موضوعات داغ

معرفی جگوار SVR با مشخصات جدید؛ رقیب تازه برای پورشه ماکان

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
زمانی که جگوار تصمیم خود را برای تولید یک خودروی کراس اوور اعلام کرد بسیاری از این تصمیم ناراحت بودند ولی حالا مدل F-Pace تبدیل به پر فروش ترین محصول این شرکت شده است. این روزها نیز در حالی که حرف و حدیث های بسیاری در خصوص مدل برقی این خودرو وجود دارد جگوار اقدام به معرفی قوی ترین نسخه از این خودرو که البته مدلی بنزینی است کرد.
این خودرو که با نام جگوار F-Pace SVR شناخته می شود به یک موتور سوپرشارژر دار 5 لیتری V8 مجهز است که می تواند 542 اسب بخار قدرت تولید کند. شتاب صفر تا صد کیلومتر این خودرو تنها 4.1 ثانیه و حداکثر سرعت آن نیز 283 کیلومتر بر ساعت است.

جگوار F-Pace

جگوار F-Pace

مدل SVR همچنین در کنار قدرت بالای خود امکانت خوبی نیز دارد و تجهیزاتی همانند کروز کنترل هوشمند، سیستم کمکی فرمان، سیستم استاپ/استارت و سیستم هشدار بین خطوط نیز روی آن نصب شده است. همچنین این خودرو به سیستم ترمز خودکار نیز مجهز است که تا سرعت 160 کیلومتر بر ساعت می تواند از بروز تصادفات جلوگیری کند.
در داخل کابین نیز تجهیزاتی همانند نمایشگر 10 اینچی، صندلی های اسپرت، آینه وسط بدون فریم، نورپردازی رکاب ها، پدال های فلزی، موکت کف لوکس، سقف جیر، کلید های کرومی صندلی ها و تریم فیبر کربنی مشاهده می شود. ظرفیت مخزن سوخت این خودرو نیز از 63 لیتر به 82 لیتر افزایش پیدا کرده است.

جگوار F-Pace

جگوار F-Pace

جگوار F-Pace تا کنون توانسته است 70 جایزه ی بین المللی را از آن خود کند. این خودرو به عنوان پر فروش ترین محصول جگوار آمیزه ای از راحتی، توانایی های حرکتی و تجربه رانندگی لذت بخش است.
قیمت مدل پایه ی این خودرو در حال حاضر عددی در حدود 50 هزار دلار است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد