موضوعات داغ

مرسدس GLC63 S AMG کوپه رکورد سریعترین SUV در پیست سچسن رینگ آلمان را از آن خود کرد + فیلم

عکس مطلب اول
ثبت رکورد در پیست با SUVها بیش از پیش محبوبیت پیدا کرده است و تعجبی ندارد که بسیاری از علاقه مندان دوست دارند بدانند سریعترین SUV یا کراس اوور در پیست های مختلف کدام خودرو است. آخرین رکورد ثبت شده مربوط به مرسدس AMG GLC63 S کوپه است.
این SUV موفق شده است سریعترین رکورد در پیست سچسن رینگ آلمان را ثبت کند. این رکورد تحسین برانگیز در تست اخیر نشریه اتوبیلد رخ داد.
اتوبیلد این SUV کوپه را در این پیست به مرز توانایی هایش رساند و تایم 1 دقیقه و 37.89 ثانیه را با آن ثبت کرد. جالب اینجاست که این SUV سنگین وزن حتی از مرسدس C63 AMG کوپه (مدل غیر S) هم سریعتر است!
در فیلم زیر می توانید رانندگی با GLC63 S در این پیست را ببینید. اینطور به نظر می رسد که این فیلم مربوط به دور گرم کردن لاستیک ها باشد تا دور ثبت رکورد! زیرا نحوه گردش فرمان توسط راننده که باعث کم فرمانی و بیش فرمانی می شود این حس را به شما القا می کند.
اکنون سوالی که برای همه مطرح می شود این است که عملکرد GLC63 S AMG در پیست نه چندان کوچک نوربرگ رینگ چگونه است؟
بله پیش بینی می شود این خودرو رکورد نوربرگ رینگ را نیز از آن خود کند زیرا اخیرا یک مدل غیر کوپه از GLC63 AMG در پیست نوربرگ رینگ مشاهده شده است که مجهز به همان موتور V8 توئین توربوی 4.0 لیتری با قدرت 510 اسب بخار است. با توجه به سرعت دیوانه واری که این خودرو در این پیست داشته است به وضوح مشخص است که در حال ثبت رکورد بوده است!

مرسدس GLC63 S AMG کوپه

مرسدس GLC63 S AMG کوپه


موتور 510 اسبی مرسدس GLC63 S AMG کوپه

موتور 510 اسبی مرسدس GLC63 S AMG کوپه

باید این نکته را یادآوری کنیم که اکنون رکورد سریعترین SUV در نوربرگ رینگ متعلق به آلفارومئو استلویو کوادریفوگلیو است که 510 اسب بخار قدرت دارد.
خودروهایی دیگری نیز هستند که ممکن است حتی سریعتر از این هیولای آفالترباخ باشند! خودروهایی مانند لامبورگینی اوروس با 650 اسب بخار قدرت و مازراتی لوانته تروفئو با 590 اسب بخار قدرت!

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد