موضوعات داغ

افزایش قیمت 4 محصول ایران خودرو برای خرداد ماه + جدول

عکس مطلب اول
گروه صنعتی ایران خودرو برای عرضه محصولات خود در خرداد ماه سال جاری، قیمت جدید برخی از محصولات خود را باتوجه به مصوبات داخلی این شرکت اعلام کرده است که مشتریان می‌بایست با قیمت جدید نسبت به تسویه حساب خود اقدام کنند که در ادامه جزییات بیشتر آنان را بررسی خواهیم کرد.
باتوجه به اعلام گروه صنعتی ایران خودرو، چهار محصول این شرکت افزایش قیمت قابل توجهی تجربه کرده‌اند که اولین محصول آن می‌تواند خودروی "آریسان" باشد که حالا با قیمت جدید 31 میلیون و 788 میلیون تومانی از سوی کارخانه عرضه می‌شود، این درحالیست که قیمت قبل اتومبیل حدود 29 میلیون تومان تعیین شده بود.
دومین محصول ایران خودرو که افزایش قیمت تجربه کرده است، می‌تواند یک خودروی پیکاپ دیگر، یعنی خودروی "تندر پیکاپ" باشد که پیش از این با قیمت 35 میلیون و 500 هزار تومانی در اختیار مشتریان قرار می‌گرفت، اما حالا جهش قیمت کمتر از 4 میلیون تومانی تجربه کرده است تا حالا با قیمت 39 میلیون و 164 هزار تومانی در اختیار مشتریان قرار گیرد.
دو خودروی"دانگ فنگ H30 کراس" و خودروی "پژو پارس اتوماتیک" هم به نوبه خود افزایش قیمت چشمگیری داشته‌اند که به ترتیب با قیمت 50 میلیون تومانی (قیمت قبل 45 میلیون و 600 هزار تومان) و قیمت 54 میلیون و 802 هزار تومانی (قیمت قبل 50 میلیون تومانی) برای پژو پارس اتوماتیک در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

جدول قیمت محصولات ایران خودرو

جدول قیمت محصولات ایران خودرو

نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/3/3
ملت غیور بشتابید برای خرید که جهل سال انحصار به دلالی ماشین های چینی رسید!
1397/3/3
شهر که شلوغ میشه قورباغه هفت تیر کش میشه
1397/3/3
آب خوش از گلوشون پایین نره که پولو به جون مردم ترجیح میدن.
1397/3/3
500 کیفیتش رو ببرید بالا بعد 1000 گرونش کنید.هر روز بی کیفیت تر و گرون تر به کجا چنین شتابان
1397/3/3
دنگ و فنگ ماشینی که در سرعت 60 فرمونش تقه مینزه و لرزش احساس میشه
ماشینی که اون اوایل که اومده بود مشکل سیم انژکتور داشت و موقع دور زدن خاموش میشد
ماشینی که فقط موتور خوبی داره
1397/3/3
من همه جا میگم "از ماست که بر ماست" شما باور نمیکنید، اینهمه ماها میگیم این ماشین بده اون ماشین عَخه ولی هنو به بازار نیومده میریم میخریم بدون اینکه اطلاعی ازش داشته باشیم! مطمئن باشین حالا که گرون شده بیشترم میخریم!
1397/3/4
یه سوال تویه پرشیا (پژو پارس) طلا گذاشتن که نزدیک 5 میلیون کشیدن روش ؟؟ :))