موضوعات داغ

پورشه کاین هیبریدی را بیشتر بشناسید

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
پورشه سرانجام پس از مدت ها انتشار از مدل پلاگین هیبریدی کاین با نام کاین E-Hybrid رونمایی کرد و این خودرو قرار است از اواخر سال آینده و با نام مدل 2019 وارد بازار آمریکا شود. پورشه کاین E-Hybrid یک خودروی هیبریدی از نوع پلاگین است که مجموعه ی هیبریدی آن از یک موتور احتراق داخلی شش سیلندر توربو با حجم 3 لیتر به قدرت 335 اسب بخار و گشتاور 450 نیوتن متر و یک موتور برقی با قدرت 134 اسب بخار و گشتاور 400 نیوتن متر تشکیل شده است. قدرت نهایی این خودرو نیز 455 اسب بخار است. برای تامین انرژی مورد نیاز موتور برقی نیز یک باتری لیتیوم یونی 14.1 کیلووات ساعتی برای این خودرو در نظر گرفته شده است.

پورشه کاین E-Hybrid

پورشه کاین E-Hybrid

در بحث توانایی های حرکتی دورشه کاین E-Hybrid باید اشاره کنیم که این خودرو می تواند شتاب صفر تا صد کیلومتر را در 4.7 ثانیه ثبت کند و حداکثر سرعت آن نیز 252 کیلومتر بر ساعت است. در مقایسه با نسل قبلی کاین هیبریدی، این مدل جدید 7 دهم ثانیه شتاب بهتری دارد و حداکثر سرعت آن نیز 9 کیلومتر بر ساعت بیشتر است.
باتری جدید این خودرو نیز گرچه ظرفیت بیشتری در مقایسه با قبل دارد اما ابعاد آن افزایش پیدا نکرده است. این باتری می تواند شعاع حرکتی الکتریکی معادل 44 کیلومتر را برای این خودرو فراهم کند. همچنین پورشه کاین E-Hybrid در حالت تمام برقی می تواند به حداکثر سرعت 133 کیلومتر بر ساعت نیز برسد.

پورشه کاین E-Hybrid

پورشه کاین E-Hybrid

شارژ کردن باتری های این خودرو نیز با شارژر معمولی 230 ولتی 10 آمپر 7.8 ساعت زمان می برد اما می توان با سیستم شارژ سریع 230 ولتی 32 آمپری این زمان را دو ساعت کم کرد.
در نمای بیرونی خودرو می توان به تغییراتی همانند نوشته‌ی E-Hybrid و کالیپرهای ترمز سبز رنگ اشاره کرد. البته یک درب باک اضافی نیز در این خودرو وجود دارد که در حقیقت درپوش پورت شارژر است.

پورشه کاین E-Hybrid

پورشه کاین E-Hybrid

طراحی داخلی کابین در کلیات تفاوتی با مدل استاندارد کاین ندارد اما استفاده گسترده از رنگ سبز به شما یادآوری می کند که این یک نسخه ی هیبریدی است. این مدل همچنین به یک سیستم تهویه اضافی نیز مجهز شده است و همچنین به پکیج اسپرت کرونو و سیستم تعلیق فعال پورشه به صورت استاندارد مجهز است.

پورشه کاین E-Hybrid

پورشه کاین E-Hybrid

دیگر امکانات استاندارد پورشه کاین E-Hybrid شامل برف پاک کن های گرم شونده، ماساژور صندلی ها و سیستم هداپ دیسپلی هستند. همچنین برای اولین بار مشتریان این خودرو می توانند رینگ های 22 اینچی را برای کاین E-Hybrid سفارش دهند.
پورشه کاین E-Hybrid مدل 2019 با قیمت پایه 79 هزار 900 دلار وارد بازار خواهد شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد