موضوعات داغ

شرایط فروش استثنایی بی ام دبلیو 530 مدل 2018

عکس مطلب اول
پرشیا خودرو از امروز عرضه خودروهای بی ام دبلیو 530 با مدل 2018 را آغاز کرده است. بی ام دبلیو های 530 مدل 2018 در 8 تیپ مختلف از لحاظ سطح آپشن ها به دوستداران فن آوری آینده خودرو ارائه می شود . بی ام دبیلو 530 ایمن ترین سدان دنیا در سال 2017 و کاندیدای بهترین خودرو سال جهان است . برای رفاه حال علاقه مندان به این برند اصیل آلمانی و تکونولوژی برتر آن ،پرشیا خودرو خودروهای سری 5 مدل 2018 را با اقساط 6 و 12 ماهه با پیش پرداخت 50 درصد به فروش می رساند . تحویل خودروها 30 روز کاری می باشد . با توجه به تعداد محدود خودروها ،جهت اطلاع از شرایط فروش و آدرس نمایندگی های پرشیا خودرو در سرتاسر کشور به وب سایت این شرکت به آدرس https://persiakhodro.ir/ مراجعه نمایید .

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/3/6
اگر منصفانه و آگاهانه جزییات خبر فوق الذکر را بررسی بفرمایید حتما متوجه خواهید شد که تیتر انتخابی مصداق تشویش اذهان عمومی است!
فروش خودرویی با قیمت نجومی میلیاردی برای چند درصد از اقشار جامعه ما همراه با شرایطی استثنایی است؟؟؟
1397/3/6
بیشتر از فروش قیمت ها استثنایی هستن ماشینی که فول آپشنش کمتر از یک سال پیش 580 بود الان بیش از یک میلیارد هست واقعا استثنایی هست...واقعا تو دنیا تک هستیم...ماشینی که تو کشور همسایه حدود دویست و خورده هست ما اینجا داریم...اصلا نگم بهتره...فقط برای هرچی سریع بریم هجوم ببریم بخریم تا بیشتر از این بهمون توهین بشه...دیگه جدیدا زه کنار در هم باید براش پول بدیم...البته این قسمت پراید مثل رولزرویس و بوگاتی یا خیلی برندهای لوکس دیگه هدف این بوده که مشتری بتونه کاملا شخصی سازی کنه ماشینش رو به طوری که هیچ پرایدی با اون یکی مثل هم نباشه و واقعا هم همینه...شما دوتا پراید نمیتونی پیدا کنی که حس رلنندگیش مثل هم باشه چون هر پراید یه صدای مخصوص به خودش داره که از یه جاش میزنه بیرون و هر کدوم به سبک خودش رو اعصابه
1397/3/6
بالای ۴۰ هزار دلار هستش! چجوری وارد میشه؟ :)
1397/3/6
من با حقوق این ماهم ۵ تا نوشتم😁
1397/3/6
اقا جا نمونید انقد استثناییه ی ربع تکمیل ظرفیت شد ههههههههههه

حیف ماشالا انقد هجوم مردم زیاد بود ب همه نرسید



خاک عالم بر سر همتون تا چیزی میشه هجوم میبرید بولله اینم اگه زورتون میرسید حمله ور میشدید چون فقط اون بالا نوشته استثنایی یکم عقلمونو نمیندازیم کار ک اقا بنفعمونه یا ن!!!!

شد جریان پراید ۲۰تومنی با ترفند سی چهل ملیون کردن پاچه ملت،ملتم چنان چیز کیف میکردن بیا ببین