موضوعات داغ

افزایش قدرت برای مدل های رده بالای مرسدس بنز E کلاس؛ شتاب بیشتر برای آقای مدیرکل

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
مرسدس بنز برای سال 2019 مدل E کلاس را در بازار امریکا به همراه امکانات بیشتر و پیشرانه‌ی بهینه سازی شده شش سیلندر عرضه خواهد کرد.
اصلی ترین تغییر مربوط به مدل E450 سدان و واگن است. این خودرو به یک موتور 6 سیلندر وی شکل 3 لیتری مجهز می شود که از توربوشارژر بهره مند بوده و می تواند 362 اسب بخار قدرت و 500 نیوتن متر گشتاور را تولید کند. این مدل قرار است جاگیزین مدل E400 شود و 33 اسب بخار قدرت بیشتر و 20 نیوتن متر گشتاور بیشتری در مقایسه با E400 دارد.
دیگر مدل جدیدی که مرسدس بنز به بازار آمریکا عرضه خواهد کرد مدل اسپرت E53 AMG است. این مدل به یک موتور توربوی 3 لیتری از نوع شش سیلندر خطی مجهز است که از سیستم بوست برقی هم بهره مند است و می تواند 429 اسب بخار قدرت و 520 نیوتن متر گشتاور را تولید کند. مدل E53 از سیستم چهارچرخ محرک نیز بهره می برد و در 4.4 ثانیه می تواند به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند.
مرسدس در کنار مدل های شش سیلندر، مدل 4 سیلندر E کلاس را نیز به بازار آمریکا ارسال خواهد کرد که این مدل از یک موتور 2 لیتری توربو با قدرت 241 اسب بخار و گشتاور 369 نیوتن متر برخوردار است.

مرسدس بنز E کلاس

مرسدس بنز E کلاس

از دیگر تغییراتی که مرسدس بنز E کلاس 2019 تجربه کرده است باید به غربیلک فرمان سه شاخه جدید اشاره کرد که با چرم ناپا پوشیده شده است. همچنین دو تریم داخلی جدید و رینگ های 19 اینچی جدید نیز برای این خودرو در نظر گرفته شده است.
یک سیستم ایمنی جدید هم به امکانات مرسدس اضافه شده است. این سیستم با استفاده از اطلاعات مسیر که از جی پی اس دریافت می کند می تواند مسیرها و شرایط رانندگی در آنها را تحلیل کند تا رانندگی ایمن تری را ارایه دهد.
مرسدس بنز E کلاس 2019 از پاییز وارد بازار خواهد شد و قیمت آن نیز با نزدیک شدن به زمان عرضه اعلام می شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد