موضوعات داغ

کشیدن یک فروند بوئینگ توسط تسلا مدل X + فیلم

عکس مطلب اول
کمپانی خودروسازی تسلا با استفاده از خودروی شاسی بلند تمام الکتریکی "تسلا مدل X"، بعد از کشیدن یک فروند "بوئینگ 787-9 دریم‌لاینر" توانست نام خود را در کتاب رکوردهای گینس به ثبت برساند. هرچند پیش از این خودروهای دیگری بوده‌اند که موفق به جابجایی وسایل نقلیه بزرگ‌تر شده‌اند، اما خودروی شاسی بلند تسلا مدل X در خانواده بزرگ الکتریکی‌های جهان موفق به ثبت این رکورد شده است.
فیلم تلاش های موفقیت آمیز تسلا مدل X آماده شده و در انتهای همین مقاله بارگذاری شده است، اما در ادامه بد نیست بدانید که این هواپیمای غول پیکر مسافربری دارای وزن حدودا 130 تن بدون مسافر و همچنین مخزن خالی سوخت خواهد بود که بوسیله خودروی شاسی بلند 2.5 تنی تسلا مدل X به مسافت حدودا 300 متر جابجا می‌شود تا نام خود را در کتاب‌های گینس به ثبت برساند. گفتنی است که این خودروی شاسی بلند الکتریکی برای حرکت دادن این هواپیمای بوئینگ متعلق به شرکت Qantas، از گشتاور بیش از 970 نیوتن متری خود استفاده کرده است.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/2/26
حدود یک سال پیش پورشه کاین یک Airbus A380 با وزن 285 تن را کشید ولی تسلا تازه بعد از یک سال تونسته یک بوئینگ 130 تنی را بکشه ........
1397/2/26
داش دقت کن این ماشین برقیه