موضوعات داغ

ارزش دارایی‌های سایک چین از جنرال موتورز آمریکا بیشتر است!

عکس مطلب اول
معمولاً هر برند خودروسازی چندین زیر مجموعه برای تولید خودرو و یا حتی غیر خودرویی دارد. این موضوع در خودروسازان بزرگ دنیا از جمله فولکس‌واگن دیده می‌شود و خودروسازان چینی نیز به همین گونه رفتار می‌کنند. حال در یک رتبه‌بندی که چند روز پیش منتشر شد، ارزش دارایی‌های تمامی شرکت‌های چینی لیست شد و ما تنها به خودروسازی‌های این لیست می‌پردازیم.
سایک با یک رتبه صعود نسبت به رتبه سال گذشته، در سال 2018 توانسته چهارمین شرکت در بین تمامی شرکت‌های چین از نظر ارزش دارایی‌ها باشد و در بین خودروسازی‌های چینی رتبه اول را بدست آورده است. ارزش دارایی‌های این شرکت به بیش از 70 میلیارد دلار می‌رسد. بعد از آن شرکت گریت وال (هاوال) قرار دارد که در رتبه 48 این لیست است و بعد دانگ فنگ و بی وای دی به ترتیب در رتبه های 51 و 71 در بین تمامی شرکت‌های چینی قرار گرفته‌اند. البته در این لیست ارزش دارایی‌های شرکت‌های خودرویی جهان نیز به ترتیب ذکر شده‌اند که جالب است بعد از فولکس‌واگن، دایملر، تویوتا و بی ام و به سایک چین می‌رسیم که در رتبه 5 دنیا قرار گرفته و بالاتر از هوندا است. ارزش دارایی‌های سایک به دلیل گستره فعالیت این شرکت در بازارهای جهانی افزایش داشته و در حال حاضر در کشورهایی نظیر تایلند، اندونزی و هند خط تولید دارد و بیش از 500 نمایندگی در سراسر جهان مسئول فروش محصولات مختلف سایک هستند.
البته دقت داشته باشید که ارزش سهام ارتباطی به ارزش برند ندارد و ارزش برند های خودرویی مقوله جدایی است که به زودی لیست آن را منتشر خواهیم کرد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد