موضوعات داغ

معرفی مدل به روز شده مزدا CX-3 با قیمت پایه 21.365 دلار

عکس مطلب اول
مزدا در نمایشگاه خودروی نیویورک در ماه مارس بی سر و صدا از مدل به روز شده کراس اوور کوچک CX-3 رونمایی کرد. این خودروساز ژاپنی در مورد تغییرات ایجاد شده در این خودرو زیاد وارد جزئیات نشد ولی اکنون اطلاعات زیادی درباره نسخه به روز شده CX-3 همراه با قیمت موجود است.
هنگامی که فروش مزدا CX-3 مدل 2019 مدتی بعد در همین ماه شروع شود، قیمت مدل پایه آن از 21.365 دلار آغاز می شود که نسبت به مدل سال قبل 315 دلار گرانتر است. مدل پایه مزدا CX-3 از مواد با کیفیت تر و عایق بندی صوتی بهتر برخوردار می شود و امکان سفارش صندلی هایی با پوشش چرم طبیعی برای آن وجود دارد. ترمز دستی الکتریکی به صورت استاندارد در این خودرو وجود دارد که به علت حذف اهرم دستی باعث افزایش فضا در کنسول وسط می شود. دیگر تجهیزات استاندارد این خودرو شامل سیستم نظارت مستقیم بر فشار باد تایر، سیستم هشدار نقاط کور همراه با سیستم اخطار درباره عبور خودروها از پشت، استارت دکمه ای، دو خروجی USB، رینگ های آلیاژی 16 اینچی، دوربین دید عقب و صفحه نمایش 7.0 اینچی سیستم سرگرمی مزدا کانکت است.
قیمت مدل تورینگ از 23.450 دلار شروع می شود و رینگ های 18 اینچی، سیستم ورود بدون کلید، آینه های گرمکن دار، چراغ های جلوی LED خودکار، سیستم تهویه مطبوع خودکار و موارد دیگر جزو امکانات اضافه آن هستند. قیمت گران ترین مدل یعنی گرند تورینگ از 26.720 دلار شروع می شود که امکانات آن شامل صندلی های چرمی سیاه یا کرم با نوارهای چین دار، تزئینات کرومی بیشتر در نمای خارجی، صفحه نمایش تمام رنگی هدآپ، مونروف برقی، چراغ های جلوی LED تطبیقی، چراغ های مه شکن LED، سیستم ناوبری و شیفترهای روی فرمان برای گیربکس 6 دنده اتوماتیک است. با پرداخت مبلغ اضافی 1400 دلار سیستم 4 چرخ محرک برای تمام مدل ها نصب می شود. رنگ های ممتاز این خودرو قرمز کریستالی (595 دلار)، خاکستری متالیک (300 دلار) و سفید صدفی (200 دلار) هستند.

مزدا CX-3 مدل 2019

مزدا CX-3 مدل 2019


کابین مزدا CX-3 مدل 2019

کابین مزدا CX-3 مدل 2019

طبق گفته مزدا صندلی های جلوی CX-3 از نو طراحی شده اند. این موضوع در مورد تکیه گاه آرنج عقب نیز صدق می کند که از نگه دارنده های فنجان به صورت یکپارچه برخوردار شده است. همانطور که قبلا گزارش شد مدل به روز شده مزدا CX-3 از جلوپنجره با طراحی به روز شده، چراغ های عقب جدید و رینگ هایی با طراحی جدید برخوردار شده است. موتور 2.0 لیتری 4 سیلندر بنزینی اسکای اکتیو G که 148 اسب بخار قدرت و 198 نیوتن متر گشتاور دارد در تمام مدل های CX-3 از افزایش قدرت جزئی 2 اسب بخار بهره مند می شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد