موضوعات داغ

هوندا سیویک تایپ R پیکاپ از سوی هوندا معرفی شد!

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
گروه مهندسی کمپانی خودروسازی هوندا برای شرکت در نشست سالیانه انجمن تولید کنندگان موتور و بازرگان‌های این صنعت در بریتانیا، یک نسخه ویژه از هوندا سیویک تایپ R رونمایی کرده است، اما این خودرو دیگر یک خودروی هاچ بک اسپرت نخواهد بود که رکوردهای متنوعی در کارنامه خود ثبت کرده است، بلکه حالا در قامت یک خودروی "پیکاپ" و تحت عنوان "پروژه R" رونمایی شده است که جزییات بیشتر آن را در خودروبانک مورد بررسی قرار خواهیم داد.

هوندا سیویک تایپ R پیکاپ

هوندا سیویک تایپ R پیکاپ


همین ابتدای کار لازم به ذکر است که این خودرو یک پروژه کاملا کانسپت بوده و هیچگونه برنامه‌ای برای تولید و عرضه آن به مشتریان وجود ندارد و علاوه بر این، گروه مهندسی هوندا هیچ تغییری در بخش فنی اتومبیل ایجاد نکرده است تا همچنان شاهد استفاده از همان پیشرانه چهار سیلندر 2 لیتری باشیم که می‌تواند خروجی قدرت 306 اسب بخاری و گشتاور 400 نیوتن متری داشته باشد که طبق ادعای شرکت سازنده و با یک اختلاف اندک نسبت به نسخه استاندارد اتومبیل، می‌توان یک شتاب صفر تا صد کمتر از 6 ثانیه و همچنین سقف سرعت 265 کیلومتر بر ساعتی داشت. هرچند شرکت خودروسازی هوندا ادعا می‌کند که حالت‌های ویژه رانندگی "هوندا سیویک تایپ R" در این نسخه پیکاپ حفظ شده است.
همانطور که در تصاویر شاهد هستید، عمده تغییرات هوندا بر روی بخش عقب هاچ بک اسپرت "سیویک تایپ R" بوده است که شامل حذف ستون‌های C، برداشتن صندلی‌های عقب اتومبیل و همچنین حذف بخشی از سقف اتومبیل می‌شود تا این اتومبیل را به یک خودروی پیکاپ تبدیل کند، هرچند در این بین اسپویلر عقب و همچنین درب اتومبیل سرجای خود باقی مانده است تا عملکرد اتومبیل حفظ شود.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/3/5
هیچ قشری حاضر نیست انو‌سوار شه‌ چون به درد کار که نمیخوره اسپورت و کوپه هم که نیست واسه خیابون، خانوادگی هم که نیست فک کنم خواسه به سایپا و ایران خودرو نشون بده که با طراحی عقب خوب هم میشه ماشین وانت کرد
1397/3/5
کاملا رد پای تهاجم فرهنگی ایران خودرو تو شرکت هوندا قابل مشاهدست
امان از دست نفوذی ها!