موضوعات داغ

هوشمند سازی دی اس 7 کراس بک با همکاری هوآوی

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
کمپانی خودروسازی "پژو سیتروئن" برای پشتیبانی و هوشمندسازی محصولات خود، با کمپانی "هوآوی" وارد همکاری شده و از پلتفرم اتصال دائم این شرکت تحت عنوان OceanConnect IoT بر روی محصولات خود استفاده می‌کند که در مرحله اول، این سیستم بر روی شاسی بلند لوکس این شرکت یعنی "DS 7 کراس بک" مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما پژو سیتروئن برنامه دارد که از این سیستم بر روی تمامی محصولات خود استفاده کند.
با دریافت پلتفرم OceanConnect IoT از سوی کمپانی هوآوی، خودروی شاسی بلند DS 7 کراس بک همیشه آنلاین خواهد بود و می‌تواند پشتیبانی و سرویس دهی بهتری داشته باشد، هرچند با استفاده از این سرویس می‌توان به امکانات بیشتری دسترسی پیدا کرد که در این زمینه می‌توان به سیستم ناوبری همیشه متصل، تشخیص زبان طبیعی، وضعیت تعمیر و نگهداری وسیله نقلیه و یا حتی بررسی سابقه رانندگی و سفرهای انجام شده اشاره داشت که به مدیریت بهتر اتومبیل و طول عمر بیشتر آن کمک می‌کند. علاوه بر این، کاربران می‌توانند نرم افزارهای خود را از راه دور بروزرسانی کنند، دستیار شخصی داشته باشند و همچنین خدمات مختلف سرگرمی دریافت کنند.

دی اس 7 کراس بک

دی اس 7 کراس بک


با استفاده از پلتفرم جدید اتصال وسایل نقلیه به اینترنت، گروه خودروسازی "پژو سیتروئن" این امکان را خواهد داشت که خدمات غنی خود را ارائه دهد و باعث می‌شود تا نیازهای کاربران خود را برطرف کرده و در سریع‌ترین زمان ممکن به مشکل آنان رسیدگی کند.
یکی مقامات کمپانی خودروسازی پژو سیتروئن در رابطه با همکاری خود اعلام کرد: کمپانی هوآوی یکی از فعالان شناخته شده تکنولوژی جهان است که دارای ظرفیت‌های نوآوری بسیار زیادی بوده و ما امروز بسیار خرسند هستیم که اولین نتیجه ملموس همکاری با کمپانی "هوآوی" را به نمایش بگذاریم. شاسی بلند "DS 7 کراس بک" اولین بهره برداری از همکاری مشترک ما خواهد بود و در نهایت تمامی محصولات پژو سیتروئن به این سیستم مجهز خواهند شد.

دی اس 7 کراس بک

دی اس 7 کراس بک


در ادامه جهت اطلاع بد نیست بدانید که شرکت خودروسازی DS به عنوان بازوی لوکس سیتروئن در بازارهای جهانی فعالیت می‌کند که برای رقابت با خودروهای لوکس همرده در بازارهای جهانی، یک خودروی شاسی بلند جدید تحت عنوان DS 7 کراس بک راه اندازی کرده است که حالا به لطف شرکت "آرین موتور تابان"، شاهد واردات و عرضه این محصول به مشتریان داخل کشور هستیم.
گفتنی است که نسخه‌های عرضه شده از سوی شرکت "آرین موتور تابان" به مشتریان داخلی، مجهز به یک پیشرانه 1.6 لیتری چهار سیلندر بوده و با سود جستن از سیستم تزریق سوخت مستقیم، قادر به تولید نیروی 167 اسب بخاری و گشتاور 240 نیوتن متری خواهد بود که توسط یک جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک دریافت شده و به سمت چرخ‌های محرک جلو ارسال می‌شود که طبق ادعای شرکت سازنده، حداقل شتاب صفر تا صد 9.5 ثانیه و همچنین مصرف سوخت ترکیبی حدودا 7 لیتری بدست خواهد آمد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد