موضوعات داغ

شوروم مرکزی محصولات هاوال توسط بهمن موتور افتتاح شد + عکس

عکس مطلب اول
امروز دوشنبه شوروم مرکزی محصولات هاوال در کیلومتر 13 جاده مخصوص تهران-کرج توسط گروه بهمن افتتاح شد. این شوروم که استانداردهای لازم برای محصولات هاوال را از سوی گریت وال دارد، توسط مدیران این شرکت افتتاح شد. هاوال امسال با محصولات مختلفی وارد بازار ایران خواهد شد و در ابتدا محصول هاوال H2 را از روی خط تولید گروه بهمن روانه بازار خواهد کرد. پیش فروش این خودرو روز شنبه گذشته با قیمت قطعی 96 میلیون تومان انجام شد و البته استقبال نیز بیش از حد انتظار بود.

افتتاح شوروم مرکزی هاوال در جاده مخصوص

افتتاح شوروم مرکزی هاوال در جاده مخصوص

هاوال به غیر از مدل هاوال H2 قرار است به ترتیب هاوال H9 را به صورت کامل وارد کند و برنامه‌ای برای عرضه مدل هاوال H6 نیز در بازار دارد. هاوال H6 در صورت قیمت‌گذاری صحیح می‌تواند رقیب مستقیم و البته بسیار جدی محصولاتی چون چری تیگو 7 باشد و به نظر می‌رسد که می‌تواند سهم بازار خوبی را به دست آورد. البته در این رده قیمتی، هاوال H6 تنها نخواهد بود و ام جی RX5 نیز به زودی به بازار خواهد آمد.

هاوال H2 اولین محصول هاوال در ایران

هاوال H2 اولین محصول هاوال در ایران

اگرچه این شوروم، اولین شوروم محصولات هاوال در ایران است اما به زودی در مناطق مختلف کشور شوروم‌های دیگری برای محصولات این برند چینی افتتاح خواهد شد.
حمیدرضا داوودزاده مدیرعامل شرکت بهمن موتور در مراسم افتتاحیه در جمع خبرنگاران ضمن اظهار خرسندی از اعتماد مشتریان و استقبال فراوان از محصول جدید این شرکت، هاوال h2 گفت: وظیفه خود می دانیم تمام تلاش خود را انجام دهیم تا با ارائه به موقع محصول با کیفیت، پاسخگوی این اعتماد باشیم. وی در خصوص تکمیل ظرفیت هاوال H2 اظهار داشت: به دلیل حفظ کیفیت در ماههای اولیه تولید، ظرفیت محدودی را برای فروش در نظرگرفته بودیم، اما در راستای تقدیر از مشارکت مشتریان و پاسخ به اعتماد هموطنان در اولین فرصت ممکن نسبت به فروش مجدد این محصول اقدام خواهد شد و محصول مورد نظر با شرایط فروش متفاوت و مدت زمان تحویل مناسب در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

شوروم هاوال

شوروم هاوال

مدیرعامل گروه بهمن در ادامه گفت: امروز دور هم جمع شدیم تا افتتاح جدید طرح نمایندگیهای بهمن (Boutique Store) را اعلام کنیم که بهمن با چهره و استانداردهای جدید تری در بازار حضور یافته است. استانداردهایی که بهمن جدیدی را با سیاستی جدید نشان می دهد، تا با تولید محصولات با کیفیت و قیمت مناسب، مشتریان محترم شرکت را راضی تر نگه داریم.
وی ادامه داد: مهم ترین هدف ما بهبود و توسعه شبکه نمایندگی ها و در کنار آن توسعه و ارتقاء خدمات نیز است به طوری که توسعه محصول و ارتقای سطح فروش خود را منوط به توجه بیشتر به این بخش و متعاقبا افزایش رضایت مشتریان می دانیم.

حضور مدیران ارشد گروه بهمن

حضور مدیران ارشد گروه بهمن

هاوال H2 به عنوان اولین محصول شرکت هاوال در ایران به یک پیشرانه 1.5 لیتری توربو مجهز شده و گیربکس نصب شده روی آن از نوع 6 سرعته خودکار است. همچنین از نظر امکانات، این خودرو در شرایط خوبی قرار دارد و به امکاناتی نظیر سیستم کنترل سرعت در سرپایینی و سانروف و ترمز پارک برقی مجهز شده است.
در زیر می‌توانید عکس‌هایی از این شوروم را مشاهده کنید.

نظرات کاربران

11 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/2/10
کجا تست درایو میزارن؟
1397/2/10
انگار بنز رونمایی کردن انقدر خوشحالن
بنجل چینی انقدر سر و صدا نداره
1397/2/10
با استفاده از واژه شوروم بجای نمایشگاه می خواهید نشان بدید خیلی باکلاس هستید ؟!
1397/2/10
مشخص است که مدیران بهمن نیز دنباله روی سیاست های ایران خودرو و سایپا هستند. با براه انداختن موج تبلیغات دلالان و سود جویان را وسط کشیدند تا قیمت این خودروی به بازار نیامده فزونی یابد
1397/2/11
طوفانه هاواله دیگه😅😅😅😅😅
باز چه آشغالی اوردن بدن دسته ما مردمه بیچاره
1397/2/11
ای کاش بجای ماشین چینی ، خودروهای ژاپنی و باکیفیت وارد میشد اونم با قیمتای جهانی نه با این قیمتای وحشتناک
1397/2/11
هر کشوری رو لیقاتشو مردمش تعیین میکنند
1397/2/11
کلا چین یه موتور میزنه اونم 1.5 توربو
1397/2/11
من انگلیسیم خوب نیست .... اما به این گونه نمایشگاه میگن : *بوتیک استور*؟؟
1397/2/12
متاسفانه خودروهای زیر 100 میلیون تومان فقط به چینی ها اختصاص داره و گزینه های معدود غیر چینی هاوال جزء برندهای خوب چینی است اما 95 میلیون تومان برای یک خودرو 1/5 لیتری قیمت زیادیه که با این شرایط باید قیمت بالای 140 میلیون رو برای هاوال h6 و h9 پیش بینی کنیم!
1397/2/15
طوفان هاوال .مسخره هست این که.