15000 تا فقط هاوال رو فقط داشته باشه
1397/2/12
دوستان لطفا قبلا از خرید از بهمن فاکتورهای خدمات پس از فروشش رو تو اینترت ببینید... اصل سرکیسه کردن بعد از خریده...
1397/2/13
دقیقا
شرکت ضعیف و بی کیفیت در خدمات و همچنین 300 دستگاه تولید شده بود و برای بازار گرمی بود
مطمئن باشید به وضعیت بسترن B50 و B50F دچار خواهد شد چون اگه اینو بخواد اینقدر گرون کنه H6 و H9 رو چند میخواد بفروشه
1397/2/10
خیلی جالبه که این متن رپرتاژ آگهی نیست
طوفان ۱۲ هزار درخواستی هاوال با بهمن به ایران رسید؛ ۵ دقیقه سرنوشت‌ساز
این جمله مال اون اصل کاری اصل کاری اصل کاری شرکت بهمنه
خورو بانک دست بردار بابا ملت حالیشونه
دوستان دقت کنید تمام خودروهای چینی که تو بازار هستن خودرو بانک اگه تعریف نکنه بدشونم نمیگه اما ماشینهای چری با این شبکه نمایندگی گسترده و با اینکه امسال هم بزرگترین خودرو ساز خصوصی شد همیشه بالای هر مطلبی که میزاره میزنه رپرتاژ آگهی
نمیدونم داستان چیه و چه مشکلی با چری هست
امیدوارم پیاممو پخش کنی خودروبانک
در ضمن من خودم 206 دارم نه ماشن های مدیران خودرو
ولی واقعا برام جالبه چرا ماشین های مدیران خودرو همیه رپرتاژ آگهی هست
دوستان اگه تا حالا دقت نکردین ازین به بعد توجه کنید به حرف من میرسین
1397/2/12
من مصرف کننده بودم و همون ثانیه اول رفتم تو سایت اما نشد. کلکی تو کار بود به نظر من چون چرا دلالها تونستند و مصرف کننده ها نه!!!!!
1397/2/12
بدون کوچکترین شکی هیچ خریدی درکار نبود و فقط یه بازار گرمی برا ورود هاوال بود در ضمن بهمن برا بسترن b30 تا عید در عرض شش ماه تونست حدود هفت هزارتا تولید کنه و تا شب عید درگیر تحویل بود جوری که تو اسفند تحویل امانی به نمایندگیهارو متوقف کرده بود حالا چطور شده که برا تیر ماه میخاد دوازده هزارتا هاوال تولید کنه!!!؟چ اونم ماشینی که اول کار خیلی مشکلا برا مونتاژش پیش میاد..هنر کنه هزارتا بتونه تولید کنه که بازم میگه نه و پانصدتا تولید کنه کلاهشو بندازه بالا..ایرانخودرو برا پژو ۲۰۰۸ دهنش سرویس شده تا حالا دوهزارتا تولید کرده..بهمن تو تیراژ تولید که دربرابرش عددی نیست..همش کلکه دوستان..شاید چنتا قیمت روز ثبتنام کرده باشن..این آمار دروغه..دروغ
1397/2/13
دقیقا قوربون صحبتت دوست عزیز
1397/2/13

منم مثل سایر دوستان مصرف کننده هستم و خدا رو شکر تونستم ساعت 11.45 حواله 50 تومنی بگیرم...خدا کنه ماشین خوبی از آب دربیاد چون یک ساله دنباله ماشین خوبم ولی متاسفانه بازار دست دو بسیار خرابه و ماشین سالم گیر نمیاد و خیلی خیلی کمه..و انشاالله دوستان هم در ثبت نام های بعدی هم بتونن ثبت نام کنن البته اگر مصرف کننده هستن.
به امید روزی که قیمت کارخانه و بازار یکی بشه و این سوداگری های زشت رو نبینیم و مردم بتونن خودرو با کیفیت و به قیمت سوار بشن .....
ضمنا این حواله ها غیر قابل فروش و صلح هست
1397/2/14
سلام
دوستمون گفت حواله ها غیرقابل فروشه
پس اینا چجوری میفروشن؟؟
1397/2/14
سلام کلا ۲۰۰مونتاژ تا تیردارند که بانمایندگیها هرکدام با دسترسی خود بیشترآنرا فروختند وببشتر بازارگرمی ودلال بازی برای افزایش قیمت بود ودر فروش مرداد حدود ۸تا۱۰گرونش می کند
1397/2/14
یه فرغون تازه که میاد همین مدل تبلیغ راه میندازن که آی بیا ببر که ده دقیقه ای سایت تکمیل شد همش دروغه بابا
1397/2/14
بعضی دوستان درست مطلب را نمیخونند، 12 هزار نفر تو صف خرید بودند اما کلا 700 تا خودرو بیشتر نبود، بعضی ها هم اصلا تو باغ نیستند این خودرو را دارن با چری و چهار تا چینی درجه سه مقایسه می کنند، بهتون پیشنهاد میکنم حتما این خودرو را از نزدیک ببینید، جدیدا شو روم هاوال در جاده مخصوص افتتاح شده، من از نزدیک دیدم کیفیت متریال این خودرو عالی بود، گیربکس هیوندا پاور تک کره ای و لاستیک هانکوک کره، بقیه قطعات داخل موتور هم اکثرا برند بوش بود
1397/2/15
با سلام از ساعت 8 صبح برای ثبت نام اقدام کردم اصلا سایتشون بالا نمی امد . همیشه همین بوده و هست . حق ما هم همینه . بی عدالتی و دلالی چون همش فرد گرا هستیم.