موضوعات داغ

سقف دورنگ های محبوب-بخش اول

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
خودروهای دارای سقف دو رنگ از اوایل قرن بیست و یکم محبوب شدند. البته در ابتدا این سقف های دو رنگ اکثرا مشکی بودند اما به مرور خودروسازان تنوع رنگ سقف را افزایش دادند و سقف های سفید، قرمز و نقره ای را نیز به مشتریان عرضه کردند.
نتیجه‌ی چنین کاری افزایش تنوع رنگ خودروها و بهتر شدن چهره‌‌ی شهر ها در زمان ترافیک بود. اما در ادامه در خودروبانک قصد داریم تا 15 خودروی مشهوری را که با سقف رنگی قابل خریداری هستند را معرفی کنیم.

مینی

مینی

مینی

مینی خودورسازی است که افتخارات زیادی را در مسابقات رالی کسب کرده است. این خودروساز به مشتریان خود این امکان را می دهد تا رنگ های سفید، نقره ای، مشکی و قرمز را برای سقف خودروی خود انتخاب کنند. جالب است بدانید که مینی بابت سقف های دو رنگ هیچ مبلغ اضافه ای را دریافت نمی کند.

فورد فلکس

فورد فلکس

فورد فلکس

فورد فلکس با طراحی جعبه ای شکل خود از همان ابتدا با سقف دو رنگ به بازار عرضه شد. سقف مشکی رنگ در تیپ های لیمیتد و SEL این خودرو موجود است و از سال 2018 نیز رنگ های نقره ای و سفید به رنگ های سقف این خودرو اضافه شدند.

نیسان کیکس

نیسان کیکس

نیسان کیکس

جدیدترین خودرویی که با سقف دو رنگ قابل خریداری است نیسان کیکس است. البته فروش این خودرو هنوز آغاز نشده است و هنوز چند هفته ای به آغاز فروش آن باقی مانده است. این خودرو نیز دارای سقف دو رنگ است و قرار است تا به عنوان یک کراس اوور کوچک و ارزان قیمت وارد بازار شود.

تویوتا کمری

تویوتا کمری

تویوتا کمری

تویوتا از سال 2018 سقف دو رنگ را برای کمری عرضه کرده است. سقف دو رنگ را برای مدل های شش سیلندر و چهار سیلندر XSE می توان سفارش داد و رنگ های مشکی، آبی، نقره ای و سفید برای سقف تویوتا کمری قابل انتخاب هستند.

تویوتا C-HR

تویوتا C-HR

تویوتا C-HR

تویوتا C-HR خودرویی است که بیشتر مشتریان جوان را هدف گرفته است و به همین خاطر تویوتا این خودرو را با سقف دو رنگ عرضه می کند. سقف دو رنگ در تویوتا C-HR در قبال پرداخت 500 دلار قابل دریافت است. البته تویوتا قاب آینه های جانبی را نیز با سقف خودرو همرنگ می کند.

کیا سول

کیا سول

کیا سول

کیا سول نیز از آن خودروهایی است که بابت طراحی خاص خود مورد توجه است. کیا مدل سول EV را که نسخه برقی این خودرو است را با سقف دو رنگ به رنگ های نقره ای، قرمز، مشکی و سفید عرضه می کند. این سقف دو رنگ در این خودرو بخشی از پکیج آپشن 400 دلاری با نام دیزاینر کالکشن است. البته به این نکته نیز باید اشاره کنیم که سقف قرمز رنگ را تنها می توان برای خودروی مشکی و سفید سفارش داد و سقف سفید رنگ نیز تنها برای بدنه آبی رنگ قابل انتخاب است. سقف مشکی نیز تنها در خودروی قرمز رنگ قابل انتخاب است.

ولوو XC40

ولوو XC40

ولوو XC40

از آنجایی که ولوو مدل XC40 را برای مشتریان جوان طراحی کرده است جای تعجبی ندارد که این خودرو نیز به سقف دو رنگ مجهز باشد. تمامی مدل های ولوو XC40 به صورت استاندارد به سقف مشکی رنگ مجهزند اما با پرداخت 300 دلار می توانید رنگ های خاکستری، آبی و قرمز را نیز برای سقف خودرو سفارش دهید.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/3/18
نیسان کیکس که تولید شده . چی مصرف کردید ؟؟ ما الان تو گیلان منطقه آزاد انزلی چند سری وارد شده