موضوعات داغ

پرچمدار محصولات جیلی را ببینید

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
شرکت جیلی چین از پرجمدار سدان های خود که Bo Rui GE نام دارد در نمایشگاه خودروی پکن رونمایی کرد که این خودرو با همکاری ولوو ساخته شده است و از موتور هیبریدی ساخت ولوو بهره مند است.
موتور این خودرو یک هیبریدی 1.5 لیتری بنزینی است که به توربوشارژر نیز مجهز شده است و نیروی آن نیز از طریق یم گیربکس دوبل کلاچ 7 سرعته به چرخ ها انتقال پیدا می کند. سیستم هیبریدی این خودرو از نوع پلاگین هیبریدی است و در هر 100 کیلومتر تنها 1.6 لیتر بنزین مصرف می کند.

جیلی Bo Rui GE

جیلی Bo Rui GE

جیلی در نمایشگاه خودروی پکن در کنار مدل پلاگین هیبریدی این خودرو از مدل نیمه هیبریدی MHEV نیز رونمایی کرد که این نسخه دارای سیستم برقی 48 ولتی است و یک موتور برقی کمکی در پیشرانه ی آن قرار داده شده است. موتور1.5 لیتری 3 سیلندر این مدل با مدل پلاگین هیبریدی یکسان است ولی مصرف سوخت مدل نیمه هیبریدی 5.8 لیتر در هر 100 کیلومتر است.
در خصوص نمای بیرونی این خودرو باید به جلوپنجره ی خاص و چراغ هایی با طراحی سه بعدی اشاره کرد.

جیلی Bo Rui GE

جیلی Bo Rui GE

خریداران عمده ی این خودرو را افرادی تشکیل می دهند که در دهه 80 و 90 میلادی متولد شده اند و به همین خاطر جیلی Bo Rui GE به تکنولوژی های بسیاری مجهز شده است.
به گفته ی معاون اجرایی جیلی بازار جین بزرگترین بازار خودرو در جهان است و هر سال 30 میلیون خودرو در این کشور به فروش می روند. ضمن اینکه انتظارات خریداران چینی نیز هر روز بالاتر می رود و همین مورد سبب شده است تا خودروسازان چینی اقدام به ارتقای محصولات خود کرده و فناوری های پیشرفته را مورد استفاده قرار دهند.

جیلی Bo Rui GE

جیلی Bo Rui GE

جیلی همچنین برنامه ریزی کرده است که تا سال 2020 بتواند 90 درصد محصولات خود را به صورت هیبریدی و یا برقی به بازار عرضه کند. طبق این برنامه 65 درصد خودروهای این برند هیبریدی و 35 درصد آنها نیز از نوع تمام برقی خواهند بود.

نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/2/13
دلار 6000 تومن بی احترامی ای که با فیلتر تلگرام بهمون شده بازار کساد ماشین و موبایل و خونه و....بی آبی بی کاری چشم انداز پیشرفت کشور هایی مثل چین و امارات و قطر عربستان تایلند چه حسی داره؟
حسی اشنا که یه دهه هفتادی بار ها داشته
خودرو بانک حداقل تو دیگه بی احترامی نکن کامنت هامونو سانسور نکن
1397/2/13
بیخیال.مهم اینه که ما همچنان رو تولید پراید خودمون تاکید جدی داریم.نهایتا 10 سال یه بار هم شکل چراغ هاشو عوض میکنیم.والا ادم میمونه به حال و روز خودمون بخنده یا گریه کنه.
1397/2/13
افسوس به حال ما که روز به روز از دنیا عقب میفتیم چین به کجا رسید و ما کماکان پراید و پژو تولید میکنیم
1397/2/13
پیشرفت چین عجیبه! واقعا خواستن توانستنه البته به شرط اینکه توایران نباشی 😂
1397/2/13
با اینکه مخالف شدیده ماشینای چینی هستم ولی خدایی ظاهره بعضی ماشیناشون داره فوق العاده میشه.بعد مردم میخرن دیگه چاره ای ندارن بنده های خدا.
اونوقت ایران خودرو هم ماشین رونمایی میکنه
207 با پلاستیک اضافه!!!!
1397/2/14
به نظر شما مردم انگلیس که تاکسی و اتوبوس برقی بی وای دی چینی سوار میشن هم “بیچاره” هستن؟ طرز تفکر شما هم اصلاح میشه کم کم
1397/2/13
و ما همچنان فقط شعار ميديم و به عرب ها ميگيم سوسمار خور و به محصولات چيني بي كيفيت دريغ از اينكه خود ما از همه بي كيفيتريم