موضوعات داغ

قابل اعتمادترین شاسی بلندهای لوکس 2018 را بشناسید

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
مجله "کانسومر ریپورتز" طی آخرین تحقیقات و نظرسنجی‌هایی که در صنعت خودروسازی انجام داده است و تنها بازار آمریکا را در نظر گرفته باشد، به تازگی لیستی از 10 خودروی "شاسی بلند لوکس" قابل اعتماد برای مصرف کنندگان را ارائه کرده که در ادامه خیلی خلاصه در مورد آنان صحبت خواهیم کرد.
برای آشنایی بهتر شما با مجله "کانسومر ریپورتز"، باید گفت که این مجله در آمریکا و با نام رسمی "Consumer Reports" فعالیت خود را از سال 1936 میلادی آغاز کرده است و عمده فعالیت‌های خود را بر روی مصرف کنندگان، آموزش‌های عمومی و حمایت از آنان معطوف کرده است که حوزه مشخصی نداشته و در تمامی زمینه‌ها اگر مصرف کننده حضور داشته باشد، ورود پیدا می‌کند. در تمام زمینه‌های فعالیت این مجله، تاکنون 7 میلیون مشترک برآورد شده است که با این مجله همکاری مستقیم و غیرمستقیم دارند. جالب است بدانید هزینه تست‌های سالیانه این مجله برابر با 25 میلیون دلار عنوان شده است.
به بحث اصلیمان برگردیم، به 10 خودروی "شاسی بلند لوکس" بازار رسیدیم که از دید مخاطبان مجله کانسومر ریپورتز بیشترین قابلیت اعتماد را دارند، حال ما هم به ترتیب با در نظر گرفتن اهمیت (شماره گذاری شده) جایگاهی، آن‌ها را برای شما معرفی خواهیم کرد. هرچند در این بین داده‌های شرکت تحقیقاتی "JD Power" هم براساس تجربه 37 هزار مالک خودرو در طول 3 سال مورد استفاده قرار گرفته است تا یک نتیجه دقیق‌تری بدست آید که جزییات آن به شرح زیر است:

1- آکورا RDX
2- آئودی Q3
3- آئودی Q5
4- بی ام و X1
5- بی ام و X3
6- بی ام و X5
7- بیوک اِنکور
8- لکسوس NX
9- لکسوس RX
10- پورشه ماکان

نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/2/31
دم لکسوس و تویوتا گم.
1397/3/1
از ده تا ماشین شیش تاش المانی هستن ینی سهم بقیه دنیا از اعتماد فقط چهار تاس !! میفهمی ؟؟؟ چهار تا از ده تا !! اینه قدرت خودروسازی المان قابل توجه کسایی که میگن ماشین المانی قابل اعتماد نیس و استهالاکش بالاس اگه اینجوری بود ماشین المانی اینقد طرفدار نداشت تو دنیا یه ماشین المانی هر چی که از یه ماشین انتظار میره تقدیمت میکنه به بهترین شکل ممکن .. طراحی لوکس بودن اپشن و رفاه پرستیژ و از همه مهمتر حس عالی رانندگی و قدرت و هندلینگ!! هیچ خودروسازی تو دنیا نیس که همه اینا رو یک جا بهت بده
1397/3/1
عه. رده بندیشون تبعیض آمیزه. پس کره ای ها و چینی ها کجان؟ حتما اشتباه شده. خخخخخخخح
1397/3/1
جالبه که ولوو xc90 داخل لیست نیس
1397/3/1
از ۱۰ تا سه تا ژاپنی!!!
1397/3/2
جالبه اصلا ایتالیا توش نیست در صورتیکه دوتا شاسی سریع دنیا که برای کارخونه آلفارومئو و لامبورگنی هست ، مسخره دیگه کیفیت ایتالیا تو ماشین نفر اوله ، لوانته مازارتی ام نیست ولی باید قبول کرد تو آلمان نفر اول آئودی الان بهترین تو آلمان
1397/3/4
دوستان زیاد اعتمادی به این ارقام نیست.