موضوعات داغ

با عملکرد آفرودی X5 جدید قبل از معرفی همراه باشید + فیلم

عکس مطلب اول
طبق گفته شرکت خودروسازی BMW، نسل جدید شاسی بلند X5 می‌تواند از هر زمان دیگر آفرود بهتری داشته باشد و با استناد به این صحبت، می‌توان از خودروی نسل جدید X5 در جاده‌های یخی قطب شمال، در جاده‌های منحصربه فرد سوئد، جاده‌های گرم آفریقایی و یا حتی می‌توان از این خودروی شاسی بلند در صحرا و جاده‌های شنی به خوبی استفاده کرد.
قبل از رونمایی رسمی نسل جدید "بی ام و X5" شرکت سازنده یک تیزر تبلیغاتی منتشر کرده است که قابلیت‌های آفرودی این اتومبیل را به نمایش می‌گذارد، اما همانطور که در ویدیو انتهای مقاله شاهد خواهید بود، یک پوشش استتار کامل بر روی بدنه اتومبیل کشیده شده است تا چهره نهایی و کامل اتومبیل در زمان معرفی رسمی اتومبیل به نمایش گذاشته شود. اما در ادامه شرکت خودروسازی BMW مدعی شده است که خودروی نسل جدید X5 یک شاسی جدید دریافت کرده و همچنین دارای سیستم تعلیق کاملا جدید است که دارای حالت‌های مختلف "برف"، "شن"، "صخره" و یا حتی "سنگ ریزه" بوده و باعث شده این خودروی شاسی بلند لوکس BMW در تمامی سطوح قابل استفاده باشد.
در ادامه می‌توانید جدیدترین تیزر تبلیغاتی BMW را شاهد باشید که عملکرد خودروی شاسی بلند نسل جدید X5 را در سطوح مختلف به نمایش گذاشته است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد