موضوعات داغ

نسل جدید پژو 508 استیشن در پاریس رونمایی می شود

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
مدل استیشن واگن پژو 508 جدید قرار است در ماه اکتبر در نمایشگاه خودروی پاریس رونمایی شود. پژو پیش از این از مدل سدان نسل جدید پژو 508 در نمایشگاه خودروی ژنو رونمایی کرده بود و حالا بسیاری از کارشناسان گمان می کنند که این خودرساز در نمایشگاه خودروی پاریس از مدل واگن این خودرو هم رونمایی خاوهد کرد. نسل جدید پژو 508 که به تازگی معرفی شده است در طراحی داخلی و بیرونی خود کاملا دگرگون شده است و طراحی بسیار مدرنی را به نمایش می گذارد.
مدل استیشن واگن این خودرو نیز در طراحی بخش جلویی کاملا مانند مدل سدان است اما بخش عقبی آن متفاوت است و البته طراحی بسیار مدرن و اسپرتی دارد. مدل سدان پژو 508 دارای فضای صندوق بار 487 لیتری است و این فضا برای مدل واگن باید بیشتر نیز باشد ضمن اینکه امکان تا کردن صندلیدهای عقبی نیز در این خودرو برای دستیابی به فضای بیشتر وجود خواهد داشت.
در بخش فنی پژو 508 واگن نیز همانند مدل سدان از موتورهای مختلفی استفاده خواهد شد که مدل های بنزینی آن 17 تا 222 اسب بخار قدرت دارند و مدل های دیزلی نیز 128، 158 و 176 اسب بخار قدرت دارند. در آینده نیز نسخه ای پلاگین هیبریدی از این خودرو معرفی خواهد شد که البته مشخصات ان فعلا اعلام نشده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد