موضوعات داغ

AMG اولین پیست سرعت خود را در کره جنوبی راه اندازی کرد

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
همانند بسیاری از شرکت‌های تولید کننده اتومبیل، شرکت خودروسازی مرسدس بنز هم برای آزمایش اتومبیل‌های اسپرت خود و به طور خاص مدل GT R از پیست معروف "نوربرگ رینگ" در کشور آلمان استفاده می‌کند، اما این شرکت و زیرمجموعه پرفورمنس آن یعنی AMG دیگر نیازی به پیست نوربرگ رینگ نخواهند داشت، زیرا پیست اختصاصی خود را هزاران کیلومتر دورتر از آلمان، یعنی در کشور کره جنوبی راه اندازی کرده‌اند.
پیست سرعت AMG در فاصله 38 کیلومتری "گانگنام" و در نزدیکی پایتخت کره جنوبی واقع شده است که در سال 1995 میلادی برای مسابقات دائمی کشور راه اندازی شد، اما بعد از گذشت تقریبا 16 سال مجددا راه اندازی شد و توسط AMG گسترش یافت تا تبدیل به پیست اختصاصی این شرکت برای تست محصولات خود باشد.

پیست سرعت اختصاصی AMG

پیست سرعت اختصاصی AMG


طبق گفته منابع خبری، این پیست طول کلی 4.3 کیلومتری داشته و دارای 17 پیچ مختلف است و در بخشی از پیست، نیاز است که اتومبیل از روی پل رد شود. این پیست علاوه بر محصولات AMG، می‌تواند میزبان دیگر شرکت‌های خودروسازی برای تست محصولات خود باشد.
عضو هیئت مدیره "مرسدس AMG" می‌گویند: این پیست برای اولین بار نام ما را به خود اختصاص می‌دهد و قرارگیری آن در کشور کره جنوبی می‌تواند نشان از اهمیت بسیار بالای کره جنوبی و بازار این کشور برای ما باشد که حالا برای توسعه بهتر استراتژی و ارتباط ما کمک خواهد کرد و مشتریان و طرفداران AMG می‌توانند محصولات مورد علاقه خود را تجربه کنند.
این احتمال وجود دارد که شرکت خودروسازی مرسدس بنز در چند هفته آینده چندین فیلم را به همراه برخی از محصولات AMG منتشر کند که از پیست آسیایی خود در کشور کره جنوبی استفاده می‌کنند. با این حال تا زمانی که شرکت خودروسازی مرسدس بنز چنین کاری انجام دهد، چندین تصویر از پیست جدید AMG منتشر شده است که شاهد حضور محصولاتی همچون "AMG GT R" و یا حتی خودروی "Project One" در کنار یکدیگر هستیم که برای آزمایش این پیست آمده‌اند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد