موضوعات داغ

موتور جدید 12 سیلندر در قلب استون مارتین

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
استون مارتین امروز از مدل 2019 خودروی DB11 AMR رونمایی کرد که این خودرو یک اتومبیل کوپه اسپرت با قدرت 630 اسب بخار است. رونمایی از این خودرو در کشور آلمان و در پیست نوربرگ رینگ انجام شد. مدل AMR این خودرو قرار است جایگزین استون مارتین DB11 با موتور 12 سیلندر شود و از یک موتور جدید 5.2 لیتری 12 سیلندر توربو بهره مند است. یک مدل پایین تر از این خودرو نیز مدل V8 این خودرو است که موتور آن ساخت AMG است.

استون مارتین DB11 AMR

استون مارتین DB11 AMR

در مقایسه با موتور 12 سیلندر قبلی، این مدل جدید دارای 30 اسب بخار قدرت بیشتری است و گشتاور آن نیز به عدد 700 نیوتن متر رسیده است. شتاب صفر تا صد کیلومتر این مدل 3.7 ثانیه و حداکثر سرعت آن نیز 334 کیلومتر بر ساعت است.

استون مارتین DB11 AMR

استون مارتین DB11 AMR

در کنار موتور ارتقا یافته جدید، مهندسین تیم آیرودینامیک استون مارتین تغییراتی را نیز در شاسی این خودرو اعمال کرده اند تا هندلینگ و در کنار آن راحتی این خودرو افزایش پیدا کند. گیربکس هشت دنده‌ی خودکار این مدل نیز مورد بازنگری قرار گرفته است تا با قدرت جدید همخوانی داشته باشد. سیستم اگزوز جدیدی نیز برای این مدل طراحی شده است که در حالت اسپرت صدای بهتری تولید کند.

استون مارتین DB11 AMR

استون مارتین DB11 AMR

در نمای بیرونی استون مارتین DB11 AMR قطعات مشکی رنگ و فیبر کربنی به چشم می خورند ضمن اینکه چراغ های جلو و عقب نیز دارای رنگ تیره هستند. در داخل کابین نیز امکان شخصی سازی بالایی وجود دارد و از فیبر کربن، چرم آلکانترا و کروم به صورت گسترده ای استفاده شده است.

استون مارتین DB11 AMR

استون مارتین DB11 AMR

استون مارتین DB11 AMR در حال حاضر در لیست فروش این شرکت قرار دارد و از سه ماهه دوم سال 2018 تحویل مشتریان خواهد شد. قیمت پایه این خودرو در بازار آمریکا 241 هزار دلار است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد