موضوعات داغ

احتمال بازگشت افعی آمریکایی به میدان باز؛ دوج وایپر بر می خیزد!

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
دوج وایپر از تابستان سال گذاشته دیگر تولید نمی شود اما هنوز خودروی محبوبی است و در پیست های مسابقه می توان به وفور این خودرو را مشاهده کرد. با وجود توقف تولید وایپر اما طرفداران این خودرو هنوز از خبر بازگشت وایپر به خط تولید نا امید نشده اند و حالا کار اند درایور گزراش داده است که احتمالا این خودرو تا سال 2020 دوباره به میدان های رقابت باز خواهد گشت.
هنوز اطلاعات بسیار کمی در مورد نسل بعدی دوج وایپر وجود دارداما گزارشات حاکی از این است که این خودرو از یک شاسی پیشرفته‌ی فضایی بهره مند خواهد بود که در ان استفاده گسترده ای از آلومینیوم و فیبر کربن شده است. همچنین بر اساس این گزارش نسل جدید وایپر با همان طراحی کلاسیک و در ابتدا در مدل رودستر معرفی خواهد شد و بعد مدل کوپه‌ی آن چند سال بعد به این معرفی می شود.

دوج وایپر

دوج وایپر

آخرین نسل دوج وایپر به یک موتور تنفس طبیعی V10 مجهز بود اما احتمالا نسل جدید این خودرو از یک موتور 8 سیلندر تنفس طبیعی استفاده خواهد کرد. گرچه هنوز اطلاعات رسمی در مورد وایپر منتشر نشده است اما این موتور احتمالا قدرتی در حدود 550 اسب بخار خواهد داشت. احتمال استفاده از موتور 700 اسب بخاری دوج هلکت نیز بر روی این خودرو وجود دارد.

دوج وایپر

دوج وایپر

دیگر شایعه ای که در مورد وایپر وجود دارد این است که این خودرو با گیربکس دستی عرضه خواهد شد.
نسل بعدی دوج وایپر در تمایشگاه خودروی آمریکای شمالی در سال 2019 رونمایی می شود و این رونمایی همزمان با سی‌امین سالگرد عرضه این خودرو رونمایی خواهد شد. قیمت احتمالی برای وایپر جدید نیز 90 هزار دلار پیش بینی می شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد