موضوعات داغ

جوابیه گروه بهمن مبنی بر توقف تولید بسترن آسا B50f

عکس مطلب اول
چندی پیش سازمان استاندارد کشور خبری مبنی بر غیر استاندارد بودن برخی از خودروها اعلام کرد که در بین آن نام آسا B50F نیز دیده می شد در این رابطه شرکت بهمن موتور اعلام کرد:
علت توقف توليد خودروي آسا B50F صرفاً استراتژی اين شركت بوده و هيچ ارتباطی به بحث كيفيت این خودرو ندارد. تولید این خودرو دو سال در شرکت FAW پیش متوقف شده است و بر اساس این خط مشی تولید آن در بهمن نیز به پایان رسیده است. شایان ذکر است که شرکت بهمن موتور خود را موظف می داند تا 10 سال خدمات پس از فروش این خودروی با کیفیت را ارائه نماید تا همواره رضایت مشتریان را حاصل نماید.
موتور 1.8 لیتری 16 سوپاپ و قدرت 142 اسب بخار در 6500 دور در دقیقه ، گیربکس 6 سرعته اتوماتیک ژاپنی، تریم داخلی زیبا و با کیفیت، فضای داخلی جادار و امکانات متنوع از ویژگی های این خودرو به شمار می آیند.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/2/11
سرنوشت خودروهای چینی . حالا بدو دنبال قطعاتش
1397/2/12
سلام و ممنون از سایت خوبتون
خداروشکر تا الان مشکل خاصی نداشته برام این ماشین قطعاتش هم درسته یکم گرونه ولی پیدا میشه
1397/2/12
گروه بهمن لطف كنه بجاي ارسال جوابيه براي توقف توليد بسترن B50F, يك جوابيه به اين ملت بدبخت بده كه چرا بايد 130 ميليون پول بي زبون رو بابت مزدا 3 طراحي سال 2010 بدن؟ الان دو نسل جديدتر مزدا 3 رو با قيمت خيلي كمتري در دنيا فروخته ميشه. چرا با بايد ما مدل دو نسل قبل تر رو گرونتر از نسل روز بخريم؟