موضوعات داغ

پروژه iNEXT، پرچم دار فناوری بی ام و خواهد شد

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
کمپانی خودروسازی BMW سالهاست که در مورد iNEXT صحبت می‌کند، اما هنوز اطلاعات کمی در مورد این پروژه وجود دارد تا بدانیم که این پروژه دقیقا چیست! حالا بلاخره کمپانی خودروسازی "بی ام و" با انتشار یک تصویر پیش نمایش رسمی، معرفی این پروژه را در آینده‌ای نه چندان دور تایید کرد و باتوجه به زمان انتشار این تصویر، پیش بینی می‌شود که نمایشگاه بین المللی پاریس امسال مکان تعیین شده برای معرفی این پروژه باشد که در ماه اکتبر فعالیت رسمی خود را آغاز می‌کند.
همانطور که انتظار می‌رفت، اطلاعات دقیقی از این پروژه منتشر نشده است، اما باتوجه به تصویر و همچنین فرم اتومبیل که در تصویر می‌توانید شاهد باشید، این احتمال وجود دارد که پروژه iNEXT بی ام و یک خودروی کراس اوور سایز بزرگ باشد که دارای ویژگی و طراحی پیشرفته بوده و یک جایگزین پیشنهادی برای کانسپت " Vision Next 100" خواهد بود که پیش از این به عنوان پروژه خودران BMW معرفی شده بود.

پروژه iNEXT

پروژه iNEXT


شاید اطلاعات رسمی این پروژه محفوظ باقی مانده باشد، اما باتوجه به تصویر منتشر شده از سوی BMW و همچنین تایید این موضوع که پروژه iNEXT با سیستم محرک تمام الکتریکی و همچنین فناوری‌های پیشرفته رانندگی خودکار عرضه خواهد شد، شایعاتی وجود دارد که این پروژه در اختیار شاسی بلند تمام الکتریکی این شرکت یعنی iX3 قرار خواهد گرفت که در سال 2020 میلادی به خط تولید "بی ام و" اضافه می‌شود.
طبق گفته منابع خبری، پروژه iNEXT از سال 2021 میلادی و در کارخانه Dingolfing آلمان راه اندازی خواهد شد. شرکت سازنده در مورد مشخصات این خودرو و یا تکنولوژی آن صحبت خاصی نکرده است، اما پیش بینی می‌شود که این پروژه سطح 5 سیستم‌های رانندگی را به محصولات BMW اضافه کند، هرچند پیش از این شرکت سازنده تایید کرده است که محصولات تولید شده برمبنای پروژه iNEXT کاملا به سیستم‌های محرک الکتریکی مجهز خواهند شد که دارای حداقل مجموعه باتری‌های 60 کیلووات ساعت و حداکثر مجموعه باتری‌های 120 کیلووات ساعت خواهند بود که با یکبار شارژ کامل آنان می‌توان به حداکثر محدوده حرکت 700 کیلومتر دست پیدا کرد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد