موضوعات داغ

رونمایی از لیموزین جدید رئیس جمهور روسیه + فیلم

عکس مطلب اول
پوتین در روز سوگند برای دوره جدید ریاست جمهوری خود، فرصت را غنیمت شمرد تا از لیموزین رسمی خود رونمایی کند. این لیموزین یک خودروی عظیم الجثه است که به نظر می رسد ترکیبی از مرسدس بنز S کلاس و رولزرویس فانتوم است.
این خودرو با اسم رمزی کورتژ شناخته می شود که به معنای همراهان و گروه مشایعین است. این خودرو یک جلوپنجره کرومی غول پیکر با میله های عمودی دارد که سایز خودرو را بزرگتر نشان می دهند. چراغ های مستطیلی شکل جلوی خودرو یادآور چراغ های جلوی کرایسلر 300 هستند. شیشه عقب این خودرو تا حد زیادی به سمت عقب پیشروی کرده است و چراغ های عقب آن برگرفته از چراغ های مرسدس S کلاس هستند.
اطلاعات فنی کمی در مورد خودروی کورتژ موجود است. گفته می شود کورتژ مجهز به یک موتور V12 توربوشارژ با قدرت 850 اسب بخار است که در ساخت آن از مهندسی پورشه استفاده شده و از یک گیربکس 9 دنده اتوماتیک با طراحی روسی بهره می برد. احتمالا انبوهی از فناوری های ارتباطی و امنیتی از جمله فناوری ضدگلوله در این خودرو به کار رفته است.
گفته می شود پوتین در طراحی و توسعه این خودرو همکاری نزدیکی داشته و با بعضی از نسخه های آزمایشی آن رانندگی کرده است. روسیه قصد دارد از مهندسی این خودروی بزرگ به عنوان زیر بنایی برای یک مینی ون، SUV و یک سدان کوچکتر استفاده کند. مجموع تولید نسخه های مختلف این خودرو به 5000 دستگاه می رسد که قسمت عمده آنها متعلق به ادارات دولت روسیه و سرویس های امنیتی این کشور است، گرچه تعداد معدودی از آنها در دسترس مشتریان بسیار ثروتمند روسی نیز قرار می گیرد.

لیموزین جدید پوتین

لیموزین جدید پوتین


لیموزین آینده ترامپ

لیموزین آینده ترامپ

در این حین لیموزین انحصاری دونالد ترامپ نیز در راه است. با اینکه این خودرو از نمای بیرون شبیه محصولات کادیلاک است گفته می شود مجهز به شاسی بسیار مقاوم وانت های مخصوص کارهای سنگین است. این شاسی بسیار قوی امکان نصب انبوهی از لایه های محافظ در برابر گلوله و شیشه های ضدگلوله را فراهم می کند و به همین دلیل طبق گزارشات این خودروی سنگین بین 7 تا 9 تن وزن دارد!



نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/2/19
از روسیه توقع نمی رفت اون هم ماشین رییس جمهور!!! کپی باشه یعنی خودتون طراحی و ایده ندارید؟‌ رولزرویس اگه شکایت کنه واقعا حق داره